The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Ik denk trouwens dat Kramer best een rondje extra zou willen doen voor Wennemars, het mag alleen niet. :razz:
Reply
Jij bent er net zoveel mee bezig als Kramer...

Als jij vindt dat binnen die verantwoordelijkheid het regelen van een vervanger behoort is dat zo...ik vind van niet. Heb best even tijd op zaterdag, zondag of mandag om een team op te stellen. Dan kun je hooguit iemand in de gaten laten houden of er al iemand uit is voor 22uur en dan een vervanger aanwijzen.
Ook (net als deadline)hier zal ik echter het onderspit delven, omdat dit nooit een regel kan worden.

Ik heb het slechtste jaar ooit gehad, zie ook weer deze week. Er gebeuren voor mij ongelofelijke dingen het hele jaar al. Toch ben ik blij geen gebruik van anderen gemaakt te hebben.
Stel dat Andre in november bovenaan staat?
Reply
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:Ik probeer de maandag avonden als het enigzins kan vrij te houden, maar een vakantie ga ik er echt niet omheen plannen. Had André dan z'n team leeg moeten laten terwijl hij 4de staat en nog kans heeft op het podium? Doet het geen afbreuk aan het spel als ik hem op die manier inhaal?
Nee dat doet zeker geen afbreuk. Deel van het spel.
Als bij individuele sporters iemand niet mee kan doen (schaatsen bijv.) en diegene wordt ingehaald is dat ook gewoon zoals het gaat. Gaat ook niet ineens Kramer twee keer rijden (ook een keertje voor Wennemars).
Ik vind dat je volledig zelf verantwoordelijk bent. Ook ik heb hier vooral in het begin punten door laten liggen, liever dat dan iemand anders team laten maken.
Ho, ho, ho. Ik had Ad gevraagd om mijn team te maken. Ik was maandag rond 17.15 op het forum, maar kon (vanwege pc-instellingen denk ik) niet bij FTM. Ik kreeg toen een teamvoorstel van Ad (per PM), dat vond ik er grotendeels prima uit zien en heb nog een paar wijzigingsvoorstellen gedaan. Dus ik heb mijn team zelf voor de deadline beoordeeld.
Wel alle dank aan Ad natuurlijk voor hulp en advies (Simon!).
Reply
kooltje Wrote:Jij bent er net zoveel mee bezig als Kramer...

Icon_question
Reply
Overdune Wrote:..en vervolgens de hele tijd alles-of-niets teams maakt en gaat lopen klagen als je in een week als deze Lopez of welke must-pick dan ook niet hebt.
Laf om je bij Ad aan te sluten maar dat daar gelaten...

Ik heb geen enkele keer over Lopez gezeurd! Ben heus niet achterlijk hoor...in vorm en een redelijke loting. Balen mag ik wel als Wawrinka zo makkelijk van hem verliest, net als Berdych van Nalbandian overigens.
Reply
Dat is waar Andre, maar als jij niet online had kunnen zijn, had ik (of iemand anders) gewoon je team gemaakt zonder dat jij ernaar had gekeken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Als jij vindt dat binnen die verantwoordelijkheid het regelen van een vervanger behoort is dat zo...ik vind van niet. Heb best even tijd op zaterdag, zondag of mandag om een team op te stellen. Dan kun je hooguit iemand in de gaten laten houden of er al iemand uit is voor 22uur en dan een vervanger aanwijzen.
Dit ben ik met je eens, en dat doe ik dan ook regelmatig, zoals ik net ook al schetste. Maar wat nou in het voorbeeld van vakantie? Dat heeft iedereen en lang niet iedereen heeft tijd en zin om daar hun vakantie aan aan te passen. Moeten we dan allemaal zo fanatiek zijn als Buurs (geen sneer, gewoon een feit), dat we dus wel onze vakantie daar op aanpassen? Of kunnen we ook gewoon in die week een vervanger regelen en wel gewoon relaxed uit eten gaan of wat langer op het strand blijven?

Ik weet nog dat ik eerder dit jaar op wintersport met m'n dispuut was en blij was dat ik toen een vervanger had geregeld, aangezien ik totaal ongepland ergens op een of ander leip feest belandde. Ik had totaal niet over de deadline nagedacht en was hij dus ook geheid vergeten als ik dus geen vervanger had geregeld. Dan was mijn jaar in maart al vrij kansloos geweest (nu alsnog, maar goed), vind je dat niet wat straf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is waar Andre, maar als jij niet online had kunnen zijn, had ik (of iemand anders) gewoon je team gemaakt zonder dat jij ernaar had gekeken...
En daar vind ik niets mis mee, hoewel het natuurlijk leuker is als je zelf altijd je team maakt. Het moet echter mogelijk zijn dat je soms iemand anders je team laat maken of controleren, als dat niet al te vaak is doet dat geen afbreuk aan het spel. Ook in de zomervakantieperiode waren er verschillende mensen die dezelfde teams hadden.
Reply
Het voorbeeld van vakantie....
We zijn met 19...daarvan gaan er 15 naar een plaats waar internet is. Van de overige 4 hebben er 2 internet op hun mobiel. Van de overige 2 heeft er eentje een tv met teletekst. De laatste doet het maar over een telefoongesprek.
Opgelost.
Reply
kooltje Wrote:Het voorbeeld van vakantie....
We zijn met 19...daarvan gaan er 15 naar een plaats waar internet is. Van de overige 4 hebben er 2 internet op hun mobiel. Van de overige 2 heeft er eentje een tv met teletekst. De laatste doet het maar over een telefoongesprek.
Opgelost.
Ik zoek voor mijn vakantie ook altijd de internet-opties af, maar nu kon ik alleen een bibliotheek vinden die tot 17.30 uur open was.
Reply
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:..en vervolgens de hele tijd alles-of-niets teams maakt en gaat lopen klagen als je in een week als deze Lopez of welke must-pick dan ook niet hebt.
Laf om je bij Ad aan te sluten maar dat daar gelaten...

Ik heb geen enkele keer over Lopez gezeurd! Ben heus niet achterlijk hoor...in vorm en een redelijke loting. Balen mag ik wel als Wawrinka zo makkelijk van hem verliest, net als Berdych van Nalbandian overigens.

Ik sloot me daarbij aan omdat ik het eens was, vrij normaal toch?

Lopez zal dan de enige zijn waar je niet over gezeurd hebt. Voor de rest hoor ik niet anders dan hoe laf je het wel niet vindt als iedereen de kleine spelers in z'n team heeft (die vervolgens een bak punten binnen halen, must-picks heten dat). En ik zeg ook niet dat je achterlijk bent, ik geloof best dat je doorhebt dat je een bepaalde kleine speler eigenlijk moet kiezen, maar je doet het alleen niet. Dat komt volgens mij vooral omdat je jezelf nog vóór het seizoen halverwege is kansloos acht omdat je je team een paar keer niet hebt kunnen maken, weigert een vervanger te regelen en dan voor alles-of-niets gaat. Weegt al die frustratie op tegen het uit principe niet regelen van een vervanger?
Reply
Maar wat is dan het verschil tussen bellen of sms-en en iemand anders je team laten maken, die precies weet hoe de ander een team maakt? Waar ligt de grens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die is niet te stellen. Ik denk dat er nu een probleem wordt gemaakt van iets wat geen probleem is.
Zoals het nu gaat, gaat het prima. Iedereen heeft het streven om zo veel mogelijk invloed op zijn eigen team uit te oefenen en bijna altijd lukt dat.
Reply
En ik denk ook dat heus iedereen wel zo veel mogelijk zijn eigen team wil en probeert te maken, dat is namelijk het leukste en de essentie van het hele spel.

Maar goed, ik denk idd niet dat we eruit gaan komen. Even goede vrienden (uiteraard), Kolemans, maar de standpunten zijn te verschillend om bij elkaar te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:..en vervolgens de hele tijd alles-of-niets teams maakt en gaat lopen klagen als je in een week als deze Lopez of welke must-pick dan ook niet hebt.
Laf om je bij Ad aan te sluten maar dat daar gelaten...

Ik heb geen enkele keer over Lopez gezeurd! Ben heus niet achterlijk hoor...in vorm en een redelijke loting. Balen mag ik wel als Wawrinka zo makkelijk van hem verliest, net als Berdych van Nalbandian overigens.

Ik sloot me daarbij aan omdat ik het eens was, vrij normaal toch?

Lopez zal dan de enige zijn waar je niet over gezeurd hebt. Voor de rest hoor ik niet anders dan hoe laf je het wel niet vindt als iedereen de kleine spelers in z'n team heeft (die vervolgens een bak punten binnen halen, must-picks heten dat). En ik zeg ook niet dat je achterlijk bent, ik geloof best dat je doorhebt dat je een bepaalde kleine speler eigenlijk moet kiezen, maar je doet het alleen niet. Dat komt volgens mij vooral omdat je jezelf nog vóór het seizoen halverwege is kansloos acht omdat je je team een paar keer niet hebt kunnen maken, weigert een vervanger te regelen en dan voor alles-of-niets gaat. Weegt al die frustratie op tegen het uit principe niet regelen van een vervanger?

Totaal geen frustratie daarbij. Al snel neergelegd bij slecht jaar.
Frustratie (groot woord) over het feit dat jullie een harde plasser ervan krijgen dat zulke spelers beloond worden om te kiezen. Die worden alleen gekozen omdat ze voor de deadline al een pot gewonnen hebben.
Reply
Probeer allereerst gewoon even normale bewoordingen te gebruiken.

En ten tweede heeft het niet alleen met de deadline te maken, het gaat gewoon om mensen waarvan je verwacht dat ze het goed gaan doen, de zogenaamde must-picks, en die moeten in onze ogen de basis van een team vormen. Daarnaast valt er altijd nog genoeg te kiezen, maar als je die jongens laat liggen, omdat je weet dat de rest ze gaat nemen, dan loop je op de lange termijn achter de feiten aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik denk ook dat heus iedereen wel zo veel mogelijk zijn eigen team wil en probeert te maken, dat is namelijk het leukste en de essentie van het hele spel.

Maar goed, ik denk idd niet dat we eruit gaan komen. Even goede vrienden (uiteraard), Kolemans, maar de standpunten zijn te verschillend om bij elkaar te komen.
Oh uiteraard niks persoonlijks.

Toch zullen mensen sneller kiezen om iemand hun team te laten maken dan zoals mij met iets minder (waarschijnlijk) punten genoegen te nemen.
Grens is inderdaad lastig en hoeft ook niet gesteld te worden daar het niet te controleren is.

Standpunten zijn duidelijk inderdaad, laat het niet zo blijken als je een ander zijn team maakt, dan ben je van een lastige Kool af Wink
Reply
kooltje Wrote:Totaal geen frustratie daarbij. Al snel neergelegd bij slecht jaar.
Frustratie (groot woord) over het feit dat jullie een harde plasser ervan krijgen dat zulke spelers beloond worden om te kiezen. Die worden alleen gekozen omdat ze voor de deadline al een pot gewonnen hebben.
Te snel ja, zie waar ik sta na mijn gemiste TMS. Bovendien ontneem je de rest een goede tegenstander (jezelf) door alles-of-niets te spelen.
Reply
En ik vind een term als 'dat zijn geen managers' dan wel vrij stuitend en ook totaal nergens op slaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Probeer allereerst gewoon even normale bewoordingen te gebruiken.

En ten tweede heeft het niet alleen met de deadline te maken, het gaat gewoon om mensen waarvan je verwacht dat ze het goed gaan doen, de zogenaamde must-picks, en die moeten in onze ogen de basis van de team vormen. Daarnaast is er altijd nog genoeg te kiezen...
Volledig met je eens dat je goedkope spelers mag kiezen natuurlijk. Desnoods neem je een zo groot mogelijk team.
Alleen jammer dat een deel al beslist is door de uitslagen.
Reply
Ad Wim Wrote:En ik vind een term als 'dat zijn geen managers' dan wel vrij stuitend en ook totaal nergens op slaan...
Komt het uit mijn toetsenbord?
Mocht dat zo zijn dan wilde ik even de aandacht erop vestigen...
Reply
Daar heb je gelijk in, maar ga je dan wederom daardoor je week/jaar vergooien omdat je het niet eens bent met die regel? Kun je je daar niet beter aan conformeren zodat het voor jezelf een wat leuker jaar wordt op FTM-gebied?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat wilde ik dus ook al zeggen. Want deze week stond het toevallig op het forum dat AW onze teams heeft gemaakt, maar hoevaak zou het niet voorkomen dat we er niets over lezen?

Daarbij blijf ik het geen enkel probleem vinden om een ander je team te laten maken, als je er zelf niet toe in de gelegenheid bent. Ik vind het afbreuk aan het spel vanwege een gemiste week groter dan de eventuele extra punten die een ander voor je pakt (want het is nu wel een erg makkelijk voorbeeld met André, het had net zo goed een drama-week voor hem kunnen zijn, en dan hadden we niemand gehoord).
Reply
Ad Wim Wrote:Daar heb je gelijk in, maar ga je dan wederom daardoor je week/jaar vergooien omdat je het niet eens bent met die regel? Kun je je daar niet beter aan conformeren zodat het voor jezelf een wat leuker jaar wordt op FTM-gebied?
Ik heb een leuk jaar hoor...
Opzich best leuk om een ander team te hebben.
Ook de strijd bovenin volgen boeit me nog....(Vooral door Haggie).
Mocht ik volgend jaar meedoen zal ik me moeten conformeren.
Reply
Niets moet, maar het is wel noodzakelijk als je mee wilt doen in de top.
Reply
mindlight Wrote:Dat wilde ik dus ook al zeggen. Want deze week stond het toevallig op het forum dat AW onze teams heeft gemaakt, maar hoevaak zou het niet voorkomen dat we er niets over lezen?

Daarbij blijf ik het geen enkel probleem vinden om een ander je team te laten maken, als je er zelf niet toe in de gelegenheid bent. Ik vind het afbreuk aan het spel vanwege een gemiste week groter dan de eventuele extra punten die een ander voor je pakt (want het is nu wel een erg makkelijk voorbeeld met André, het had net zo goed een drama-week voor hem kunnen zijn, en dan hadden we niemand gehoord).

Dat is natuurlijk logisch.
Mocht hij zijn team zelf gemaakt hebben had hij minder gepresteerd als nu.
Reply
Ad Wim Wrote:Geen fatsoenlijke, inhoudelijke reactie? Jammer...
Toch me best gedaan Wink
Nu eten...thnx all
Reply
Inderdaad, je kunt het wel Wink

Ik ga aan de borrel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat wilde ik dus ook al zeggen. Want deze week stond het toevallig op het forum dat AW onze teams heeft gemaakt, maar hoevaak zou het niet voorkomen dat we er niets over lezen?

Daarbij blijf ik het geen enkel probleem vinden om een ander je team te laten maken, als je er zelf niet toe in de gelegenheid bent. Ik vind het afbreuk aan het spel vanwege een gemiste week groter dan de eventuele extra punten die een ander voor je pakt (want het is nu wel een erg makkelijk voorbeeld met André, het had net zo goed een drama-week voor hem kunnen zijn, en dan hadden we niemand gehoord).

Dat is natuurlijk logisch.
Mocht hij zijn team zelf gemaakt hebben had hij minder gepresteerd als nu.
Vervelende opmerking die nergens op slaat.
Waar heb je het trouwens over, deze week of het hele seizoen?
Reply
Er komen nog 3 weken, waar nog veel verschillen gemaakt kunnen worden, dus het is nog lang niet beslist.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: