Threads: 900
Kuiper (4) - Cruijff: 10-9
BV: 50-45
Omyaca (8) - Andre: 8-9
BV: 45-48
De wedstrijden van morgen leveren 2 punten op.
Kuiper (4) - Cruijff: 11-10
Davydenko - Safin
Kunitsyn - Chardy
Melzer - Lopez
Verdasco - Kohlschreiber
Soderling - Schuettler
Ancic - Nishikori
BV: 50-45
Omyaca (8) - Andre: 9-10
Monfils - Gonzalez
BV: 45-48
De wedstrijden van vandaag leveren 2 punten op.
Threads: 53
nou.. in ieder geval voor genoeg mogelijkheden gekozen
Owww heb Ancic verkeerd om gezet zie ik
Threads: 105
Monfils op winst..dat is gewoon wishful thinking Omyaca en dat weet jij ook. :wink:
Threads: 14
Cruijff neemt zijn voorspellingen niet zo serieus
En waarom niet meneer André? :roll:
Threads: 131
Alleen kohlschreiber, lopez en chardy hebben kans en die zijn de underdog
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Zou kunnen.. ik denk dat Safin ook een kans heeft tegen Davydenko en waarom zou Schuettler niet kunnen winnen van Soderling?
Alleen Ancic sta ik niet achter.. Verder zijn het misschien de underdogs, maar in dit soort toernooitjes vallen wel meer rare uitslagen..
ik hoop dat je gelijk krijgt met Safin, Cruijff [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
kohlShreiber gaat voor de eerste kleine stunt zorgen :-({|=
cruijff Wrote:Owww heb Ancic verkeerd om gezet zie ik  Dat maakt achteraf gezien niets uit. :roll:
Overdune Wrote:Monfils op winst..dat is gewoon wishful thinking Omyaca en dat weet jij ook. Da's goed gezien van Omyaca, Cruijff en Kuiper... =D>
Omyaca door naar de finale van de poll.
Cruijff staat 1 punt voor op Kuiper met nog 4 verschillen te gaan.
Cruijff moet er 2 vd 4 goed hebben, Kuiper 3 vd 4.
Kuiper - Cruijff:
Davydenko - Safin
Kunitsyn - Chardy
Melzer - Lopez
Soderling - Schuettler
andre Wrote:Cruijff neemt zijn voorspellingen niet zo serieus
Whaha.. Anders nog iets? [-(
goed bezig Johan =D>
Thx
Threads: 6
Monflis =D>
Ik kon ook wel weer eens een succesje gebruiken. :razz:
Threads: 14
Gefeliciteerd Cruijff!
Extra knap als je dat doet met voorspellingen die niet op voorhand te verwachten zijn.
Thx Dré.. Dat is dan wel weer tof
Elikian Wrote:Overigens wat er wel moet gebeuren:
1) Het format van de TMC was vorig jaar geen goed idee. Voorstellen nu voor dit jaar?
2) Het poll-puntensysteem moet herzien worden vind ik.
3) De lotingsvorm mogelijk herzien (evt in samenhang met 2)) 1) Wat was er niet goed aan vorig jaar? Ik weet niet precies meer hoe het ging maar het was toch met complete uitslagen voorspellen, ik vond het wel wat hebben. Als je wilt vasthouden aan het poulesysteem dan lijkt me de opzet van vorig jaar de beste.
Maar misschien voor dit jaar dan een afvalrace. Kwartfinales 6 poulewedstrijden, halve finales 6 poulewedstrijden, finale de halve en finale. Met betrekking tot de puntentelling kunnen we dan in de kwartfinales nog per dag bijhouden wie de beste voorspellingen heeft, en de dagzege levert dan 20 punten op.
2) Ik ben er voorstander van dat de grote toernooien meer punten opleveren. En dus niet dat een week met 3 kleine toernooien meer oplevert dan een Masters of Grand Slam. De optie van Elikian lijkt me het beste, het gemiddelde van het gemiddelde en totaal.
3) Voorstel van Elikian lijkt me prima.
Cruijff - Omyaca (8)
2in3 - 2in2 Santoro - Kunitsyn
1in3 - 1in2 Soderling - Nishikori
2in2 - 2in3 Kohlschreiber - Monfils
1in2 - 2in3 Zverev - Santoro/Kunitsyn
1in3 - 2in3 Nalbandian/Nieminen - Soderling
1in3 - 1in2 Nalbandian/Nieminen - Nishikori
2in2 - 2in3 Lopez - Kohlschreiber/Monfils
Halve finales: 2+1
Finales: 3+1
Threads: 105
omyaca Wrote:Monflis =D>
Ik kon ook wel weer eens een succesje gebruiken. :razz:
Monfils
Cruijff - Omyaca (8): 9-12
1in3 - 2in3 Nalbandian - Soderling
2in2 - 2in3 Lopez - Monfils
BV: 11-18
Finales: 3+1
Nalbandian verspeelt een 4*-3 voorsprong in de tweede set. Als hij het in twee had afgemaakt had ik al gewonnen, nu moet Soderling de derde set winnen.
Nalbi wint hem, feli Cruijff!
Threads: 26
Thx Eli
Threads: 97
Morgen al 5 2e rondepartijen. Als we die laten liggen, houden we maar 11 partijen over voor onze tweede ronde. Maar goed, dat is op zich nog wel genoeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 26
Dat hebben we wel eens met minder gehad inderdaad  .
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
(gewoon nog volgens de oude telling .. zal nog wel een gevecht worden (lees; een poll hehe) wat voor systeem het volgend jaar dan gaat worden.
De nieuwe ranking: zoals verwacht is Ad weer nummer 1. Hij is nu ook 2e in de CR, met 1 punten voor op Buurs. Cruijff stijgt naar 16e in de CR, en vorig jaar deed hij niet mee aan de Parijs en Madrid Masters, cus gaat op het einde van het jaar nog wel wat omhoog.
|