The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Dead

aiiii, zo jammer dit.

Hoezo? Zie je nu de flauwste-woordspeling-van-het-jaat-2008-trofee aan je neus voorbij gaan?

Ik moet toegeven dat ik m ook niet direct zag... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Moker geeft glittermaster een suikerklontje.
Economists do it with models...
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Suarez wilde niet voor schut staan waarschijnlijk Dead

aiiii, zo jammer dit.

Hoezo? Zie je nu de flauwste-woordspeling-van-het-jaat-2008-trofee aan je neus voorbij gaan?

de seth gaaikema trofee is al tijden in het bezit van treesong, en ik heb er geen bezwaar tegen als jij die subiet gaat ophalen. :razz:
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik zag zaterdag een mooi interview met Kaprálik van FC Zwolle bij Studio Voetbal van regio Duitsland.
Ik zal het morgen opzoeken en de link plaatsen.

Hadden jullie daar geen eigen topic voor?

Nee.
Maar hier is het interview, prachtig.

Check Kapralik de Slowaak van FC Zwolle, scroll door tot vlak voor het midden:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=91210&id=207">http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=91210&id=207</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Keller heeft het niet achter de ellebogen
nieuws Door: St-Een op 4 dec 2008

Hulde en nog eens hulde aan mijnheer Sander Keller van FC Utrecht. De aanklager betaald voetbal was alweer verheugd om Luis Suarez te ontmoeten. Zo kan hij tijdens verjaardagsfeestjes lekker interessant doen. Volgens Keller is dat echter niet nodig: “Ik kreeg een tik, het deed pijn, maar ik geloof niet dat er sprake was van opzet," zegt Keller tegen De Telegraaf.

Keller wordt niets gevraagd
Hij gaat nog verder: “Direct na het duel heb ik al aangegeven, dat er wel meer dingen gebeuren in een wedstrijd en Luis niet veel valt te verwijten." Indien nodig zal Keller dat ook schriftelijk verklaren. "Maar mijn mening is nog niet gevraagd."

Logisch Sander, jouw naam doet het ook veel minder op verjaardagsfeestjes.
The great old Ludwig von...
Reply
geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[
Reply
haha, dat is t in dit geval natuurlijk. Dacht even aan zijn oudtante, die connecties had bij Ajax.
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[

Je zat er gewoon naast. Er gebeurde niets.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[

Je zat er gewoon naast. Er gebeurde niets.

want? omdat spelers elkaar in bescherming nemen? tuurlijk wil jij dat geloven. :roll:
Reply
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[

Je zat er gewoon naast. Er gebeurde niets.

want? omdat spelers elkaar in bescherming nemen? tuurlijk wil jij dat geloven. :roll:

Man loopt toch niet zo te miepen. Je lijkt wel een oud wijf die d'r tena lady scheef heeft liggen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
miepen is zoooo 2007
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:miepen is zoooo 2007

hij wilde kennelijk zijn ontzettend goeie grap over de tena lady posten. 8-[
Reply
grapjes bewaren is zooo gay :lol:
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:grapjes bewaren is zooo gay :lol:

was het maar een grap.
Reply
waf Wrote:
Moker Wrote:miepen is zoooo 2007

hij wilde kennelijk zijn ontzettend goeie grap over de tena lady posten. 8-[

Hij was wel goed he?
Speciaal voor jou bewaard......
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
waf Wrote:geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[


KNVB schrapt opnieuw zaak tegen Ajacied Suárez



Ajacied Luis Suárez hoeft niet meer te vrezen voor een schorsing. De aanklager betaald voetbal van de KNVB ziet af van een onderzoek naar de vermeende elleboogstoot van de Uruguayaan in het duel met FC Utrecht van zondag 30 november.

Tijdens die wedstrijd zou Suárez hebben uitgehaald naar Sander Keller. Maar de aanklager besloot na bestudering van televisiebeelden dat er te weinig aanleiding was een zaak te beginnen tegen de Ajax-spits.

Het is voor de tweede maal dit seizoen dat de KNVB een zaak tegen Suárez seponeert. Opmerkelijk genoeg was tweemaal een duel met FC Utrecht aanleiding voor een onderzoek. Tijdens een duel in het toernooi om de KNVB-beker zou hij hebben nagetrapt naar Loïc Loval.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:geen opzet Undecided die sneuarez ging helemaal door z'n knieen om hem in zijn noten te kunnen raken. Undecided

maar deze oud ajakkessied zal hem wel weer beschermen. 8-[


KNVB schrapt opnieuw zaak tegen Ajacied Suárez



Ajacied Luis Suárez hoeft niet meer te vrezen voor een schorsing. De aanklager betaald voetbal van de KNVB ziet af van een onderzoek naar de vermeende elleboogstoot van de Uruguayaan in het duel met FC Utrecht van zondag 30 november.

Tijdens die wedstrijd zou Suárez hebben uitgehaald naar Sander Keller. Maar de aanklager besloot na bestudering van televisiebeelden dat er te weinig aanleiding was een zaak te beginnen tegen de Ajax-spits.

Het is voor de tweede maal dit seizoen dat de KNVB een zaak tegen Suárez seponeert. Opmerkelijk genoeg was tweemaal een duel met FC Utrecht aanleiding voor een onderzoek. Tijdens een duel in het toernooi om de KNVB-beker zou hij hebben nagetrapt naar Loïc Loval.

goh, opvallend.... 8-[
Reply
verbaasd me niks idd met al die joden bij de knvb
Economists do it with models...
Reply
hahahahaha, We hebben een Waf2...
een zgn Waffabe
The great old Ludwig von...
Reply
hoezo?
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:verbaasd me niks idd met al die joden bij de knvb

Verbaast je dat niks?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Bedankt voor je bijdrage Triplexxx.
Economists do it with models...
Reply
Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren.

Waarom? Moet hij dan maar veroordeeld worden omdat het nu de zoveelste keer is dat er een vooronderzoek gestart is of moet er maar helemaal geen vooronderzoek zijn omdat er toch weer geseponeerd gaat worden?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren.

Waarom? Moet hij dan maar veroordeeld worden omdat het nu de zoveelste keer is dat er een vooronderzoek gestart is of moet er maar helemaal geen vooronderzoek zijn omdat er toch weer geseponeerd gaat worden?

Waar rook is, is vaak vuur. Lijkt me sterk dat er steeds geen vuur blijkt te zijn. Of ze moeten het lekker laten rusten of ze moeten hem een keer aanpakken, maar dit is gewoon onzin.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Het is natuurlijk wel treurig. Steeds een vooronderzoek starten (kijk ons eens goed bezig zijn) en het dan steeds seponeren.

Waarom? Moet hij dan maar veroordeeld worden omdat het nu de zoveelste keer is dat er een vooronderzoek gestart is of moet er maar helemaal geen vooronderzoek zijn omdat er toch weer geseponeerd gaat worden?

joh, hij haalt gewoon vol uit met zijn elleboog in de noten van die keller, en alleen omdat die keller hem in bescherming neemt doet die vuile neuzenaanklager niets. de beelden zijn ontzettend duidelijk, alleen voor die zaadstengel die het moet beoordelen niet. maar die kon wel beoordelen dat bv guzman opzettelijk een elleboog in iemands gezicht gaf.

hij had gewoon twee keer vet geschorst moeten worden. deze onderzoeken waren er alleen voor de vorm.
Reply
Nee Vorm, krijgt nog een vooronderzoek voor zijn knie richting Suarez.
Overigens sloeg het uberhaupt al nergens op dat er voor deze situatie een vooronderzoek kwam, ik snap echt niet dat jij zo overduidelijk hebt gezien dat ie een elleboog gaf in de noten van Keller.
Was gewoon niets aan de hand, maar omdat huilend Rotterdam zo graag een vooronderzoek wilde is deze er gekomen met een logisch resultaat
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Nee Vorm, krijgt nog een vooronderzoek voor zijn knie richting Suarez.
Overigens sloeg het uberhaupt al nergens op dat er voor deze situatie een vooronderzoek kwam, ik snap echt niet dat jij zo overduidelijk hebt gezien dat ie een elleboog gaf in de noten van Keller.
Was gewoon niets aan de hand, maar omdat huilend Rotterdam zo graag een vooronderzoek wilde is deze er gekomen met een logisch resultaat

ja joh, bagatelliseer het maar weer. net zoals die eerdere smerige overtreding die gemaakt werd. als je beide dingen niet gezien hebt, dan wil je ze gewoon niet zien.

of vorm wel of niet een vooronderzoek krijgt zal me jeuken, ik weet ook niet wat hij gedaan heeft.
Reply
Vorm was een flauwe woordspeling Waf....
Ik bagatelliseer niets. Er is gewoon niets aan de hand. Dat is mijn stellige overtuiging. Ik zou bagatelliseren als ik iets goed zou willen praten wat niet goed te praten valt, maar daar is hier geen sprake van.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Vorm was een flauwe woordspeling Waf....
Ik bagatelliseer niets. Er is gewoon niets aan de hand. Dat is mijn stellige overtuiging. Ik zou bagatelliseren als ik iets goed zou willen praten wat niet goed te praten valt, maar daar is hier geen sprake van.
welles. welles. welles. is wel sprake van.
Reply


Forum Jump: