The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:ff tussendoor... alleen de internationale transfermarkt sluit toch om 0.00 uur? Dus PSV kan bv. Vlaar toch ook morgen of volgende week nog halen?

Klopt ja, alleen heeft Westerhof ons grote namen voor 1 september beloofd! :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
Fabian Wrote:Was al langer bekend dat die Georgiër waarschijnlijk (nu def) naar AZ zou gaan.
Geen Lamey dus en geen ruil...

Ik weet dat je hoopt dat het niet doorgaat en dat Vlaar naar Ajax komt (wat nooit zal gebeuren na v. Geel) maar ik moet je teleurstellen.

Lamey kan Nigeriaans international worden

31/8/2005 9 :07

Michael Lamey wordt mogelijk Nigeriaans international. De rechtsback van PSV heeft een uitnodiging gekregen om zondag mee te spelen met de Super Eagles in het belangrijke WK-kwalificatieduel met Algerije.
Lamey komt in aanmerking omdat zijn moeder Nigeriaans is en hij buiten optredens voor Nederlandse jeugdselecties nog nooit voor het grote Oranje uitkwam. Met Nigeria zou hij een goede kans maken het WK te halen.

Naast Nigeria aast op AZ nog altijd op de 25-jarige Amsterdammer, die het afgelopen seizoen nauwelijks (vijf duels) in actie kwam voor de Eindhovenaren. Dit seizoen deed Lamey nog helemaal niet mee in de competitie.

==
En als Lamey komt hebben ze de rechtsbackplek dubbel bezet met hem en die Georgier waarvan ik de naam niet eens probeer te spellen. En centraal hebben ze dan met Jaliens, Opdam, De Zeeuw en Mathijsen nog 4 man waardoor ze Vlaar zouden kunnen missen. Nu ze Lamey niet hebben is Jaliens stand-in rechtsachter en hebben ze Vlaar nog nodig voor centraal achterin.
Reply
Niets geen Lamey:

AZ neemt Gretar Steinsson over van de Zwitserse club Young Boys. De 23-jarige international van IJsland,die gehaald is als vervanger voor Jan Kromkamp, is voor vijf seizoenen vastgelegd.
Reply
Quote:AZ haalt Georgische opvolger voor Kromkamp


Quote:AZ neemt Gretar Steinsson over van de Zwitserse club Young Boys. De 23-jarige international van IJsland,die gehaald is als vervanger voor Jan Kromkamp


En De Zeeuw is toch in principe ook een vervanger van Kromkamp? Of is die gehaald voor het centrum? En Jaliens dan? Lijkt me een beetje overdreven allemaal.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Hoe laat is de persconferentie vandaag eigenlijk.. In eerste instantie zullen Carrizo en Reiziger daar gepresenteerd worden... En volgens meerdere bronnen zal PSV dan ook een nieuwe 'grote' aankoop via schermen presenteren..

16.00? 17.00?

Als op dat scherm maar niet Hiddink verschijnt samen met Jason Culina! :cry:
Reply
Ik ben ook zeer benieuwd.

Portillo (Real Madrid) is trouwens verhuurd aan Brugge. Hebben Ajax en PSV liggen slapen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik ben ook zeer benieuwd.

Portillo (Real Madrid) is trouwens verhuurd aan Brugge. Hebben Ajax en PSV liggen slapen?

Vind ik wel. Portillo is een geweldig talent. Maar heeft het eigenlijk nog niet kunnen waar maken. Het zou geweldig zijn als hij het bij Brugge waar gaat maken.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik ben ook zeer benieuwd.

Portillo (Real Madrid) is trouwens verhuurd aan Brugge. Hebben Ajax en PSV liggen slapen?
ik lees het nu ook. Idd grote verrassing, dus dat PSV en Ajax hebben liggen slapen kan je wel zeggen. Ajax heeft natuurlijk wel genoeg spitsen, maar........
Reply
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben ook zeer benieuwd.

Portillo (Real Madrid) is trouwens verhuurd aan Brugge. Hebben Ajax en PSV liggen slapen?

Vind ik wel. Portillo is een geweldig talent. Maar heeft het eigenlijk nog niet kunnen waar maken. Het zou geweldig zijn als hij het bij Brugge waar gaat maken.

Portillo geldt al jaren als een talent. Volgens mij is hij te laat bij Madrid weggegaan. Hij had 2 jaar geleden de conclusie al moeten trekken dat je te weinig aan de bak komt met zulke spitsen voor je.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Portillo geldt al jaren als een talent. Volgens mij is hij te laat bij Madrid weggegaan. Hij had 2 jaar geleden de conclusie al moeten trekken dat je te weinig aan de bak komt met zulke spitsen voor je.

Tsja, hij scoorde in de jeugd meer dan Raul en dat mag toch iets zeggen, maar bij Fiorentina werd ie maar mondjesmaat opgesteld (11 wedstrijden, 1 goal) en over de stijve pikorde ( :roll: ) bij het eerste van Real kan hij met Owen babbelen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
PSV is naar verluid rond met Tim de Cler. Pedro Salazar zal het in het 2e uur van Tijd Voor 2 bekendmaken tegenover Frits Spits.

De Cler en Reiziger dus.. lijkt me ok, maar niet de grote namen waarvoor het publiek zal toestromen zoals Westerhof het zei. Sad


Gomes

Reiziger - Alex - Ooijer - de Cler

Afellay - Simons - Cocu

Kone - V of H - Farfan

Achter de hand Zoetebier, Vayrynen, de Jong, Beasley, Robert en Lucius dus het komt toch wel weer goed met PSV dit seizoen.
Reply
De Cler.. ja.. das niet echt heeele grote aankoop maar toch wel de juiste man denk ik. Het elftal wat Peter hier neerzet ziet er wel degelijk goed uit dus mocht het waar zijn mogen we niet ontevreden zijn . Ook de heren op de bank doen niet veel onder voor de rest dus... we gaan voor de titel :8:
Wie dit leest is gek
Reply
Stom van de voorzitter om het over 'grote namen' te hebben. Sommige supporters verwachten nu minstens Ronaldihno EN Stam.....

Als je op de laatste dag de transfers van Reiziger en De Cler bekend maakt heb je in twee dagen goede zaken gedaan. Kwaliteiten van beide spelers bekend bij eenieder, dus weinig onrust in de tent.

Nog meer transfernieuws van PSV: het braziliaanse talent Niçao is aangetrokken!! Hij is al 13 en blijft voorlopig in Brazilië wonen. Zijn pa krijgt een baan bij Philips.
Reply
Die de Cler is wel een beetje de hoer van de Nederlandse velden aan het worden Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Djabs Wrote:Zijn pa krijgt een baan bij Philips.

In Eindhoven?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Djabs Wrote:Zijn pa krijgt een baan bij Philips.

In Eindhoven?

Afhankelijk van waar zijn zoon aan het ballen is waarschijnlijk.... :8:
Reply
Kleine Jan Wrote:De Cler.. ja.. das niet echt heeele grote aankoop maar toch wel de juiste man denk ik. Het elftal wat Peter hier neerzet ziet er wel degelijk goed uit dus mocht het waar zijn mogen we niet ontevreden zijn . Ook de heren op de bank doen niet veel onder voor de rest dus... we gaan voor de titel :8:


Nou voorlopig is er nergens iets te vinden over een verkoop van De Cler.
Pedro vertelde net op de radio ook alleen maar dat Reiziger naar PSV komt.

Zelf zet ik mijn geld op Dede van Borussia Dortmund
Reply
Djabs Wrote:
Mukkus Wrote:
Djabs Wrote:Zijn pa krijgt een baan bij Philips.

In Eindhoven?

Afhankelijk van waar zijn zoon aan het ballen is waarschijnlijk.... :8:

Hij komt als het goed is wel zo snel mogelijk naar Nederland.
Zijn pleeg vader zou dan een baan bij Philips krijgen.
Reply
Het gerucht gaat dat spelers van AZ niet naar PSV willen omdat ze hun interlandcarriere dan op het spel zetten. :razz:

De Cler halen vandaag lijkt mij niet mogelijk; hoe wil je een medical doen met iemand die in Noordwijk op trainingskamp is??
Reply
Djabs Wrote:Nog meer transfernieuws van PSV: het braziliaanse talent Niçao is aangetrokken!! Hij is al 13 en blijft voorlopig in Brazilië wonen. Zijn pa krijgt een baan bij Philips.

Gescout door meesterscout F. Spooren?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Sarcasme Lance :wink:

13 jarige spelers aantrekken; als ie volgend jaar bedenkt dat ie liever iedere dag aan de Cocacabana gaat liggen is het a waste of money. Hem nu naar Nederland halen en opsluiten in een flat in Eersel is ook niet goed voor zijn ontwikkeling.

Denk dat je over 3 jaar niets meer hoort van dit ventje.
Reply
31/8/2005 - Pedro Salazar over status onderhandelingen; mogelijk derde speler vandaag niet meer gepresenteerd
(Gepost door RvN)



PSV woordvoerder Salazar was zojuist op radio 2 te horen in het programma van Frits Spits. Salazar gaf aan dat Carrizo over uur (15.00 uur) gepresenteerd zou kunnen worden. Voor wat betreft Reiziger komt pas tussen half vier en vier uur de uitslag van de medische keuring. Als die positief is, dan kan Reiziger daarna officieel gepresenteerd worden. Of dat tegelijkertijd zal gebeuren met Carrizo is niet geheel duidelijk geworden.

Volgens Salazar is PSV nog bezig om een derde speler te contracteren. Als dat lukt kan dat wel tot laat in de avonduren duren. Een presentatie van die speler verwacht hij dan ook niet meer vandaag.
PSV Netwerk
Salazar hield zich verder op de vlakte over de ontwikkelingen.
Reply
Spannend....tot 12 uur wakker blijven, omdat je voor het slapen gaan wilt weten wie die derde speler is:

En dan lees je op teletekst: "PSV huurt Edwin de Graaf van Feyenoord"

Vervolgens lig je tot half vijf klaarwakker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De Graaf gaat toch naar ADO DH?
Reply
Keyzer Wrote:De Graaf gaat toch naar ADO DH?

Vandaar dat de onderhandelingen zo stroef verlopen......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Zelf zet ik mijn geld op Dede van Borussia Dortmund

Dan wordt het nog lachen op de nederlandse velden. Van die gast gaan mijn handen gigantisch jeuken. Hij heeft nog een grotere irritatie-factor dan een Stijn Vreven
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Kezmania Wrote:Zelf zet ik mijn geld op Dede van Borussia Dortmund

Dan wordt het nog lachen op de nederlandse velden. Van die gast gaan mijn handen gigantisch jeuken. Hij heeft nog een grotere irritatie-factor dan een Stijn Vreven

Hij heeft wel beduidend minder haar en dus waarschijnlijk geen tieten zoals Vreven:

[Image: 0,1369,2276295,00.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Takak is inmiddels verhuist naar NEC...
Reply
Die Dede is in ieder geval net als Vreven iemand die je liever niet achter je hebt staan :razz:

[Image: 0,1587,1523358_6,00.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
PSV IS IN ONDERHANDELING MET AZ OVER DENNY LANDZAAT!!
Hij moet de verbindingsman worden op het middenveld. Simons zou dan een linie zakken en Cocu gaat verdedigender spelen.

Voor de linksbackpositie zijn ze met een Braziliaan bezig. Zijn naam weet ik niet. Feit is wel dat deze knakker straks landt in Nederland. Hij wordt vanavond nog gekeurd.
Mijn bron kan/mag ik niet prijsgeven, maar het is een bekende voor jullie.

Ik doe zelf normaal onder een andere naam mee aan het forum, maar heb hiervoor een oude inlognaam gebruikt, omdat mijn naam de bron zou verklappen.
Ik snap dat iedereen op dit moment alles koortsachtig volgt (ik ben er daar zelf één van) en dat er een hoop namedropping is. Normaal gesproken doe ik hier niet aan mee, omdat iedereen elkar lekker zit te maken, maar dit nieuws is zo zeker ddat ik het jullie niet wilde onthouden.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: