23-10-2008, 07:52 PM
Klasse Zverev, never in doubt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Basel / Lyon / St. Petersburg
|
23-10-2008, 07:52 PM
Klasse Zverev, never in doubt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-10-2008, 07:53 PM
En het mooie is nog, dat ik hem heb bij FTM, er geld op heb gezet en dat Buurs deze must-pick niet heeft, waar Omyaca, Haggie en Andre hem wel hebben \/
23-10-2008, 07:53 PM
kooltje Wrote:Youzhny is idd zoveel beter in vorm dan Zverev :roll:centre court Wrote:tennis is tegenwoordig een grap.Echt...om helemaal gek van te worden...
23-10-2008, 07:56 PM
Darcis =D> :-({|=
Zwerev =D> Golubev =D> Del Potro =D>
23-10-2008, 07:57 PM
Ad Wim Wrote:Hij heeft een keer een winnende speler...kooltje Wrote:Youzhny is idd zoveel beter in vorm dan Zverev :roll:centre court Wrote:tennis is tegenwoordig een grap.Echt...om helemaal gek van te worden... Volgens mij zegt CC tennis en niks over onterecht of dergelijke. Hij bedoelt dat het wedstrijdverloop van de zotte is...
23-10-2008, 07:59 PM
Wat speelt Federer slecht zeg :eeeek:
Overigens Nieminen ook al wel wat mooie passeerslagen.
Federer van 3-1 naar 3-3 en 0-40
23-10-2008, 08:02 PM
kooltje Wrote:Het wedstrijdverloop is echt niet vreemd, dat gebeurt zovaak. Waarom zei je er bijv bij Murray niks over dan?Ad Wim Wrote:Hij heeft een keer een winnende speler...kooltje Wrote:Youzhny is idd zoveel beter in vorm dan Zverev :roll:centre court Wrote:tennis is tegenwoordig een grap.Echt...om helemaal gek van te worden... En ik neem aan dat CC op Youzhny-Zverev doelde, en het is echt niet zo verrassend dat Zverev dat wint... En kap nou eens een keer met die 1e opmerking, jij wilt toch juist geen Buursachtige taferelen? :roll:
23-10-2008, 08:04 PM
Nee als zelfs IK Zwerev boven Youzhny kies, lijkt me dat voldoende te zeggen... Die gast verliest van iedereen momenteel.
En ja, laat ik het direct ruiterlijk toegeven, wat mazzel ik met Darcis. Maar wat is het een keer een heerlijk gevoel nadat het al tig keer andersom geweest is \/
23-10-2008, 08:07 PM
Maar toch, Nieminen haalt ook voor het eerst sinds de AO weer eens een fatsoenlijk niveau.
23-10-2008, 08:07 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Het wedstrijdverloop is echt niet vreemd, dat gebeurt zovaak. Waarom zei je er bijv bij Murray niks over dan?Ad Wim Wrote:Hij heeft een keer een winnende speler...kooltje Wrote:Youzhny is idd zoveel beter in vorm dan Zverev :roll:centre court Wrote:tennis is tegenwoordig een grap.Echt...om helemaal gek van te worden... Gebeurd zovaak twee keer terug breaken en dan op love je service verliezen voor de wedstrijd. Er is ook niemand die zegt dat het een verrassing is dat Zverev wint. Bij Murray heb ik ook commentaar gegeven volgens mij...Ik vind zoveel wedstrijden vaag verlopen voor professionals...dus kan niet over alles wat melden. Als CC het dan aangeeft stem ik daar volledig mee in.
23-10-2008, 08:09 PM
Ja, en dan reageer ik daarop dat nou net deze wedstrijd niet zo verrassend is. Er zijn tal van idiote uitslagen deze week, en daar past Youzhny echt niet tussen. Als hij nou 6-2 5-0 voor had gestaan a la, maar hij is gewoon duidelijk geklopt.
23-10-2008, 08:10 PM
ik had 't uiteraard over tennis in 't algemeen tegenwoordig. vorm of geen vorm... youhzny hoort toch gewoon in eigen huis van fucking zverev te winnen? safin moet toch gewoon van golubev winnen? federer moet toch 6-2 6-2 van nieminen winnen? enz enz. 't gaat maar door. het is heerlijk voor de sport dat de top zo breed wordt maar er is niet meer tegen op te managen. mss dat buurs daardoor ook wel bovenaan staat. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-10-2008, 08:11 PM
centre court Wrote:ik had 't uiteraard over tennis in 't algemeen tegenwoordig. vorm of geen vorm... youhzny hoort toch gewoon in eigen huis van fucking zverev te winnen? safin moet toch gewoon van golubev winnen? federer moet toch 6-2 6-2 van nieminen winnen? enz enz. 't gaat maar door. het is heerlijk voor de sport dat de top zo breed wordt maar er is niet meer tegen op te managen. mss dat buurs daardoor ook wel bovenaan staat. :wink:=D>
23-10-2008, 08:17 PM
Dit ook weer...3-1 Federer 3-5 Nieminen...5-5...Dat mag toch niet...Nr's 2 en 29 van de wereld die niet eens hun service kunnen houden als het moet op een snelle baan.
23-10-2008, 08:20 PM
de tb gaat zo naar nieminen na een 6-1 voorsprong voor federer :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-10-2008, 08:24 PM
kooltje Wrote:Dit ook weer...3-1 Federer 3-5 Nieminen...5-5...Dat mag toch niet...Nr's 2 en 29 van de wereld die niet eens hun service kunnen houden als het moet op een snelle baan.Je trekt het nu wel heel erg in het extreme, dit gaat gewoon elk seizoen zo...
23-10-2008, 08:27 PM
centre court Wrote:ik had 't uiteraard over tennis in 't algemeen tegenwoordig. vorm of geen vorm... youhzny hoort toch gewoon in eigen huis van fucking zverev te winnen? safin moet toch gewoon van golubev winnen? federer moet toch 6-2 6-2 van nieminen winnen? enz enz. 't gaat maar door. het is heerlijk voor de sport dat de top zo breed wordt maar er is niet meer tegen op te managen. mss dat buurs daardoor ook wel bovenaan staat. :wink:Je noemt nu ook wel een paar gasten: Youzhny is het hele jaar dramatisch, dus dat was echt niet zo zeker, van Safin weet je het sowieso nooit en die is ook al twee seizoenen zo wisselvallig als wat, en Federer is ook al lange tijd niet meer zo dominant, en walste sowieso lang niet altijd over iedereen heen. Hij won alles, maar echt niet alles dik. Hij sleept deze set er ook gewoon weer uit, as usual...
23-10-2008, 08:33 PM
Wat is Tsonga nou allemaal aan het sjouwen? :roll:
23-10-2008, 08:42 PM
Kan iemand die commentator even een trap geven?
23-10-2008, 08:56 PM
Lekker Jo =D>
23-10-2008, 09:13 PM
Die commentator kan lullen wat ie wil, maar Nieminen speelt de wedstrijd van z'n leven en toch staat Roger er weer als het moet en wint ie weer in straight sets van 'm =D>
23-10-2008, 09:20 PM
Tsonga :-({|=
23-10-2008, 09:46 PM
Rustig hier, terwijl er toch wel een belangrijke partij bezig is. Hup JCF =D>
23-10-2008, 10:05 PM
Break JCF =D>
23-10-2008, 10:11 PM
mindlight Wrote:Rustig hier, terwijl er toch wel een belangrijke partij bezig is. Hup JCF =D> Voetbal he :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
23-10-2008, 10:18 PM
Ja ik weet het, probeer het zelf ook zo goed mogelijk tegelijk te volgen, en de belangrijkste voetbalavond blijft (dit seizoen) de vrijdag :8:
23-10-2008, 10:22 PM
mindlight Wrote:Ja ik weet het, probeer het zelf ook zo goed mogelijk tegelijk te volgen, en de belangrijkste voetbalavond blijft (dit seizoen) de vrijdag :8: Inderdaad, morgen thuis tegen Waalwijk....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
|
« Next Oldest | Next Newest »
|