29-10-2008, 12:44 AM
mindlight Wrote:Daar komt nog bij dat Haggie gewoon een goede manager is, die zeker wel goede teams maakt.
wat is goed in vergelijking met the king? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Parijs 2008
|
mindlight Wrote:Daar komt nog bij dat Haggie gewoon een goede manager is, die zeker wel goede teams maakt. wat is goed in vergelijking met the king? :wink:
Laat je nou niet meteen breaken Tommy #-o
Lekker Andy!! Simpel langs Lopez geeft hoop op goede week! =D> Jammer Tursu was te verwachten...
29-10-2008, 12:48 AM
wat een misser van verdasco :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-10-2008, 12:55 AM
Maakt Robredo nog kans of kan ik naar bed?
29-10-2008, 12:56 AM
Ga maar slapen, ik blijf ook tegen beter weten in wakker, maar dit wordt niets meer.
29-10-2008, 12:57 AM
Verdasco speelt gewoon deze 3e set drie niveaus beter dan Robredo, hij is de enige die aanvalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-10-2008, 12:58 AM
Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo....
En met weer een goede winner de dubbele break, prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Zo is het eigenlijk de hele partij Ad, alleen einde set 2 chokete Verdasco als een gek.
29-10-2008, 12:59 AM
Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.
29-10-2008, 12:59 AM
mindlight Wrote:Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo.... 1. Nadal 2. Gasquet 3. Robredo..
29-10-2008, 01:00 AM
mindlight Wrote:Zo is het eigenlijk de hele partij Ad, alleen einde set 2 chokete Verdasco als een gek.Oke, dat was ook het enige stuk dat ik toen zag en toen maakte Verdasco idd fout na fout. Toch netjes dat hij het nu nog herstelt, al is het nog niet afgelopen natuurlijk. Sowieso eitje voor Murray dit.
29-10-2008, 01:00 AM
verdiend voor verdasco =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-10-2008, 01:01 AM
Haggie Wrote: je wist het eigenlijk wel ML... maar toch Absoluut, ben ook wel beetje boos op mezelf vanwege deze keuze...
29-10-2008, 01:01 AM
Haggie Wrote:mindlight Wrote:Dubbele break Verdasco, nooit meer Robredo.... Zeker, we hebben er inmiddels 3
29-10-2008, 01:02 AM
kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar...
29-10-2008, 01:02 AM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar... Eens! En ja, ik heb een laf team deze week.
29-10-2008, 01:04 AM
Lol, die Verdasco choket weer als een gek, maar dit keer heeft ie een grotere marge gelukkig...
29-10-2008, 01:05 AM
En maakt hij het uit, wat een lompe lul die Robredo.
29-10-2008, 01:07 AM
ik wist niet dat robredo zo slecht in vorm was :-k
29-10-2008, 01:13 AM
Dat was algemeen bekend Buurs.
29-10-2008, 01:44 AM
Nando en Andy doen hun werk, prima! =D>
29-10-2008, 09:34 AM
Ad Wim Wrote:Vanuit dat perspectief is het zeker mooi inderdaad. Ik vind Robredo echter geen laffe keuze in deze vorm. Ook zeker niet rendabel voor 7 puntjes.kooltje Wrote:Verdomme wat een klote uitslag...Robredo echt helemaal niets meer.Kool, het is toch juist mooi dat die laffe teams afgestraft worden. Die nemen puur en alleen Robredo omdat ie al door was. En zelfs dan zou ik Robredo nog niet nemen, die is echt een lachertje dit jaar...
29-10-2008, 12:08 PM
nalbi - kiefer en granollers - cilic gaan beginnen.
29-10-2008, 12:15 PM
Stunten Nico en Marcel!
29-10-2008, 12:28 PM
cilic direct de break =D>
29-10-2008, 12:30 PM
Niks op unibet en betfair...waar wel?
29-10-2008, 12:31 PM
Luie hond!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/live24sports">http://nl.justin.tv/live24sports</a><!-- m -->
|
« Next Oldest | Next Newest »
|