The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Haggie Wrote:finale simon - davy... Please!!!
Simon door in deze poule :o
Haggie lijkt mij vrij kansloos voor de zege. Maar bij winst van Murray is een top 2 goed mogelijk.
Reply
Elke dag wordt gewoon erg belangrijk, wat een spanning =D>
Morgen moet Djoko zijn plicht doen en Davy van Tsonga winnen!
Reply
Als in de ene poule de stand is:
Murray 3x winst
Federer 2x winst
Simon 1x winst
Roddick 0x winst

en de andere poule
Davydenko 3x winst
Del Potro max. 1x winst

en in de finale Murray van Davydenko wint,
is Haggie de winnaar.

Geen irreeël scenario.
Reply
andre Wrote:Als in de ene poule de stand is:
Murray 3x winst
Federer 2x winst
Simon 1x winst
Roddick 0x winst

en de andere poule
Davydenko 3x winst
Del Potro max. 1x winst

is Haggie de winnaar.

Geen irreeël scenario.
Vind ik wel.
Sowieso Simon al een wedstrijd winnen. Dan Davy 3 wedstrijden winnen. En dan helemaal Davy die van Federer wint. Niets is onmogelijk, maar de kans dat dit gaat gebeuren lijkt mij nihil.
Reply
Er staat "geen irreeël scenario"

dus andre is het met je eens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:ah die is nog erg verradelijk. Denk dat buurs tevreden is.. Grr!

mixed feelings

potro moet 20 pnt meer pakken dan davy

dus onderling winnen en davy moet de andere 2 in principe ook verliezen.

ik geef davy wel goede kans tegen tsonga.

hopen dat potro nog 1x keer kan knallen [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als enige Djokovic :eeeek: :lol:

En zoals ik het nu zie moet Omyaca dit wel gaan redden.
Reply
Zit nu naar Djoko - Potro te kijken...als dit het niveau blijft voor de rest van de week dan kunnen we genieten !! =P~
Eerste set Djoko 7-5 =D>
Reply
Djoko 7-5 6-3. Keurige overwinning, toch 2 uurtjes op de baan gestaan.
Vond het niveau niet zo heel indrukwekkend trouwens. Bij vlagen leuke rallies, maar vooral in de eerste set werden er toch wel veel beslist door een UE.
Reply
En Djoko wint...7-5, 6-3
Reply
andre Wrote:Als in de ene poule de stand is:
Murray 3x winst
Federer 2x winst
Simon 1x winst
Roddick 0x winst

en de andere poule
Davydenko 3x winst
Del Potro max. 1x winst

is Haggie de winnaar.

Geen irreeël scenario.

De mogelijkheid is er in ieder geval :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davy-Tsonga gaat beginnen. :razz:
Knallen Davy!
Reply
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:finale simon - davy... Please!!!
Simon door in deze poule :o
Haggie lijkt mij vrij kansloos voor de zege. Maar bij winst van Murray is een top 2 goed mogelijk.

Ik verwacht natuurlijk ook niets. Door mezelf enige kans te geven nog op top 3 of hoger moest ik dit team wel nemen. Ben al blij dat er nog een kans is op de titel.... :-"
Reply
omyaca Wrote:Davy-Tsonga gaat beginnen. :razz:
Knallen Davy!

Kan er verdomme niets van zien, maar idd... KNALLEN DAVY
Reply
Davy mist gelijk een 0-40 #-o
Reply
Op zich is deze nog niet cruciaal, toch? Het gaat vooral om Davy-Potro straks...

En nogmaals, ik denk dus niet dat Potro voluit gaat, zeker niet na dit verlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Op zich is deze nog niet cruciaal, toch? Het gaat vooral om Davy-Potro straks...
Nouja, als Davy deze wint dan heb ik als Potro van Davy wint ook nog hele goede kansen om voor Buurs te blijven. En het zouden ook 20 cruciale punten tov Andre kunnen zijn. Ik vind deze dus heel belangrijk.
Davy nog niet in de problemen geweest op zijn service, maar Tsonga op die eerste game na ook niet. TB zit er aan te komen.
Reply
Uiteraard is deze belangrijk, ook op het oog wie er doorgaat in de poule. Ik denk nl dat deze twee dat gaan uitmaken, naast Djoko.

Fucking nergens livestream Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/strecoptetor_2">http://nl.justin.tv/strecoptetor_2</a><!-- m -->
Reply
Bedankt =D>

Helaas stuk mindere kwaliteit dan Parijs.

Spannend!
Reply
Wat een rally zeg, op deuce :eeeek:
Reply
Prachtige TB, Tsonga wint hem, na eerst 2 sp´s gemist te hebben.

Ik heb Tsonga in 3 bij de poll, dus wel belangrijk dit...
Reply
Neeeee Icon_evil
Wat geeft Davy het weg in de TB.
Reply
Weggeven vond ik het niet, maar het was geen hele goede TB nee.
Nu ook meteen de break voor Tsonga. Tsonga speelt ook gewoon weer echt goed, wat ik ervan zie.

Ach, Potro zal zich wel terug trekken joh, en dan blijf je iig Buurs voor. En van Roddick verwacht ik ook niet veel.
Reply
Dit is dan ook wel weer Davy. Sechte TB, drama servicegame erachter aan en dan opeens zo'n briljante game om op love terug te breaken. :o
Reply
Davy hoeft dit echt niet te verliezen. Krijgt net alweer 3 bp's om naar 4-2 te breaken en heeft gewoon het beste van het spel op dit moment. Maar die Tsonga is wel een vechter, die dit soort potjes er vorige week steeds uitsleepte.
Reply
ik kijk net 15 minuten en ben het met je eens.

tsonga pakt voornamelijk punten door zijn 1e service.

maar goed, zo was het in Parijs dus ook.
hopen dat hij het doortrekt.

Reply
De set voor Davy =D>
Wow, wat een bal om de set te pakken :o
Reply
dik verdiend voor davy.

dit gaat heel lastig worden.

Reply
kom op davy.. Pak je eerste wedstrijd en zet die lijn voort!!! Je kunt het!!
Reply

Forum Jump: