13-11-2008, 02:57 PM
Volgens mij telt het onderlinge resultaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Masters Cup Shanghai 2008
|
Volgens mij telt het onderlinge resultaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)
gvd, ga serveren. dan is deze partij een eitje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Een eitje nog wel :lol:
13-11-2008, 02:58 PM
en nog maar even een df...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-11-2008, 02:59 PM
potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg
![]()
13-11-2008, 02:59 PM
andre Wrote:Dat klopt, maar dat is toch niet makkelijk? Ten eerste moet hij al in straight winnen, wat niet makkelijk was, en ten tweede was hij al kansloos geweest als Djoko in straight had gewonnen, en heeft hij nu geluk dat Djoko er met de pet naar gooide in de de derde. Dat noem ik niet makkelijk...Ad Wim Wrote:Als Davy nu in 2 wint is hij toch poulewinnaar?andre Wrote:Davydenko kan nog makkelijk poulewinnaar worden, ik denk niet dat Djokovic nog vol gaat tegen Tsonga (het gaat om setsaldo).Makkelijk? Dat lijkt me toch niet. Hij moet sowieso in twee van Potro winnen, wat me al lastig lijkt. En dan moet hij hopen op een verlies in straight van Djoko tegen de al uitgeschakelde Tsonga, want als Djoko een setje pakt is het ook vrij kansloos voor Davydenko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-11-2008, 03:00 PM
buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg ![]() Wat een punt ook weer om te breaken \ ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-11-2008, 03:01 PM
buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint ![]()
13-11-2008, 03:02 PM
buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :|
Klasse Dacy, never in doubt! Een slappe servicegame, maar gewwon goed hersteld. Je bent ook duidelijk beter, hou dit vast =D>
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint jij bent echt dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() minder punten zei ik en dat komt door het lage 1e service % natuurlijk.
13-11-2008, 03:03 PM
buurs Wrote:Ik zou dat "Ad zit ernaast" ook maar weghalen jaandre Wrote:Ad Wim Wrote:Als Davy nu in 2 wint is hij toch poulewinnaar?andre Wrote:Davydenko kan nog makkelijk poulewinnaar worden, ik denk niet dat Djokovic nog vol gaat tegen Tsonga (het gaat om setsaldo).Makkelijk? Dat lijkt me toch niet. Hij moet sowieso in twee van Potro winnen, wat me al lastig lijkt. En dan moet hij hopen op een verlies in straight van Djoko tegen de al uitgeschakelde Tsonga, want als Djoko een setje pakt is het ook vrij kansloos voor Davydenko. ![]()
13-11-2008, 03:04 PM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint ![]()
13-11-2008, 03:05 PM
buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg Schijf Ongelovelijk nou eens met een F... Ongelofelijk...
13-11-2008, 03:05 PM
Potro zal er ook wel niet zoveel zin in hebben. Wordt gewoon in de rally regelmatig weggespeeld en serveert dus ook niet goed genoeg om er een wedstrijd van te maken.
Die moet zich toch gaan sparen voor de DC-finale... [-o<
13-11-2008, 03:06 PM
cruijff Wrote:buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :lol: =D> Hoevaak is dat nou al niet gezegd?
13-11-2008, 03:07 PM
cruijff Wrote:buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :-&
13-11-2008, 03:09 PM
Stille Wrote:Volgens mij telt het onderlinge resultaatDat zou je zeggen ja, maar volgens mij is het eerst sets, dan games, en dan pas onderling resultaat.
13-11-2008, 03:11 PM
Dat lijkt mij ook logisch Ad, aangezien je dan de problematiek van halverwege opgevende spelers niet meer hebt.
13-11-2008, 03:16 PM
3 bp Davy, dit gaat lekker hard zo =D>
Wat een fantastische game weer van Davy om te breaken, elk punt Potro gewoon weggespeeld =D>
Wel jammer dat het weer op het 1e bp raak is ![]()
ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please:
Tampie zei.. (ik heb nu alleen mn mobiel beschikbaar).. Wanneer davy murray en simon de halve finale halen en davy-simon tegen elkaar komen dan kan bij haggie de vlag uit, dus.. Als davy nu in twee wint, murray fedex verslaat en simon wint van steppie.. Dan ben ik er?
He i’m back, koploper FTM 2018!
13-11-2008, 03:17 PM
mindlight Wrote:Dat lijkt mij ook logisch Ad, aangezien je dan de problematiek van halverwege opgevende spelers niet meer hebt.En het is ook veel eerlijker. Zoals nu, dan is het toch eerlijker om te kijken naar wat Djoko-Davy was, en daarop bepalen wie de poulewinnaar wordt. Zeker als de setstanden ook nog eens gelijk zijn.
13-11-2008, 03:18 PM
Haggie Wrote:ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please: je kunt zelf toch wel rekenen? :crazy:
Haggie Wrote:ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please:UItgaande van die tekst wel ja. Maar goed, dat wordt nog wel morgen even afwachten en ik denk dat Federer van Murray gaat winnen...
geef maar op potro
scheelt weer bp :-"
13-11-2008, 03:20 PM
Davy is zooooooooooveel beter in de rally zeg, mooi om te zien. Hij maakt alleen nu nog een beetje te veel vroege foutjes, nergens voor nodig.
13-11-2008, 03:20 PM
buurs Wrote:geef maar op potro ![]() Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor Dennis Buurs :-({|=
13-11-2008, 03:22 PM
Ben ik de enige die vindt dat Buurs een cursus " Hoe gebruik ik smilies op de juiste manier" kan gebruiken?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
|
« Next Oldest | Next Newest »
|