The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




The League (uitslag ronde 2 en programma ronde 3)
#31
RR Wrote:
gittermaster Wrote:denkt iedereen aan t kenbaar maken van de teams?!!?

En Vret heeft het ook nagelaten. Leuke poule zo... :roll:

dat is iig een stuk leuker dan dat nsb gedrag.
Reply
#32
Winstonicus Wrote:nog steeds niks gehoord van Waf

ik heb mijn team open gezet voor supliekers. ik ga namelijk niet iedereen een pb sturen, vooral niet als ik niet eens weet van wie longdorp of apeldoornse boys is. jullie team interesseert me ook niet, ik ga echt niet in het weekend kijken welke verschillen er zijn zodat ik daar bij het kijken van de wedstrijden laat meewegen. al helemaal bij 2 nietszeggende forummers als jullie. ik heb wel wat beters te doen.

nogmaals, of het team daadwerkelijk openstaat kan ik niet zien. als je zelf kijkt staat je team namelijk altijd open voor anderen. ik kan alleen wat aanvinken en dat heb ik net als vorige week gedaan. dat is de 2de keer dat ik dat uitleg. ik ga en ging daar (net als vorige week) van uit en ga niet in het weekend kijken of het klopt.
Reply
#33
sorry Waf, had gekeken en stond inderdaad niet open in de supliek.
Maar zelfs met 2 x 10 punten aftrek heb je je gekwalificeerd voor de volgende ronde Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#34
IK vind die regel ook eigenlijk een gezeur van niks. Voor sommigen is het wellicht leuker om de tegenstander z'n team te zien, maar ik vind het onzinnig om daar strafpunten voor te geven.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#35
gittermaster Wrote:sorry Waf, had gekeken en stond inderdaad niet open in de supliek.
Maar zelfs met 2 x 10 punten aftrek heb je je gekwalificeerd voor de volgende ronde Smile

toch had ik hem open gezet. nu weer. zal het vinkje volgende week wel weer weg zijn.

het blijft gewoon een kutregel. ik ga toch niet helemaal het forum doorzoeken wie bij fc longdorp hoort? kun je daar geen straf opzetten, -40 voor degenen die hun forumnaam niet in hun teamnaam zetten?

en dan zet ik hem open, om een of andere reden (ik weet echt niet hoe dat komt) stond het team open niet meer aangevinkt en dan krijg ik 10 strafputen?

slaat toch nergens op? ik hoef in het weekend toch niet te gaan inloggen om dat allemaal te controleren? we doen het toch voor de lol, die serieusheid slaat toch nergens op?
Reply
#36
@ Kuiper en Waf:

er valt over te discussieren of die regel terecht is of niet, mnaar hij is er nou eenmaal en dus hanteer ik m.
Degene die de volgende editie organiseert kan de regel eruit laten.
Ik ben het met je eens dat we het voor de lol doen, maar als je helemaal geen regels hanteert kun je net zo goed geen spel organiseren.

Ik ben in de veronderstelling dat als je dit spel speelt, je het doet omdat je wilt winnen of omdat je het leuk vind om mee te doen.
De essentie van dit spel is dat je tegen iemadn anders peelt waar je van wilt winnen, dan is het wel leuk om te weten wat voor team die persoon heeft, anders heef t toch niet zo heel veel nut.

Anyway, de regels die ervoor waren zijn vantevoren bekend gemaakt en ik kan als organisator weinig anders doen dan ze hanteren
The great old Ludwig von...
Reply
#37
gittermaster Wrote:@ Kuiper en Waf:

er valt over te discussieren of die regel terecht is of niet, mnaar hij is er nou eenmaal en dus hanteer ik m.
Degene die de volgende editie organiseert kan de regel eruit laten.
Ik ben het met je eens dat we het voor de lol doen, maar als je helemaal geen regels hanteert kun je net zo goed geen spel organiseren.

Ik ben in de veronderstelling dat als je dit spel speelt, je het doet omdat je wilt winnen of omdat je het leuk vind om mee te doen.
De essentie van dit spel is dat je tegen iemadn anders peelt waar je van wilt winnen, dan is het wel leuk om te weten wat voor team die persoon heeft, anders heef t toch niet zo heel veel nut.

Anyway, de regels die ervoor waren zijn vantevoren bekend gemaakt en ik kan als organisator weinig anders doen dan ze hanteren

je kan regels toch schrappen of wijzigen als blijkt dat de database niet meewerkt en het bruinhemdengedrag in de hand werkt? gewoon tussentijds evalueren..
Reply
#38
Smile
Ik weet niet Waf, volgens mij werkt de database bij iedereen wel behalve bij jou... Wil je niet onterecht beschuldigen, maar ik heb t vermoeden dat jij als je t vinkje aanzet, vervolgens bij de verkeerde plek op "opslaan" drukt...
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:Smile
Ik weet niet Waf, volgens mij werkt de database bij iedereen wel behalve bij jou... Wil je niet onterecht beschuldigen, maar ik heb t vermoeden dat jij als je t vinkje aanzet, vervolgens bij de verkeerde plek op "opslaan" drukt...

ja maar ik geef ook aan dat ik niet kan controleren of het vinkje wel of niet is opgeslagen. ik heb hem net weer aangezet (net als vorige week) maar kan niet zien of mijn team voor anderen zichtbaar is.
Reply
#40
je hebt t nu goed gedaan... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#41
gittermaster Wrote:je hebt t nu goed gedaan... Smile

zo had ik het vorige week dus ook gedaan. wellicht verandert dat als de db wordt opengesteld of zo. ik heb het iif niet ongedaan gemaakt. ook nu blijf ik er met de vingertjes van af. :razz:
Reply
#42
hehe, ik denk dat je de vorige keer op het verkeerde "opslaan" hebt gedrukt, dat had ik nl ook, de eerste keer.
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Mijn team staat gewoon altijd standaard open, wat jeukt mij het nou of wie dan ook mijn team wil zien of niet. Ikzelf kijk ook nooit naar andere teams, ook niet nu voor dit spel, ik zie het 's maandags allemaal wel.
Zonder me in de discussie te willen mengen lijkt het me een kleine moeite om je team open te zetten.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#44
de nieuwe Wrote:Mijn team staat gewoon altijd standaard open, wat jeukt mij het nou of wie dan ook mijn team wil zien of niet. Ikzelf kijk ook nooit naar andere teams, ook niet nu voor dit spel, ik zie het 's maandags allemaal wel.
Zonder me in de discussie te willen mengen lijkt het me een kleine moeite om je team open te zetten.

godskolere, zit ik uit te leggen dat ik mijn team ook opengezet had en dat het mij een raadsel is hoe dat ongedaan is gemaakt, komt er eentje met deze opmerking. :roll:
Reply
#45
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:Mijn team staat gewoon altijd standaard open, wat jeukt mij het nou of wie dan ook mijn team wil zien of niet. Ikzelf kijk ook nooit naar andere teams, ook niet nu voor dit spel, ik zie het 's maandags allemaal wel.
Zonder me in de discussie te willen mengen lijkt het me een kleine moeite om je team open te zetten.

godskolere, zit ik uit te leggen dat ik mijn team ook opengezet had en dat het mij een raadsel is hoe dat ongedaan is gemaakt, komt er eentje met deze opmerking. :roll:
Was slechts mijn mening, in het algemeen, ging niet over jou of zo. Zoals ik al schreef is het geenszins de bedoeling me in de discussie te mengen of om iets van iemand te vinden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#46
de nieuwe Wrote:
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:Mijn team staat gewoon altijd standaard open, wat jeukt mij het nou of wie dan ook mijn team wil zien of niet. Ikzelf kijk ook nooit naar andere teams, ook niet nu voor dit spel, ik zie het 's maandags allemaal wel.
Zonder me in de discussie te willen mengen lijkt het me een kleine moeite om je team open te zetten.

godskolere, zit ik uit te leggen dat ik mijn team ook opengezet had en dat het mij een raadsel is hoe dat ongedaan is gemaakt, komt er eentje met deze opmerking. :roll:
Was slechts mijn mening, in het algemeen, ging niet over jou of zo. Zoals ik al schreef is het geenszins de bedoeling me in de discussie te mengen of om iets van iemand te vinden.

in het algemeen ben ik het met je eens. maar vroeger zat ik in een liek met flixie en hoef en die mochten mijn team niet zien. nu doe alleen hoef nog mee, en hij draait zo slecht dat dat het ook niets meer uitmaakt. Undecided
Reply


Forum Jump: