The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Jahoor, *4-6. #-o
Reply
Gasquet choket de boel weer op een hoop, lachwekkend gewoon. Undecided
Reply
Die gozer is echt rijp voor de psychiater, wat een wanprestatie weer zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komt Buursje weer goed weg, met twee 3e set TBs en Gasquet die zo ontzettend choket Undecided

Waar zou die jongen staan zonder zoveel geluk? :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lekker Steve!!!!! =D>

Never in doubt!!!!!!!!!!!! \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom maar op met de die quotes van mijn eerdere uitspraak, maar tegen zoveel gefaal kunnen mijn voorspellingen echt niet op hoor.
Reply
vliegen en gasquet eruit derde set tiebreak. Alles weer uitstekend voor buurs. Ik was uiteraard voor richard, maar tiebreaks en mij laatste twee weken. Bah.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:^o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Safin lijkt eraf te gaan, extra zuur dat Gasquet verloren heeft aangezien ik daar mooi verschil mee had kunnen maken. :x
Reply
Lol, wordt die Golubev de nieuwe Stakhovsky, Petzschner of Nishikori?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Safin lijkt eraf te gaan, extra zuur dat Gasquet verloren heeft aangezien ik daar mooi verschil mee had kunnen maken. :|
5-1 achter Safin...

Kansen voor Youzhny...Maar die zal waarschijnlijk ook teleurstellen.
Reply
Blake verliest de 1e set in de TB van Hernandez? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dan heeft zich ook nog teruggetrokken wat ik nog ff niet gezien had. Hanescu niet nemen en wel Cilic duidelijk weer een prima keuze! hiephoi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Blake maakt 40 punten Hernandez 37 :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:Blake verliest de 1e set in de TB van Hernandez? Undecided

Om bleek valt niets te lachen. Stomme lul.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Set Simon...Das jammer voor mijn Unibet...Kom op Andreas het kan nog!

In de tweede set heeft James wel de bleak te pakken...

Kom op Ernests...Hij zal vast wel geblesseerd raken of moe zijn.
Reply
Murray mist meteen al 2 bps :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray begint wel met erg goed serveren...nog geen punt tegen op service
Seppi mist drie bps op rij :x
Reply
Murray....3 love games...weer 30-0 en dan 3 punten tegen en ineens bp
Reply
En nu mist Murray ook nog eens een 0-40 Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verdomme 5-3 Murray
Reply
Nu wel weer 0-30, met 2 2e services...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 0-40, met het 1e punt op 1e service :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, wat een dramagame van Murray Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu weer een love break voor Murray cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM Blake
Simon en Murray verbazen me toch wel...gewoon ook deze week weer presteren.
Had bij unibet gespeeld dat ze zouden verliezen maar lijkt weinig van terecht te komen.
Reply
Ik vond het ook knap, maar vooral opvallend. Van Simon snap ik het nog wel, die wil naar de TMC. Maar ik neem toch aan dat Murray zich ook wil sparen voor volgende week. Maar nu walst ie gewoon over Troicki en Gulbis heen, toch ook geen drama-spelers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ineens de set voor Seppi...Simon slaat df op bp!! =D>
Nu door Andreas!!

Murray naar 5-2...Gulbis kansloos
Reply
Seppi wint de 2e set. Nu zal het toch wel over zijn met Simon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray 64 62, pffff, wat is die gozer goed zeg :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: