The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:Omyaca, gooi ff een spellingscheck door je post van 22:54 Wink

En verder, ja Buurs zorgde regelmatig voor lachwekkende momenten, maar trok het tot in het belachelijke door. Toch moet hij niet stoppen met FTM, hij moet stoppen met posten. Pas als hij weer boven Haggie eindigt, vervalt de ban lijkt mij :8:
Hehe, zag het net zelf al :oops:
Er stond in eerste instantie heeft uitgeschakeld. :wink:
Maar vind jij dat ik mijn post moet aanpassen? Van mij mogen jullie best weten dat ik af en toe een grammaticaal foutje maak.

Haha, nou ik ben wellicht niet de juiste persoon om die vraag te beantwoorden, aangezien ik van iedereen een correct gebruik van onze taal verwacht. :razz:
Reply
En ik dus ook, zeker van academici. Maar goed, de ervaring leert dat het onbegonnen werk is om iedereen te gaan verbeteren. Het komt helaas nogal vaak voor namelijk :cry:

Alleen als iemand zelf iets verkeerd verbetert, zoals Buurs ooit, dan ben je natuurlijk de klos. Dat was ook al zo lachwekkend, wat is het toch eigenlijk een clown :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga de stad in. Hopelijk ben ik op tijd wakker voor de krakers morgen. Ik hoop op heel veel bp's, verder kunnen die partijen me niet zoveel schelen.

Maar nu bier drinken, vieren dat ik een baan heb :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad je bent vast al weg, maar gefeliciteerd, en zie je sms Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ga de stad in. Hopelijk ben ik op tijd wakker voor de krakers morgen. Ik hoop op heel veel bp's, verder kunnen die partijen me niet zoveel schelen.

Maar nu bier drinken, vieren dat ik een baan heb :o

1. Hup Haggie!!!!!!!!
2. Gefeliciteerd :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat leuk Ad...Wat voor iets...
Ik ook een andere job...Flinke vooruitgang...
Reply
Hahahahaha, die Buurs. Zo dik voor een paar weken geleden, iedereen feliciteerde hem al, en het dan toch presteren om weer niet winnen, wat een grap cry
Reply
Wat ga jij doen Kooltje? Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahahaha, die Buurs. Zo dik voor een paar weken geleden, iedereen feliciteerde hem al, en het dan toch presteren om weer niet winnen, wat een grap cry
Wat dacht je? Ben klote zat en ik post nog iets :wink:
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahahahaha, die Buurs. Zo dik voor een paar weken geleden, iedereen feliciteerde hem al, en het dan toch presteren om weer niet winnen, wat een grap cry
Wat dacht je? Ben klote zat en ik post nog iets :wink:

Ad heeft de hele avond met een big smile in de kroeg gestaan en hij realiseerde zich toen hij thuis kwam dat hij al dat geluk aan Buurs te danken had. Toen moest hij dit nog even kwijt natuurlijk. Heb je het ook iedereen in de kroeg verteld Ad? :wink: Best een lang verhaal is dat nog, wil je het goed uitleggen.

Wat voor job is het geworden Ad? Een beetje een behoorlijke tennisjournalist kunnen we nog wel gebruiken in dit land.
Reply
lol geniaal Big Grin

maar feli adje! heeft even geduurd. Wat is het geworden?
Reply
mindlight Wrote:Wat ga jij doen Kooltje? Smile
Nou ik heb nadat ik mijn studie afgerond heb me baan in de installatietechniek uitgebreid naar een volwaardige baan. Mijn studie is echter de hele andere kant op, Marketing.
Nu hebben we dit weten te combineren door het bedrijf uit te breiden met een (bij wijze van spreke) sales-afdeling.
Dit ga ik met een ervaren rot opzetten dus ideaal voor mij omdat ik op het gebied van sales geen ervaring heb.
Heeft er iemand voor zijn bedrijf spullen nodig voor een data-netwerk (wat het basisproduct is)....ik hoor het van je!
Reply
Ahh ok, klinkt goed zeg! Is zeker een mooie start op die manier.
Reply
gilles en andy!!! Kom op!!! Make my day!!!
Reply
die ad zegt ook gewoon niet wat ie nu gaat doen he. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
putjes schepper op zee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rustig aan jongens, geef me even tijd om bij te komen. Ik heb nota bene m'n wekker gezet voor de partijen.

Maar wat Tampie zegt, klopt wel een beetje. Als er even een rustig momentje was, dacht ik wel weer even terug aan Buurs en kreeg ik idd een glimlach op m'n gezicht, al is die er de hele avond eigenlijk wel geweest. En ik ga het natuurlijk aan niemand vertellen/uitleggen, alleen jullie weten dat ik een forumnerd ben Wink

Maar ik word redacteur van een literaire uitgeverij, Prometheus. Precies wat ik wil en waar ik voor gestudeerd heb. En het is een heel lastig wereldje om binnen te komen, dus ik ben erg blij dat het gelukt is. Enige nadeel is dat het maar een contract is voor 5 maanden, soort van lange proeftijd eigenlijk. Dat heeft dus te maken met dat het een lastig wereldje is en dat ik geen ervaring heb. Maar ik denk wel dat ik hen kan overtuigen en dan krijg ik na die tijd een langer contract, of mijn contract kan zelfs al eerder open gebroken worden
:razz:
Reply
Prometheus, dat is een dochter van PCM toch? Heb er wel eens iets over gelezen volgens mij.
Reply
Nice! Goed bezig! Smile
Reply
Nou, hop jongens, maak er een kraker van. Breakpoints wil ik zien!
Reply
ohja en wil je (sorry dat ik in twee berichten praat :wink: ) even uitgebreid verslag doen van de potten. Ben aant werk en heb alleen de mobiel.. Sad
Reply
mindlight Wrote:Prometheus, dat is een dochter van PCM toch? Heb er wel eens iets over gelezen volgens mij.
Dat was zo, maar het is sinds twee jaar zelfstandig.
Reply
Simon goed van start....
Kom op Roger...vegen die Murray
Reply
jaaaa breakie meteen. Zo zie ik het graag! Hakkuh ..

Ad was vergeten dat er monteur voor internet kwam, heeft komende uur dus geen mogelijkheid online te komen.

Kan iemand mij zeggen hoeveel bp's er al zijn geweest?
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Prometheus, dat is een dochter van PCM toch? Heb er wel eens iets over gelezen volgens mij.
Dat was zo, maar het is sinds twee jaar zelfstandig.

Ahh ok, des te beter! Nogmaals van harte
Reply
6-1 Simon, wat een geweldenaar.
Reply
Haggie Wrote:jaaaa breakie meteen. Zo zie ik het graag! Hakkuh ..

Ad was vergeten dat er monteur voor internet kwam, heeft komende uur dus geen mogelijkheid online te komen.

Kan iemand mij zeggen hoeveel bp's er al zijn geweest?

9 bp inmiddels
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is hier grappig aan Buurs? :crazy:

Het zijn er 4 Haggemans
Reply
haggie stuurt Ad een sms en Ad is heel blij Icon_twisted

Reply
buurs Wrote:haggie stuurt Ad een sms en Ad is heel blij Icon_twisted

Goh, als je hier nou je voldoening uit moet gaan halen ben je wel erg diep gezonken. Omdat jij te vroeg gejuicht hebt, moeten anderen dat ook maar gaan doen? Daarbij juichte jij te vroeg op basis van correcte informatie....
Reply

Forum Jump: