The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Legion Wrote:7 a 10 miljoen voor Baretto? #-o Miljoenenbedragen voor Cornelisse. Het gaat echt nergens meer over de laatste tijd.


Precies! 21 jaar, net 25 wedstrijdjes voor NEC gespeeld en nog NUL interlands. Ik vraag me af wat hij verdient bij NEC dat ze 8 miljoen voor 'm kunnen vragen. :eeeek:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:In deze moet ik t toch voor Dugarry opnemen. Hij is wel degelijk een Liverpoolfan. Ook voordat Liverpool de successen boekte. Hij loopt er nu wat meer mee te koop, maar das logisch :razz:

deze provinciaal is ook voor ajakkes. daar kon deze blaaskaak in de jaren 80 heel stoer mee doen. maar hij is natuurlijk de definitie van gloryhunter en meeloper, dus in zoverre heeft goa wel gelijk.

Ajax is misschien een ander onderwerp maar wat Liverpool betreft kan ik t er toch niet helemaal mee eens zijn. Ook gezien zijn PB begin van het seizoen of we zin hadden om met een groep naar Liverpool te gaan, toen het succes er echt nog niet was.
The great old Ludwig von...
Reply
Als je niet uit Amsterdam of omgeving komt maar toch voor Ajax bent dan riekt dat natuurlijk naar meelopen inderdaad.

Ik kom uit Amsterdam maar ben toch voor Feyenoord. Dat is natuurlijk gewoon masochisme :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
EJR Wrote:
Legion Wrote:7 a 10 miljoen voor Baretto? #-o Miljoenenbedragen voor Cornelisse. Het gaat echt nergens meer over de laatste tijd.


Precies! 21 jaar, net 25 wedstrijdjes voor NEC gespeeld en nog NUL interlands. Ik vraag me af wat hij verdient bij NEC dat ze 8 miljoen voor 'm kunnen vragen. :eeeek:

nogmaals Baretto is niet van NEC, maar van een investeerder. Die beste man heeft 1,5 miljoen Euro voor Baretto betaald. En nu denkt hij natuurlijk flink te kunnen cashen. Ik geef hem groot gelijk.
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:In deze moet ik t toch voor Dugarry opnemen. Hij is wel degelijk een Liverpoolfan. Ook voordat Liverpool de successen boekte. Hij loopt er nu wat meer mee te koop, maar das logisch :razz:

deze provinciaal is ook voor ajakkes. daar kon deze blaaskaak in de jaren 80 heel stoer mee doen. maar hij is natuurlijk de definitie van gloryhunter en meeloper, dus in zoverre heeft goa wel gelijk.

Ajax is misschien een ander onderwerp maar wat Liverpool betreft kan ik t er toch niet helemaal mee eens zijn. Ook gezien zijn PB begin van het seizoen of we zin hadden om met een groep naar Liverpool te gaan, toen het succes er echt nog niet was.

ik bedoel meer dat hij kennelijk voor liverpool werd toen er wel successen waren. net als ajakkes.

als hij trouwens daadwerkelijk zo'n echte supporter is zouie andere echte supporters wel wat meer waarderen. dat zegt mij genoeg.
Reply
Kezmania Wrote:
EJR Wrote:
Legion Wrote:7 a 10 miljoen voor Baretto? #-o Miljoenenbedragen voor Cornelisse. Het gaat echt nergens meer over de laatste tijd.


Precies! 21 jaar, net 25 wedstrijdjes voor NEC gespeeld en nog NUL interlands. Ik vraag me af wat hij verdient bij NEC dat ze 8 miljoen voor 'm kunnen vragen. :eeeek:

nogmaals Baretto is niet van NEC, maar van een investeerder. Die beste man heeft 1,5 miljoen Euro voor Baretto betaald. En nu denkt hij natuurlijk flink te kunnen cashen. Ik geef hem groot gelijk.

tuurlijk, maar een beetje realiteitszin kan geen kwaad. er is niemand die dit bedrag gaat betalen. zoveel gaan ze niet krijgen. als hij 3 mio oplevert hebben ze 100% rendement, dat gaan ze op de beurs niet halen. :razz:
Reply
Jongens, Jongens wat een recties zie ik hier weer, van alles roepen zonder enige vorm van informatie te hebben gehad.

@ Ejr
Barreto zit wel degelijk bij het Nationale Elftal van Paraguay, heeft ook al meerdere interlands gespeeld en zal zeker van de partij zijn op het komende WK, wat zijn prijs natuurlijk behoorlijk opdrijft net als zijn doorlopende contract tot 2009.

@ Kezmania
Nogmaals Barreto (en niedzielan) zijn niet van investeerders maar gewoon eigendom van NEC. Ze zijn allebei mede-gefinancierd door een investeringsfonds o.l.v Boekhoorn. Maar NEC heeft net goed een redelijk bedrag (+/- 40%) van de transfers en hun salaris betaald. De investesteerders hebben natuurlijk wel een stem bij verkoop maar NEC heeft altijd de eerste stem (contractueel vastgelegd).
Daarbij is Barreto ook nog niet eens voor 1,5 miljoen gehaald maar voor ongeveer de helft...

Mijnn gevoel is: Dat dit het laatste jaar van Barreto bij NEC wordt weet iedereen maar er was niet verwacht dat er al zo snel in het seizoen zoveel concrete belangstelling zou zijn. Het bedrag dat nu wordt gevraagd is waarschijnlijk het bedrag dat ze denken te kunnen vangen aan het eind van het seizoen als Barreto een normaal tot goed seizoen draait en present zal zijn op het WK. Daarom vragen ze nu dat bedrag, alleen omdat ze hem niet kwijt willen. Dus een beetje een Kalou - situatie?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:tuurlijk, maar een beetje realiteitszin kan geen kwaad. er is niemand die dit bedrag gaat betalen. zoveel gaan ze niet krijgen. als hij 3 mio oplevert hebben ze 100% rendement, dat gaan ze op de beurs niet halen. :razz:

hehehe denk je dat?

Boekhoorn heeft zo'n 1,5 maand geleden nog bijna 200 miljoen euro (winst) gecashed met de verkoop van Telfort, dat ie misschien een jaartje (nog niet eens) onder zijn hoede heeft gehad.

Hij is een echte clubman en Nijmegenaar en hij snapt ook wel dat ze er bij NEC niks aan hebben als ze hem nu verkopen voor 3 miljoen! Das iets minder als 2 miljoen winst, verdeling van winst is ongeveer 50-50 dus dan blijft er een miljoentje over voor NEC.

Daarbij is het natuurlijk belangrijk dat ze met de eerste beste speler die mede-gefinancierd is meteen een klapper maken er veel meer mensen geinterresseerd raken!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Jongens, Jongens wat een recties zie ik hier weer, van alles roepen zonder enige vorm van informatie te hebben gehad.


@ Kezmania
Nogmaals Barreto (en niedzielan) zijn niet van investeerders maar gewoon eigendom van NEC. Ze zijn allebei mede-gefinancierd door een investeringsfonds o.l.v Boekhoorn. Maar NEC heeft net goed een redelijk bedrag (+/- 40%) van de transfers en hun salaris betaald. De investesteerders hebben natuurlijk wel een stem bij verkoop maar NEC heeft altijd de eerste stem (contractueel vastgelegd).
Daarbij is Barreto ook nog niet eens voor 1,5 miljoen gehaald maar voor ongeveer de helft...

Als je 60% eigenaar bent heb je niet alleen een stem, dan bepaal je eigenlijk alles. Verder kostte Barreto wel degelijk 1,5 miljoen. NEC betaalde alleen iets minder dan de helft (de 40%).


Verder:

Feyenoord ontkent het vandaag in diverse media verschenen bericht dat de club een bod zou hebben uitgebracht op Edgar Barreto, rechtermiddenvelder van NEC. ‘Het soort speler waar wij naar op zoek zijn, een linkermiddenvelder, ligt niet voor het oprapen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Zo'n speler moet beter zijn dan wat we zelf al hebben. We zijn ook niet van plan om absurde bedragen te gaan betalen voor spelers die het nog moeten bewijzen.’

Feyenoord ontkent het vandaag in diverse media verschenen bericht dat de club een bod zou hebben uitgebracht op Edgar Barreto, rechtermiddenvelder van NEC. ‘Het soort speler waar wij naar op zoek zijn, een linkermiddenvelder, ligt niet voor het oprapen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Zo'n speler moet beter zijn dan wat we zelf al hebben. We zijn ook niet van plan om absurde bedragen te gaan betalen voor spelers die het nog moeten bewijzen.’

Feyenoord heeft geen contact opgenomen met Edgar Barreto, diens agent of diens werkgever NEC Nijmegen. Feyenoord oriënteert zich nog altijd op een linkermiddenvelder ter vervanging van de naar Anderlecht vertrokken Bart Goor en gaat daarbij zorgvuldig te werk.

NEC meldde gisteren al op haar eigen site dat bij het management van de Nijmeegse club niets bekend is van concrete interesse voor Barreto.
Reply
die boekenwurm zal groots denken, maar noem mij dan maar een middenvelder van een middenmoter die voor 8 mio verkast. je moet jezelf echt eerst onderscheiden hebben bij een topclub van de competitie voordat dat soort bedragen betaald worden.

en dat is niet anders als je international bent van paraquay. wie? paraquay. als ze al meedoen met het wk hobbelen ze 3 wedstrijdjes een beetje in de rondte en gaan ze weer naar huis, met als ze geluk hebben 1 gescoord doelpunt.

leuke voetballer, maar niet overdrijven. er is ook helemaal geen interesse, maar kennelijk wil hij zelf weg en zit hij via zaakwaarnemers in de pot te roeren.
Reply
Kezmania Wrote:
harry_bierdop Wrote:Jongens, Jongens wat een recties zie ik hier weer, van alles roepen zonder enige vorm van informatie te hebben gehad.


@ Kezmania
Nogmaals Barreto (en niedzielan) zijn niet van investeerders maar gewoon eigendom van NEC. Ze zijn allebei mede-gefinancierd door een investeringsfonds o.l.v Boekhoorn. Maar NEC heeft net goed een redelijk bedrag (+/- 40%) van de transfers en hun salaris betaald. De investesteerders hebben natuurlijk wel een stem bij verkoop maar NEC heeft altijd de eerste stem (contractueel vastgelegd).
Daarbij is Barreto ook nog niet eens voor 1,5 miljoen gehaald maar voor ongeveer de helft...

Als je 60% eigenaar bent heb je niet alleen een stem, dan bepaal je eigenlijk alles. Verder kostte Barreto wel degelijk 1,5 miljoen. NEC betaalde alleen iets minder dan de helft (de 40%).

Tuurlijk zal er op de achtergrond meer over gesproken worden dan in het contract staat. En ALS er een bod komt van 7 Miljoen en Boekhoorn wil PER SÉ dat er verkocht wordt zal dat ook wel gebeuren maar Boekhoorn laat van Delft (alleen van Delft, in Looyen heeft ie weinig vertrouwen) zijn gang gaan en laat zich natuurlijk goed adviseren.

Als barreto 1,5 miljoen heeft gekost, waarom is Niedzielan dan de duurste aankoop uit de historie van NEC (8 ton kostte niedzielan)? Maar ja, je zult het waarschijnlijk wel weer beter weten net als altijd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:Als je niet uit Amsterdam of omgeving komt maar toch voor Ajax bent dan riekt dat natuurlijk naar meelopen inderdaad.

Ik kom uit Amsterdam maar ben toch voor Feyenoord. Dat is natuurlijk gewoon masochisme :wink:

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=56716/sc=aa8eb3">http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=aa8eb3</a><!-- m -->

asteblieft Kezamnia!

Lees goed de laatste 6 cijfers van de 2e allinea..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=aa8eb3

asteblieft Kezamnia!

Lees goed de laatste 6 cijfers van de 2e allinea..

Ik had het net ook gevonden :oops:

Ik kan een ander artikel over Niedzielan en Baretto alleen niet meer vinden :roll:
Reply
waf Wrote:die boekenwurm zal groots denken, maar noem mij dan maar een middenvelder van een middenmoter die voor 8 mio verkast. je moet jezelf echt eerst onderscheiden hebben bij een topclub van de competitie voordat dat soort bedragen betaald worden.

en dat is niet anders als je international bent van paraquay. wie? paraquay. als ze al meedoen met het wk hobbelen ze 3 wedstrijdjes een beetje in de rondte en gaan ze weer naar huis, met als ze geluk hebben 1 gescoord doelpunt.

leuke voetballer, maar niet overdrijven. er is ook helemaal geen interesse, maar kennelijk wil hij zelf weg en zit hij via zaakwaarnemers in de pot te roeren.

Ach ja, wordt maar weer eens duidelijk dat het voetbalverstand van Waf niet verder rijkt als de Kuip. Waarschijnlijk zit z'n hoofd te vol met kronkelingen over wat ie nu weer moet zeggen in de volgende discussie met Kezmania of een neusje maar ik kan me de laatste 2 wk's nog wel herinnerren. Ik geloof dat in Paraguay in '98 door ging in een poule met Nigeria, Spanje en Bulgarije (weet niet of ze poulewinnaar werden) en ze in de 1/8ste finale werden uitgeschakeld door Frankrijk in de verlening door een Goal van Blanc...

in 2002 kwamen ze ook door de poulefase heen en werden ze op het nippertje uitgeschakeld door een goal van de Duitsers in de laatste minuut (hoe kan het ook anders). In de aanval voor de goal scoorde een paraguyaan nog bijna. bal via de keeper, binnenkant paal en weer de keeper eruit!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=aa8eb3

asteblieft Kezamnia!

Lees goed de laatste 6 cijfers van de 2e allinea..


En eerder deze maand maakte hij deel uit van Jong Paraguay, dat zich in Chili verrassend kwalificeerde voor de Olympische Spelen in Athene.


Interlands tellen alleen mee als er in het grote-mensen team gespeeld is harry... VI geeft vooralsnog 0 caps aan. Maar die kunnen er natuurlijk naast zitten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ja So?? Vi geeft 0 caps aan dus dan is het 0 caps???

Ik heb laatste nog om een uur of 3 snachts naar uruguay - Paraguay zitten kijken met Barreto. En voor de grappenmakers onder ons, neej het was niet zijn broer die in de goal stond!

Ik zal het voor je opzoeken!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hoppa, 1 sec gezocht en heb er meteen 1 te pakken!

Invaller Barreto verliest met Paraguay (28/03/2005)
Paraguay leed in de strijd om WK-kwalificatie zondagavond een pijnlijke nederlaag tegen Ecuador. In Quito werd het 5-2 voor de Ecuadorianen na een 0-2 voorsprong voor Paraguay na een kwartier spelen. Nog voor rust werd het 2-2 waarna Ecuador met twee treffers vlak na rust de wedstrijd besliste. N.E.C.'er Edgar Barreto kwam in de 52ste minuut in het veld voor Monges bij een 4-2 achterstand. Ook Edgar kon een nederlaag niet meer voorkomen al was hij in de 58ste minuut dicht bij een treffer met een goede vrije trap.

Door deze nederlaag is Paraguay gezakt naar de vierde plaats in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiepoule achter Argentinië, Brazilië en Ecuador. Deze plek geeft nog wel recht op kwalificatie voor het WK.

De thuiswedstrijd van Paraguay tegen Chili wordt aanstaande woensdag live uitgezonden via internet: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tvn.cl/sev/tvn.ram">http://www.tvn.cl/sev/tvn.ram</a><!-- m --> (Real Player benodigd). Aanvang 23:30 uur.

-----

Belangrijke winst voor Paraguay, Barreto invaller (31/03/2005)
Paraguay speelde woensdagavond de belangrijke WK-kwalificicatie interland tegen Chili. Afgelopen zaterdgag verloor Paraguay, met Edgar Barreto als invaller, met 5-2 van naaste concurrent Ecuador waardoor winst op Chili erg belangrijk zou zijn. In Asuncion werd het 2-1 voor Paraguay. Voor Paraguay scoorden Morninigo (38') en Cardozo (51'), namens Chili Luis Fuentes (71'). Edgar Barreto begon opnieuw op de bank en werd in de 60ste minuut ingebracht voor Gustavo Morinigo. Het was alweer de achste A-interland voor de N.E.C.'er.

De eerste volgende wedstrijden van Paraguay zijn in juni. Op 4 juni uit tegen Brazilië en op 7 juni thuis tegen Bolivia.

Andrzej Niedzielan (Polen) en Muslu Nalbantoglu (Jong Turkije) verbleven deze week ook nog bij de nationale selecties. Zij kwamen niet in actie.

---

Laatste nieuws

Nederlaag Paraguay tegen Brazilië: 4-1 (06/06/2005)
Paraguay verloor zondagavond de WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Brazillië met 4-1. Brazilië kwam voor rust op een 2-0 voorsprong door twee benutte strafschoppen van Ronaldinho. In de 70ste minuut maakte Zé Roberto de derde Braziliaanse treffer. Twee minuten later deed Roque Santa Cruz wat terug voor Paraguay. In de 82ste minuut scoorde Robinho de vierde treffer voor de werelkampioenen, die inmiddels met tien man speelden nadat Lucio een rode kaart had gekregen.

Edgar Barreto speelde de volledige tweede helft en was in de 75ste dicht bij een doelpunt met een gevaarlijke vrije trap.

Aanstaande woendag speelt Paraguay opnieuw. In eigen land is Bolivia de tegenstander.

----

Basisspeler Barreto boekt ruime zege met Paraguay (09/06/2005)
Edgar Barreto boekte vannacht een belangrijke zege met Paraguay. In Assuncíon werd het 4-1 tegen Bolivia. Afgelopen zondag verloor Paraguay met dezelfde score van Brazilië. Edgar viel toen in en kreeg als één van de weinigen uit zijn elftal een voldoende na afloop van de wedstrijd. Zijn goede optreden leverde hem gisteravond een basisplaats op, de eerste sinds de Copa America vorig jaar.

Barreto stond aan de basis van de eerste goal. In de 17e minuut nam Edgar de corner waaruit Gamarra de 1-0 scoorde. In de 31ste minuut maakte Galindo namens Bolivia gelijk en op slag van rust zette sterspeler Roque Santa Cruz de thuisploeg opnieuw op voorsprong. Na rust maakten César (53') en Nunez (68') het kwartet treffers voor Paraguay vol. Edgar werd in de 74ste minuut vervangen door Diego Gavilán.

Door de overwinning is Paraguay terug op de 4e plaats in de poule, een plaats die recht geeft op plaatsing voor het WK 2006. In september en oktober worden de laatste wedstrijden gespeeld. Paraguay speelt op 3 september thuis tegen Argentinië, op 8 oktober uit tegen Venuzuela en op 11 oktober wordt de kwalificatiereeks afgesloten met de thuiswedstrijd tegen Colombia.

-----

Barreto verliest met Paraguay (18/11/2004)
Paraguay heeft gisteravond de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Uruguay verloren. In Montevideo werd het voor 35.000 toeschouwers 1-0 voor het gastland door een goal van Juventus-verdediger Paolo Montero. Paraguay speelde geen goede wedstrijd, creëerde weinig kansen en kwam duidelijk voor een gelijkspel. Dat lukte dus bijna totdat Montero in de 78ste minuut uit een corner raakkopte. Edgar begon in de basis en werd na de goal gewisseld voor een aanvaller in een poging om nog een gelijkspel te forceren.

Paraguay staat op een gedeelde 3e plaats in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiegroep. Ecuador, dat verrassend met 1-0 won van Brazillië, kwam ook op 16 punten uit 11 wedstrijden. Brazillië en Argentinië zijn de nummers 1 en 2. De eerste vier ploegen plaatsen zich rechtsreeks voor het WK in Duitsland. De nummer vijf speelt een play-off tegen de winnaar van Oceanië.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ach ja, wordt maar weer eens duidelijk dat het voetbalverstand van Waf niet verder rijkt als de Kuip. Waarschijnlijk zit z'n hoofd te vol met kronkelingen over wat ie nu weer moet zeggen in de volgende discussie met Kezmania of een neusje maar ik kan me de laatste 2 wk's nog wel herinnerren. Ik geloof dat in Paraguay in '98 door ging in een poule met Nigeria, Spanje en Bulgarije (weet niet of ze poulewinnaar werden) en ze in de 1/8ste finale werden uitgeschakeld door Frankrijk in de verlening door een Goal van Blanc...

in 2002 kwamen ze ook door de poulefase heen en werden ze op het nippertje uitgeschakeld door een goal van de Duitsers in de laatste minuut (hoe kan het ook anders). In de aanval voor de goal scoorde een paraguyaan nog bijna. bal via de keeper, binnenkant paal en weer de keeper eruit!

als je me qoute zou je ook daarop moeten reageren, mijnheer voetbalverstand. ik heb het ten eerste niet over de vorige wk's gehad (waarin ze trouwens nauwelijks scoorden en ook vrij kleurloos waren). ik geef een voorspelling over de volgende.

maar als je mijn opmerkingen niet kunt weerleggen moet je idd maar op de man gaan spelen. stoer man. :roll:
Reply
Barreto prestaties worden dus beoordeeld op zijn verleden (prestaties) en niet op zijn toekomst maar Paraguay wordt beoordeeld op een voorspelling voor volgend jaar??

Het is net zo goed een voorspelling dat Barreto een groot speler wordt daarom wordt er 8 miljoen gevraagd...

Ik zeg eerlijk dat hij dat nu, naar speler capaciteiten gekeken, nog niet waard is. Maar de meeste vinden 5 miljoen voor een Janssen, Cziommer wel normaal en ik vind Barreto wel ongeveer gelijkwaardig aan die 2. Echter is Barreto pas 21 en hun allebei zo'n 4 jaar ouder...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
van ajax netwerk:

Voetbal International meldt dat Obodai interesse van Heracles heeft afgewezen. Hij zou niet op kunstgras willen spelen. ADO Den Haag en Sparta zouden nog wel in de markt zijn voor de verdediger. Ajax wil hem echter niet verhuren, alleen definitief van de hand doen.
Reply
harry_bierdop Wrote:Barreto prestaties worden dus beoordeeld op zijn verleden (prestaties) en niet op zijn toekomst maar Paraguay wordt beoordeeld op een voorspelling voor volgend jaar??

Het is net zo goed een voorspelling dat Barreto een groot speler wordt daarom wordt er 8 miljoen gevraagd...

Ik zeg eerlijk dat hij dat nu, naar speler capaciteiten gekeken, nog niet waard is. Maar de meeste vinden 5 miljoen voor een Janssen, Cziommer wel normaal en ik vind Barreto wel ongeveer gelijkwaardig aan die 2. Echter is Barreto pas 21 en hun allebei zo'n 4 jaar ouder...

5 miljoen voor Janssen en Cziommer is ook belachelijk. Park ging voor 6 miljoen weg bij PSV, en vd Vaart ging voor 5 miljoen weg bij Ajax. Janssen en Cziommer helemaal zijn niet eens de helft waard. Of ze nou langlopende contracten hebben of niet. Barreto is iemand voor de toekomst, maar op dit moment is hij zeker niet beter dan Afellay, Vayrynen, Cocu, Simons, Maduro, Sneijder, Pienaar, de Jong, Ono, Hofs, Landzaat enz
Reply
Kezmania Wrote:5 miljoen voor Janssen en Cziommer is ook belachelijk. Park ging voor 6 miljoen weg bij PSV, en vd Vaart ging voor 5 miljoen weg bij Ajax. Janssen en Cziommer helemaal zijn niet eens de helft waard. Of ze nou langlopende contracten hebben of niet. Barreto is iemand voor de toekomst, maar op dit moment is hij zeker niet beter dan Afellay, Vayrynen, Cocu, Simons, Maduro, Sneijder, Pienaar, de Jong, Ono, Hofs, Landzaat enz

Tuurlijk is op dit moment niet beter als het rijtje wat jij zegt. Landzaat, Cocu, Simons en misschien ook wel Maduro zijn wel een tikkie beter.

Maar leeftijd en contractduur zijn wel degelijk van belang. VDV Flopte gewoon het laatste seizoen en had nog een contract voor een jaar... daarom ging ie weg voor 5. Hij is zeker wel meer waard, veel meer. Vaart gaat opbloeien bij HSV, 2 x zien spelen toen ik op vakantie was op de duitse TV. Hij wordt absoluut dé man daar en HSV kan hem aan het eind van het seizoen denk ik wel verkopen voor 15 miljoen!

En tsja... als Celtic vorig jaar al 5 bood, nog voor ie international was dan zal ie nu waarschijnlijk niet veel minder waard worden. Daarom 8 vragen en dan hopelijk houden tot het eind van het seizoen, want voor die tijd (31 aug) kunnen we echt geen vervanger meer halen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Tegenwoordig heb ik 5 seisoenskaarten, wat er aankomend jaar 6 zullen worden. Vorig jaar had ik er 3, 2 jaar geleden 2 en 3 jaar geleden ook 2.

:eeeek: :!: Icon_question Ik zie nu ineens een auto voor me met 6 vlaggetjes achter de ruit die het hele weekend met volle snelheid van stadion naar stadion scheurt.... Maar goed mijn beschuldiging dat je een mooi weer fan bent blijkt dus niet gegrond. Wel lijkt het erop dat je je risico aardig spreidt door van heel veel clubs fan te zijn :wink:

JAja, dat dacht ik al ja :razz: Jammer genoeg heb ik die 5 kaarten maar van 1 cluppie. Mijn fiat panda uit 1988 trekt dat geour niet, vandaar dat ik maar naar de wedstirjden vlieg met een prijsstunter.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:In deze moet ik t toch voor Dugarry opnemen. Hij is wel degelijk een Liverpoolfan. Ook voordat Liverpool de successen boekte. Hij loopt er nu wat meer mee te koop, maar das logisch :razz:

deze provinciaal is ook voor ajakkes. daar kon deze blaaskaak in de jaren 80 heel stoer mee doen. maar hij is natuurlijk de definitie van gloryhunter en meeloper, dus in zoverre heeft goa wel gelijk.

Ajax is misschien een ander onderwerp maar wat Liverpool betreft kan ik t er toch niet helemaal mee eens zijn. Ook gezien zijn PB begin van het seizoen of we zin hadden om met een groep naar Liverpool te gaan, toen het succes er echt nog niet was.

ik bedoel meer dat hij kennelijk voor liverpool werd toen er wel successen waren. net als ajakkes.

als hij trouwens daadwerkelijk zo'n echte supporter is zouie andere echte supporters wel wat meer waarderen. dat zegt mij genoeg.

Jij werd eind 60 voor Feyenoord, de enige periode dat ze successen hadden en geeft daarmee dus aan dat jij een meeloper en een gloryhunter bent, proficiat vrind.

Ik Midden jaren 80 voor Ajax en voor LIverpool, loputer omdat deze 2 teams toen bijzonder verzorgd voetbal speelden, altijd gericht op de aanval. Aangezien Liverpool toen niet eens europees speelde en Ajax weinig succes had, vergeleken met PSV heeft dat daar dus geen moer mee te maken. VAnaf 1992 kreeg Ajax pas succes, toen ik al jeren voor die club was. Een echte vaste bezoeker van Liverpool werd ik juist pas in de mindere jaren 90, toen juist Arsenal, Manchester en Newcastle veel met de prijzen gingen lopen............

Maar jij zult kennelijk wel denken dat je het weer beter weet dan een ander, uiteindelijk komt het er gewoon weer op neer dat je er de ballen verstand van hebt, zoals gewoonlijk. Het feit dat je geen verstand van voetbal hebt is kennelijk ook de reden waarom je voor Feyenoord bent.

Ieder zn club, fijn voor je dat jij zo'n goede supporter bent die elke wedstrijd op de tribune zit, maar voor mij ben je niet meer dan iemand die gewoon thuis naar langs de lijn luisterd, daar hij wat verder van het stadion afwoond. Wedstrijden van Ajax bezoek ik niet veel. Amstelcup, europacup en af en toe ene competitiewedstrijd, waarvan ik zeker weet dat ze hem normalité zullen gaan winnen. RBC, Feyenoord, Sparta, en Heracles zal ik dus gaan bezoeken.
Reply
en..........foetsie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dat stond ook al op de vorige pagina....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Dat stond ook al op de vorige pagina....

Yep, gezien.................dan loos ik 'm maar weer.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
In de Argentijnse pers verschijnt het bericht dat PSV zich wil versterken met Muneco Gallardo van River Plate.

Een vertrek zou gevoelig liggen omdat Mascherano en Lucho Gonzalez al vertrokken zijn en River Plate in december presidentsverkiezingen houdt.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ole.clarin.com/jsp/v3/pagina.jsp?pagId=1035085">http://www.ole.clarin.com/jsp/v3/pagina ... Id=1035085</a><!-- m -->


Spelers info
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geocities.com/Colosseum/2773/crgallen.html">http://www.geocities.com/Colosseum/2773/crgallen.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://mundial2002.terra.com.pe/bases/futbol/stat/esp/bio_co/9/9703.html">http://mundial2002.terra.com.pe/bases/f ... /9703.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.123football.com/players/g/marcelo-gallardo/">http://www.123football.com/players/g/marcelo-gallardo/</a><!-- m -->

Een wat oudere (29) speler. Die ook bij Monaco gespeeld heeft, en deel uit maakt van de argentijnse selectie.
Reply
Wè hebbuh Rasza en O'Brien! Ook 2 internationals! Zouden die ook 7 miljoen foepies waard zijn? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: