The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Elikian Wrote:Ah ... ik ben dom, ik las bij het aantal punten "ND" als Novak Djokovic, maar was dus "Nikolay Davydenko" handige afkorting Big Grin

dat kon ook niet anders, snapte het al niet Smile!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hey buurs, je kunt ook overdrijven. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Confused
Reply
kuiper Wrote:Hey buurs, je kunt ook overdrijven. :wink:

vind je? :lol: :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit levert buurs strafpunten op. Dit wangedrag wordt ook op de tennisbaan niet geaccepteerd.
Reply
kuiper Wrote:Dit levert buurs strafpunten op. Dit wangedrag wordt ook op de tennisbaan niet geaccepteerd.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:dodgy:
Reply
Buurs, ik snap dat je blij bent dat mijn speler heeft gewonnen, en ik waardeer je support voor mijn spelers, maar probeer het een beetje ingetogen te vieren. Ik zal het even voordoen:

Djokovic, never in doubt :-({|=
Reply
Ik was trouwens ook wel voor Djoko, anders was ik al uitgeschakeld bij de poll.
Ik heb nog steeds weinig kans, Roddick moet een setje afpakken van Roger.
Reply
mindlight Wrote:Buurs, ik snap dat je blij bent dat mijn speler heeft gewonnen, en ik waardeer je support voor mijn spelers, maar probeer het een beetje ingetogen te vieren. Ik zal het even voordoen:

Djokovic, never in doubt :-({|=

ik was vergeten hoe je iets moet vieren :wink: :-({|=

Reply
kuiper Wrote:Ik was trouwens ook wel voor Djoko, anders was ik al uitgeschakeld bij de poll.
Ik heb nog steeds weinig kans, Roddick moet een setje afpakken van Roger.

federer moet bij in 2 winnen.
anders ben ik uitgeschakeld.

Reply
Ik heb die laatste post vol smilies er tussenuit gehaald hoor. Oudere pc's kunnen daar moeite mee hebben. Daarnaast sloeg het gewoon nergens op.
Reply
En zo is de stand na bijna 3000 ATP-partijen:
Omyaca 5443
Buurs 5442
André 5438
Haggie 5366

De laatste 9 potjes zorgen voor meer verschil dan alle voorgaande samen.
Elke volgorde van de top4 is nog mogelijk.
Reply
Djoko 2-2 (4-1)
Davy 2-1 (3-3)
Del Potro 2-1 (2-2)
Tsonga 2-0 (1-4)

Zo is de stand nu in de poule. Davy-Del Potro beslist wie naar de halve finale gaat en wie van Omyaca-Buurs in de race blijft.
Reply
Goed mannen, ik ben weg, voor de Amstel Cup kraker van vandaag Wink
Reply
wat een kraker wordt dat donderdag, als potro zich niet terugtrekt :8:

Reply
Je hebt ongeveer iedereen al gefeliciteerd, maar nu geloof je er opeens weer in? En dan ook nog eens die smileys :crazy:
En natuurlijk weer alleen maar posten als het goed gaat, of anders zo'n naar cynisch berichtje, bah Puke

Zie nou eens gewoon in dat vrijwel niemand je hier mag en het merendeel van je walgt, en flikker gewoon op van dit forum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Goed mannen, ik ben weg, voor de Amstel Cup kraker van vandaag Wink

Feli ML, ze hebben het wel ff spannend gemaakt. Nu Ajax, AZ of PSV thuis loten.. Icon_twisted
Reply
iedereen wil nu wel tegen achilles loten natuurlijk. mooie kans om bij de laatste 8 te komen.

on-topic: wat wordt potro-davy een heerlijke kraker zeg. rechtstreeks duel tussen buurs en omyaca. daarnaast ontzettend belangrijk voor haggie dat davy dat wint. iedereen weer eens tegen buurs dus. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Goed mannen, ik ben weg, voor de Amstel Cup kraker van vandaag Wink

Feli ML, ze hebben het wel ff spannend gemaakt. Nu Ajax, AZ of PSV thuis loten.. Icon_twisted

Ja idd, het was even spannend, maar een goede overwinning dus! Hopelijk Achilles de volgende ronde, en daarna wellicht een betere club. Maar kwartfinale zou wel erg gaaf zijn om een keer te bereiken
Reply
excuses jongens, at gisteravond opeens ergens anders waardoor ik te laat thuis was om nog te kunnen updaten. Vanavond ben ik zeker thuis
Reply
Prima MAC Smile!

ik weet nog niet precies wat ik vandaag moet hopen. Murray-Simon zullen allebei door moeten in de poule voor mij. Denk dat Simon vandaag beter nog een keer kan stunten en dan maar gewoon 1e in de poule moet worden.. [-o< OSmile
Reply
Roddick heeft zich teruggetrokken....nu eerst Simon-Murray en daarna Federer-Stepanek.
Reply
Roddick heeft zich teruggetrokken....
Reply
Icon_evil :8: Ben je me net voor Kraai' tje
Reply
Ik zag het :wink:
Reply
Wel ideaal voor Simon dit. Liever tegen Steppie dan tegen Roddick :-"
Reply
kut Roddick Icon_evil

Reply
Voor mij dramatisch, voor jou super Haggemans.
Reply
mindlight Wrote:Voor mij dramatisch, voor jou super Haggemans.

Na gister is dit wel een kleine oppepper ja.
Reply

Forum Jump: