The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Ad Wim - Mindlight?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch (1) - Kuiper (4): 12-13
Kuiper (4) door naar de halve finale.

Cruijff - Haggie: 14-0
Haggie niet gepolld.
Cruijff door naar de halve finale.

Omyaca (8) - Sao Paulo (3): 12-12
BV: 36-40
Omyaca (8) door naar de halve finale.

Ad Wim (2) - Andre: 9-10
Andre door naar de halve finale.

BV = 25

Halve finales tennispoll:
Kuiper (4) - Cruijff
Omyaca (8) - Andre
Reply
Ik moest toch tegen Andre ipv Mindlight?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik moest toch tegen Andre ipv Mindlight?
Oeps, ik zal het hierboven ff aanpassen :oops:

EDIT: Maakt voor jouw niet veel uit... :Big Grin
Reply
Balen, maar toch bedankt.

Feli Andre!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Balen, maar toch bedankt.

Feli Andre!
Ach, je hebt wel weer de koppositie. Ik lig er ook uit. Moya wint van Schwank dus Kuiper is door.

Feli Kuiper !!
Reply
Ja, dat klopt, maar ik had hier toch een slagje kunnen slaan aangezien dit een van de weinige weken was waarin ik niks te verdedigen heb. Maar goed, toch weer nummer 1 voor een week :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
São Paulo ligt er ook uit, dus die loopt iig niet in. Kuiper kan misschien nog wat doen Smile
Reply
Mitch Wrote:Toch een verrassing voor mij dat ik weer 1e sta. Ik had mezelf al in de laatste poule en Ad Wim in de 1e poule ingedeeld.
Eli, hoeveel weken heb ik nu al bovenaan gestaan? Heb je daar een lijstje van? :wink:
Ik heb het vanaf vorig jaar mei.. daarvoor moet ik nog ff kijken of ik op het werk nog ergens die logs heb. Ik meende dat ik dat ergens had gebackupped Smile Zal het wel ff allemaal natrekken en dan volgt er wel een lijstje Smile
Reply
edit: nee, ik zie dat ik het ooit naar mijn werk heb gemaild, dus ik heb hier thuis ook nog de complete lijst.
Reply
2007
1 The Mailman (Costa de Sauipe / Vina del Mar / San Jose)
2 Kuiper (Buenos Aires / Memphis / Rotterdam - Acapulco / Dubai / Las Vegas)
6 Ad Wim (Indian Wells - Estoril / Munich)
6 Mitch (Rome - Nottingham / 's-Hertogenbosch)
2 Omyaca (Wimbledon - Bastad / Gstaad / Newport)
15 Mitch (Amersfoort / Los Angeles / Stuttgart - Tennis Masters Cup)

2008 is iets lastiger met de point defenses en het verschuiven van de mandatories ... kijk ik morgen wel ff naar, ga nu pitten.
Reply
Kuiper (4) - Cruijff
Tipsarevic - Troicki
Gabashvili - Zverev
Safin - Benneteau
Monfils - Stepanek
Melzer - Ferrero
BV: 50-45

Omyaca (8) - Andre
Kunitsyn - Ginepri
Benneteau - Safin
Del Potro - Kohlschreiber
Ferrero - Melzer
BV: 45-48

Deze wedstrijd zijn 1 punt waard.
De wedstrijden van morgen leveren 2 punten op.
Reply
Elikian Wrote:15 Mitch (Amersfoort / Los Angeles / Stuttgart - Tennis Masters Cup)

2008 is iets lastiger met de point defenses en het verschuiven van de mandatories ... kijk ik morgen wel ff naar, ga nu pitten.

Je moet natuurlijk het aantal weken dat ze stil liggen tussen TMC en 1e toernooi van het nieuwe jaar ook meetellen. :wink:
Reply
Die weken komen er geen nieuwe rankings uit Smile
Reply
er worden dan wel challengers gespeeld, dus ook nieuwe rankings :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Omyaca dan maar, dat is voor FTM in alle gevallen wel gunstig!
Reply
Elikian Wrote:Die weken komen er geen nieuwe rankings uit Smile
Klopt, dus blijft degene die dan op 1 staat ook dan op 1 staan.

Ik refereer even naar het volgende artikel:
Quote:Roger Federer al 200 weken op nummer één 27-11-2007
Roger Federer is de tenniskoning van de afgelopen jaren. Federer behaalde deze week weer een nieuwe mijlpaal. De 26-jarige Zwitser voert namelijk al voor de 200e week op rij de wereldranglijst aan. Vanaf 2 februari 2004 is Federer geen moment meer van zijn troon gestoten.

Roger Federer staat sinds 2 februari 2004, vlak na zijn winst op de Australian Open, op de nummer één van de wereldranglijst. Dit is in totaal goed voor 200 weken. Slechts drie spelers doen dit langer: Pete Sampras (286 weken), Ivan Lendl (270 weken) en Jimmy Connors (268 weken). Federer zal Sampras snel in het vizier krijgen. De voorsprong van Federer op Rafael Nadal, de nummer twee van de wereld, bedraagt inmiddels 1.445 punten.

Federer en Sampras speelde de afgelopen weken drie demonstratiewedstrijden. Twee daarvan won Federer, eentje was voor Sampras. Federer sloot het seizoen af met winst op de Masters in Shanghai.
http://www.tennisinfo.be/nieuws/5224/Rog...r+een.html

Van 2 februari 2004 t/m 27 november 2007 = 200 weken, dat is dus inclusief de weken dat er niet wordt getennist !!

Quote:237 weken onafgebroken op de eerste plaats van de wereldranglijst. Tot aan 18 augustus 2008.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roger_Federer
Van 2 februari 2004 tot 18 augustus 2008 = 237 weken, dat is dus inclusief de weken dat er niet wordt getennist !!

Neem je die weken dan toch ook maar even mee !! :Big Grin
Reply
Op de ATP tour wordt er dan wel getennist , met challengers. Dat doen wij niet Undecided
Reply
Overigens wat er wel moet gebeuren:

1) Het format van de TMC was vorig jaar geen goed idee. Voorstellen nu voor dit jaar?
2) Het poll-puntensysteem moet herzien worden vind ik.
3) De lotingsvorm mogelijk herzien (evt in samenhang met 2))

Eerste wat ik daar nu over wil zeggen is punt 3).
Ik ben er voorstander van om ervoor te zorgen dat er niet meer voor jan-met-de-korte-achternaam moet worden gepolled, dus dat iedereen altijd ergens om speelt. Daarom maak ik tegenwoordig de lotingen al op maandagavond, dan is bekend wie er ook daadwerkelijk heeft gepolled, en krijg je geen Walk-overs. Maar dan nog was er dat gedoe met qualifiers enzo, daar wil ik eigenlijk vanaf. Dus wat ik deze week gedaan heb is een loting waarbij er 2 uit iedere poule door gaan naar de QF, zodat iedereen moet strijden voor dat plekje bij de eerste 8. Dan snap ik dat het niet helemaal eerlijk is omdat sommigen in een poule met 4 zitten en sommigen met 5. Dat zal ik proberen een beetje evenredig te verdelen indien gewenst, maar daar kan ik verder ook niks aan doen.

Voorstel:
Ik wilde bij lotingen:
< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarij bde eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)
Reply
Wat betreft punt 2)
Ik ben voorstander om de mandatories te behouden, dat is wel zo reeel. Maar ik vind ze zelf eigenlijk een beetje te belangrijk in vergelijking met de rest, zoals volgens mij de meesten. Weken met 3 toernooien zijn gewoon te zwak.
Wat we tot nu toe hebben gedaan is het gemiddelde level nemen bij meer toernooien, maar we zouden ze bv op kunnen tellen. Dan is een toernooi met 3 cat 7 toernooien niet meer 35 punten, maar 115 punten. Dat vind ik zelf dan weer wat veel van het goede, da's meer dan een masters titel.

Het is misschien nogal kunstmatig, maar een voorstel zou kunnen zijn een gemiddelde van "het gemiddelde en optellen", dus een gemiddelde van 35 en 115 = 75 punten.

Een week als deze met 50, 50 en 45 zou dan 97 pt zijn, net onder de masters.

Weken met twee toernooien, bv Queens en Halle, allebei 45: 68 pt.
Reply
Goede ideeën Eli! =D>
Reply
Ik sluit me er helemaal bij aan Eli !!
Mbt 1) zal ik dara nog even over nadenken. Hoe was dat trouwens vorig jaar?
Reply
Punt per partij kan ook...maakt 3x31 deze week is 93
Reply
Klopt, heb ik ook aan gedacht, maar dan is een toernooi als Wimbledon met 127 geen zak meer waard, Masters zijn zelfs maar 47 punten dan ofzo, dat is een weekje met 2 7tjes ook.
En ik vind dat de Slams en Masters toch echt moeten tellen.
Reply
slams en masters dubbele punten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm, mijn voorkeur gaat toch nog steeds uit naar de eerst optie van Eli: een gemiddelde van "het gemiddelde en optellen"
Reply
Mijne ook Mitch.
Reply
Over punt 2).

Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom een TMS meer punten op moet leveren dan 3 7tjes. Kijk, voor de tennissers zelf is dit logisch aangezien de tegenstand veel groter is, maar voor ons is dat niet het geval, en zijn de 1e rondes van grote toernooien vaak makkelijker te voorspellen dan de 1e rondes van kleine toernooien.

Ik ben dan ook voor een oplossing waarin het aantal te voorspellen wedstrijden centraal staat; hoe meer te voorspellen wedstrijden, hoe meer punten er te verdienen zijn die week. Daar gaat het tenslotte toch om, om het voorspellen van wedstrijden. Het is dit jaar vooral zo krom, dat er in een week met 1 7tje gewoon net zoveel punten te behalen zijn als in een week met 3 7tjes, terwijl er dus 3x zoveel partijen voorspeld moeten worden. In een week met 3 toernooien is er minder sprake van 'geluk' en komt mijns inziens de klasse wat sneller naar boven, omdat er simpelweg over meer partijen gewogen wordt, dus dat moet ook beloond worden vind ik. Het is nu gewoon vreemd dat je in 1 TMS 3x zoveel punten kunt verdienen als in een week met 2x een 7-toernooi, terwijl er ongeveer hetzelfde aantal wedstrijden gespeeld wordt.

Ik heb al eerder het rekenvoorbeeld gegeven met 1 punt per te spelen wedstrijd in een toernooi. Een 7tje is dan 31 punten, een week met 3 7tjes 93 punten en een GS wordt dan 127 punten. Het is een ruwe schatting, maar ik vind hem zo gek nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook niet Ad...
Zeker als je eraan denkt dat eerste rondes op een GS stukken makkelijker te voorspellen zijn dan eerste rondes in een 7 toernooi.
Reply
Ik ben voor het optellen van de punten van de toernooien.
Dat is ook zo'n beetje het gemiddelde van de opties die genoemd zijn.
In huidige toernooien:
1 7: 35 punten, 3 7's: 105 punten, Masters: 100 punten, GS: 200 punten.
Reply


Forum Jump: