The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.
Reply
Matador! Wrote:Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.

Waar staat dat ik hem goed vind?
Ik vertel slechts enkele feiten. Knappe jongen dat jij daaruit kan opmaken dat ik hem goed vind :roll:
Reply
Matador! Wrote:Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.

Wat is er vreemd aan als je je club zoveel mogelijk positief benaderd? Is toch niet vreemd? Gewoon menselijk in mijn ogen en bijna iedereen op het forum heeft er last van, vandaar ook die vele eindeloze discussies tussen de psv'ers, de tukkers en waf.
Reply
Waf heeft wel gelijk, Feyenoord koopt ook echt alleen maar hele goede spelers!!! :^o #-o :^o
Reply
Peter Wrote:Wat is er vreemd aan als je je club zoveel mogelijk positief benaderd? Is toch niet vreemd? Gewoon menselijk in mijn ogen en bijna iedereen op het forum heeft er last van, vandaar ook die vele eindeloze discussies tussen de psv'ers, de tukkers en waf.

je moet je club positief benaderen maar het zou je sieren als je eens net zo objectief was als ik ben. :razz: mensen vinden mij alleen maar niet objectief omdat ze zelf een gekleurde bril op hebben. als ik objectief probeer te zijn (wat heus niet altijd zal lukken) dan past dat nog altijd niet in het straatje van de gloryhunters. want je moet net als de media alleen maar ajakkes de hemel inblazen. die losers (zoals matador en de forumnarcist) zijn verblind door de blauwe teletekstwaas.

maar het leuke is dat ik (net als oa kezmania) argumenten geef die door de meesten niet weerlegd kunnen worden. dus dan gaan ze (uit frustratie?) maar hard schreeuwen dat je het altijd beter weet of wil weten en andersoortige leeghulzeritis die niet terzake doen. of ze zetten je op ignore, de waarheid onder ogen zien is immers vervelend. een mening hebben is wat anders dan gelijk willen hebben, maar weinigen begrijpen dat.

lees voor de grap eens de inhoudsloze meelopersbetogen van de provinciaalse forumnarcist hierboven (of neem een kijkje bij de rest van zijn vmbo-oneliners). alles wat hij zegt bevestigt alleen maar het treurige beeld wat hij hier doorlopend oproept. veel geblaaskaak, weinig wol. ach, als hij maar zelf denkt dat hij de koning van het forum is dan is er tenminste 1 iemand gelukkig.
Reply
forumnarcist = dugarry? :p
Reply
beaam!!!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
PSV heeft vandaag een officieel bod uitgebracht op Kone, maar het is iig geen 8 miljoen + Robert zoals Talpa suggereerde.

Hopen dat ie voor volgend weekend binnen is want dan staat Roda JC - PSV op het programma... beginnen met een hattrick tegen je oude club is nooit verkeerd! =P~
Reply
Het is gewoon een truc van Hiddink! Koné kost Pisvee altijd minstens 3 punten per seizoen....Dus koop je 3 punten! :wink:

Zou een goede aankoop zijn, alleen zal het, gok ik, niet snel doorgaan! Suikeroompje Nol heeft Huub beloofd dat hij dit seizoen nog Koné zou behouden.
Nol is volgens mij wel een man van z'n woord!
Reply
18/8/2005 - 'River slaat bod op Gallardo af'
(Gepost door RvN)

BRON: Terra

De president van River Plate zou in een radio-interview hebben laten weten dat Marcelo Gallardo niet te koop is. De club zou een bod van PSV op de aanvallende middenvelder hebben afgeslagen. Ze kunnen zich niet veroorloeven nog een stervoetballer te verliezen en willen zich juist versterken.
PSV Netwerk
Volgens enkele bronnen zou PSV 3 miljoen dollar hebben geboden voor de middenvelder. Er zou ook een Braziliaanse club geinteresseerd zijn. La Nacion meldt dat de middenvelder zelf een half jaar geleden diverse aanbiedingen naast zich neerlegde en men er vanuitging dta hij zijn carriere in Argentinie wilde beeindigen. Hij zou echter gecharmeerd geraakt zijn van PSV. De bewuste krant meldt ook dat River Plate de transferrechten van gallardo niet bezit. [reageer]
Reply
Na wat giswerk, aan de hand van foto's die er maandag op de training gemaakt waren door een supporter. Is er hier een 'officieel' bericht:

Quote:18 augustus 2005 7 :30

De Argentijn Juan Carlos Carrizo is in Eindhoven voor een proefperiode bij PSV. De 18-jarige aanvallende middenvelder komt van San Lorenzo de Almagro uit de hoofdstad Buenos Aires. Hij traint vandaag mee met de groep.

© Pics United / Juan Carlos Carrizo.
Argentinië onder 20
Carrizo, linksbenig, speelt achter de spitsen. Hij heeft in het nationale team onder 17 gespeeld en wordt nu toegevoegd aan de nieuwe selectie onder 20, de ploeg die het team opvolgt dat onlangs wereldkampioen werd. Guus Hiddink heeft Carrizo zien spelen toen hij vorig seizoen een trip maakte in Zuid-Amerika.

Fantastisch
"Ik vind het fantastisch om hier te mogen laten zien wat ik in mijn mars heb", zegt Carrizo. In Buenos Aires was hij topscorer van het tweede team en trainde hij mee met het eerste van San Lorenzo. Hij wordt omgeschreven als aanvallende middenvelder met goede techniek en veel snelheid in zijn spel. De komende periode is hij dus in Eindhoven op proef.
Reply
Quote:'Tottenham wil Kuijt als vervanger Kanouté'

18/8/2005 9 :12

Als de transfer van Frederic Kanouté helemaal is afgerond, dan zal Tottenham Hotspur met een zak geld naar Feyenoord afreizen om Dirk Kuijt aan te trekken, meldt The Independent.
The Spurs en Sevilla kwamen woensdag tot een akkoord over de transfer van Kanouté, die zelf instemde met een vierjarig verblijf bij de club uit Andalusië. Het enige struikelblok is de medische keuring van de 27-jarige Malinese international.

Met de 6,5 miljoen euro voor Kanouté op zak, is Tottenham van plan om een bod van ongeveer dertien miljoen euro uit te brengen op Dirk Kuijt. Volgens de Engelse kwaliteitskrant The Independent ziet coach Martin Jol in de Nederlandse international de ideale aanvalspartner voor Jermaine Defoe.

Vorige week reageerde Jol nog in Voetbal International op het gerucht dat hij belangstelling zou hebben voor Kuijt. 'Ja, als Nederlandse trainer denk je natuurlijk meteen aan de beste spits op de Nederlandse velden. Ik zou hem er graag bij willen hebben', aldus Jol die daar toen nog aan toevoegde al vier goede spitsen te hebben. Met het vertrek van Kanouté heeft Jol nu wel de ruimte in zijn selectie om Kuijt te halen.
Reply
wat word je daar moe van. kuijt heeft gezegd dat hij zou blijven. ik denk ook dat dat verstandig is met het oog op het wk. dadelijk komt hij om wat voor reden niet aan spelen toe en kan hij het wk vergeten. waarom dat risico nemen? volgend jaar kan hij waarschijnlijk de clubs uitkiezen.

ik geloof er geen snars van en vi neemt blind wat over in komkommertijd. kutblad.

http://sport.independent.co.uk/football/...306601.ece
Reply
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.

Waar staat dat ik hem goed vind?
Ik vertel slechts enkele feiten. Knappe jongen dat jij daaruit kan opmaken dat ik hem goed vind :roll:


Geef nou maar toe, je geilt nu al op die mogelijk nieuwe aanwinst. Icon_twisted
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Icon_question

Weet iemand iets meer over een mogelijke transfer van Theo Janssen naar Ajax ?

Ik was gisteren in een gezellige kroeg in A'dam Nederland-Duitsland aan 't kijken, toen een rondlopende neus me dit meedeelde.
Ik hoop dat ie dronken of verkouden was, want hier zit ik nou niet echt op te wachten.
Ajax moet gewoon van dikke Theo afblijven, begrepen!!!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.

Waar staat dat ik hem goed vind?
Ik vertel slechts enkele feiten. Knappe jongen dat jij daaruit kan opmaken dat ik hem goed vind :roll:


Geef nou maar toe, je geilt nu al op die mogelijk nieuwe
aanwinst. Icon_twisted

Ja je hebt gelijk :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
FC Petr Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Kezmania, het valt mij op dat jij spelers al goed vind voordat je ze ook maar 1 minuut hebt zien spelen, zolang ze maar naar PSV komen of in verband gebracht worden met PSV.

Waar staat dat ik hem goed vind?
Ik vertel slechts enkele feiten. Knappe jongen dat jij daaruit kan opmaken dat ik hem goed vind :roll:


Geef nou maar toe, je geilt nu al op die mogelijk nieuwe
aanwinst. Icon_twisted

Ja je hebt gelijk :roll:

Ik wist het............. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Edgar Barreto maakt indruk in oefeninterland |
Gepubliseerd: Vandaag 12:05 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 12:16 | 4 reacties

Edgar Barreto speelde gisteravond met Paraguay een oefeninterland tegen El Salvador. Paraguay won overtuigend met 3-0 en Edgar speelde een ijzersterke wedstrijd. Volgens de Paraguayaanse kranten was hij de beste man van het veldmaakte en maakte hij vooral indruk met een aantal gevaarlijke afstandschoten.

De score werd geopend in de 23ste minuut. Een schot van Edgar werd nog lichtjes aangeraakt door Dos Santos die de treffer ook officieel op zijn naam kreeg. De overige goals kwamen van Haedo Valdez (45') en Dos Santos (74'). Edgar werd in de 86ste minuut vervangen door Raul Roman.

---

Waf, bel Jorien ff op dat de vraagprijs omhoog is gegaan naar 9 :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Valencia heeft gister Heitinga bekeken in Rotjeknor, Ajax een Oostenrijkse verdediger van 19....
Reply
harry_bierdop Wrote:Waf, bel Jorien ff op dat de vraagprijs omhoog is gegaan naar 9 :wink:

wij willen die gnoom ruilen tegen gyan, basto en paauwe, en anders kandie opsjorren. voor dat geld hebben we niets aan de voormalig midmid van asuncion kosmos, die kennelijk goed presteert tegen toplanden zoals el salvador. wie? el salvador! bovendien, we hebben pardo al. :razz:

maar gooi vooral de vraagprijs omhoog, sterker nog, verhoog maar naar 10, dat is een mooi rond getal. :razz:

fabian Wrote:Valencia heeft gister Heitinga bekeken in de enige stad van nederland

zozo, dan kan ajakkes meteen z'n shirtsponsor raadplegen, want op basis van die wedstrijd gister moet je geld meegeven. :razz:
Reply
waf Wrote:
fabian Wrote:Valencia heeft gister Heitinga bekeken in de enige stad van nederland

zozo, dan kan ajakkes meteen z'n shirtsponsor raadplegen, want op basis van die wedstrijd gister moet je geld meegeven. :razz:

Mooi! Sjon speelt al maanden drama, dus volg ik die interesse niet zo! Het blijft een raar spelletje, dat voetbal!
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
fabian Wrote:Valencia heeft gister Heitinga bekeken in de enige stad van nederland

zozo, dan kan ajakkes meteen z'n shirtsponsor raadplegen, want op basis van die wedstrijd gister moet je geld meegeven. :razz:

Mooi! Sjon speelt al maanden drama, dus volg ik die interesse niet zo! Het blijft een raar spelletje, dat voetbal!

Al maanden..volgens mij heeft hij sinds het EK geen normale wedstrijd meer gespeeld.
Reply
Interessant stuk over PSV in het ED vandaag.

PSV wil Kone halen ondanks dat hij tot januari niet in de CL mag uitkomen. Roda vraagt 8 a 9 miljoen en Hiddink schrikt hier niet meteen van terug "soms moet je risico's durven nemen met aankopen". Ook is PSV bereidt Roda mee te laten delen bij evt. latere toptransfer. Ook huur lijkt een reele optie, Robert gaat dan samen met wat geld naar Roda en Kone naar PSV, alleen is hier nog niet met Robert over gesproken.

Verder zegt Hiddink dat er "ook na de komst van Kone tot 31 augustus vanalles kan gebeuren" hierbij doelend op Kalou. Komst Kone sluit komst Kalou dus niet uit.

Voor Lee hebben zich nog geen clubs echt concreet gemeld, zijn zaakwaarnemen loopt gewoon met m te leuren. Aangezien hij dit weekend uitsluitsel zou geven zal hij wel bij PSV blijven.

Verder zijn Ooijer en Cocu hersteld van opgelopen blessure's tegen respec. Heracles en Duitsland. Beasley is ook volledig hersteld maar om Robbenachtige dingen te voorkomen blijft ie tegen Vitesse nog buiten het elftal. De Jong is met succes geopereerd maar voorlopig nog out.

Verder heeft Ferreyra zn verblijfsvergunning binnen en mag hij dus uitkomen voor PSV.
Reply
Overigens nog een interessant interview met Clemens Westerhof, die in Nigeria actief was als bondscoach. Hij noemt het WK onder 20 een grote farce. Volgens hem waren vele Nigeriaanse spelers al 25 jaar en iig boven de 20. In Nigeria kreeg hij van iedereen te horen dat ze niet snapten dat ze in Europa niet doorhadden dat deze spelers niet onder 20 zijn.

Ook zegt hij dat Feyenoord er niet blij mee zal zijn, maar dat ze met John Owoeri toch echt geen 18-jarig talent hebben aangetrokken. Volgens Westerhof is hij minstens 2 jaar ouder en waarschijnlijk zelfs meer. Zoiets is te onderzoeken (bottenonderzoek bv.) maar ook dat is onbetrouwbaar en kan jaren schelen.
Reply
Peter Wrote:Overigens nog een interessant interview met Clemens Westerhof, die in Nigeria actief was als bondscoach. Hij noemt het WK onder 20 een grote farce. Volgens hem waren vele Nigeriaanse spelers al 25 jaar en iig boven de 20. In Nigeria kreeg hij van iedereen te horen dat ze niet snapten dat ze in Europa niet doorhadden dat deze spelers niet onder 20 zijn.

Ook zegt hij dat Feyenoord er niet blij mee zal zijn, maar dat ze met John Owoeri toch echt geen 18-jarig talent hebben aangetrokken. Volgens Westerhof is hij minstens 2 jaar ouder en waarschijnlijk zelfs meer. Zoiets is te onderzoeken (bottenonderzoek bv.) maar ook dat is onbetrouwbaar en kan jaren schelen.

:Big Grin hij zit ook nog steeds in nigeria, het kost kennelijk nogal moeite om de leeftijd in zijn paspoort aan te passen. ik vind het wel mooi, niemand die er achter kan komen.

kone is ook al 39 hoor, omdat hij grijs wordt heeft hij zijn kop in een emmer bleekmiddel gehangen. :wink:
Reply
Wat te denken van toentertijd '16-jarige' Nii Lamptey (wie kent 'm nog, o.a. oud-Anderlecht en psv?)? Kreeg op z'n 21e (35e, n.a.w.) last van ouderdomsverschijnselen en speelt nu (zgn. 30 jaar oud) niet meer (volgens mij) maar vijf jaar geleden in 4e klasse in duitsland of zo...

Oplichters, die Afrikanen!
Reply
nu.nl Wrote:AMSTERDAM - Martin Jol heeft bevestigd dat hij Dirk Kuijt graag naar Tottenham Hotspur wil halen. "Er staan meerdere spelers op ons lijstje en Kuijt is er één van. Het is een speler die iedereen in zijn team wil hebben", aldus de coach. Tottenham heeft genoeg geld te besteden. De club verkocht deze week Frédéric Kanouté aan Sevilla FC voor 6,5 miljoen euro.

Kuijt moet naar verluidt achttien miljoen euro kosten, maar daar deinst Jol niet voor terug. "We hadden sowieso nog geld over en nu hebben we door de transfer van Kanouté nog meer te besteden. We hebben nu de mogelijkheid om een betere speler dan Kanouté te halen."

Kuijt werd vorig seizoen al eens in verband gebracht met Liverpool. Feyenoord legde in de winterstop een bod van tien miljoen euro naast zich neer. Deze zomer hebben de Rotterdammers al diverse keren laten weten de Nederlandse international niet te willen verkopen.


18 miljoen....gdvr, ik zie em toch niet graag gaan..maar voor 18 miljoen.....strikkie erom en de groeten. :8:
Reply
Bij Ajax doorzagen ze de leeftijds-truc van Koné en hebben ze hem met de smoes van een hartafwijking terug naar Kerkrade gestuurd.
Bij Ajax klopt de scout even op de borstkas van iemand en ze weten gelijk zijn leeftijd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Bij Ajax doorzagen ze de leeftijds-truc van Koné en hebben ze hem met de smoes van een hartafwijking terug naar Kerkrade gestuurd.
Bij Ajax klopt de scout even op de borstkas van iemand en ze weten gelijk zijn leeftijd.

Dus daarvoor hebben jullie een scout...

Dat verklaard gelijk die miskopen. Ik dacht namelijk dat een scout altijd naar de voetbalkwaliteiten van een speler keek. Maar de scout in Amsterdam kijkt dus naar de leeftijd van een speler.

Vanuit dat oogpunt zijn het natuurlijk allemaal toppers....
Reply
Hij klopte Vonk eens flink op z'n borstkas en zei: "jochie, kom maar bij de club". :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: