The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Ad Wim Wrote:Maar los van dat ik door ben, wat is Federer toch een vreselijke koning. Als hij dit nog wint, mag er echt een standbeeld voor hem komen en is hij met afstand de beste tennisser allertijden! Notworthy

Maar als Murray dit wint, vind ik dat ook een bijzonder grootse prestatie.
Reply
Feli Ad.
Nu Federer idd nog "even" winnen en dan kan ik jou afslachten in de finale :wink:
Reply
Geweldig Roger...Vechten jongen!
Reply
Mitch Wrote:Feli Ad.
Nu Federer idd nog "even" winnen en dan kan ik jou afslachten in de finale :wink:

=P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch Wrote:Feli Ad.
Ik gun het je, als peetvader. Maar ik gun het Federer nog meer, dus ik vind het prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit heeft echt alles om de partij van het jaar te worden!

Al is het natuurlijk wel moeilijk om met de Wimbledon-finale te concurreren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Absoluut Ad
Reply
Weer breaken Roger kom op...
Murray doet zichzelf hier de das om voor morgen :lol:
Reply
Je ziet ook gewoon dat Federer niet meer goed beweegt. Vooral bij running ballen slaan.
Reply
kooltje Wrote:Weer breaken Roger kom op...
Murray doet zichzelf hier de das om voor morgen :lol:
Ene kant stom, andere kant ook weer prachtig.

Wel gunstig voor Djoko, als Federer hier wint.
Reply
En Roger breakt :o
Reply
Roger =D>
Reply
Break Federer, toch is dit nog niet voorbij.
Reply
Tegen wie moet Djoko dan?
Reply
Als Roger hier wint, wordt ie volgens mij 1e in de poule, dus dan moet Djoko tegen Murray.
Reply
En weer 4-4 ...
Reply
O mijn god, slaat ie een smash uit op bp, dat kon er nog wel bij :eeeek:
Reply
Federer van 40-15 naar break tegen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En 4-4

Total points won: 101-101
Reply
Federer vecht echt voor z'n leven. Er staat echt meer op het spel dan alleen deze pot en plaatsing voor de halve finale.

Ik gun het hem zo. Het zou wel heel zuur zijn als hij hier zo verliest, in de laatste partij van het jaar...
Reply
Ad Wim Wrote:Als Roger hier wint, wordt ie volgens mij 1e in de poule, dus dan moet Djoko tegen Murray.
Is dat zo?
Dan eindigen Muraay, Federer en Simon toch alle drie op 4 punten, dan gaan ze toch sets tellen?
Volgens mij is dan Murray en Federer 2.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar los van dat ik door ben, wat is Federer toch een vreselijke koning. Als hij dit nog wint, mag er echt een standbeeld voor hem komen en is hij met afstand de beste tennisser allertijden! Notworthy

federer heeft in alle 3 de partijen een break voorsprong niet kunnen uitserveren.

Standbeeld onwaardig lijkt mij.

Reply
Ad Wim Wrote:Federer vecht echt voor z'n leven. Er staat echt meer op het spel dan alleen deze pot en plaatsing voor de halve finale.

Ik gun het hem zo. Het zou wel heel zuur zijn als hij hier zo verliest, in de laatste partij van het jaar...

Ik gun het hem ook, maar vergis je niet in de superprestatie die Murray hier neerzet. Ik heb daar diep respect voor, zeker omdat hij hem ook 'mag' verliezen.
Reply
Ik ook ja. Kunnen clubs als Vitesse wel van leren...
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Roger hier wint, wordt ie volgens mij 1e in de poule, dus dan moet Djoko tegen Murray.
Is dat zo?
Dan eindigen Muraay, Federer en Simon toch alle drie op 4 punten, dan gaan ze toch sets tellen?
Volgens mij is dan Murray en Federer 2.
Ze hebben beiden 5-3 en dan telt volgens mij wel H2H...
Reply
2 MP Murray
Reply
En deuce, ongelofelijk...
Reply
Ja idd, wat een misser van Murray op die 2e service.
Reply
En wat een punt weer dan :eeeek: Notworthy
Reply
Wat een punt :eeeek: :eeeek:
Reply

Forum Jump: