The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Ja, ik zou de halve finale over donderdag en vrijdag doen.
Reply
En ik kreeg een PM van Mitch, die terecht opmerkte dat het 2 cat 7 toernooien waren, en ik had per ongeluk Tokyo genomen, dat is een 50er. Dus Ad Wim heeft maar 35 punten gekregen gewoon voor toernooiwinst. Ik zal dat straks aanpassen. Maar deze loting blijft wel gewoon.
Reply
Mitch Wrote:Dan hebben we dus na de 1e rondes (dinsdag) nog 8 man over.
Na woensdag nog 4.
Na donderdag nog 2.
Dat klopt natuurlijk niet helemaal.

Kwartfinale van de poll maar over de wedstrijden van woensdag en donderdag doen?
Of de halve finale over de wedstrijden van donderdag en vrijdag? Dan heb je iig een betere verdeling van het aantal wedstrijden.
Wedstrijden van donderdag en vrijdag, dat zijn waarsch 6 2e rondes + 4 kwartfinales in Metz en 8 3e rondes + 4 kwartfinales in Tokyo. Dat zijn 22 partijen. Partijen van woensdag zijn waarsch 4 1e rondes + 2 2e rondes in Metz en 16 2e rondes in Tokyo, dat zijn ook 22 partijen.
Dat laatste lijkt me dus idd het beste
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:En ik kreeg een PM van Mitch, die terecht opmerkte dat het 2 cat 7 toernooien waren, en ik had per ongeluk Tokyo genomen, dat is een 50er. Dus Ad Wim heeft maar 35 punten gekregen gewoon voor toernooiwinst. Ik zal dat straks aanpassen. Maar deze loting blijft wel gewoon.
De teloorgang van Mitch, overal nog proberen puntjes weg te schrapen bij concurrenten Wink

Maar ik blijf iig nog wel nummer 1, al kan dat na deze week alweer over zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt me duidelijk dan.

Kwartfinale poll: wedstrijden woensdag
Halve finale poll: wedstrijden donderdag en vrijdag.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik blijf iig nog wel nummer 1, al kan dat na deze week alweer over zijn...

Gefeliciteerd met deze toppositie Ad! =D> Ik hoop het stokje binnenkort van je over te nemen, maar het zit allemaal dicht bij elkaar.
Reply
Bedankt SP. De top 3 zit inderdaad leuk dicht bij elkaar. Jij staat nog 1e in de CR en hebt vrijwel niets te verdedigen de komende weken, dus goede kans dat jij het over gaat nemen, aangezien Mitch wel vrij veel te verdedigen heeft, en ik met een finaleplaats hier en in Madrid ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bedankt SP. De top 3 zit inderdaad leuk dicht bij elkaar. Jij staat nog 1e in de CR en hebt vrijwel niets te verdedigen de komende weken, dus goede kans dat jij het over gaat nemen, aangezien Mitch wel vrij veel te verdedigen heeft, en ik met een finaleplaats hier en in Madrid ook...

Toch wel leuk dat men je feliciteert met je koppositie, of niet Ad? :wink:
Reply
Geweldig, m'n hele dag is goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah kom op, jij wil het best weten als je ergens bovenaan staat. En wie niet trouwens.
Reply
Kijk, bij dit spel is het alweer wat anders. Dit is een doorlopende ranglijst en geen spel van begin tot eind van het jaar. Hier is het dus wel degelijk een prijs om een of meer weken bovenaan te staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat vind ik het bij FTM ook. Maar ik snap het verschil idd.
Reply
Ad Wim (1) - Kooltje: 10-8
(Q) - Calleri
Ad Wim door naar de kwartfinale.

De Kabaggaan - Omyaca (6): 10-10
Mahut - Simon
BV: 12-12

Buurs (8) - Elikian: 9-10
Sela - Phau
Karlovic - Baghdatis
BV: 12-13

Mindlight - São Paulo (3): 10-11
Phau - Sela
Lopez - Llodra
Stepanek - Benneteau
Calleri - (Q)
BV: 12-14

Kuiper (4) - Andre: 10-12
Sela - Phau
Llodra - Lopez
BV: 10-13

Mac - Mist (7): 10-12
Phau - Sela
Lopez - Llodra
BV: 9-11

Centre Court (5) - Overdune: 11-10
Lopez - Llodra
Stepanek - Benneteau
BV: 12-11

Chiel-Montagne - Mitch (2): 10-11
Baghdatis - Karlovic
Benneteau - Stepanek
(Q) - Calleri
BV: 15-15
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk, bij dit spel is het alweer wat anders. Dit is een doorlopende ranglijst en geen spel van begin tot eind van het jaar. Hier is het dus wel degelijk een prijs om een of meer weken bovenaan te staan...
Wie hoeveel weken bovenaan heeft gestaan... daar zou ik ook nog wel eens een lijstje van willen zien. :wink:

De komende 4 weken (incl deze week) heb ik niet zoveel te verdedigen (41 pnt) en Sao Paulo 40 pnt. Jij met 106 pnt zal je cht moeten gaan bewijzen.
Bij Parijs en de Masters heb ik een probleem, daar zijn mijn te verdedigen punten vele male meer (190 om 55 (jij) en 15 (SP)). Sad

Momenteel mag ik in ieder geval mn titel van de Masters verdedigen. Heb een voorsprong van 132 op Kooltje (nr. 9 in het klassement), dat zou toch genoeg moeten zijn.
Dat jij Kooltje nu hebt uitgeschakeld is natuurlijk mooi meegenomen.
Reply
WTF, heb ik voor Llodra en Benneteau gepolld?!

Edit: Hmm, idd. Had em ff snel ingevuld in het buitenland. Vooral Stepa is een blunder. #-o
Reply
Dat doe ik natuurlijk graag voor je, Mitch, ik wel natuurlijk wel de absolute top op de Masters hebben. Die top 8 lijkt zich sowieso al aardig gevormd te hebben.

En ik heb inderdaad in de nabije weken veel te verdedigen, maar ik ben goed in vorm, versla me maar! En ik kan in Moskou ook nog wat punten winnen, en natuurlijk deze week en in Madrid ook gewoon. En daarna heb ik bijna alleen maar te winnen, ook in de eerste weken van 2009.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja ik heb ook zitten kloten. Heb voor Lopez gepolld ](*,)
Reply
hup karlo!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rankings aangepast. Voor Ad Wim en Mitch maakt het inderdaad niks uit. Maar eingelijk had Buurs dus de nummer 7 moeten zijn, en Mist 8 Smile
Reply
Baghdatis breakje voor \Big Grin/
Reply
1e set voor bagh...

karlo maar 2 aces :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu al 4 in 2 games in de tweede set, er is hoop Buurs.
Reply
Kom je weer goed weg, Buursje :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai, heel lelijk dit...

Sorry eli. Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm, kut.
Is niet in de beslissende set voor Karlovic dit he, dus die partij telt niet mee. Eens even naar de BV kijken Smile

edit: ah kut, dat is dus Baghdatis. Dammit, hij had die 13 wel gehaald. Maar ja, that's the game. Feli Buurs.
Reply
Elikian Wrote:Hmm, kut.
Is niet in de beslissende set voor Karlovic dit he, dus die partij telt niet mee. Eens even naar de BV kijken Smile

dan pak ik hem ook.... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
thxs eli
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim (1) - Kooltje: 15-12
Ad Wim (1) door naar de kwartfinale.

De Kabaggaan - Omyaca (6): 14-14
Mahut - Simon
BV: 12-12

Buurs (8) - Elikian: 13-13
BV: 12-13
Buurs (8) door naar de kwartfinale.

Mindlight - São Paulo (3): 13-16
Lopez - Llodra
Stepanek - Benneteau
Sao Paulo (3) door naar de kwartfinale.

Kuiper (4) - Andre: 14-15
Llodra - Lopez
BV: 10-13

Mac - Mist (7): 13-16
Lopez - Llodra
Mist (7) door naar de kwartfinale.

Centre Court (5) - Overdune: 14-13
Lopez - Llodra
Stepanek - Benneteau
BV: 12-11

Chiel-Montagne - Mitch (2): 15-15
Benneteau - Stepanek
BV: 15-15
Reply
Tja, ben je nu ook al te laat als je op woensdagochtend vroeg voor de 2e ronde pollt? Zal niet veel eerder voorgekomen zijn.
Als dat zo is, ga ik het niet meer redden met de poll. Ik vond het mooi dat je min of meer op vaste tijden kon pollen. Uiteraard had ik zelf kunnen bedenken dat het deze week i.v.m. Japan anders zou zijn, maar daa gaat ook niet helemaal op, vorige week was het anders.
Reply
Daarom stond de poll voor vandaag er gistermiddag al op Smile Weken in Australie en Azie is altijd kut wat dit betreft. Voor de eerste rondes op maandag is het vaak gedoe met lotingen, maar daarna weet je dus gewoon de partijen en kun je altijd zelf polls erop zetten als dat niet zo is.
Reply


Forum Jump: