The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Weet je wel hoe een belgische ambtenaar knipoogt?
Legion Wrote::wink:
Fout, hij doet even heel snel een oog open en dan weer dicht.....

Legion Wrote:Weten jullie waarom ik altijd kranten in de auto heb?
Waarschijnlijk om even lekker te scheuren....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik val onder Fortis België

aha, je zit bij het ongezonde deel van fortis. goed geregeld. Undecided

maar gecondoleerd, dat wist ik niet. moet je niet juist aan de drugs?

en hebben die kutfransen je salaris al betaald?

Thanks. Wat heb ik precies geregeld? Je bedoelt: Goed geregeld Rijkman. Nog 3 weekjes dat hou ik wel vol.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik val onder Fortis België

aha, je zit bij het ongezonde deel van fortis. goed geregeld. Undecided

maar gecondoleerd, dat wist ik niet. moet je niet juist aan de drugs?

en hebben die kutfransen je salaris al betaald?

Thanks. Wat heb ik precies geregeld? Je bedoelt: Goed geregeld Rijkman. Nog 3 weekjes dat hou ik wel vol.

dat die club geen reet waard is en jij een van de weinige bent die daar zit ipv bij het gezonde deel. :razz:

dit was niet rijkman z'n fout, maar van fortis. maar goed, nu ga je dus weer naar abn. of ga je schoenen verkopen bij daka op de coolsingel?
Reply
Nee ik ga niet terug naar de ABN. Mocht ik je nog eens tegenkomen bij de Kuip dan zal ik je het fijne over mijn nieuwe baan bij boekhandel De Slegte vertellen. Kan jij mij meteen updaten over die oersaaie advocatencases van je. Gezien het feit dat je de halve dag op dit forum zit denk ik dat je zo uitgepraat bent.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik dacht dat je mening over Hofland een incident was maar nu je roept dat je meer aan Bakkal hebt dan aan Appelvlaai begin ik me echt zorgen te maken

We hadden gisteren 10x meer aan Bakkal dan aan Appelvlaai hoor.
Reply
Peter Wrote:
Legion Wrote:Ik dacht dat je mening over Hofland een incident was maar nu je roept dat je meer aan Bakkal hebt dan aan Appelvlaai begin ik me echt zorgen te maken

We hadden gisteren 10x meer aan Bakkal dan aan Appelvlaai hoor.
Anders ga jij ff met je prikstok naar het fons sporen plantsoen joh
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Wat staat er op de grafsteen van een Belgische ambtenaar geschreven?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Waarom heeft Legion een hamer in zijn auto liggen?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Waarom heeft Legion ruitenwissers aan de binnenzijde van zijn autovoorruit?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Valencia interesse in De Zeeuw.
Wintertransfer misschien.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Oud nieuws
Reply
De antwoorden, want het lijkt te moeilijk:

- Hier rust hij verder
- Om zijwegen in te kunnen slaan
- Brrrrrrrroemmmm brrrrrrrrrroemmmmmmm
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:"AC Milan informeerde naar Pranjic en Beerens"
SpelersTijdens het treffen met Heerenveen zou de Italiaanse topclub AC Milan nog één en ander hebben willen regelen omtrent enkele Heerenveen-spelers. Volgens voetbalmaandblad ELF zou Milan geinformeerd hebben naar de mogelijkheid om Pranjic en/of Beerens over te nemen. Danijel Pranjic scoorde dit seizoen al 8 goals voor Heerenveen en ook Roy Beerens verkeert in uitstekende vorm.

In hetzelfde bericht wordt gesproken over een transfersom van slechts 2 miljoen voor Roy Beerens die nog een contract heeft voor de komende 2 seizoenen. Danijel Pranjic heeft net verlengt tot 2012 en zal slechts voor een zeer goed bod mogen vertrekken. Pranjic wordt gevolgd door vele Europese clubs.

En Heerenveen informeerde naar Gattuso, Kaka en Ronaldinho..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Oke.... Pranjic mwah vooruit, maar Beerens??? Laat me niet lachen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ze informeerde zeker naar zijn kledingmaat om een gesigneerd shirtje van Ronaldinho op te sturen... :roll:
Pranjic is inderdaad logischer...een van de beste voetballers op de Nederlandse velden.
Reply
Beerens bezorgde Zambrotta overigens een lastig avondje, maar ook niet meer dan dat.

Straks hebben ze ook nog belangstelling voor Breuer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Ten Cate wil Makaay naar Griekenland halen'

Gepubliceerd op 29-10-2008 om 10:41


Henk Ten Cate, trainer van Panathinaikos, wil Roy Makaay naar Griekenland halen. De spits zou volgens de geruchten in buitenlandse media Feyenoord willen verlaten om zo nog een laatste avontuur in het buitenland aan te kunnen gaan.

Het Duitse Der Kicker weet te melden dat Griekse media het gerucht naar buiten hebben gebracht. Makaay zou het niet meer naar zijn zin hebben in Rotterdam en Ten Cate denkt Das Phantom warm te kunnen maken voor een overgang naar Panathinaikos, dat uitkomt in de Champions League.

Ten Cate belandde deze zomer bij Panathinaikos, nadat hij moest vertrekken als eerste veldtrainer van Chelsea. Daarvoor was de coach hoofdverantwoordelijk bij Ajax. Makaay heeft al mooie buitenlandse avonturen gekend. De oud-international speelde zes jaar in Spanje bij Tenerife en Deportivo, ook was de Feyenoorder vier jaar in dienst bij het Duitse Bayern München.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
PSV ziet Toivonen helemaal zitten
Niets lijkt een overgang van Ola Toivonen naar PSV in de weg te staan. De Eindhovenaren hebben dan nog wel geen definitieve beslissing genomen over de Zweedse aanvaller, maar een overgang zal naar verwachting niet lang meer op zich laten wachten.


De scoutingstaf van PSV zag de 22-jarige speler van Malmö FF al zes keer aan het werk en ook trainer Huub Stevens en technisch manager Adrie van Kraaij brachten een bezoek aan de Zweedse stad, weet het Eindhovens Dagblad. "Als de trainer zelf gaat kijken, kun je aannemen dat de interesse serieus is", laat Van Kraaij optekenen in de regionale krant.

PSV is gecharmeerd van de technische Toivonen. Alhoewel hij, zo verwacht de technische staf, niet direct klaar is voor het grote werk kan de 1.90 meter lange aanvaller wel uitgroeien tot een speler van formaat. Een transfer van Toivonen, nu nog met Malmö actief in de Zweedse competitie, kan waarschijnlijk over anderhalve week, wanneer de competitie in het land ten einde is, beklonken worden.

Toivonen speelt sinds 2007 voor zijn huidige club. Malmö nam hem in januari van dat jaar voor ruim één miljoen euro over van Örgryte. De technisch begaafde aanvaller, die op verschillende posities en in verschillende systemen uit de voeten kan, speelde tot op heden twee interlands voor de Zweedse nationale ploeg.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:kan de 1.90 meter lange aanvaller wel uitgroeien tot een speler van formaat.

Ja, alstie mislukt bij PSV, kan ie altijd nog keeper worden van Volendam.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Van een zeer betrouwbare bron heb ik gehoord dat Louis Suarez (met een vrouw, waarschijnlijk zijn vriendin) gisteravond laat in het vliegtuig (vlucht HV 5134) van Barcelona naar Schiphol zat. Wat kan hij in Barcelona hebben gedaan? Gaat hij mogelijk naar Barca in de winterstop? :-k
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Van een zeer betrouwbare bron heb ik gehoord dat Louis Suarez (met een vrouw, waarschijnlijk zijn vriendin) gisteravond laat in het vliegtuig (vlucht HV 5134) van Barcelona naar Schiphol zat. Wat kan hij in Barcelona hebben gedaan? Gaat hij mogelijk naar Barca in de winterstop? :-k

Misschien is-ie Frans staatsburger geworden?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Van een zeer betrouwbare bron heb ik gehoord dat Louis Suarez (met een vrouw, waarschijnlijk zijn vriendin) gisteravond laat in het vliegtuig (vlucht HV 5134) van Barcelona naar Schiphol zat. Wat kan hij in Barcelona hebben gedaan? Gaat hij mogelijk naar Barca in de winterstop? :-k

hij was geschorst, dus wellicht heeft hij een weekendje vrij genomen en gekregen. wat mij betreft mag deze onsportieve teringhond trouwens zo snel mogelijk oppleuren naar een ander land, maar dat geheel terzijde.
Reply
Bredanaar Wrote:Van een zeer betrouwbare bron heb ik gehoord dat Louis Suarez (met een vrouw, waarschijnlijk zijn vriendin) gisteravond laat in het vliegtuig (vlucht HV 5134) van Barcelona naar Schiphol zat. Wat kan hij in Barcelona hebben gedaan? Gaat hij mogelijk naar Barca in de winterstop? :-k

Als het een blondgepaardestaarte del was, kan het kloppen. Ik heb hem in het voorjaar een keer samen met Luque in de bowling gezien. Ze zaten aan het tafeltje net achter de baan waar ik speelde. Luque had een vrijwel indentieke del bij zich. Helaas werd er Spaans gesproken, dus ik kon niet verstaan waar ze het over hadden. De manier waarop Suarez de string van zijn del bepotelde doet mij vermoeden dat hij later op de avond nog wel enkele punten gezet zal hebben.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik heb hem in het voorjaar een keer samen met Luque in de bowling gezien. Ze zaten aan het tafeltje net achter de baan waar ik speelde. Helaas werd er Spaans gesproken, dus ik kon niet verstaan waar ze het over hadden.

Voor insiders is dat niet moeilijk te raden Hakkuh

[Image: jesus.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:
Bredanaar Wrote:Van een zeer betrouwbare bron heb ik gehoord dat Louis Suarez (met een vrouw, waarschijnlijk zijn vriendin) gisteravond laat in het vliegtuig (vlucht HV 5134) van Barcelona naar Schiphol zat. Wat kan hij in Barcelona hebben gedaan? Gaat hij mogelijk naar Barca in de winterstop? :-k

Als het een blondgepaardestaarte del was, kan het kloppen. Ik heb hem in het voorjaar een keer samen met Luque in de bowling gezien. Ze zaten aan het tafeltje net achter de baan waar ik speelde. Luque had een vrijwel indentieke del bij zich. Helaas werd er Spaans gesproken, dus ik kon niet verstaan waar ze het over hadden. De manier waarop Suarez de string van zijn del bepotelde doet mij vermoeden dat hij later op de avond nog wel enkele punten gezet zal hebben.

Even gecheckt. Het klopt, het was verder maar een klein ding en niet eens zo erg knap. Maar mijn bron vergist zich niet, want niemand ter wereld heeft zo'n herkenbaar gebit.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Maar mijn bron vergist zich niet, want niemand ter wereld heeft zo'n herkenbaar gebit.

Ik begin een rode draad te ontdekken!

[Image: donny_1.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Maar mijn bron vergist zich niet, want niemand ter wereld heeft zo'n herkenbaar gebit.

Ik begin een rode draad te ontdekken!

[Image: donny_1.jpg]

slightly OT: de nieuwe Coen-film al gezien?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
NEC druk bezig om zes spelers langer te binden

De agenda van Carlos Aalbers is de komende weken aar­dig gevuld. De technisch directeur van NEC heeft de zaakwaarne­mers van de doelmannen Gabor Babos (34) en Rein Baart (36) en die van de voetballers Saïdi Ntiba­zonkiza (21), Joël Tshibamba (20), Rutger Worm (22) en Moestafa El Kabir (20, Jong NEC) uitgenodigd voor gesprekken over contractver­lenging.

Voor alle zes de spelers geldt dat hun verbintenis aan het eind van dit seizoen afloopt. Het streven is er op gericht om deze maand nog duidelijkheid te krijgen. Ook de contracten van Domini­que Scholten (20), Mark van den Boogaart ( 23) en Joey Brock (20) lopen af, maar bij dit trio kan NEC een eenzijdige optie lichten om de verbintenis met een seizoen te ver­lengen.
----

Goed teken dit. Wel weer wat aan de late kant maar goed laten we hopen dat ze niet te moeilijk doen. Ik hoop iig dat Gabor blijft (Al hebben we met Gentenaar een goede vervanger in huis :8: ), verder hoop ik echt dat Saïdi en Tshibamba blijven. El Kabir en Brock zie ik ook graag blijven. El Kabir is toch wel erg goed op dreef in het 2e en is echt een doelgerichte spits. Brock vorig jaar redelijk vaak aan het werk gezien in het 2e en kan over de hele linkerflank worden ingezet, heeft echter deze week zware meniscus blessure opgelopen :|
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
wanneer loopt t contract van el Ak af? :-"
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: