Threads: 31
Haha dat lijkt me toch niet. Helaas Hag, maar hier houdt het dan toch echt even op. Ik gun je alles, zelfs de FTM titel, maar gedeeld laatste met Buurs eindigen heb ik daar toch niet voor over. Het verschil in managerniveau tussen Buurs en mij zal er morgen uitkomen :8:
Threads: 97
Sorry, maar Djoko moet dat toch echt wel winnen, en het liefst het hele toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 67
mindlight Wrote:Haha dat lijkt me toch niet. Helaas Hag, maar hier houdt het dan toch echt even op. Ik gun je alles, zelfs de FTM titel, maar gedeeld laatste met Buurs eindigen heb ik daar toch niet voor over. Het verschil in managerniveau tussen Buurs en mij zal er morgen uitkomen :8:
Ad Wim Wrote:Sorry, maar Djoko moet dat toch echt wel winnen, en het liefst het hele toernooi.
mindlight Wrote:Juist Ad! =D>
Oke. Het was gezellig met jullie, maar dan ben ik morgen toch echt helemaal tegen jullie...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Waar we nu trouwens even aan voorbij lijken te gaan, dit is wel gaaf voor Simon! En als je 2 van de 3 wedstrijden wint, waaronder van Federer, verdien je het ook gewoon natuurlijk =D>
mindlight Wrote:Waar we nu trouwens even aan voorbij lijken te gaan, dit is wel gaaf voor Simon natuurlijk! En als je 2 van de 3 wedstrijden wint, waaronder van Federer, verdien je het ook gewoon natuurlijk =D>
Weet je wat gaaf voor hem is/wordt.... :-"
Ik duik de file richting Waalwijk in. Fijne avond allemaal!
mindlight Wrote:Ik duik de file richting Waalwijk in. Fijne avond allemaal!
toto Haggeman
RKC - Excelsior 2
Threads: 26
mindlight Wrote:Ik duik de file richting Waalwijk in. Fijne avond allemaal! Sterkte, ik zal zometeen het Maastrichtse en Eindhovense verkeer gaan verkennen.
Threads: 6
Jammer dat Federer het net niet heeft gered. Maar zo te horen was het een fantastische wedstrijd en heeft Federer zich kranig geweerd. Alle respect voor Murray die er gewoon vol voor gaat =D>
Nu kan ik volgens mij alleen nog winnen als Djoko en Davy allebei winnen. Toch nog een strohalm waar ik me aan vast kan houden. :wink:
Threads: 6
Ad Wim Wrote:En ik dus ook, zeker van academici. Maar goed, de ervaring leert dat het onbegonnen werk is om iedereen te gaan verbeteren. Het komt helaas nogal vaak voor namelijk :cry:
Alleen als iemand zelf iets verkeerd verbetert, zoals Buurs ooit, dan ben je natuurlijk de klos. Dat was ook al zo lachwekkend, wat is het toch eigenlijk een clown :lol: Engels wordt in het algemeen, en dus ook op de academie, nou eenmaal steeds belangrijker en Nederlands schiet er dan soms wat bij in. Zeker zo zonder spellingcheck is een foutje in een forumbericht dat haastig getypt wordt snel gemaakt. Ik geef toe dat het eigenlijk niet mag gebeuren, maar je moet het ook niet overdrijven. Niet iedereen heeft een studie/beroep waar de Nederlandse taal zo van belang is. En ik vind dat een foutje zo nu en dan best door de vingers mag worden gezien.
Gefeliciteerd met jouw baan trouwens!
over een uurtje begint djoko - simon al :o ...
En ik heb opnieuw geen internet beschikbaar.. (drama)
Threads: 325
ook niet op je telefoon?
ik kan je eventueel wel wat tussenstanden smsen?
ja wel op telefoon, ik bedoelde dat ik geen live beelden kon zien.
Erg bedankt voor het aanbod! 
Kom op simon!
zit ik dan op mijn mobiel beetje te volgen. NIEMAND OP HET FORUM met beelden... Djoko pakt de eerste game
Ik ben net wakker. Hup Djoko!
Vreselijke pot tot nu toe trouwens, alleen maar fouten...
mooi. Goed bezig ad! Hup Simon!!!!!
Ad Wim Wrote:Vreselijke pot tot nu toe trouwens, alleen maar fouten...
Djoko speelt het helemaal toernooi al zo slecht, hopelijk kan simon ff niveautje hoger schakelen
Djoko speelt vooral heel wisselvallig. Hij slaat nu ook alles net 1 cm uit, dat komt dus nog wel goed. Maar ik heb nog steeds geen winner gezien
Threads: 118
Succes Simon en Haggie.
Succes Djoko en Andre/Omyaca.
al bp-s geweest? Belangrijke momenten laat je wel ff weten he..
Ja ja, net 4 bps voor SImon en hij breakt uiteindelijk. Hij speelt enigszins degelijk, DJoko maakt de fouten.
Come on!!! Dat noem ik een lekker begin..
Threads: 53
Nu wel een sterke servicegame van Djoko...
Eindelijk een keer een goede game van Djoko, dat geeft hoop.
zolang simon zijn eigen games houdt vind ik het prima
Het wordt nu wat beter/leuker gelukkig. Ik zie alleen Djoko nog niet zo snel breaken...
Weer 4 fouten van Djoko en 5-3 Simon. Maar hij wordt iig beter in zijn eigen games...
|