The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tokyo / Metz
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Roddick komt idd supergoed weg. En Seppi, ja ik vind het wel verrassend (en lachwekkend)
Dat vind ik dus niet. Seppi is niet heel erg in vorm en Mannarino is al jaren een groot talent. Speelt thuis en heeft al een paar goede quali-potjes gespeeld. Ik was hier al bang voor...
Waarom neem je hem dan?
Reply
Omdat ik wat moet forceren om nog enige kans te maken, zoals ik al meermaals heb gezegd. 8e word ik toch wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom neem je hem dan voor 1000 euro?
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat ik wat moet forceren om nog enige kans te maken, zoals ik al meermaals heb gezegd. 8e word ik toch wel...
goede reden =D>
Reply
Bekijk die resultaten van Mannarino eens goed. Die jongen is erg middelmatig en wisselvallig. Op ATP niveau presteert ie al helemaal waardeloos. Seppi moet hier gewoon simpel overheen knallen. Doet ie dat niet is het zowel verrassend als lachwekkend.
Reply
aii jammer van roddick. Dan lu maar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Mannarino breekt ook in de tweede set. Undecided
Zo verrassend en lachwekkend is het nou ook weer niet...

Mannarino speelt alleen challengers en futures en heeft daar niet eens veel succes. Dat Seppi er dan zo makkelijk afgaat is zeker wel verrassend en lachwekkend.
Kijk dan nog maar eens goed naar zijn resultaten. Weliswaar futures, maar wel vrij goed, vooral indoor. En hij won afgetekend van Serra.
Beetje kort door de bocht vind ik dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lu richting tb. Hij moet deze winnen anders is het einde verhaal tegen die vervelende Gonzo.
Reply
mindlight Wrote:Bekijk die resultaten van Mannarino eens goed. Die jongen is erg middelmatig en wisselvallig. Op ATP niveau presteert ie al helemaal waardeloos. Seppi moet hier gewoon simpel overheen knallen. Doet ie dat niet is het zowel verrassend als lachwekkend.
Hij is gewoon jong, en heeft nog niks laten zien idd. Maar hij kan best wat, en bij zo'n jonge knakker kan het er zomaar ineens uitkomen, zeker voor eigen publiek.
En Seppi is niet heel erg in vorm. Als je zo redeneert, kun je wel heel veel uitslagen verrassend en lachwekkend vinden...
Reply
Mannarino is ook nog heel jong he, niet gek dat hij heel wisselvallig is nog .. gewoon een goed talent. Coming man.
Reply
Tsja jij vind het verrassend dat een in vorm verkerende Mahut indoor van Simon wint. Dan kan je moeilijk ontkennen dat dit verrassend is.
Reply
Clemmie en De Voest gaan ook van break naar break, 5-4* nu.
Reply
mindlight Wrote:Tsja jij vind het verrassend dat een in vorm verkerende Mahut indoor van Simon wint. Dan kan je moeilijk ontkennen dat dit verrassend is.
Heb je het nou tegen mij? En ga je die twee partijen nou met elkaar vergelijken? Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Bekijk die resultaten van Mannarino eens goed. Die jongen is erg middelmatig en wisselvallig. Op ATP niveau presteert ie al helemaal waardeloos. Seppi moet hier gewoon simpel overheen knallen. Doet ie dat niet is het zowel verrassend als lachwekkend.
Hij is gewoon jong, en heeft nog niks laten zien idd. Maar hij kan best wat, en bij zo'n jonge knakker kan het er zomaar ineens uitkomen, zeker voor eigen publiek.
En Seppi is niet heel erg in vorm. Als je zo redeneert, kun je wel heel veel uitslagen verrassend en lachwekkend vinden...
Hij is wel groot trouwens :eeeek:
3m 12 en maar 32 Kilo...nog goed afgetraind ook!
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Tsja jij vind het verrassend dat een in vorm verkerende Mahut indoor van Simon wint. Dan kan je moeilijk ontkennen dat dit verrassend is.
Heb je het nou tegen mij? En ga je die twee partijen nou met elkaar vergelijken? Undecided

Ja. En nee ik vergelijk die partijen niet, ik vergelijk jou manier van wel/niet verrassend gebruiken.
Reply
Nee, nu draai je het om. Jij/jullie vindt het lachwekkend en verrassend van Seppi, maar ik zeg dat je zo wel heel veel uitslagen lachwekkend en verrassend kan noemen als je zo redeneert. Kijk maar naar Roddick, Gonzo en Clement bijv...
Reply
Daar gaat Gonzo al..niet eens een TB nodig.
Kom op Dudi!!!
Reply
Height: 10'3'' (312 cm)
Weight: 71 lbs (32 kg)

hehe, ja Big Grin
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hij is wel groot trouwens :eeeek:
3m 12 en maar 32 Kilo...nog goed afgetraind ook!

:lol: Idd

http://www.atptennis.com/3/en/players/pl...umber=ME82
Reply
Jahoor, die stink Gonzo draait de partij op het laatst nog even om zoals verwacht.
Reply
Sp Clemmie!
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, nu draai je het om. Jij/jullie vindt het lachwekkend en verrassend van Seppi, maar ik zeg dat je zo wel heel veel uitslagen lachwekkend en verrassend kan noemen als je zo redeneert. Kijk maar naar Roddick, Gonzo en Clement bijv...

Uitslag van Roddick is toch niet verrassend? Gonzo toch ook (nog) niet? Clement ook niet?

Maar de dit jaar vrij goed presterende Seppi wordt eraf geslagen door iemand die op ATP niveau nog geen wedstrijd gewonnen heeft. Undecided
Reply
Volgend jaar is die gast gewoon heel steady top 100 hoor.. top 80 zeker wel.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, nu draai je het om. Jij/jullie vindt het lachwekkend en verrassend van Seppi, maar ik zeg dat je zo wel heel veel uitslagen lachwekkend en verrassend kan noemen als je zo redeneert. Kijk maar naar Roddick, Gonzo en Clement bijv...

Uitslag van Roddick is toch niet verrassend? Gonzo toch ook (nog) niet? Clement ook niet?

Maar de dit jaar vrij goed presterende Seppi wordt eraf geslagen door iemand die op ATP niveau nog geen wedstrijd gewonnen heeft. Undecided
Roddick die 3 TBs nodig heeft tegen Minar, Gonzo die het zo lastig heeft tegen Lu, Clement die het zo lastig heeft tegen De Voest?! Als je Seppi zo verrassend en lachwekkend vindt, kun je over die drie potten nog een boekje open doen. En ik kan er zo nog wel een paar noemen van vandaag (Querrey, Bolelli). Nogmaals, ik vind dat niet; ik vind dat jij niet consequent bent als je het alleen over Seppi zegt.

En nogmaals, die Mannarino is 19 volgens mij en won dik van Serra, ik vind dit dus niet zo verrassend. En ik ben dus niet de enige...
Reply
Maar Seppi staat ook wel knap beroerd te ballen zie ik: 35% van de punten op zijn 2e service .. en Mannarino maakt 4/5 van de breakpoints.
Reply
Ad, ik ben zoals je misschien weet al een tijdje fan van Adrian, dus ik ben niet echt neutraal in deze Wink Clement - De Voest .. tja, De Voest is niet echt een hoogvlieger, maar Clement is ook niks meer eigenlijk.
Reply
Als de nummer 28 verliest van de nummer 181, dan is dat gewoon verrassend. Lachwekkend lijkt mij een pure interpretatie, daarvoor moet je de partij gezien hebben.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik weet het, Eli, maar toch bedankt voor je steun Wink

Ik vind het gewoon inconsequent om dit lachwekkend te vinden en heel veel andere potten niet...
Reply
Tripplexxx Wrote:Als de nummer 28 verliest van de nummer 181, dan is dat gewoon verrassend. Lachwekkend lijkt mij een pure interpretatie, daarvoor moet je de partij gezien hebben.
Ja prima, dat vind ik ook, maar dan kun je dus heel veel partijen verrassend noemen, zeker vandaag. En misschien nog wel lachwekkender...
Reply
De helft van de uitslagen is bij mij tegenwoordig lachwekkend
Reply

Forum Jump: