The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
....en die 2e helft was zelfs hun beste helft, dus zondagmiddag afslachten die handel =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nog van harte aan de Tukkers trouwens. In een matige wedstrijd wel de 3 punten vasthouden is knap. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Nog van harte aan de Tukkers trouwens. In een matige wedstrijd wel de 3 punten vasthouden is knap. =D>

[Image: tweevingers.JPG]

Santander had niks in de pap te brokkelen de eerste helft. Sander had echt helemaal niks te doen. Dit dankzij goed aanvallend spel met een ongrijpbare Elia die een wereldpot voetbalde. Iedereen werkte voor elkaar en balde goed, alleen Kufo viel een beetje tegen. Normaliter wint hij meer luchtduels. De tweede helft leek Santander iets gevaarlijker te worden maar ook deze helft hebben ze geen echte kans gehad, let op, wel een paar kleine mogelijkheden. FC Twente controleerde de wedstrijd met succes.
Onvoorstelbaar dat gisteravond op tv werd gezegd dat FCT een bar slechte wedstrijd speelde, zat die kerel met zijn kop in de kont van Jack van Gelder?

In de korte samenvatting lieten ze ook niet zien hoe Perez scoorde, assist Elia maar de bal was blijkbaar over de achterlijn. Die wil ik nog wel eens terug zien.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Barslecht is overdreven, maar goed was het ook niet. Beide teams leken vooral moeite hebben de spitsen te vinden en dan wordt een wedstrijd al gauw matig. Santander was inderdaad de mindere van de twee, maar dan moet je juist wat feller zijn om door te kunnen drukken en dat leek Twente niet echt te willen/kunnen. Maar dat is alleen op basis van de samenvatting natuurlijk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Goede pot weer van Hofland, die al vanaf minuut 1 tegen de scheidrechter liep te janken. Die matige spitsen van Nancy wisten precies hoe ze zich moesten laten vallen.
Die 2-0 was overigens echt comedy capers met Tim de Cler in de hoofdrol.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Goede pot weer van Hofland, die al vanaf minuut 1 tegen de scheidrechter liep te janken. Die matige spitsen van Nancy wisten precies hoe ze zich moesten laten vallen.
Die 2-0 was overigens echt comedy capers met Tim de Cler in de hoofdrol.

hofland had wel gelijk, want die scheids gaf hem geel omdat cler al een overtreding gemaakt had.

hij was de enige met gif in zijn lijf, kunnen de anderen een voorbeeld aan nemen. maar dat kun jij nu niet meer toegeven, dat snap ik ook wel.

tweede goal vond ik gewoon knap gedaan, vond ik geen fout van cler.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Nog van harte aan de Tukkers trouwens. In een matige wedstrijd wel de 3 punten vasthouden is knap. =D>

[Image: tweevingers.JPG]

Santander had niks in de pap te brokkelen de eerste helft. Sander had echt helemaal niks te doen. Dit dankzij goed aanvallend spel met een ongrijpbare Elia die een wereldpot voetbalde. Iedereen werkte voor elkaar en balde goed, alleen Kufo viel een beetje tegen. Normaliter wint hij meer luchtduels. De tweede helft leek Santander iets gevaarlijker te worden maar ook deze helft hebben ze geen echte kans gehad, let op, wel een paar kleine mogelijkheden. FC Twente controleerde de wedstrijd met succes.
Onvoorstelbaar dat gisteravond op tv werd gezegd dat FCT een bar slechte wedstrijd speelde, zat die kerel met zijn kop in de kont van Jack van Gelder?

In de korte samenvatting lieten ze ook niet zien hoe Perez scoorde, assist Elia maar de bal was blijkbaar over de achterlijn. Die wil ik nog wel eens terug zien.

ik vind het ook zo'n nutteloze toevoeging op teletekst. wat nou slecht of moeizaam: gewoon gewonnen. prima dus! zal mij jeuken hoe dat tot stand gekomen is?
Reply
Enige ploeg die wint lopen ze te janken dat het niet goed is. Maar Heerenveen heeft weer wat om op terug te kijken en NEC had bijna gewonnen...Typisch Nederlands.
Reply
kooltje Wrote:Enige ploeg die wint lopen ze te janken dat het niet goed is. Maar Heerenveen heeft weer wat om op terug te kijken en NEC had bijna gewonnen...Typisch Nederlands.

goede prestatie van nek en twente.

jammer van heerenveen (teveel respect getoond :razz: ).

slecht van ajakkes en feyenoord.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Vanavond waren er zo'n 5.000(!) toeschouwers bij de training van AC Milan in het ALS......

ik vind het echt suf en provinciaals gedrag. een beetje de tegenstander gaan staan bewonderen. who the fuk is milan?

Hoho de 100x dat Milan hier in de provincie heeft gebald kwam der echt geen hond naar hun training kijken horen. En wij pakten er gewoon punten tegen itt die duffe Friezen.
Reply
kooltje Wrote:Enige ploeg die wint lopen ze te janken dat het niet goed is. Maar Heerenveen heeft weer wat om op terug te kijken en NEC had bijna gewonnen...Typisch Nederlands.

Inderdaad, wij hebben goed voetbal laten zien.
De scheids was overigens geweldig aan het fluiten. Zo moeten ze allemaal fluiten.

Stukje van fct.net:

Quote:SPEL
Het spel is allemaal wat anders dan de jaren hiervoor. Ik vond het spel van FCT zakelijk en zeer geconcentreerd deze wedstrijd. Geen risico's en niets weggeven. Met wat meer durf en scherpte wordt het gewoon 3-0 of 4-0. Maar het is wel zoals McClaren zegt, het spel doet er even niet toe, nu tellen de punten. En dat is wel zo, zeker Europees.

De eerste helft was gewoon goed, goede combinaties, rust bewaren en een aantal gevaarlijke steekpasses van Perez op Elia. De tweede helft was saaier, meer gecontroleerder. Maar je kunt alleen zo spelen als je zelfvertrouwen hebt. Nu nog wat meer (beweeglijke) creativiteit op het middenveld want daar was het nog wat statisch gisteren.

SCHEIDS
Geweldig genieten van deze Ier. Zo moet er gefloten worden, zeker tegen buitelaars en pieperds uit Zuid-Europa. Gelijk binnen een minuut schwalbes en piepen aanpakken, zo mag ik dat zien. Dat die Spanjolen niet begrepen dat hier niet mee te sollen viel, zegt veel over hun voetbalintelligentie. Mede door de scheids was het een leuke voetbalavond.

SFEER
Lekker, je merkt dat langzaam iedereen aan de extra ring aan het wennen is. Massaal liederen zingen en aanmoedigen. The wall of sound straks achter de goal en je blaast iedereen weg. Jammer van een enkel fluitconcertje bij een balletje terug en een enkele verdwaalde Hersi-aanmoediging op het verkeerde moment. YNWA blijft een geweldige binnenkomer en het slot was ook indrukwekkend met Trots da'w veur Twente bint.

SPELERS
Heubach, Wielaert, Douglas, eigenlijk was de verdediging gewoon erg goed, de Spanjaarden kwamen er niet door. Brama erg nuttig op het middenveld, jammer genoeg was het voorin wat minder scherp. Nkufo won geen kopduel, was matig in balaanname en vervolg. Ik zag helaas de Nkufo van 4-5 jaar geleden, schouders naar beneden en weinig actief om ballen op te eisen. Daarnaast vond ik Tioté met weinig zelfvertrouwen voetballen, maar hij had wel wat geniale momentjes. Ohja, en Boschker die alle ballen binnen de lijnen hield, moest één keer optreden en deed dat zoals het moest!

STRAKS
Tsja, de after-Europacup-match. Meestal zwaar en leidend tot verlies. Ik heb echter niet het idee dat FCT voluit is gegaan gisteravond en dus is er energie genoeg om Westerhof de laan uit te laten sturen met een ruime overwinning. 1-3.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Vanavond waren er zo'n 5.000(!) toeschouwers bij de training van AC Milan in het ALS......

ik vind het echt suf en provinciaals gedrag. een beetje de tegenstander gaan staan bewonderen. who the fuk is milan?

Hoho de 100x dat Milan hier in de provincie heeft gebald kwam der echt geen hond naar hun training kijken horen. En wij pakten er gewoon punten tegen itt die duffe Friezen.

jullie gedragen je gelukkig niet altijd provinciaals. jullie zijn het wel uiteraard.
Reply
Heb het gisteren allemaal helaas niet gezien wegens andere verplichtingen.
Jammer dat Ajax verliest, maar op zich geen ramp.
Feyenoord 3-0 had ik niet verwacht.
Heerenveen had ik eigenlijk ook niet verwacht een 1-3, maar natuurlijk ingecalculeerd.
Twente prima start en NEC... Heel erf zuur om in 10 minuten de winst te zien veranderen in een nederlaag, maar uiteraard geen schande uit in Roemenie.
Ik denk dat met een beetje geluk 4 clubs door kunnen gaa en als t een beetje tegenzit 2.
3 moet kunnen imo.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Twente prima start en NEC... Heel erf zuur om in 10 minuten de winst te zien veranderen in een nederlaag, maar uiteraard geen schande uit in Roemenie.

Laten we maar hopen dat de goedheiligman nog een Bosatlas voor je over heeft :razz:
Reply
:lol:
Had Dinamo nog in mijn hoofd. Ben notabeidebenen nog in Zagreb geweest.
Evengoed ook geen schande uit in Hongarije Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Harry treft het niet met de uitwedstrijden:

Twee journalisten gedood bij bomaanslag Zagreb
Gepubliceerd: donderdag 23 oktober 2008 19:46 UTC
Laatst gewijzigd: vrijdag 24 oktober 2008 07:12 UTC
Zagreb - Bij een bomaanslag in het centrum van de Kroatische hoofdstad Zagreb zijn twee journalisten gedood. Onder de auto waarin ze zaten was een explosief bevestigd.

Eén van de doden was de uitgever van het tijdschrift Nacional, dat geregeld corruptie en mensenrechtenschendingen in Kroatië aan de kaak stelt.

Zagreb heeft te maken met een golf van liquidaties, die worden toegeschreven aan de georganiseerde misdaad. Begin deze maand werd op klaarlichte dag een vooraanstaande advocate vermoord. Dat leidde tot het ontslag van de Kroatische ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
als feyenoord daar nu gespeeld had, waren we meteen uit de uefacup gehaald.
Reply
De doelpunten van Villa-Ajax. Wat blijft dat Engelse commentaar toch heerlijk. Jammer dat we in NL niet van zulke commentatoren hebben.Sad:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=202&details=uitslagenuitgebreid&id=39">http://ajax.supporterswereld.nl/?actie= ... reid&id=39</a><!-- m -->
Reply
Goed......beetje teleurstellend gevoel na gisteravond. Ik had wel iets langer van de spanning van de 0-0 willen genieten, maar na zo'n schlemielige 0-1 en meteen een knappe 0-2 d'r overheen, was de wedstrijd na een dikke 20 minuten gespeeld. Die 0-0 had voor mij achteraf wel wat langer mogen duren, zonder verder hoop op een overwinning.

Respect voor de tegenstander heb ik niet echt kunnen ontdekken, eerste helft wel 'angst voor balverlies'. Ze durfden niet te veel risico te nemen, bang dat ze bij balverlies Milan te veel ruimte gaven. Tweede helft was dat ook weg....maar da's logisch na de 0-2. Dan heb je helemaal niks meer te verliezen.

Heerenveen wou nog wel na de 0-2, en Milan hoefde niet meer. Die konden vanaf dat moment de wedstrijd gewoon regelen, zij bepaalden hoe Heerenveen ging spelen. Toch mooi om een wereldclub tegen je eigen team te zien spelen, mede omdat je weet hoe je eigen team speelt. Het is toch wat anders dan dat je Milan tegen Bayern, Manchester United of Real Madrid ziet spelen op tv.

Shevsjenko viel mij zwaar tegen, Beerens die het Zambrotta aardig lastig maakte en Breuer die zich knap staande hield tegen Káka. Absolute man van de wedstrijd was Emerson, aan Heerenveen-kant Vayrynen. Inzaghi die constant naar 'de buitenspellijn' loert, in plaats van naar de bal. Ziet ie de bal aankomen, dan is er ook meteen bij. Die speelde voor Nederlandse begrippen en kutwedstrijd, voor internationale begrippen speelde hij uitstekend, hij scoort 'anderhalf' keer. Spitsen moeten scoren, middenvelders moeten de bal veroveren en inleveren, verdedigers moeten zorgen dat de bal niet bij goal komt en als ie daar toch komt, moet de keeper deze tegenhouden (Fantastiche redding van Dida op het schot van Kalou). Moeilijker moet je het niet maken en dat zag je duidelijk bij Milan. Simpel positiespel, weten elkaar continue te vinden door een juiste passing. Zodra Heerenveen in balbezit is, speelden ze met 4 verdedigers op lijn met 4 middenvelders daar vlak voor (en zelfs de 2 spitsen staan 10 tot 15 meter op eigen helft) en laten het initiatief aan Heerenveen. 1 foute pass, ze onderscheppen en pats, boem, dat hele verdedigende blak staat op de helft van de tegenstander. Als voetballliefhebber mooi om te zien, als supporter bij 0-3 toch iets minder.

Eigenlijk is het verschil tussen Milan en Heerenveen heel klein en tegelijk verschrikkelijk groot. Als Káka een kutbal krijgt, weet hij hem zo aan te nemen dat hij meteen doorkan. Een speler van Heerenveen, die een kutbal krijgt: Neemt de bal aan, schiet een halve meter van zijn voet af, bal controleren, kijken waar die bal heen moet..... Hetzelfde met een hoge bal. Milanspelers koppen of spelen zo'n bal meteen door naar een medespeler, een Heerenveen-speler kopt of raakt alleen zo'n bal, niet wetende waar hij terecht gaat komen. Mijn buurman omschreef het mooi: als Inzaghi alleen voor de keeper staat, is het een goal. Als Henrique alleen voor de keeper staat, ligt de bal in vak25 en misschien in de goal als ie geluk heeft.

Na de wedstrijd, deed Seedorf nog een soort halve training. Een supporter riep: "Clarence, kom je nog een jaartje bij ons voetballen?" Hij lachte en stak zijn duim omhoog. Ondanks dattie ook in Zwolle niet werd uitgefloten, denk ik toch dat ie voor Heerenveen kiest en niet voor Zwolle. :wink:
Ik ben nooit echt zo'n Seedorf-fan geweest, maar van verhalen hoorde ik dat hij zich niet voordeed als super-vedette. Was 1 van de weinigen die handtekeningen uitdeelde, poseerde voor foto's, een praatje maakte met stewards en Heerenveen-supporters. Ging in de warming-up even een balletjes trappen met 1 van de ballenjongens. Je zag hem ook zichtbaar genieten van de aandacht....wat dat betreft (daar komt ie, waf!) toch een stuk meer respect gekregen voor de mens Seedorf.

Maar goed, 1-3 is een mooie uitslag. Niet afgeslacht, gelukkig.

Mij is alleen nog niet duidelijk waarom Bak-Nielsen niet speelde. Misschien dat ie gespaard wordt voor zondag? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik vind die eerste wel een hele grote fout van vermeer.
Reply
Keeper moet zo'n bal hebben, echt een fout ja.
Kan ie beter blijven staan, zoals Henkie altijd doet...

Toch een tekortkoming bij de 'Ajax-keepers', Stekelenburg is ook al zo slecht op hoge ballen, alhoewel dat steeds beter begint te worden. Is dat dan toch ervaring ? Weet het niet, ben geen keeper, moet soms wel 'verplicht' op de goal, en dan heb ik die ballen ook niet, sterker nog, dan heb ik er geen een...... Undecided

Seedorf blijft natuurlijk gewoon bij Milan, en anders gaat ie terug naar z'n oude liefde, Ajax.... Als van Basten op dat moment nog trainer is niet natuurlijk.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Keeper moet zo'n bal hebben, echt een fout ja.
Kan ie beter blijven staan, zoals Henkie altijd doet...

Toch een tekortkoming bij de 'Ajax-keepers', Stekelenburg is ook al zo slecht op hoge ballen, alhoewel dat steeds beter begint te worden. Is dat dan toch ervaring ?

ik denk het niet, want timmer kan het ook niet.
Reply
Fabian Wrote:Seedorf blijft natuurlijk gewoon bij Milan, en anders gaat ie terug naar z'n oude liefde, Ajax.... Als van Basten op dat moment nog trainer is niet natuurlijk.... :wink:

Ik weet dat Seedorf niet altijd even vriendelijk is ontvangen in Rotterdam, in Eindhoven en ook in Amsterdam, wel in Zwolle!. Misschien ook nog wel in andere delen van Nederland, maar ik heb het idee dat dit toch wel een beetje een verademing voor hem moet zijn geweest. Hij is een bepalende factor bij 1 van de grootste clubs ter werld, 5x(?) de CL gewonnen en in zijn eigen land wordt ie uitgefloten omdat ie een keer een penal mistte.....hier moet ie knokken voor een klein beetje waardering, waar hij in het buitenland op handen wordt gedragen. Toch raar.

fifty-fifty, Fabian....tussen Heerenveen en Ajax. :wink: De rest van Nederland kan het vergeten.....

Na de winterstop hopen dat we Bayern Munchen gaan loten in de UEFA. Van Bommel verdient ook wel een beetje een warm welkom in Nederland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:en in zijn eigen land wordt ie uitgefloten omdat ie een keer een penal mistte.....

dit is natuurlijk zwaar simplistisch gelul.

in rotterdam wordt hij uitgefloten omdat het een neus is, in de rest van nederland omdat hij op zijn 16de al praatte als een opa van 94. nu is hij een opa van 94 en dan is hij goed te pruimen.

ik snap niet dat marwijk hem niet bij oranje haalt trouwens.
Reply
In Aboutaleb-city wordt hij niet meer uitgefloten, daar vinden ze hem weer lief sinds hij daar met Inter mooie woorden sprak in het jaar dat Feyenoord de UEFA-cup won.
In Amsterdam fluiten ze hem mede om die rede juist uit!
In Zwolle zingen ze voor hem.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:en in zijn eigen land wordt ie uitgefloten omdat ie een keer een penal mistte.....

dit is natuurlijk zwaar simplistisch gelul.

in rotterdam wordt hij uitgefloten omdat het een neus is, in de rest van nederland omdat hij op zijn 16de al praatte als een opa van 94. nu is hij een opa van 94 en dan is hij goed te pruimen.

ik snap niet dat marwijk hem niet bij oranje haalt trouwens.

Waf, Rotterdam is ook niet heel Nederland....
als ik ergens de naam Seedorf hoor vallen, begint iemand anders altijd over 'penalties'. Maar dat zal in Rotterdam wel anders zijn, omdat ie een neus is. Tim de Cler is ook een neus.....Hofland, Timmer en Makaay zijn overigens provincialen, maar dat terzijde.

Bumme Wrote:In Zwolle zingen ze voor hem.
Dat zal het wel iets provinciaals zijn, om hem 'normaal' te behandelen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:als ik ergens de naam Seedorf hoor vallen, begint iemand anders altijd over 'penalties'.

dat gelul in de provinicie moet je ook niet als referentiekader gebruiken.

Quote:Maar dat zal in Rotterdam wel anders zijn, omdat ie een neus is.


het is gewoon het issue niet. de reden waarom hij hem nam, dat was de issue.

Quote:Tim de Cler is ook een neus.....

dat is juist. maar je hebt neuzen en neuzen. patrick kluiverd is een opperneus, tim de cle heeft bij de neuzen gevoetbald. evenals greene en timmer.

Quote:Hofland, Timmer en Makaay zijn overigens provincialen, maar dat terzijde.

dat is juist. timmer is een neus en een provinciaal. provincialen worden doorgaans niet uitgefloten, is verder ook niks mis mee, het szijn gewoon provincialen.

Quote:Dat zal het wel iets provinciaals zijn, om hem 'normaal' te behandelen....

het is een reactie op een reactie. "kom maar hoor, zielepietje, hier ben je wel welkom". OSmile
Reply
waf Wrote:dat is juist. maar je hebt neuzen en neuzen.

"Ajax is een neuzenclub! Maar laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren.....zeker niet nu ze in Rotterdam voetballen....."
Lekker consequent. Verbeek is ook een provinciaal, dat zie je meteen terug in de resultaten.

Waarom Seedorf hem nam? Was het niet 'de grote' Frank de Boer, de aanvoerder, die hem niet durfde te nemen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik denk ik bij deze voor Ajax of PSV wordt. Ik wil elke jaar wel van deze reisjes :8: .

Woensdagochtend vroeg daar, Vrijdagavond terug. 3 dagen lang lekker aan de rol, feesten, zuipen en een voetbalwedstrijdje bezoeken.
Zagreb is heel anders als Boekarest, eten was iets goedkoper, drinken bijna zelfde als hier (halve liters ongeveer 3 euro).

Woensdag en donderdag (overdag en tijdens de wedstrijd) geen bad boy gezien, na de wedstrijd zijn er wederom 2 kleine groepjes van 2 en 6 man aangevallen door wat jonge BBB mennekes maar dat hou je toch in die landen. Zo laf zijn ze, wij liepen met groepje van 10 van de pub naar het hotel na de wedstrijd en wel wat gasten gezien maar deden gewoon niks, ze belden wat en verder niks. Later bleken diezelfde gastjes dat groepje van 6 (zaten ook bij ons in Hotel) te hebben gepakt.

Wel sick was die bomaanslag, 5 minuten van ons hotel. Een klap, niet normaal. Alles trilde en toen waren wij al bij die pub en dat was zeker een KM van de plek waar de bomaanslag was en gelukkig niet meer in het hotel. Mensen op straat reageerden niet eens, keken niet op of om. Heel apart.

Gevolg was wel dat heel zagreb op scherp stond en snachts de pubs dus ook echt (volgens de regels) om 1 uur dichtmoesten (itt de nacht ervoor toen we tot 4 uur konden blijven). Dat was wel jammer maar goed, paar halve liters mochten we meenemen dus is allemaal goed gekomen :wink: .

Wedstrijd is gewoon zonde. Als DIT NEC 1-2 voorkomt 10 min voor tijd dan denk je dat het heel eind binnen is. Zagreb was ook helemaal niet gevaarlijk 2e helft. Als je het 5 min vast kan houden zet ie wrs Kivuvu erbij en sleep je de pot uit het vuur maar nu schiet die spits die bal zo sick erin en de 3-2 was wederom een spelhervatting (die waren al hele wedstrijd gevaarlijk van hun). Maar ach, het was weer mooi. Opgeheven hoofd van het veld, na de wedstrijd werden de spelers uitgebreidt bedankt en ze kwamen zelfs nog een 2e keer terug uit de kleedkamer. Spurs thuis zal je minimaal punt moeten pakken of eigelijk moeten winnen maar die hebben nog een maand om de boel op de rit te krijgen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Op naar de volgende Harry, geniet ervan.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: