The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
leuke tactiek :8:

nu zeggen dat je voor federer/murray gaat en dan zelf een ander team nemen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik denk ook dat 9500 gunstiger is voor omyaca.

voor 12500 kun je meer spelers kopen en dus kan er ook meer verschil gemaakt worden.

nu is de kans veel groter dat er slechts 1 speler verschillend is en de kans dat de teams gelijk zijn is ook groter Icon_evil

kut Tsonga Icon_evil
Daar ben ik het niet mee eens. Nu kan zo'n rare snuiter als Tsonga of Del Potro me nog de kop gaan kosten, terwijl ik die anders gewoon in mijn team zou hebben staan. Maargoed we zullen het wel zien. Als Federer - Murray gewoon de finale wordt kan er weinig meer mis gaan.

die rare snuiter heeft mij de kop al gekost...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat Omyaca gewoon Murray + Federer zal nemen, en dat hem dat de utieindelijke winst op zal leveren.
Reply
mindlight Wrote:Ik denk dat Omyaca gewoon Murray + Federer zal nemen, en dat hem dat de utieindelijke winst op zal leveren.

kans is zeer groot.

Reply
als ik in den bosch zit kan ik helaas niet op t internet, alleen mn (werk)mail en msn bekijken.

Ik ga nu alles in orde maken, over half uurtje db open
Reply
ok volgens mij kunnen we los, succes allen!
Reply
goed bezig mac =D>

Reply
ik duik vroeg mn bedje in vandaag. Mochten er nog dingen mis zijn mail me dan aub even op <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:m.x.van.doesselaar@accenture.com">m.x.van.doesselaar@accenture.com</a><!-- e --> .

Mochten er mensen afzeggen, als t goed is moet je gewoon via 1e ronde aanpassen een naam kunnen veranderen dus dat kunnen jullie eventueel zelf doen mocht t nodig zijn.
Reply
mijn team staat.

als er geen spelers meer afzeggen, dan ga ik het niet meer wijzigen.

Reply
Voor de geinteresseerden....

Code:
Fed  Djo  Mur  Dav  Rod  Tso  Pot  Sim
Federer    -   7-2  2-3 12-0 15-2  1-0  3-0  0-1
Djokovic  2-7   -   4-2  0-1  2-1  1-2  1-0  0-1
Murray    3-2  2-4   -   3-3  4-2  1-1  2-0  2-1
Davydenko 0-12 1-0  3-3   -   1-5  1-0  1-1  1-2
Roddick   2-15 1-2  2-4  5-1   -   2-1  0-1  2-0
Tsonga    0-1  2-1  1-1  0-1  1-2   -   0-1  0-1
del Potro 0-3  0-1  0-2  1-1  1-0  1-0   -   1-1
Simon     1-0  1-0  1-2  2-1  0-2  1-0  1-1   -

Simon de reuzendoder, nog nooit verloren van Federer en Djokovic :wink:
Reply
Ik heb me er verder nog niet in verdiept, maar ik denk dat Omyaca Murray, Potro, Tsonga en Simon/Roddick neemt. Dat betekent dat je voor een tactiek met Federer 3 goede mensen moet inleveren. Bij 12500 moest je alleen Davydenko en Simon of Roddick inleveren, dus was het daar een veel serieuzer alternatief.
Maar goed, niet relevant. Volgens afspraak doen we het met 9500.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.focus.de/sport/tennis/tennis-kiefer-darf-auf-masters-einsatz-hoffen_aid_346966.html">http://www.focus.de/sport/tennis/tennis ... 46966.html</a><!-- m -->

Stepanek en Kiefer zijn de alternaties: 26e en 35e haha. Wat een farce!

edit: en op de officiele foto staan er maar 7 op: Roddick had zeker geen zin. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.masters-cup.com/4/photos/other/2008/singles_medium.jpg">http://www.masters-cup.com/4/photos/oth ... medium.jpg</a><!-- m -->
Reply
Djokovic in spijkerbroek Undecided

Maar dan hoop ik niet op alternates, deze 8 zijn nog wel aan elkaar gewaagd.
Reply
Iedereen kijkt moeilijk, alleen Federer lacht. Die weet dat ie weer een TMC binnen gaat tikken namelijk :Big Grin

Vraag me trouwens af in hoeverre Del Potro voluit gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs, neem je fedex?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:buurs, neem je fedex?

pfff, lastig.

ten eerste is het nog de vraag of hij speelt...

en ten tweede zal omyaca hem wellicht hebben...

Reply
buurs gaat gewoon hetzelfde team als omyaca hebben vanavond. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:buurs gaat gewoon hetzelfde team als omyaca hebben vanavond. Undecided

tja, het zou zomaar kunnen...

Reply
als je echt hetzelfde team hebt, kun je volgend jaar net zo goed niet meer meedoen, gedoemd om tweede te worden...
Reply
Ik heb een uur nagedacht, maar kan echt niet bedenken wat Omyaca en Buurs voor een team hebben.
Ik heb bovendien zitten rekenen, en kan met elke voor mij serieuze optie voldoende winst maken t.o.v. de andere serieuze opties.
Het is dus afwachten wat de teams van Omyaca en Buurs zijn.
Reply
ik hoop tenminste op één van jullie flinke verschillen te hebben. Je weet het maar nooit! :wink:
Reply
Ben benieuwd mannen!
Reply
het kan over een paar minuten maar zo zijn dat de top 3 hetzelfde team heeft.. Dat we omyaca moeten feliciteren. Ben benieuwd wie zometeen nog online is....
Reply
Davydenko van mij tov van Del Potro van Buurs.
Reply
Davy - Potro wordt wel een hele belangrijke :o
Reply
wow!

En dan te bedenken dat ik voortdurend tussen davy en potro gewisseld heb....

André wint wanneer murray toernooi wint.

Gaat spannend worden.

Reply
Heb ontzettend lang zitten twijfelen tussen het team dat Andre nu heeft en het team wat ik nu heb. Toch heb ik het gevoel dat Federer hier gewoon weer gaat winnen. En in die andere poule verwacht ik weinig van Potro, heb het idee dat het kaarsje bij hem de afgelopen weken aan het doven was.
Reply
ah die is nog erg verradelijk. Denk dat buurs tevreden is.. Grr!
Reply
finale simon - davy... Please!!!
Reply
Haggie Wrote:ah die is nog erg verradelijk. Denk dat buurs tevreden is.. Grr!
Denk het ook ja.
Maar ik verwacht veel meer van Davy dan van Potro.
Reply

Forum Jump: