The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
:lol: Vandaar dat ze zichzelf in Amsterdam bijna doorlopend op de borst kloppen :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote::lol: Vandaar dat ze zichzelf in Amsterdam bijna doorlopend op de borst kloppen :wink:

Maar gelukkig blijven we er altijd bij stilstaan als we het doen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote::lol: Vandaar dat ze zichzelf in Amsterdam bijna doorlopend op de borst kloppen :wink:

Maar gelukkig blijven we er altijd bij stilstaan als we het doen...

Vandaan het 'bijna doorlopend', dus... :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote::lol: Vandaar dat ze zichzelf in Amsterdam bijna doorlopend op de borst kloppen :wink:

Maar gelukkig blijven we er altijd bij stilstaan als we het doen...

Vandaan het 'bijna doorlopend', dus... :wink:

Maan natuunlijk :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote::lol: Vandaar dat ze zichzelf in Amsterdam bijna doorlopend op de borst kloppen :wink:

Maar gelukkig blijven we er altijd bij stilstaan als we het doen...

Vandaan het 'bijna doorlopend', dus... :wink:

Maan natuunlijk :wink:

Ja ja, ik begrijp je grappen wel :lol:
Reply
Top
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Top

Das nog ver weg voor jou.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ajax-scouts hebben woensdagavond het duel tussen Oostenrijk en Schotland bijgewoond. Ajax zou verregaande interesse hebben in het Oostenrijkse talent Ronald Gercaliu.


De 19-jarige Oostenrijker ligt momenteel nog onder contract bij Sturm Graz. Gercaliu is net 19 geworden en zou gezien worden als het grootste Oostenrijkse talent. Ook verschillende Europese ploegen zouden interesse hebben in de verdediger.

Gercaliu ziet een overstap naar Amsterdam best zitten. Zijn contract bij Sturm Graz loopt tot 2007.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:Bij Ajax doorzagen ze de leeftijds-truc van Koné en hebben ze hem met de smoes van een hartafwijking terug naar Kerkrade gestuurd.
Bij Ajax klopt de scout even op de borstkas van iemand en ze weten gelijk zijn leeftijd.

Dus daarvoor hebben jullie een scout...

Dat verklaard gelijk die miskopen. Ik dacht namelijk dat een scout altijd naar de voetbalkwaliteiten van een speler keek. Maar de scout in Amsterdam kijkt dus naar de leeftijd van een speler.

Vanuit dat oogpunt zijn het natuurlijk allemaal toppers....

gelukkig hoeven wij bij Ajax nooit zoveel te scouten en te halen! Wij hebben ook nog eigen jeugd die doorbreekt, in tegenstelling tot die nepclub uit Eihoven.
Reply
Fabian Wrote:gelukkig hoeven wij bij Ajax nooit zoveel te scouten en te halen! Wij hebben ook nog eigen jeugd die doorbreekt, in tegenstelling tot die nepclub uit Eihoven.

En als ze dan es wat aardige jeugd hebben, dan verkopen ze die voor een appel en een ei en bloeien ze daarna op bij andere clubs.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
FC Petr Wrote:Ajax-scouts hebben woensdagavond het duel tussen Oostenrijk en Schotland bijgewoond. Ajax zou verregaande interesse hebben in het Oostenrijkse talent Ronald Gercaliu.


De 19-jarige Oostenrijker ligt momenteel nog onder contract bij Sturm Graz. Gercaliu is net 19 geworden en zou gezien worden als het grootste Oostenrijkse talent. Ook verschillende Europese ploegen zouden interesse hebben in de verdediger.

Gercaliu ziet een overstap naar Amsterdam best zitten. Zijn contract bij Sturm Graz loopt tot 2007.

Nee, da's Thomas Prager, verdedigende middenvelder van Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
EJR Wrote:Wè hebbuh Rasza en O'Brien! Ook 2 internationals! Zouden die ook 7 miljoen foepies waard zijn? :razz:

7 miljoen foepies is omgerekend iets van 28 euro, toch?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Overigens nog een interessant interview met Clemens Westerhof, die in Nigeria actief was als bondscoach. Hij noemt het WK onder 20 een grote farce. Volgens hem waren vele Nigeriaanse spelers al 25 jaar en iig boven de 20. In Nigeria kreeg hij van iedereen te horen dat ze niet snapten dat ze in Europa niet doorhadden dat deze spelers niet onder 20 zijn.

Ook zegt hij dat Feyenoord er niet blij mee zal zijn, maar dat ze met John Owoeri toch echt geen 18-jarig talent hebben aangetrokken. Volgens Westerhof is hij minstens 2 jaar ouder en waarschijnlijk zelfs meer. Zoiets is te onderzoeken (bottenonderzoek bv.) maar ook dat is onbetrouwbaar en kan jaren schelen.

Gewoon doormidden zagen en dan het aantal jaarringen tellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus, zijn de schapen al opgehokt?
May The Schwartz Be With You
Reply
Moet jij niet met dat scheepje van je op Sail staan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
[Image: normal__MHE6469.jpg]

zie ook webcam 1
http://sail.tiscali.nl/
Reply
Mooi scheepje heb je, Berend! Maar dat oranje kleurtje....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tomas Galasek staat volgens verschillende bronnen rondom Willem II op het punt terug te keren naar de Tilburgse club. De middenvelder van Ajax is in Amsterdam derde keus en zou wel wat voelen voor een overstap naar de ploeg van Robert Maaskant.

Volgens Willem II-fansite Tilburg1896.com heeft Galasek reeds enkele gesprekken gevoerd met de Brabantse club. Ajax zou niet onwelwillend tegenover een vertrek van de Tsjechische middenvelder staan, maar wil wachten tot de return met Brondby, waar de Amsterdammers zich kunnen kwalificiren voor de Champions League.

Galasek speelde tussen 1996 en 2000 reeds voor Willem II. De 32-jarige Tsjech zou nog steeds een huis hebben in de buurt van Tilburg, waar ook zijn kinderen naar school gaan. Voorlopig wachten de Willem II-fans in spanning af.

Bron: ANP, Voetbalprimeur.nl, Tilburg1896.com
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Volgens van Geel mag Gala absoluut niet weg, bericht is overigens van gisteren, en van Geel zei dit vandaag, als reactie.

Jan Vertonghen voor 3 jaar naar Ajax.
Reply
Willem 2 zal galasek zeker Nodig hebben. Ik denk dat ze zonder Galasek (of evt andere tussentijdse versterkingen) de strijd aan zullen moeten gaan met Ado, Heracles, RBC en Sparta!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:Volgens van Geel mag Gala absoluut niet weg, bericht is overigens van gisteren, en van Geel zei dit vandaag, als reactie.

Jan Vertonghen voor 3 jaar naar Ajax.

Vertonghen? Die zat daar toch altijd al, in de jeugd? Herinner me het i.i.g. nog van Championship Manager, een minuutje of 10 geleden Wink.
Reply
volgens derksen is lee rond met spurs. hij heeft een clausule van 2 mio. ik dacht hier gelezen hebben dat dat nie klopte? maar goed, van dat bericht zal ook wel geen ene kut kloppen. ik vind het ongeloofwaardig, lee geeft wel ff een miljoentje weg :roll: . hij zat bij gebrek aan nieuws maar weer wat te speculeren.

over die jap van heracles deed hij ook maar heel badinerend: dat hij toevallig 2 keer tegen een bal aanloopt die het doel ingaat wil nog niet zeggen dat hij wat kan. nou, ik vond het anders puike goals van die gast. waarom nou zo'n dramatisch denigrerende opmerking? toen hij weer ostlund meende te moeten schofferen heb ik um uitgezet. :razz:
Reply
Bakke Wrote:
Fabian Wrote:Volgens van Geel mag Gala absoluut niet weg, bericht is overigens van gisteren, en van Geel zei dit vandaag, als reactie.

Jan Vertonghen voor 3 jaar naar Ajax.

Vertonghen? Die zat daar toch altijd al, in de jeugd? Herinner me het i.i.g. nog van Championship Manager, een minuutje of 10 geleden Wink.

Klopt helemaal

Quote:De 18-jarige Belg kwam twee jaar geleden van GBA naar de jeugd van Ajax. Via de B-junioren en de A1 komt de linksbenige middenvelder dit jaar uit voor Jong Ajax.

Hij heeft dus gewoon eindelijk een "echt" contract getekend. Hij kan nu zijn fiets inruilen voor een schitterende Opel van de club.
Reply
waf Wrote:volgens derksen is lee rond met spurs. hij heeft een clausule van 2 mio. ik dacht hier gelezen hebben dat dat nie klopte? maar goed, van dat bericht zal ook wel geen ene kut kloppen. ik vind het ongeloofwaardig, lee geeft wel ff een miljoentje weg :roll: . hij zat bij gebrek aan nieuws maar weer wat te speculeren.

Wat Johan zei klopte in elk geval niet. Monaco wilde Lee ook hebben, maar die konden geen 5 miljoen betalen. Waarom zou Monaco 5 miljoen betalen als ze Lee ook voor 2 miljoen kunnen ophalen :roll:

En nu wil hij ineens een miljoen kado doen aan PSV..
En waarom zou Hiddink 4 miljoen willen hebben als hij blij mag zijn met 3 ipv 2. Hij heeft toch niks te eisen als er een clausule in het contract van Lee staat.
Reply
harry_bierdop Wrote:Willem 2 zal galasek zeker Nodig hebben. Ik denk dat ze zonder Galasek (of evt andere tussentijdse versterkingen) de strijd aan zullen moeten gaan met Ado, Heracles, RBC, Sparta en Twente!

Je was er één vergeten :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Nee joh, die hebben Heubach
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Volgens de lokale omroep, Omrop Fryslan, heeft de zaakwaarnemer van Said Bakatti gisteravond gesproken met AZ.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het eindhovens dagblad van vanmorgen meldt dat PSV Koné voor 1 jaar heeft gehuurd van Roda. De huursom zou rond de 1milj. Euro bedragen.

De contructie zou voor beide clubs voordelen hebben; Roda schijnt een deel van zijn inkomsten uit getransfereerde spelers aan de gemeente te moeten afstaan.

Koné is overigens niet speelgerechtigd voor de Champions League omdat hij al halve finale intertoto heeft gespeeld voor Roda.
Reply
Djabs Wrote:Het eindhovens dagblad van vanmorgen meldt dat PSV Koné voor 1 jaar heeft gehuurd van Roda. De huursom zou rond de 1milj. Euro bedragen.

De contructie zou voor beide clubs voordelen hebben; Roda schijnt een deel van zijn inkomsten uit getransfereerde spelers aan de gemeente te moeten afstaan.

Koné is overigens niet speelgerechtigd voor de Champions League omdat hij al halve finale intertoto heeft gespeeld voor Roda.

Het zou goed nieuws zijn. Maar er staat ook dat de RvC nog toestemming moet geven. Overigens is de huursom 1 miljoen Euro + salaris en winstpremies.

Bovendien zou Derksen flink voor lul staan. Die wist nog geen 12 uur geleden te melden dat de afspraak met Hendriks pas woensdag was.
Reply
Quote:Benítez noemt geen Owen maar Kuijt

23/8/2005 8 :49

Terwijl de naam van Michael Owen nadrukkelijk rondzingt op Anfield na het vertrek van Milan Baros naar Aston Villa, kwam Rafael Benítez maandag ineens met een andere naam: Dirk Kuijt.
'Kuijt is een goede aanvaller', verklaarde de Spaanse coach na een training van The Reds. 'Hij was vorig seizoen topscorer van de Nederlandse competitie en hij is een speler die we al een tijdje bekijken.

'Misschien is hij goedkoper dan andere spelers. Maar we zullen moeten zien wat er gebeuren gaat', verklaarde de succesvolle manager op de website van de winnaar van de laatste Champions League.

Het is niet nieuw dat Liverpool interesse heeft in Kuijt. Tijdens de vorige transferperiode (in januari) had de Engelse club zich al met een bod gemeld bij Feyenoord, dat destijds weigerde in te gaan op de avances van de Liverpudlians.

Benítez noemde nog meer namen, zij het van verdedigers. Want de manager is ook op zoek naar versterking voor zijn defensie. Fernando Meira (VfB Stuttgart) en Lukas Sinkiewicz (1. FC Köln) zijn nadrukkelijk in beeld.

Bron: het altijd betrouwbare vi.nl :roll:
Reply


Forum Jump: