10-11-2008, 03:28 PM
6-4 Andy
Maar dat zegt niet veel, dus maar Murray erbij zetten
Maar dat zegt niet veel, dus maar Murray erbij zetten

The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Masters Cup Shanghai 2008
|
6-4 Andy
Maar dat zegt niet veel, dus maar Murray erbij zetten ![]()
Ja lijkt mij inderdaad ook wel, wat een hark die Roddick.
10-11-2008, 03:37 PM
Elikian Wrote:Raging Bull Wrote:leuk sfeertje hier op het forum :roll:Valt allemaal wel mee, maar het pro- en vooral anti-Buurs gepost is vaak erg triest ja, vanuit alle partijen. Dus dat leer je te negeren. Ok, ik zal mijn best doen :8:
10-11-2008, 03:43 PM
Murray nu toch wat meer fouten en Roddick naar 3-0*. Roddick speelt ook wel wat slimmer nu.
10-11-2008, 03:54 PM
En set Roddick met 6-1.
10-11-2008, 04:04 PM
Haggie Wrote:kom op zeg murray.... alweer een staatslot gekocht?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-11-2008, 04:09 PM
Hahahaha come on Murray. Buurs wordt helemaal zenuwachtig ervan...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
10-11-2008, 04:12 PM
Stille Wrote:Hahahaha come on Murray. Buurs wordt helemaal zenuwachtig ervan... ik word helemaal niet zenuwachtig.... ik ga ervan uit dat ik nu zelfs 4e wordt. hier valt gewoon niet tegen te managen. vorige week tsonga en dan nu simon :lol: haggie zei na de deadline dat dit het enige team was wat hij kon maken. en dat klopt, maar het zijn allemaal prutsers vergeleken met de andere spelers (op murray na). en toch valt alles goed voor die jongen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-11-2008, 04:15 PM
je doet net of ik er al ben. Het feit dat jij niet wint, is al een mooie overwinning voor t forum..
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-11-2008, 04:17 PM
Warrom is hier niet tegen te managen? Je wist dat Federer niet helemaal fit was. Simon is al weken in supervorm. Daarnaast heb je Del Potro die last van zijn voet heeft.
10-11-2008, 04:18 PM
mp Murray
10-11-2008, 04:21 PM
Ondanks een zware inzinking toch een goede overwinning. Was effe bang dat het helemaal verkeerd zou lopen. Gisteren in interview op BBC zei ie heel erg vermoeid te zijn van alle reizen en wedstrijden in de afgelopen weken.
10-11-2008, 04:30 PM
De stand is nu:
Omyaca 5443 Buurs 5422 Andre 5418 Haggie 5366 Ben benieuwd of Omyaca Haggie nu wel als serieuze concurrent ziet.
10-11-2008, 04:35 PM
Lekker spannend zeg! Goed om te zien dat er velen aan elkaar gewaagd zijn
10-11-2008, 04:40 PM
Wel apart ja dat er in de laatste week in theorie nog 4 mogelijke winaars zijn
![]()
10-11-2008, 04:42 PM
Weet iemand al de volgende wedstrijden van de poule van Federer?
Is dat Federer - Murray en Roddick - Simon of Federer - Roddick en Murray - Simon? Dan kan ik de tennispoll weer plaatsen.
10-11-2008, 04:43 PM
ik denk federer - roddick en murray - simon
10-11-2008, 04:45 PM
Ik weet het niet zeker, maar normaal zou zijn dat de winnaars tegen elkaar spelen. Als dat niet zo zou zijn, dan hebben we mogelijk 2 mensen met 4 punten en 2 met 0 (als Simon en Murray weer winnen), en zijn de laatste 2 wedstrijden om 'des Keizers baard'. Dat wil de ATP niet.
Dus zoals Buurs zegt is Federer-Roddick en Murray-Simon voor de hand liggend.
10-11-2008, 04:50 PM
Staat nog nergens vermeldt. Vreemd
10-11-2008, 05:00 PM
Elikian Wrote:Ik weet het niet zeker, maar normaal zou zijn dat de winnaars tegen elkaar spelen. Als dat niet zo zou zijn, dan hebben we mogelijk 2 mensen met 4 punten en 2 met 0 (als Simon en Murray weer winnen), en zijn de laatste 2 wedstrijden om 'des Keizers baard'. Dat wil de ATP niet. in de andere poule is het reeds zo gepland
10-11-2008, 05:02 PM
buurs Wrote:Dat zegt niet zoveel, dat kan ook de normale planning zijn.Elikian Wrote:Ik weet het niet zeker, maar normaal zou zijn dat de winnaars tegen elkaar spelen. Als dat niet zo zou zijn, dan hebben we mogelijk 2 mensen met 4 punten en 2 met 0 (als Simon en Murray weer winnen), en zijn de laatste 2 wedstrijden om 'des Keizers baard'. Dat wil de ATP niet.
10-11-2008, 05:04 PM
normale planning zou denk ik zijn, dat de 2 hoogstgeplaatste spelers in de poule als laatste tegen elkaar spelen.
dit zal nu niet het geval zijn.
10-11-2008, 05:05 PM
maar voor de poll kunnen we natuurlijk voor de zekerheid overige wedstrijden in de poule van djoko pollen.
10-11-2008, 05:12 PM
Morgen in ieder geval om 11uur Tsonga-Del Potro gevolg door Djokovic-Davydenko
10-11-2008, 05:13 PM
buurs Wrote:Elikian Wrote:Ik weet het niet zeker, maar normaal zou zijn dat de winnaars tegen elkaar spelen. Als dat niet zo zou zijn, dan hebben we mogelijk 2 mensen met 4 punten en 2 met 0 (als Simon en Murray weer winnen), en zijn de laatste 2 wedstrijden om 'des Keizers baard'. Dat wil de ATP niet. Laatste 3 jaar is het zo geweest in beide poules. Verder heb ik niet gekeken, lijkt me voldoende bewijs.
10-11-2008, 05:38 PM
Stille Wrote:Morgen in ieder geval om 11uur Tsonga-Del Potro gevolg door Djokovic-Davydenko Davydenko ![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-11-2008, 05:58 PM
Wow, Federer verliest van Simon. Totaal geen rekening mee gehouden. Ik hou me maar vast aan de vergelijking met vroig jaar toen hij ook van de minste verloor in de eerste wedstrijd en daarna gladjes het toernooi won.
10-11-2008, 06:01 PM
andre Wrote:De stand is nu:Voor mijzelf wel, dat heb ik ook vanaf het begin gezegd. Voor jou niet, aangezien ik Haggie met Davy en Simon geen honderd punten goed zag maken op jouw Del Potro en Roddick. Nu acht ik de kans nog steeds heel klein, maar die is natuurlijk wel gegroeid door de zeges van Simon en Davy. |
« Next Oldest | Next Newest »
|