10-11-2008, 07:47 PM
Ik hoor net van Stille dat Federer zich wellicht terugtrekt (bron BBC Radio) waarbij Step zijn plaats in zal nemen....
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Masters Cup Shanghai 2008
|
10-11-2008, 07:47 PM
Ik hoor net van Stille dat Federer zich wellicht terugtrekt (bron BBC Radio) waarbij Step zijn plaats in zal nemen....
10-11-2008, 09:00 PM
buurs Wrote:11 uur gewerkt, zo gaar als een banaan, maar zulke teksten lezen van Buurs fleurt me toch weer op.Stille Wrote:Hahahaha come on Murray. Buurs wordt helemaal zenuwachtig ervan... Wederom kies je weer compleet voor de verkeerde tactiek en gooi je het weer op geluk ![]() Op naar die 4e plaats \ ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-11-2008, 09:03 PM
Inmiddels vast werk Ad? Vertel!
En idd, ik kon een lach ook niet onderdrukken toen ik het las ![]()
10-11-2008, 09:07 PM
Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-11-2008, 09:17 PM
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.randstad.nl">www.randstad.nl</a><!-- w -->
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-11-2008, 09:21 PM
Ad Wim Wrote:Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :| Ahh ok, niet al te leuk werk nu dan?
10-11-2008, 09:24 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:11 uur gewerkt, zo gaar als een banaan, maar zulke teksten lezen van Buurs fleurt me toch weer op.Stille Wrote:Hahahaha come on Murray. Buurs wordt helemaal zenuwachtig ervan... Buurs z'n dagen zijn geteld.. Zijn grote mond wordt keihard afgestraft. Al die buursweken hebben hem nog niet geholpen ook, hoezo slecht?? :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-11-2008, 09:31 PM
mindlight Wrote:Tja, niet heel denderend nee. En was vanochtend om 5 uur op en om 19 uur thuis, daar word je wel gaar van.Ad Wim Wrote:Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :| Heb woensdag sollicitatiegesprek gehad dat wel goed ging, dus hopen...
10-11-2008, 09:33 PM
Nou idd, ik hoop met je mee. Laat je het horen als je wat weet?
Wordt wel ff wennen trouwens, ik hoop dat je een baan krijgt waarbij je nog wat forum-tijd overhoudt ![]()
10-11-2008, 11:09 PM
Die punten van Simon die te zien zijn in de samenvatting op Atptennis.com :eeeek:
![]()
10-11-2008, 11:16 PM
Ad Wim Wrote:Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :|Als je in je sollicatiegesprek altijd verteld dat je minstens 7 uur op per dag op een tennisforum rondhangt, EN daarbij fan bent van Somdev Dev Varman, dan is het niet makkelijk wat te vinden hoor.
10-11-2008, 11:25 PM
Elikian Wrote:Ad Wim Wrote:Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :|Als je in je sollicatiegesprek altijd verteld dat je minstens 7 uur op per dag op een tennisforum rondhangt, EN daarbij fan bent van Somdev Dev Varman, dan is het niet makkelijk wat te vinden hoor. Fan zijn van Dev Varman is cult :8: Maar ik zit die hele partij van Simon de afgelopen uren op Sport1 te kijken, wat is dat genieten zeg.
10-11-2008, 11:35 PM
Elikian Wrote:Zeker niet als ik het zo spel :|Ad Wim Wrote:Nee, nog geen vast werk, gewoon geld verdienen. De jacht duurt voort... :|Als je in je sollicatiegesprek altijd verteld dat je minstens 7 uur op per dag op een tennisforum rondhangt, EN daarbij fan bent van Somdev Dev Varman, dan is het niet makkelijk wat te vinden hoor.
10-11-2008, 11:49 PM
hehe. jij wint.
11-11-2008, 09:39 AM
Om 11uur begint de laatste hoop van Buurs nog FTM nog te kunnen winnen. Laat ik het zeggen anders; om 12:30uur wordt bekend dat hij weer HOPELOOS gefaald heeft..
![]()
11-11-2008, 10:05 AM
Ik kan nu wel al zeggen dat ik hopeloos gefaald heb.
Aangezien Potro na partij tegen Djoko weer klaagde over zijn teen en Federer waarschijnlijk afzegt. Daarbij kan ik ook zeggen dat de titelstrijd tussen andre en jou zal gaan :eeeek: Murray gaat het toernooi niet winnen, want die klaagt over enorme vermoeidheid. Ik denk dat Djoko de TMC gaat winnen. Nu baal ik helemaal dat het budget geen 12500 was, want dan had ik Davy en Djoko op zeker gehad. #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-11-2008, 10:47 AM
Wat een flauwekul argumenten Buurs, alsof Omyaca Djoko niet zou hebben gehad dan...
En Murray speelde gisteren erg goed, en zeker bij afzeggen van Federer gaat hij natuurlijk gewoon een ronde verder. Trouwens ook met dit budget was een team met Djokovic en Davydenko mogelijk.
11-11-2008, 10:50 AM
hij moet ergens de oorzaak van zijn verlies neerleggen, nu een keer bij het veranderde budget :wink:
11-11-2008, 10:53 AM
moet zeggen wel een prachtige eindstrijd jongens! de overwinning is nooit zeker geweest en het blijft spannend tot het eind =D>
11-11-2008, 10:53 AM
Idd, geheel mee eens Mac =D> Leuk om te volgen zo!
11-11-2008, 10:54 AM
Omyaca zou dan voor federer/murray/tsonga en potro gaan.
bij voorbaat ook het beste team. daarom zou ik dan voor federer/djoko oa gaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-11-2008, 10:58 AM
Haggie Wrote:hij moet ergens de oorzaak van zijn verlies neerleggen, nu een keer bij het veranderde budget :wink: en ik moet het falen bij mezelf zoeken, dat lijkt me logisch. maar hoe het allemaal gaat is gewoon frappant.... maar goed, ondanks dat ik overtuigd ben van mijn eigen kwaliteiten, durf ik te zeggen dat de winnaar van de FTM 2008 de verdiende winnaar over het afgelopen (vreemde) jaar is (ook als haggie het wordt).
11-11-2008, 11:03 AM
buurs Wrote:Omyaca zou dan voor federer/murray/tsonga en potro gaan. Tsja maar wat ik nu niet begrijp hieraan is dat je ook met een budget van 9.500 voor dit team gegaan bent. Federer en Del Potro leken me op voorhand de grootste twijfelgevallen, en jij presteert het om ze beide in je team te zetten.
11-11-2008, 11:04 AM
buurs Wrote:maar goed, ondanks dat ik overtuigd ben van mijn eigen kwaliteitenDaar is ie weer :lol: En dat zelfs nu nog zeggen ![]()
11-11-2008, 11:07 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:maar goed, ondanks dat ik overtuigd ben van mijn eigen kwaliteitenDaar is ie weer :lol: dat doe ik expres Ad :wink:
11-11-2008, 11:10 AM
Nja iig complimenten voor de schrijfwijze van overtuigd, er zit verbetering in =D>
Wie nu uiteindelijk wint maakt mij weinig uit, maar winst van Haggie zou wel een gave stunt zijn.
mindlight Wrote:buurs Wrote:Omyaca zou dan voor federer/murray/tsonga en potro gaan. djoko/federer kon niet djoko/murray hield je wel heel veel over. ik heb interview van federer gelezen, dat hij weer helemaal fit was. en nogmaals, ik heb lang getwijfeld tussen potro en davy en ben hoe dan ook blij dat ik voor potro ben gegaan.
jongens, is er al een link bekend voor zometeen?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|