The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
en een AH-bonuszegel. Undecided
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Snap d'r soms echt geen jota van...

40 afwijzen ( zal het 35 geweest zijn ) en dan 20 accepteren in de winterstop.... In de uefa en nog meedoen voor kampioenschap.....

Ajax Undecided

hoe weet je nou of er daadwerkelijk 40 geboden is? de kans dat dat gebakken lucht was is toch vele malen groter? :roll:

Over gebakken lucht gesproken, ijzeren Rita zit zichzelf weer eens volkomen belachelijk te maken bij P&W. Undecided
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:en een AH-bonuszegel. Undecided

Haha, stond op het forum van Roda JC.
Economists do it with models...
Reply
Tip van Moker voor Marco: Artem Milevsky! Wink
Economists do it with models...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=uuI2WU9ioBQ">http://www.youtube.com/watch?v=uuI2WU9ioBQ</a><!-- m -->
Economists do it with models...
Reply
Ongeloof bij Van Basten en Coronel

AMSTERDAM - In de bestuurskamer van jeugdcomplex de Toekomst vraagt Uri Coronel om de afstandsbediening. De voorzitter van Ajax heeft net gehoord dat er op teletekst staat dat Klaas-Jan Huntelaar is verkocht aan Real Madrid.

Nieuwsgierig wacht hij tot op het televisiescherm aan de muur pagina 608 in beeld verschijnt. Hardop leest Coronel de kop van het nieuwsbericht voor: ‘Huntelaar naar Real Madrid’. En dan meteen: ,,Wat een onzin zeg! Er is op dit moment geen deal en we zitten deze avond ook niet in de afrondende fase van een deal.’’

De voorzitter, 60-plusser en gepokt en gemazeld in het voetbal, heeft zijn conclusie snel klaar: dit is een drukmiddel, zoals hij er in al die jaren al zoveel voorbij heeft zien komen, vooral vanuit Spaanse clubs en Spaanse media. Rond de Sneijder-deal van twee jaar geleden werden dezelfde trucs uit de kast gehaald om Ajax voor het blok te zetten. In eerste instantie kon de club die druk weerstaan, maar toen Real nog een tweede poging waagde en Sneijder zelf mee ging drukken, was er geen houden meer aan.

Dus voorziet Coronel zijn stellige ‘onzin’, meteen zelf van een nuancering. ,,Omdat het nu onzin is, zeg ik niet dat het op termijn niet tot een transfer kan komen. Maar laat één ding duidelijk zijn: Ajax bepaalt en niet Real Madrid of de media.’’ Undecided

Aan de bar heeft Ajax-coryfee Sjaak Swart ook meegelezen. De genoemde transfersom van 20 miljoen euro deed mister Ajax op zijn barkruk al meteen in de lach schieten. ,,Nou Uri, daar moet toch minstens 10 miljoen bij.’’

Verderop in de bestuurskamer gaat net het wedstrijdformulier over tafel van het duel van de Ajax-beloften met De Graafschap. Daarvoor waren Coronel, Swart en nog honderden andere belangstellenden eigenlijk naar de Toekomst gekomen. Maar het bericht dat Huntelaar verkocht zou zijn en Real hem vandaag al presenteert, beheerst uiteraard al snel de gemoederen.

Ook Marco van Basten kan daar niet aan voorbij. Als hij acht minuten voor tijd naar zijn auto stiefelt, is de hoofdtrainer annex technisch eindverantwoordelijke man net zo stellig in zijn ontkenning als de voorzitter. ,,Er is vandaag niet onderhandelt over Huntelaar. Ik heb dus niets te melden,’’ zegt Van Basten.

Hij maakt van de gelegenheid gebruik om meteen ook een statement af te geven. ,,Als het aan mij ligt, maakt Klaas-Jan nog steeds het seizoen af bij Ajax. Precies zoals we dat ook afgelopen zomer zeiden toen er al volop werd gespeculeerd over zijn vertrek.
,,Ik sta er nog hetzelfde in. Alleen besef ik natuurlijk ook dat alles uiteindelijk zijn prijs heeft. En dat Huntelaar komende zomer een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Maar we zitten nu pas in de winter en dus is het zo dat Ajax bepaalt.’’

Luttele minuten voor Van Basten heeft ook Danny Blind zich telefonisch gemeld vanuit Denemarken. De technisch manager weet ook al van geen deal met Real, bezweert hij stellig. ,,Ja, ook wij horen van alles, maar het gaat altijd om de vraag: wordt iets wel of niet concreet. En dat is in het geval van Huntelaar nog niet het geval geweest. We wachten rustig af.’’

Blind is in Denemarken voor het afhandelen van formaliteiten in de transfer van een Deens talent dat Ajax onlangs al vastlegde. Maar op de achtergrond speelt ontegenzeggelijk al de opvolging van Huntelaar, die vroeg of laat toch aan de orde zal komen.
Economists do it with models...
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Snap d'r soms echt geen jota van...

40 afwijzen ( zal het 35 geweest zijn ) en dan 20 accepteren in de winterstop.... In de uefa en nog meedoen voor kampioenschap.....

Ajax Undecided

hoe weet je nou of er daadwerkelijk 40 geboden is? de kans dat dat gebakken lucht was is toch vele malen groter? :roll:

Over gebakken lucht gesproken, ijzeren Rita zit zichzelf weer eens volkomen belachelijk te maken bij P&W. Undecided

dat verbaast me niets. pokkewaaf.
Reply
ja waf, maar ze is wel recht door zee...
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:ja waf, maar ze is wel recht door zee...

recht in de zee is beter.
Reply
haha :lol:
Economists do it with models...
Reply
Quote:Huntelaar van Nistelrooij vervangen.....? dat is zoiets als een renpaard vervangen door een belgische knol

Een reactie op het artikel in de Telegraaf.... Undecided
Economists do it with models...
Reply
Lamme Lennie Wrote:Huntelaar voor 20 miljoen naar Real in de winterstop Sad

Hmm ik had het hem kunnen vragen, ik zag hem vanavond in de schouwburg van Amstelveen bij Freek de Jonge. Nu snap ik waarom hij er voor de voorstelling al zo vrolijk uitzag :wink: Tonny Bruins Slot was er ook trouwens :-k
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
tis dus helemaal rond nu,

hij gaat voor 27 miljoen weg naar Real Madrid
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Best netjes...en nu Artem Milevsky kopen Wink
Economists do it with models...
Reply
wat was het rekensommetje ook al weer Mukkus? Hoeveel hiervan krijgt Heerenveen? In ieder geval weer een paar miljoen, best lekker
Mijn gras is groener
Reply
10% toch?
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:10% toch?

Yep, dik 2,5 miljoen staat op TT. Das toch een leuke nabetaling...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
+ het geld wat ze in de winterstop voor Pranjic gaan krijgen = Artem Milevsky!!
Economists do it with models...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Moker Wrote:10% toch?

Yep, dik 2,5 miljoen staat op TT. Das toch een leuke nabetaling...

dacht dat het meer zou zijn. Staat me iets bij dat het verkoopbedrag-aankoopbedrag en daar 25% van was. Dat zou neerkomen op 4,5. Maar goed, toch nog steeds leuk om te krijgen.
Mijn gras is groener
Reply
vast bedrag van 1Mio + 20% boven een verkoopprijs van 10mio+opleidingsvergoeding
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kunnen jullie dit niet op een afgelegen boerderij in Friesland bespreken in plaats van het forum te vervuilen met jullie rekensommetjes? :-"
Economists do it with models...
Reply
Lijkt me een goeie deal voor ajaks. Leuk voor heerenveen dat ze nog een "centje" krijgen. Goed zaken gedaan destijds!
Maar, gaat stuntel 't redden in Madrid???
Reply
tuurlijk nie...als van nistelrooij weer hersteld is kan huntelaar naast royston drenthe gaan zitten op de bank
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:Kunnen jullie dit niet op een afgelegen boerderij in Friesland bespreken in plaats van het forum te vervuilen met jullie rekensommetjes? :-"

Kun jij niet in die afgelegen boerderij gaan zitten? Liefst zonder internet....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat zeg je?
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:Wat zeg je?

Kun jij niet in die afgelegen boerderij gaan zitten? Liefst zonder internet...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik versta er niks van....misschien helpt het als je penis van vmgay uit je mond haalt? Hakkuh
Economists do it with models...
Reply
Tripplexxx Wrote:
Moker Wrote:Wat zeg je?

Kun jij niet in die afgelegen boerderij gaan zitten? Liefst zonder internet...

Op Ameland hebben ze misschien geen internet? Misschien is dit dan wel een leuke vacature voor Moker
(2) Medewerker Loket en Administratie
Organisatie
Gemeente Ameland Werk/denkniveau
VMBO/LBO
Dienstverband
Fulltime (36 uur) Locatie
BALLUM
Publicatiedatum
26 nov 2008 Sluitingsdatum
8 dec 2008
Salaris
€ 1461 - € 2320 bpm.
(schaal 4 - 5)


Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van:

Medewerk(st)er Loket en Administratie

(36 uur per week)



Functie

In deze functie besteed je het grootste deel van je tijd aan de ondersteuning van de afdeling Vergunningen en Toezicht. Je voert administratieve en secretariële werkzaamheden uit. Je ondersteunt de gehele afdeling bij de uitvoerende werkzaamheden en verstrekt basisadministratie over de taken van de beide afdelingen. Daarnaast vul en beheer je registratiesystemen zoals. In voorkomende gevallen kun je worden ingezet voor de afdeling Beleid en Uitvoering.



Profiel

Je hebt minimaal een afgeronde VMBO-opleiding en twee tot vier jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je bent nauwkeurig, hebt een klantgerichte en flexibele instelling en beschikt bovendien over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.



Arbeidsvoorwaarden

Afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring wordt een salaris geboden van minimaal € 1.461,- (schaal 4) en maximaal € 2.320,- (schaal 5) bruto per maand (salarispeil juni 2008). Deze functie is voorlopig gewaardeerd, definitieve waardering moet nog plaatsvinden.



Interesse?

Solliciteer online (<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ameland.nl">www.ameland.nl</a><!-- w -->) of stuur voor 8 december 2008 je sollicitatie aan het college van burgemeester en wethouders van Ameland, Postbus 22, 9160 AA Hollum-Ameland, onder vermelding van "sollicitatie Vergunningen en Toezicht" linksboven op de enveloppe.




Online solliciteren & meer informatie
Interesse in deze functie? Solliciteer dan direct online of neem voor meer informatie contact op met dhr. P. Kiewiet van Gemeente Ameland (tel. 0519-555555).
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ballum... kek plaatsje
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Derijck hoopt dat Feyenoord niet moeilijk gaat doen
03/12/2008 09:11

Timothy Derijck ziet een transfer naar Club Brugge wel zitten. Afgelopen zomer informeerde Club al naar de verdediger, maar beide clubs kwamen niet tot een akkoord.

'Ik hoop echt dat Feyenoord niet moeilijk doet', vertelt Derijck in Het Nieuwsblad. 'Afgelopen zomer irriteerde het me omdat ze moeilijk deden, ook al mocht ik van het bestuur vertrekken. Ik vond die houding raar want uiteindelijk moest ik bij het tweede elftal trainen. Misschien dat ze nu wel meewerken doordat er financiële problemen zijn.'

'Ik zou graag vertrekken. Ik zit de laatste weken wel steevast op de bank en ik heb zelfs al gespeeld. Maar ik wil meer spelen. Waar dan ook. Deze zomer besloot ik al elders te gaan. Bij Feyenoord doen de centrale verdedigers het goed dus ik kan niet zeggen dat ik hier absoluut moet spelen',[u][b] vervolgt de 21-jarige Belg.[/b][/u]Derijck werd opgeleid door de grote rivaal van Club Brugge, Anderlecht. 'Maar nooit in het eerste elftal. Veel van mijn vrienden zijn Anderlecht-fans en stuurden me al berichtjes omdat het nieuws uitlekte maar ook zij zouden het mooi vinden als een transfer naar Club Brugge doorgaat.'

Undecided Undecided Undecided
Reply


Forum Jump: