The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Feli TOP 3 =D> =D> =D> wat zal het de komende weken stil zijn op het forum dus alvast fijne feestdagen mannen en graag tot volgend jaar!! :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
Feli Omyaca. mooie winnaar voor dit seizoen, al hadden alle managers die tot het laatst meededen er uiteindelijk wel recht op. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli Omyaca..verdiende winnaar en ook Andre en Haggie gefeliciteerd met het behalen van het podium !! =D> =D> =D>
Reply
Feli Omyaca =D> =D> =D>

Haggie en Andre ook gefeliciteerd =D>

Mooie prestatie!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Yoeri, never in doubt. Ik heb al heel lang geleden aangegeven dat ik je als favoriet zag en je hebt het waar gemaakt. Het was ook een kwestie van tijd voordat je een keer zou winnen.

Maar die Murray joh. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe stom was het om zo vol te gaan tegen Federer... #-o
Djoko-Davy, wie had dat gedacht :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fuck, ik dacht dat ze om 10 uur zouden beginnen. Kom nu binnen met 6-1 3-1 Djoko :eeeek:

ZIe hem helaas wel een bp voor 4-1 missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, 2 bps weggeslagen met een ace, 3-2 nu. Is iemand aan het kijken? Is Djoko echt zo goed?
Reply
Hopelijk kijken al die voetbaltrainers en -journalisten ook die zeggen dat als je al geplaatst bent, dat je dan toch vol moet gaan om niet uit het ritme te raken.
Reply
Davy werkt netjes 2 mps weg op 5-3, nu mag Djoko het uitserveren, maar waar hebben we dat eerder gezien? :|
Reply
Daar gaan we al: 0-30 met twee UES...
Reply
Die bal leek uit, 15-40 Icon_evil
Reply
En een df van Djoko, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hele set nog geen bp tegen gehad, meerdere kansen voor de dubbele break en nu weer dit! :letitallout:
Reply
DAVAIIIIIIIIIIIII
Reply
En meteen weer de break, net als tegen Simon, koning!
Reply
En dan op love uitserveren, wat een held! Notworthy
Reply
Feli Ad, wat een spijtig einde van de masters.
Reply
Spijtig? En Djoko Notworthy
Reply
Mooi voor Djoko. Hij kon wel weer een succesje gebruiken.
Jammer dat de finale niet heel veel voorstelde.
Reply
Feli Omyacaatje, mooie manier om de boel te beslissen met je keuze voor Davydenko. =D> Haggie en André ook feli! Een waardig einde zo van de eerste FTM, lijkt me, met zoveel kanshebbers voor de eindzege op de laatste speeldagen.
Reply
Gefeliciteerd heren..knappe prestatie =D>
Reply
Feli Omyaca, en ook Haggie en André met het andere eremetaal! Was een mooi seizoen, volgend jaar zelfde groep met enkele aanvullingen?
Reply
Feli Omyaca!
Reply
Netjes, heren! =D>
Reply
Buurs?
Reply
Wat is er met Buurs?
Reply
Nee ik bedoelde Buurs te roepen, ik mis het geleuter hier een beetje, dus ik dacht, laten we Buurs er even bijhalen.
Reply
Dit weekend nog DC, daarna zal het heel rustig gaan worden. En ik denk zelfs dat de DC hier niet veel commentaar gaat losrukken Wink
Reply
Tja, de spellen zijn voorbij, dus hij heeft niks meer om zijn egocentrische blik op te richten. Het tennis zelf boeit hem geen reet. En op meedenken met nieuwe regels hebben we hem ook nooit betrapt.

Ik denk trouwens eitje voor Argentinië, 4-1.
Reply
Ohh maar zo makkelijk ben ik hier niet weg hoor :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, de spellen zijn voorbij, dus hij heeft niks meer om zijn egocentrische blik op te richten. Het tennis zelf boeit hem geen reet. En op meedenken met nieuwe regels hebben we hem ook nooit betrapt.

Ik denk trouwens eitje voor Argentinië, 4-1.

:roll:

Ik ben zojuist terug van een 5-daagse cursus in Veldhoven, waar ik geen enkele keer voor 1 uur in mijn nest lag, maar wel iedere dag om 7 uur op moest....
Veel gezopen en ben dus zo brak als een Ad Wim (die weer baalt van een aantal verkeerde keuzes :8: ).

En Ad, ik denk dat ik meer tennisliefhebber ben dan jij....

Ik hoop dat de finale ergens wordt uitgezonden, zodat ik kan gaan smullen van een spannend weekend.
Al vrees ik ook dat het 4-1 voor Argentinië gaat worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: