The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tokyo / Metz
Hmm, zie nu dat Roddick me waarsch een medaille gaat kosten op deze manier, aangezien toch wel wat belangrijke mensen voor de medailles hem hebben. Ik hoop maar op Berdych morgen en PHM en Tursunov vandaag, dan kan het nog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heel belangrijk dat Berdych gewonnen heeft idd. Nu nog een mooie dag in Metz en ik mag aan de weekwinst gaan denken. [-o<
Reply
Ja OD, jij staat er in mijn ogen het beste voor momenteel. En we hebben aardig dezelfde belangen dus ik ga voor zilver :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune is duidelijk favoriet voor de weekwinst, want Mathieu lijkt me favoriet in Metz. Bovendien heeft hij Tursunov en Stepanek ook nog.
Reply
Steppie verliest wel de eerste set met 6-3, 0 uit 4 qua bp's. Kom op nou Radek!
Reply
Radek op 5-4*. Er wordt weinig meer weggegeven in de tweede set.
Reply
30-30, kom op!
Reply
En dan gewoon gamewinst Schwank, net ook al vanaf 15-30. :x
Reply
6-5*, nu dan. Zo'n mooie gelegenheid dit om verschil te maken bij FTM en dat zou toch moeten lukken tegen Schwank. :|
Reply
0-15
Reply
0-30 [-o<
Reply
30-30 :x
Reply
Jahoor, van 0-30 naar gamewinst. Klasse van Schwank, maar zuur voor mij. Sad
Reply
Tb nu, 2-0* Radek.

Edit: 4-1*
Reply
6-3 Steppie, doe het! [-o<
Reply
Hakkuh

Nu doorgaan Radek!
Reply
Meteen al 3 bp's waarvan 2 gemist. Deel meteen die mentale klap uit Radek.

En post ook even wat jongens, dit wordt een monoloog zo. :wink:
Reply
Buursachtige proporties dit, OD :Big Grin

Maar dit gaat Stepa nu wel winnen, jammer...
Reply
:razz:

Fucking hell, Stepa nu al 0 uit 8 deze partij. :x
Reply
4-4, dit gaat hard richting tb. Op de openingsgame derde set na wordt er niets meer weggegeven door beide heren. Sowieso heeft Schwank al bijna 2 sets geen bp meer gehad.(Even afkloppen.)
Reply
En je bent nog niet uitgesproken of Steppie komt op 15-40. Nu dan, voor de beslissing!
Reply
Nou, dan eindelijk voor je OD. Maar Schwank heeft het nog verdomd lang volgehouden...
Reply
Hakkuh

Nog één gamepje.. [-o<
Reply
Of het ligt gewoon aan Stepanek, dat hij met middelmatige spelers zulke moeite heeft... :-k

Maar goed, dit is iig goed voor je, OD. Nu PHM en Tursu nog en we gaan voor de eins-zwei Wink
Reply
=D>

Eindelijk idd, wat een spanning..
Reply
Ad Wim Wrote:Of het ligt gewoon aan Stepanek, dat hij met middelmatige spelers zulke moeite heeft... :-k

Maar goed, dit is iig goed voor je, OD. Nu PHM en Tursu nog en we gaan voor de eins-zwei Wink

Moeilijk te zeggen, Stepa heeft weliswaar 10 bp's gehad, maar Schwank gaf in de tweede set niks weg en Stepa had de tb net zo goed kunnen verliezen. Nu wint hij tenminste nog. Schwank is ook wel in opkomst, dus mss nu nog middelmatig maar er zit wel een stijgende lijn in.
Reply
schwank zelfs meer gemaakt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Adrian \Big Grin/
Reply
Ik weet niet waarom je dit een leuke speler vindt, Eli...

Heb je hem weleens zien spelen?

Het ziet er niet uit.
Beetje Coria-achtig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Deze jongen gaat niet ver komen

Reply

Forum Jump: