The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
Gefeliciteerd regiogenoten, zeer knappe prestatie van fct!
Lekkere sfeer ook =D> (hoewel ik niet de volle 90 minuten gezien heb, zo belangerijk vond ik het ook weer niet :wink: )
Harry ook gefeliciteerd, eveneens knap.
Reply
waf Wrote:schalke zou erg dom zijn om rutten te lozen, zo slecht was het gisteren niet.

Mee eens, maar Duitsers zijn nu eenmaal dom. Ze kijken alleen naar de resultaten en Rutte heeft daar totaal geen naam dus die ligt er zo uit. Lekker ruilen met Huub, want denk dat Rutte der best lijn in kan krijgen in Eindhoven. Hakkuh
Reply
Feli Harry en Tukkers!
Mooie resultaten en leuke wedstrijden.

Idd mooi om te zien dat Schalke fans klappen voor Twente!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
man man man, ongelooflijk...ongelooflijk! Zoals je het weggeeft in Zagreb, zo win je hier!

Op de counter spelen? Het zal ongetwijfeld wel iets te maken hebben gehad met de vroege 1-0 maar of het anders iets had uitgemaakt weet ik niet hoor. 69% balbezit, 14 schoten op goal (vs 6 van Moskou), 14 overtredingen (vs 34!! van Moskou), het was 1 grote stormloop echter omdat je nu tegen een redelijk goeie ploeg speelt leverde dat niet zulke situaties op zoals tegen Volendam. 2 of 3 kansen in de 1e helft, 2e helft wel veel meer. Collins mist idd wedstrrijdritme maar je ziet toch meteen dat ie goed kan ballen hoor.. de assist bij de 1-1 en bij de 2-1 trekt ie met een slimme loopactie het hele veld los voor Held Lasse die hem alleen nog maar met z'n chocoladebeen in de lange hoek hoeft te leggen Notworthy Notworthy Notworthy .

Complete chaos in de pub waar ik keek (Shamrock), echt complete gekte. Er was een soort tribuneopstelling opgesteld maar alles lag plat, overal stoelen, tafels, banken, glas, iedereen helemaal onder het bier. :razz:

Nu heb ik wel het idee dat veel supporters er nu op rekenen dat we al met 1,5 been in de volgende ronde staan maar dat vind ik toch te ver gaan. Je staat er goed voor nu maar 0-1 verliezen Udinese en Moskou dat 3-2 verliest van Spurs en we liggen eruit. Erg vreemde poule... er zit nog een kans in dat we met 3(!!) punten doorgaan naar de volgende ronde maar het kan ook nog zomaar zo zijn dat we met 6 punten eruit liggen :-k . Fucking 2 weken nog... brrrr

Twente ook nog gekeken daar, uiteraard gejuicht voor Vret en co. Gefeliciteerd Tukkers, erg mooi! Die goal van "de boiler" was een overduidelijk wamberto'tje maar goed wie maalt daar nou om... mochten wij er alsnog uitvliegen en Twente loot een mooie ploeg ga ik gewoon alsnog mee uit... Hamburg uit ofzo :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Is het nog steeds zo dat de nr 3 uit elke poule een nr 1 loot en de nr 2 tegen de nr 3 van de CL speelt??

Luik staat nog steeds 1e.. ik vraag echt maar 1 ding voor de kerst.. een achste finale tegen Luik, 1 keertje een gelukje bij de loting... 1 keer. Maar goed mochten we doorgaan zullen wij wel weer Galatasaray of CSKA Moskou krijgen :-({|=
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
of milan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
harry_bierdop Wrote:Twente ook nog gekeken daar, uiteraard gejuicht voor Vret en co. Gefeliciteerd Tukkers, erg mooi! Die goal van "de boiler" was een overduidelijk wamberto'tje maar goed wie maalt daar nou om... mochten wij er alsnog uitvliegen en Twente loot een mooie ploeg ga ik gewoon alsnog mee uit... Hamburg uit ofzo :8:

Die kaartjes zijn al vergeven aan onze Duitse vrinden :wink:
Ik denk dat jullie thuis tegen Udinese gewoon winnen, jullie hebben alles in eigen hand. NEC is er klaar voor, er zit lekker voetbal in en men werkt voor elkaar.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Die kaartjes zijn al vergeven aan onze Duitse vrinden :wink:

haha ach die wedstrijd boeit me toch niks... gewoon 3 dagen lallen in Duitsland of Engeland.

Ik durf echt nog niet aan de volgende ronde te denken..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Alleen Moskou kan toch nog boven jullie komen ofniet?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Alles kan nog... het slaat echt nergens op maar het kan nog zo zijn dat spurs eruit vliegt op doelsaldo.

Onderling resultaat telt niet meer mee. eerst doelsaldo, dan goals vóór dan uitgoals, dan overwinningen, dan uitoverwinningen en dan de UEFA coefficient.

In principe mogen we 1-0 verliezen van Udinese als Spurs dan maar wint van Moskou. We mogen ook 2-0 verliezen maar dan moet moskou ook met 2-0 of 3-1 verliezen etc etc. We mogen ook weer niet te dik verliezen want dan kan Zagreb met een doelsaldo van -5 nog door :Big Grin .

Als spurs nou gewoon vroeg scoort tegen Moskou dan kunnen wij de Italianen een salonremise aanbieden, worden hun zonder inspanning 1e in de groep en wij 3e :8: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Waarom zou je verliezen van Udinese Harry? Met een puntje is Udinese poulewinaar en zijn jullie zo goed als zeker door (Moskou wint normaliter niet van de Spurs). Bovendien hebben zij een zwaar competitieprogramma dus komt de pot tegen jullie erg ongelegen. Die komen ongemotiveerd naar Nederland en NEC zegt hun natuurlijk niet zoveel waardoor ze niet bijster gemotiveerd zullen zijn. Prima kansen om te winnen, maar denk dat een gelijkspel al voldoende zal zijn.
Reply
Peter Wrote:Waarom zou je verliezen van Udinese Harry? Met een puntje is Udinese poulewinaar en zijn jullie zo goed als zeker door (Moskou wint normaliter niet van de Spurs). Bovendien hebben zij een zwaar competitieprogramma dus komt de pot tegen jullie erg ongelegen. Prima kansen!

ik zie moskou wel winnen bij spurs.
Reply
Ik niet. Als je thuis tegen NEC niks klaarspeelt ga je dat bij de Spurs ook niet doen. Gomes houdt de nul voor NEC en het hele NL-voetbal. Hakkuh
Reply
Dat zijn me net allemaal iets te goede uitgangspunten Peter... 2e van Udinese is ook top en die zullen ook zeker voor hun plek spelen en 1e willen worden in de groep want je wil niet tegen een 3e plek uit de CL, das bijna allemaal oostblok of frans tuig :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Dat zijn me net allemaal iets te goede uitgangspunten Peter... 2e van Udinese is ook top en die zullen ook zeker voor hun plek spelen en 1e willen worden in de groep want je wil niet tegen een 3e plek uit de CL, das bijna allemaal oostblok of frans tuig :wink:

Denk dat Udinese best tegen PSV wil ballen hoor. Hakkuh
Reply
Denk dat er weinig normaliter is in deze groep... wij winnen normaliter ook niet in Moskou ook al waren we gister heer en meester. Als we daar 10 keer spelen winnen we 3 x en spelen we miss 1 x gelijk. Moskou wint ook weer in Zagreb :crazy:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
[Image: 424219029_6_jQec.jpeg]

[Image: vak-p.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:[Image: vak-p.jpg]

Vanwaar die enorme piemel? [gay]
Reply
Da's Obelix, onwetende! [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Da's Obelix, onwetende! [-X

Ik dacht dat Peter mij in het publiek zag staan....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:Da's Obelix, onwetende! [-X

Ik dacht dat Peter mij in het publiek zag staan....

hoezo, lijk jij op een enorme piemel?
Reply
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:Da's Obelix, onwetende! [-X

Ik dacht dat Peter mij in het publiek zag staan....

hoezo, lijk jij op een enorme piemel?

Brabo's praten toch "wat ben jij een enorme piemel" ipv "wat ben jij een enorme lul"?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:Da's Obelix, onwetende! [-X

Ik dacht dat Peter mij in het publiek zag staan....

hoezo, lijk jij op een enorme piemel?

Brabo's praten toch "wat ben jij een enorme piemel" ipv "wat ben jij een enorme lul"?

Brabo's zeggen: "Wa zij gij een keigrote piemel!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Treesong Wrote:Da's Obelix, onwetende! [-X

Ik dacht dat Peter mij in het publiek zag staan....

hoezo, lijk jij op een enorme piemel?

Brabo's praten toch "wat ben jij een enorme piemel" ipv "wat ben jij een enorme lul"?

weet ik niet. alle brabos vinden mij heel aardig.
Reply
harry_bierdop Wrote:Complete chaos in de pub waar ik keek (Shamrock), echt complete gekte. Er was een soort tribuneopstelling opgesteld maar alles lag plat, overal stoelen, tafels, banken, glas, iedereen helemaal onder het bier. :razz:

Nu heb ik wel het idee dat veel supporters er nu op rekenen dat we al met 1,5 been in de volgende ronde staan maar dat vind ik toch te ver gaan. Je staat er goed voor nu maar 0-1 verliezen Udinese en Moskou dat 3-2 verliest van Spurs en we liggen eruit. Erg vreemde poule... er zit nog een kans in dat we met 3(!!) punten doorgaan naar de volgende ronde maar het kan ook nog zomaar zo zijn dat we met 6 punten eruit liggen :-k . Fucking 2 weken nog... brrrr

Twente ook nog gekeken daar, uiteraard gejuicht voor Vret en co. Gefeliciteerd Tukkers, erg mooi! Die goal van "de boiler" was een overduidelijk wamberto'tje maar goed wie maalt daar nou om... mochten wij er alsnog uitvliegen en Twente loot een mooie ploeg ga ik gewoon alsnog mee uit... Hamburg uit ofzo :8:

Helden zijn het; stuk voor stuk! Notworthy

Haha, de Shamrock zal inderdaad wel helemaal verbouwd zijn, ja. Tegen Dinamo Boekarest was het ook al chaos, maar dat scenario kon natuurlijk totaal niet tippen aan dit 'droomscenario'. Had dan ook graag in die ambiance de wedstrijd willen volgen, maar dat ging niet, dus nu thuis maar druk lopen springen en schreeuwen. Zullen de buren leuk gevonden hebben. Undecided

Heb voor de 18e goede hoop, maar het is - zoals jij ook al aangeeft - natuurlijk onzin om al te veronderstellen dat je al praktisch gekwalificeerd bent. Zolang ze maar met net zoveel beleving spelen als in de tweede helft, dan ben ik al heel tevree. En dan sluit ik een verlengd Europees avontuur ook niet uit. Het zou wel wat zijn natuurlijk.

De Tukkers uiteraard ook gefeliciteerd met de knappe prestatie; winst op S04 & het bereiken van de volgende ronde (in een lastige poule). Grote klasse! Wel jammer dat ik tijdens de match een sms'je kreeg dat ik ook aanwezig had kunnen zijn, aangezien een maat van me uiteindelijk nog een scc over bleek te hebben (vriend van 'm was ziek). Zo te zien heb ik héél wat gemist.
Reply
Wat Napoleon en Hitler nooit lukte, deden Mario Been en de supporters van NEC: Moskou veroveren!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Vanavond Heerenveen-Braga, laat mijn kaartje maar thuis liggen, nu ik een aanbieding van een sponsor heb om de wedstrijd te aanschouwen vanuit een VIP-box....

Kan ik na 10 minuten en een 0-2 achterstand meteen beginnen gratis bier te drinken en wat te netwerken. Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Vanavond Heerenveen-Braga, laat mijn kaartje maar thuis liggen, nu ik een aanbieding van een sponsor heb om de wedstrijd te aanschouwen vanuit een VIP-box....

Kan ik na 10 minuten en een 0-2 achterstand meteen beginnen gratis bier te drinken en wat te netwerken. Hakkuh

Verschrikkelijke nepperd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:nepperd.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Vanavond Heerenveen-Braga, laat mijn kaartje maar thuis liggen, nu ik een aanbieding van een sponsor heb om de wedstrijd te aanschouwen vanuit een VIP-box....

Kan ik na 10 minuten en een 0-2 achterstand meteen beginnen gratis bier te drinken en wat te netwerken. Hakkuh

dan kun jeje kaartje toch weggeven? :|
Reply


Forum Jump: