The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
Kohl mist 2 bp's om op 5-3 te komen 3e set Sad
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils-Gonzo nu, vamos Gonzo! Hij moet sowieso winnen voor de poll en eigenlijk ook voor FTM.

Maar als Monfils wint, maakt Andre een goede kans op de weekwinst, en laat ik nou net dat team gemaakt hebben :razz:
Hou daar omaar over op want daar krijg je van mij geen enkele steun in.
Verschrikkelijk iemand anders zn team doen/laten doen.

idd. dat zijn geen managers.

nu heeft ad 3 verschillende teams gemaakt.

dan is er altijd eentje die het goed doet natuurlijk

Dat zijn geen managers? Alternatief was voor mij om deze week geen team te hebben.... Dat zou toch ook niet leuk zijn op de totaalstand? En daarbij, iedereen is wel een keer een maandag weg, en niet in de gelegenheid om een team te maken.
Wat een waardeloze reactie....

in jouw situatie vind ik het anders, maar andre doet vol mee voor het podium.
dan kan ik niet begrijpen dat je je team door een ander laat maken.

ik weet zijn reden natuurlijk niet.

ik had bijvoorbeeld maandag een verjaardag, maar zorgde wel dat ik rond half 10 thuis was om nog een team te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsja, misschien zat Andre net als ik in een tentje in Zuid-Frankrijk, met in de verre omtrek geen internetaansluiting in de buurt... Dus trek nou geen conclusies tot je weet hoe de vork in de steel zit. Verder goede reactie Smile

En ga er maar vanuit dat André z'n team natuurlijk graag zelf maakt in zijn positie.
Reply
andre had problemen met inloggen en kon zn team niet maken.
Reply
Ontopic, Federer begint weergaloos zeg :eeeek:
Reply
Bovendien is hij lekker op vakantie.
Reply
ik dacht dat hij in eerste instantie vorige week met overdune al eea had geregeld....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ahh, zit het zo, thnx Mac. Ja dan is het toch logisch dat Ad het even overneemt? Of moet Andre z'n titelrace om die reden staken?
Reply
buurs Wrote:ik dacht dat hij in eerste instantie vorige week met overdune al eea had geregeld....

Klopt, maar toen pakte ik ineens 50 punten op hem en kwam ik weer redelijk in de buurt. Aangezien ik ook nog graag op het podium wil komen heb ik gevraagd of hij het iemand anders wilde laten doen. Normaal doe ik het namelijk altijd voor hem en hij voor mij.
Reply
Als ik t goed begrepen heb probeerde hij idd op een andere computer dan normaal in te loggen en dat lukte niet (waarschijnlijk dus een internetcafe ofzo waar cookies geblockt waren). Toen heeft hij gevraagd of ad zn team wilde maken en volgens mij zelfs nog wat aanwijzingen gegeven over wie hij in zn team wilde (dus helemaal ad zn team is t niet Wink).

Maar goed de details weet ik ook niet maar dit is wat ik heb meegekregen
Reply
Kohli naar 6-5*. Jammer van die gemiste bp's net, maar nu mag het ook. :razz:
Reply
6-5 kohli.

hup wawje
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is ook lekker belangrijk.. het is toch logisch dat als je niet kan dat je een ander je team laat maken :roll:
Reply
Mac Wrote:Als ik t goed begrepen heb probeerde hij idd op een andere computer dan normaal in te loggen en dat lukte niet (waarschijnlijk dus een internetcafe ofzo waar cookies geblockt waren). Toen heeft hij gevraagd of ad zn team wilde maken en volgens mij zelfs nog wat aanwijzingen gegeven over wie hij in zn team wilde (dus helemaal ad zn team is t niet Wink).

Maar goed de details weet ik ook niet maar dit is wat ik heb meegekregen

duidelijk mac.

klinkt allemaal heel logisch dus.

en Ad maar zeggen dat hij zo'n goed team heeft gemaakt :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mac Wrote:Als ik t goed begrepen heb probeerde hij idd op een andere computer dan normaal in te loggen en dat lukte niet (waarschijnlijk dus een internetcafe ofzo waar cookies geblockt waren). Toen heeft hij gevraagd of ad zn team wilde maken en volgens mij zelfs nog wat aanwijzingen gegeven over wie hij in zn team wilde (dus helemaal ad zn team is t niet Wink).

Maar goed de details weet ik ook niet maar dit is wat ik heb meegekregen

Klopt, André wil altijd mensen die door zijn plus nog wat kansrijke gasten voor de toernooizege. Dat klopt wel ongeveer.
Reply
tb 3e set

hopen dat wawrinka goed blijft serveren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tb bij Wawje-Kohli. Doe het Kohli.. [-o<
Reply
Kom op Kohlieeee!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mb Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een heerlijke dag voor je, hag


waw slaat een bal een mm uit en nu 1e mb voor kohl Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-1 =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
pfff, waw mist ook wel makkelijke ballen zeg #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-1 [-o<
Reply
Forza Kohl.. DAs goed voor de centjes! Smile
Reply
buurs Wrote:wat een heerlijke dag voor je, hag


waw slaat een bal een mm uit en nu 1e mb voor kohl Icon_evil

Kohl moet het eerst nog afmaken en dan heb ik idd een perfecte dag :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
**4-3, kom op!
Reply
4-4...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-4 Icon_evil
Reply
4-4 pfffffffffffff ](*,) #-o
Reply
zie je... gvd...4-4
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: