The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Klopt niet helemaal Haggie, als Federer van Murray wint ben je me nog niet voorbij.
Belangrijk dus dat Djokovic poulewinnaar is.
Anders doet zich de gekke situatie voor dat ik Murray heb en 2 concurrenten Federer en moet hopen dat Federer wint.
Reply
O ja, ik zie het nu. Maar goed, dit is wel de eindstand van de gouden groep, misschien zetten ze het dan wel goed....
Hmmm, ik ga wel even zoeken voor je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Stepanek!
Reply
andre Wrote:Klopt niet helemaal Haggie, als Federer van Murray wint ben je me nog niet voorbij.
Anders doet zich de gekke situatie voor dat ik Murray heb en 2 concurrenten Federer en moet hopen dat Federer wint.

Het gaat nog een knotsgekke ontknoping worden. 4 begonnen er de strijd, 3 over... :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Hup Stepanek!

:8:
Reply
Ik heb het, Djoko is poulewinnaar op onderling resultaat. Alleen als er drie gelijk eindigen, gaan ze sets en games tellen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb het, Djoko is poulewinnaar op onderling resultaat. Alleen als er drie gelijk eindigen, gaan ze sets en games tellen...

#-o
Reply
Dan ben ik zaterdag nog altijd in de race, tenzij Murray opgeeft.
Reply
Haggie Wrote:
andre Wrote:Klopt niet helemaal Haggie, als Federer van Murray wint ben je me nog niet voorbij.

Het gaat nog een knotsgekke ontknoping worden. 4 begonnen er de strijd, 3 over... :Big Grin

Gaaf hoor zo'n scenario na een lang seizoen.......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Buurs kansloos... Misschien zelfs geen 2e dit jaar :eeeek:

vind ik ook verrassend

Dit was dan het laatste berichtje van buurs dit jaar... Hakkuh
Reply
boe
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Alleen als Murray-Davydenko of Murray-Federer de finale wordt, doet de finale er nog toe.
Dat betekent dat als Simon doorgaat, het sowieso zaterdag beslist wordt.
Reply
Die Buurs.....
Ik vind uitspraken als van mij hoeft hij nooit meer terug te komen wat overdreven...hij moet juist blijven...
Geweldig toch deze wanprestatie van hem de laatste weken...

Geweldig om zijn grootspraak belachelijk te maken...om hem terecht uit te lachen...te vernederen...want als je met zo een grote mond en kritiek op je tegenstanders zelf 3/4 gaat worden....dan mag je gewoon recht in je gezicht uitgelachen worden!!

Undecided Undecided Undecided :lol: :lol: :lol: \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
En dat van Kolemans :o =D>
Reply
kooltje Wrote:Die Buurs.....
Ik vind uitspraken als van mij hoeft hij nooit meer terug te komen wat overdreven...hij moet juist blijven...

Geweldig om zijn grootspraak belachelijk te maken...om hem terecht uit te lachen...te vernederen...want als je met zo een grote mond en kritiek op je tegenstanders zelf 3/4 gaat worden....dan mag je gewoon recht in je gezicht uitgelachen worden!!

Heb je groot gelijk in, kooltje!

Ik heb gefaald :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:

Je hebt gefaald als manager en je hebt het zelf verkloot in de laatste weken. Das de ene kant van het verhaal en niet het ergste.

Je hebt je weken als een arrogante/hautaine klootzak gedragen door continue te provoceren, irritant te doen, cynisch te doen,mensen belachelijk maken en als lulletjes weg te zetten, nietszeggende oneliners te plaatsen etcetera. Je verziekt daardoor de sfeer. Daarbij ga je niet de discussie aan, maar pak je mensen op persoonlijke zaken die niks met dit verhaal te maken hebben. Dan faal je niet alleen als manager, maar imo ook als mens ( forummer). Het beste man...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Van mij mag Buurs blijven, hij is toch een goede manager.
Reply
Iemand die denkt dat hij de beste is, het iedereen laat weten en het opnieuw niet waar maakt, is het net niet he.. =;
Reply
buurs Wrote:

En? Wat ga je daar voor conclusies aan verbinden?
Reply
:Big Grin hehe toch heerlijk dit. Sorry buurs maar denk dat jij t er ook mee eens bent dat dit scenario gewoon heel lachwekkend is voor iedereen behalve voor jezelf.

Maar goed je kan zeggen wat je wil, heeft toch weer voor leven gezorgd hiero, weer eens wat anders dan het standaard meejuichen/huilen met spelers.
Reply
Normaal is rond deze periode geen kip meer op het forum te vinden :wink:

Reply
Ik lig al jaren in een deuk over alles wat ik lees op dit forum en kan niet wachten tot 2009 en dat wij allen met een fris, humorvol, sportief en gezond verstand elke week weer de juiste tennissers hopen op te stellen :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
Juist Aadje =D> Ik ben blij hieruit op te kunnen maken dat onze enige vrouwelijke deelneemster volgend jaar weer van de partij zal zijn =D>
Reply
mindlight Wrote:Juist Aadje =D> Ik ben blij hieruit op te kunnen maken dat onze enige vrouwelijke deelneemster volgend jaar weer van de partij zal zijn =D>

Ik dacht dat Buurs ook een vrouw was.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davy =D>
Wat een goed gevoel om de persoon te zijn die Buurs definitief uitschakeld voor de titel :wink:
Reply
Morgen weer een hele belangrijke dag.
Federer moet eigenlijk gewoon winnen van Murray, die echt wel volle bak zal gaan. Hij heeft ook al aangegeven Federer er het liefst zo snel mogelijk uit te gooien. Denk dat Federer met al zijn ervaring deze er wel uit gaat slepen, al blijft een Murray in topvorm natuurlijk ontzettend moeilijk te verslaan.
Daarnaast zou het leuk zijn als Simon van Stepanek verliest, dan zou Federer zelfs met verlies nog doorkunnen? Heb daar ook wel vertrouwen in. Stepanek kan vrijuit spelen en bij Simon staat de druk er vol op. Daarnaast ging hun enige onderlinge ontmoeting dit jaar wel heel dik naar Stepanek, hij heeft denk ik wel het spelletje waar Simon problemen mee kan hebben.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:

Je hebt gefaald als manager en je hebt het zelf verkloot in de laatste weken. Das de ene kant van het verhaal en niet het ergste.

Je hebt je weken als een arrogante/hautaine klootzak gedragen door continue te provoceren, irritant te doen, cynisch te doen,mensen belachelijk maken en als lulletjes weg te zetten, nietszeggende oneliners te plaatsen etcetera. Je verziekt daardoor de sfeer. Daarbij ga je niet de discussie aan, maar pak je mensen op persoonlijke zaken die niks met dit verhaal te maken hebben. Dan faal je niet alleen als manager, maar imo ook als mens ( forummer). Het beste man...
Spot on, Trip, en het ergste is nog dat het gewoon zijn ware aard is en het niet een maniertje was. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en toen we hem maar een beetje aanvielen, kwam hij met de teksten die we inmiddels allemaal kennen.
Ik weet dat ik er zelf ook niet goed mee om ben gegaan, maar zelfs toen ik me rustig hield, bleef Buurs doorgaan richting anderen.
En wat Trip ook zegt, het gaat ten koste van de sfeer en het is wel zo dat we hierdoor allemaal wat meer lol gehad hebben de afgelopen maanden, maar het is nou niet echt op een leuke manier. Zonder hem hebben we het hier ook leuk, dat is vaak genoeg gebleken.

En tja, hij is een goede manager, maar dat is het gros van de FTM-deelnemers...
Reply
Omyaca, gooi ff een spellingscheck door je post van 22:54 Wink

En verder, ja Buurs zorgde regelmatig voor lachwekkende momenten, maar trok het tot in het belachelijke door. Toch moet hij niet stoppen met FTM, hij moet stoppen met posten. Pas als hij weer boven Haggie eindigt, vervalt de ban lijkt mij :8:
Reply
Ja, goeie. Een echte toevoeging is ie hier ook niet aangezien hij nooit iets nuttigs post. Alleen maar aan zichzelf denken en voor zijn eigen spelers juichen en spelers die ie niet heeft totaal afzeiken, waar ie dan de volgende week wel weer voor juicht als hij ze heeft.

Of blind pollen, dat was ook wel een hoogtepunt van afgelopen jaar Undecided
Reply
mindlight Wrote:Omyaca, gooi ff een spellingscheck door je post van 22:54 Wink

En verder, ja Buurs zorgde regelmatig voor lachwekkende momenten, maar trok het tot in het belachelijke door. Toch moet hij niet stoppen met FTM, hij moet stoppen met posten. Pas als hij weer boven Haggie eindigt, vervalt de ban lijkt mij :8:
Hehe, zag het net zelf al :oops:
Er stond in eerste instantie heeft uitgeschakeld. :wink:
Maar vind jij dat ik mijn post moet aanpassen? Van mij mogen jullie best weten dat ik af en toe een grammaticaal foutje maak.
Reply

Forum Jump: