The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
mindlight Wrote:Nee, als je een beetje meegelezen zou hebben zou je weten dat ik m al vanaf het begin op heb staan. En nee, het is niet helemaal Federer, veel love-games voor Reynolds, en idd, Federer heeft wat kansen gehad in die 2e set.

Maar toch, Reynolds speelt gewoon op zijn persoonlijke top...
Tuurlijk...maar om mee te lezen moet je wel iets posten dat ik kan lezen hoor!
Reply
Ik zag het idd, dacht dat ik wat meer neergezet had, maar viel er niet uit op te merken. Dus moet je het nu maar gewoon van me aannemen :lol:
Reply
reynolds werkt opnieuw 0-40 weg :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geheel op eigen kracht een 0-40 weggewerkt, knap

Nu weer bp
Reply
5e bp is raak

maar reynolds krijgt voldoende kansen in de rally om het af te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Federer, maar wedstrijd is leuker dan ik had verwacht.
Reply
waar is Ad trouwens opeens? :lol:

na die 8e game van reynols is hij verdwenen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Set Gicquel...vorig jaar natuurlijk ook finalist hier dus niet geheel verrassend.
Reply
mindlight Wrote:Break Federer, maar wedstrijd is leuker dan ik had verwacht.
Toch ontbreekt elke spanning. Hij kan dit niet verliezen.
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Break Federer, maar wedstrijd is leuker dan ik had verwacht.
Toch ontbreekt elke spanning. Hij kan dit niet verliezen.

Ben ik niet met je eens, maargoed Smile
Reply
Break Jo =D>
Reply
Keurig Jo =D> :-({|=
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Geinig, tot dusverre nog vijftien spelers over. Straks gaat het onverhoopt nog wat worden met dat 'managen'... :wink:

Gezien de uitslagen van vandaag, zal 'troef' Stakhovsky geen enkel probleem hebben met Safin. Pak van m'n hart.

[-o<
Reply
Ginepri 0-30. Break Grosjean voor de set. DOE HET!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
30-40. setpoint.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ginepri #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bohli! :lol: =D>

Hup Grosjean.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij heeft het erg lastig, zie ik, werkt nu ook weer 2 breakpoints weg.
Reply
Overdune Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Geinig, tot dusverre nog vijftien spelers over. Straks gaat het onverhoopt nog wat worden met dat 'managen'... :wink:

Gezien de uitslagen van vandaag, zal 'troef' Stakhovsky geen enkel probleem hebben met Safin. Pak van m'n hart.

[-o<

Geen zorgen. Appeltje, eitje. :wink:
Reply
Gelukkig nu een break voor. Kom op Ginepri. Sleep deze pot er alsnog uit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Gelukkig nu een break voor. Kom op Ginepri. Sleep deze pot er alsnog uit!
break terug op love
Reply
baggerzooi dit :crazy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-4 Ginepri 2e set. Klasse!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Grosjean! Icon_twisted
Reply
Ook de derde set naar Robby...6-4
Reply
Er is iets zeker wat verdwenen. Mijn mooie verslag over Ginepri is weg :cry: ..

Achja.. hij heeft gewonnen Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ben blij dat dat verslag weg is :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In de middag pas tennis....Vanavond in Basel Fish Lopez...Belangrijk dat Mardy daar wint.
In Rusland maar vijf potjes...Wel belangrijk dat Verdasco daar de kwartfinale bereikt. Verder zal het tijd worden dat Stakhovsky weer eens van zich doet spreken.
In Lyon zes potjes. Belangrijkste daar is zeker voor mij Robredo, die moet winnen van Benneteau.
Reply
En oa ook mijn antwoord op Buurs, maar ik zal maar weer de verstandige zijn, blijkbaar kan en wil hij dat zelf niet namelijk Dead

Hup Rochus, begint alleen pas om 13 uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ascione nu! KOM OP. Ik wil nog meer verrassingen. Pak Soderling
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: