The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

Chelsea zit dus sowieso in de poule des doods..

???
Ploegen die bij elkaar in een pot zitten, kunnen toch nooit in dezelfde poule zitten of begrijp ik het verkeerd #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Vitesse heeft Tom De Mul nu echt binnen

23/8/2005 20:40

Er was al een tijdje sprake van maar nu is de overgang van Tom De Mul van Ajax naar Vitesse ook daadwerkelijke afgerond. De Arnhemmers huren de Belgische rechtsbuiten ��n seizoen. De Mul maakt mogelijk zaterdag thuis tegen AZ al zijn debuut voor Vitesse.

De negentienjarige vleugelspits hoefde bij Ajax niet op veel speeltijd meer te rekenen in de hoofdmacht. Vitesse denkt hem echter goed te kunnen gebruiken aangezien de club op zoek was naar versterking op de rechterflank. 'Hij is jong en dynamisch, een �chte rechtsbuiten', meent manager voetbal Jan Streuer.

De Mul werd door Ronald Koeman in de winterstop van het seizoen 2003/04 bij het eerste gehaald. Van een echte doorbraak kwam het nog niet.

De Mul bleef op acht optredens in de Eredivisie steken, waarin hij ��n keer scoorde. Toch verlengden beide partijen het contract onlangs tot medio 2008.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dan mag hij twee minuten voor tijd de 2-1 maken die ik heb voorspeld :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Quote:Young-pyo Lee toonde zich in De Telegraaf zeer geirriteerd over de houding van PSV. 'Drie jaar lang heb ik mijn uiterste best gedaan voor de club. Ook al was ik ziek, toch speelde ik. Maar nu ik zo’n kans krijg, blokkeren ze mijn toekomst. Ik wil eigenlijk niet boos zijn, maar ik ben het wel." Volgens de linksback wil de Spurs nu meer betalen dan PSV eerder aan Monaco vroeg, maar wil PSV hem toch niet laten gaan. Eerder was het wel akkoord met een transfer naar Monaco.

"Toen Jisung Park bezig was met de transfer naar Manchester, zeiden ze bij PSV, dat hij beter niet naar zo’n grote club kon gaan, omdat hij daar toch op de bank zou komen. En nu willen ze mij alleen maar aan zo’n Europese topzesclub verkopen, terwijl Spurs een veel betere optie voor mij is. PSV houdt nooit een speler tegen, als hij zijn positie kan verbeteren. Robben, Kezman, Park. Allemaal zijn ze gegaan. Ik ben toch geen onmisbare speler?"

Hij vergeet er bij te zeggen dat hij de eerste 2 jaar nou niet altijd de sterren van de hemel speelde :roll:
Reply
Quote:Als het aan Arouna Koné ligt blijft hij de komende drie jaar bij PSV, zo liet hij weten in het Eindhovens Dagblad. "Ik ben nu voor een jaar gehuurd en ik vind het fantastisch om bij de beste club van Nederland te mogen gaan spelen. We hebben een optie voor een contract van vier jaar afgesproken, maar ik wil maximaal drie jaar bij PSV blijven. Daarna zou ik graag in Engeland spelen." Hij heeft zelf grote verwachtingen bij PSV. Het aantal van 15 goals bij Roda JC denkt hij wel te moeten kunnen overtreffen. "Maar ik heb geen goed seizoen gedraaid. Bij PSV moet ik minimaal twintig keer kunnen scoren. Misschien wel vijfentwintig. Hou het voorlopig maar op twintig. Ik kom in een veel beter team terecht."
Reply
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

Chelsea zit dus sowieso in de poule des doods..

???
Ploegen die bij elkaar in een pot zitten, kunnen toch nooit in dezelfde poule zitten of begrijp ik het verkeerd #-o

Dat begrijp je verkeerd.. Een ploeg uit pot 1 (Real Madrid enz.) komt bij Chelsea in de poule.. das dan dus meteen de poule des doods... behalve als FC Thun, Rapid Wien en Petrzalka daar ook in komen, maar ik neem aan dat die allemaal in pot 4 komen.
Reply
Idea ach zooo
Ik vind het pas een poule des doods als er in ieder geval 1 grote club moet sneuvelen, omdat er 3 Europese toppers bij elkaar in een poule zitten en er maar 2 doorgaan. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Potje 1. Met stip Liverpool!!!!!!!!!!!!!!!!! en na vanavond Ajax!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Ajax in pot 1? :roll:
Reply
'Bij HSV mag je gewoon eten bij McDonald's'

'Het tussen de middag samen eten zoals in Almelo kennen ze in Hamburg niet. Daar moet je zelf voor je eten zorgen. Er is niemand die erom maalt als je naar de McDonald's gaat (..)

Martin Pieckenhagen ipse dixit, in VI.

Dus daarom kiest Raffie voor HSV... :razz: :wink:
Reply
Kezmania Wrote:
Quote:Young-pyo Lee toonde zich in De Telegraaf zeer geirriteerd over de houding van PSV. 'Drie jaar lang heb ik mijn uiterste best gedaan voor de club. Ook al was ik ziek, toch speelde ik. Maar nu ik zo’n kans krijg, blokkeren ze mijn toekomst. Ik wil eigenlijk niet boos zijn, maar ik ben het wel." Volgens de linksback wil de Spurs nu meer betalen dan PSV eerder aan Monaco vroeg, maar wil PSV hem toch niet laten gaan. Eerder was het wel akkoord met een transfer naar Monaco.

"Toen Jisung Park bezig was met de transfer naar Manchester, zeiden ze bij PSV, dat hij beter niet naar zo’n grote club kon gaan, omdat hij daar toch op de bank zou komen. En nu willen ze mij alleen maar aan zo’n Europese topzesclub verkopen, terwijl Spurs een veel betere optie voor mij is. PSV houdt nooit een speler tegen, als hij zijn positie kan verbeteren. Robben, Kezman, Park. Allemaal zijn ze gegaan. Ik ben toch geen onmisbare speler?"

Hij vergeet er bij te zeggen dat hij de eerste 2 jaar nou niet altijd de sterren van de hemel speelde :roll:

In het ED een vrij uitgebreid stukje waarin hij ook vertelt zich heel moeilijk te kunnen concentreren op trainingen enzovoorts. Verder is hij 28 dus als ie ooit wil gaan moet ie t nu doen, zo'n kans komt mss nooit meer. En misschien heeft ie ook wel gelijk dat ie niet onmisbaar is.. Ooijer-Alex-Simons-Bouma of Lucius-Alex-Ooijer-Bouma Of zelfs gewoon Ooijer-Alex-Bouma is ook een prima achterhoede. Wat ik wel raar vind is die clausule. Schijnbaar mag ie voor 2M weg roept hijzelf steeds, maar Tottenham biedt 3M en toch mag ie niet weg.. PSV zou hem dan toch niet tegen kunnen houden? En van Monaco wilde PSV toch ook 5M? Confused 3M voor zo'n speler (die aanvallend en verdedigend wat toevoegt) is echt veel te weinig als je ziet dat Kuyt 18M waard is en Kalou 15. Maar toch mag je zo'n speler zn kans niet ten kosten van alles ontnemen. 5M en een strik erom zou ik zeggen.

Van dat geld + het geld dat er al was kunnen we mooi Kalou nog kopen :p, want vandaag ook in het ED over Kalou:

Hiddink:
"Het zou stom zijn om die deur dicht te gooien."

Kone:
"Salomon is een vriend van mij, we hebben heel erg veel contact. Het zou mooi zijn als-ie naar PSV kwam."

Overigens zeggen ze "de kans is geen nul procent" maar meer dan 5% lijkt ie mij nou ook niet meer.
Reply
IK ben fan van Lee, en ik hoop dat hij deze week zijn transfertje krijgt..Hij heeft het geweldig gedaan bij PSV, zeker als je beseft dat hij op rechts beter tot zijn recht komt, maar psv hem daar NOOIT heeft laten spelen..

Komt ook mooi uit as hij in the premier league speelt want dan kan ik hem weer volgen op canal+
:wink:
Bangkok resident.
Reply
sinouh leeft nog...

Khalid Sinouh op proef bij promovendus Alavés

24/8/2005 10:54

EXCLUSIEF - Khalid Sinouh is deze week op proef bij Alavés. De Marokkaanse doelman zoekt nog steeds naar een club, sinds hij weigerde zijn contract bij RKC Waalwijk te verlengen.
Alavés wil zo snel mogelijk een nieuwe derde doelman aan zijn selectie toevoegen. Tot nu toe beschikt de promovendus over de voormalig Argentijns international Roberto Bonano en over de Franse keeper Nicolas Ardouin.

Sinouh hoopte op een club van meer allure dan RKC, maar om verschillende redenen lukte het hem tot op heden nog niet om ergens te tekenen. NAC Breda, Coventry City, Diyarbakirspor, FC Metz en Queens Park Rangers waren allemaal in hem geïnteresseerd, maar zonder succes.

Zijn broer en zaakwaarnemer Mohammed Sinouh legde vorige week nog uit waarom de dertigjarige doelman momenteel zonder werkgever zat. Zo is er bij QPR sprake van een machtsstrijd, waarbij zelfs de politie aan te pas is gekomen omdat een van de bestuurders zou zijn aangevallen en bedreigd door een collega-bestuurders en enkele handlangers.

'Coventry liep puur op het geld spaak', aldus Mohammed Sinouh in het Brabants Dagblad. 'FC Metz ging niet door omdat Khalid met het oog op het WK de Afrika Cup in januari in Egypte wil spelen. Dat hij drie weken niet beschikbaar zou zijn stuitte op bezwaren. Hij wilde zelf niet naar Diyarbakirspor, terwijl we door NAC aan het lijntje zijn gehouden.'
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:Ajax in pot 1? :roll:

Nee Ajax komt in pot 2 net als PSV..
Reply
Voor iedereen die Kone in zijn/haar team wil zetten voor komend weekend: HIJ SPEELT NIET!

Quote:Koné wil liever niet spelen tegen Roda JC

24/8/2005 10:37

Arouna Koné is dan wel blij met PSV. Hij is niet zo gelukkig met de eerste tegenstander, want komende zondag wacht het uitduel met zijn oude broodheer Roda JC.
'Natuurlijk het is aan de trainer om te beslissen, maar ik denk niet dat ik het kan opbrengen om zondag tegen mijn vrienden van Roda JC te spelen', bekent Koné, die 63 competitieduels afwerkte met de Kerkraadse club, voor wie hij 28 keer scoorde.

Coach Guus Hiddink lijkt open te staan voor het verzoek van zijn Ivoriaanse aanwinst. 'Hij is speelklaar. Maar we moeten bepaalde belangen laten meewegen, ook persoonlijke belangen.'

Zijn vorige coach Huub Stevens begrijpt eveneens de gevoelens van de 21-jarige spits. 'Wat denk je dat het voor zo'n jongen betekent als hij eerst afscheid moet nemen van Roda om zich dan in het tenue van PSV te hijsen? Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV Koné zo maar opstelt', aldus Stevens in Dagblad De Limburger.

Edit: misschien niet helemaal het goede topic, maar dit vloeit nog enigszins voort uit de transfer van Kone naar PSV....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Ajax in pot 1? :roll:

Nee Ajax komt in pot 2 net als PSV..

:roll:
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Ajax in pot 1? :roll:

Nee Ajax komt in pot 2 net als PSV..

:roll:

Wat is er, Peter? Kijk maar even op het Internationale Voetbal-forum. Daar staat de pot-indeling.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Ajax in pot 1? :roll:

Nee Ajax komt in pot 2 net als PSV..

:roll:

Wat is er Peter? Kijk maar even op het Internationale Voetbal-forum.

:roll:


Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:
Reply
Peter Wrote:Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:

Ach so ja..... :8: Maar van Kezmania snapt niemand meer iets, dus dat was een open deur. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:

Maar gelukkig hebben we Peter, die weet alles beter...

Kezmania Wrote:PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3

het ziet er dus vrij gunstig uit. Poule 2 kun je sowieso het best ontlopen als Ajax zijnde.

Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon
Reply
Quote:Newcastle en Real eens over 'recordbedrag' Owen

24/8/2005 11:54

Newcastle United en Real Madrid zijn akkoord over een transfersom voor Michael Owen, dat maakte de Engelse club woensdagochtend bekend op zijn website.
'Het akkoord zou een record betekenen voor een transfersom van Newcastle United', beweerden The Magpies. 'Het is nu aan de speler en zijn zaakwaarnemers.'

Owen mag vertrekken bij Real. Dinsdag zat hij met voorzitter Florentino Peréz om tafel om over zijn toekomst te praten. 'Ik heb gezegd dat in een ideale situatie ik het seizoen zou beginnen bij Real Madrid, en zo niet dan zou mijn voorkeur uitgaan naar een terugkeer bij Liverpool.'

'En als die transfer niet op tijd kan worden afgerond, dan heb ik al ingestemd om naar Newcastle te gaan. Maar alleen op basis van een huurperiode voor één seizoen', verklaarde Owen over het onderhoud met de voorzitter van Real. Hij deed de uitlatingen voordat Newcastle het akkoord bekendmaakte.

De kans dat Owen dit seizoen in het gestreepte zwart-wit zal spelen, lijkt zeer groot, want tot nu toe heeft Liverpool-coach Rafael Benítez weinig enthousiast gereageerd over een comeback van Owen naar Anfield. De Spaanse coach verkocht Boy Wonder vorig jaar nog aan de Spaanse grootmacht.

Het hoogste bedrag dat Newcastle ooit betaalde voor een speler was de vijftien miljoen pond waarmee Alan Shearer van Blackburn Rovers naar Saint James' Park verhuisde.
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:

Maar gelukkig hebben we Peter, die weet alles beter...

Kezmania Wrote:PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3

het ziet er dus vrij gunstig uit. Poule 2 kun je sowieso het best ontlopen als Ajax zijnde.

Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

:roll:
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:

Maar gelukkig hebben we Peter, die weet alles beter...

Kezmania Wrote:PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3

het ziet er dus vrij gunstig uit. Poule 2 kun je sowieso het best ontlopen als Ajax zijnde.

Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

:roll:

Idd wijsneus
Reply
"Hand in hand kameraden" =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Hoe dom kan Roda zijn. Aan huur ontvangen ze een schijntje, als ie niet voldoet bij PSV kopen ze 'm niet en ze krijgen geen vervanger. Zelf zijn ze nu zwakker en gaat mijn schatting voor Roda van plek 5 naar 8 (nog enough for Play Offs overigens)

PSV is de lachende derde...

Wie zijn de niet-lachende eerste 2 dan? :roll:

Roda is de eerste (domme) niet lachende

Ajax, Fey en de alle andere kampioenspretendenten zijn samen de 2e niet-lachende.

PSV is dus de lachende derde....

Moet ik hier nu alles gaan uitleggen? Of is waf de enige die mij in 1 keer begrijpt? :razz:


PSV heeft volgens de direkteur van Roda JC veel meer dan 1 miljoen euro betaald voor de huur van Kone, zo meldt Omroep Brabant TV.
Reply
Peter Wrote:PSV heeft volgens de direkteur van Roda JC veel meer dan 1 miljoen euro betaald voor de huur van Kone, zo meldt Omroep Brabant TV.


Gerben ??? :wink:
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Die AJax in pot 1? :roll: was bedoeld omdat Dugarry dit suggereerde, terwijl het de grootste onzin is. Vervolgens kwam Kezmania met Ajax komt in 2 terwijl iedereen dit al weet vandaar al die :roll: :roll: :roll:

Maar gelukkig hebben we Peter, die weet alles beter...

Kezmania Wrote:PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3

het ziet er dus vrij gunstig uit. Poule 2 kun je sowieso het best ontlopen als Ajax zijnde.

Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

:roll:

Idd wijsneus

:| Snap je t nou nog niet? :p
Reply
Pffff, ga lekker even verder op jullie PSV forum. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
of misschien moet er even het GROTE PSV topic aangemaakt worden :wink:
Bangkok resident.
Reply
bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com">http://www.abelenstra.com</a><!-- w -->

Feyenoord biedt op Huntelaar
Volgens de site europesoccer.nl hebben bronnen binnen SC Heerenveen bevestigd dat Feyenoord miljoenen heeft geboden voor topscorer Klaas Jan Huntelaar.

Huntelaar zou bij Feyenoord de opvolger moeten worden van Dirk Kuijt, die waarschijnlijk nog deze maand naar Engeland verhuist. Feyenoord wil niet op het verhaal reageren, maar bronnen binnen Heerenveen bevestigen dat het openingsbod op Huntelaar 4,5 miljoen euro bedraagt.

Mocht het verhaal kloppen, dan is dat slecht nieuws. Huntelaar scoorde in de eerste twee competitie-wedstrijden al drie keer en de samenwerking met collega-spits Georgios Samaras bevalt steeds beter. Verhalen over belangstelling voor Huntelaar deden ook in de zomer al de ronde. Zowel AZ als Glasgow Rangers zouden de oorspronkelijke vraagprijs (zes miljoen euro) te hoog vinden. Binnen een week zal duidelijk zijn hoe serieus de Rotterdamse belangstelling is. Op 31 augustus sluit immers de internationale transfermarkt.

Klaas Jan Huntelaar speelt sinds de zomer van 2004 voor SC Heerenveen. Die club nam hem voor minder dan een half miljoen euro over van PSV. In zijn eerste seizoen werd hij club-topscorer met zeventien doelpunten. Ook PSV zal de onderhandelingen met belangstelling volgen. De Eindhovense club deelt namelijk in de winst als SC Heerenveen de spits verkoopt.

The Hunter gaat alleen Essien-achtige bedragen weg.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: