The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Gomes wil terug naar PSV
EINDHOVEN - Doelman Heurelho Gomes heeft de laatste weken bij diverse medewerkers van PSV aangegeven dat hij graag zou willen terugkeren naar de Eindhovense club.

De populaire Braziliaanse doelman heeft het niet naar zijn zin bij Tottenham Hotspur, waar zijn positie onder vuur ligt. De nieuwe manager Harry Redknapp heeft al laten doorschemeren dat hij tijdens de komende winterstop een vervanger voor Gomes wil aantrekken.

De keeper, die afgelopen zomer voor circa tien miljoen euro naar Engeland verhuisde, kampt eigenlijk al vanaf de eerste weken met gevoelens van heimwee naar Eindhoven. Hij onderhoudt nog zeer regelmatig contact met spelers en begeleiders bij PSV. Tegenover tenminste drie begeleiders heeft hij laten weten veel te voelen voor een terugkeer.

Directeur Jan Reker zei gisteren in een reactie dat hij 'niks kan' met berichten die hem niet rechtstreeks bereiken. " Ik voel er niks voor om te reageren op mededelingen die Gomes al dan niet doet aan medewerkers van de club."

Reker kwam afgelopen voorjaar in conflict met Gomes. Volgens de directeur zijn die plooien gladgestreken, zeker nu de doelman alle banden met spelersadviseur Vlado Lemic heeft doorbroken. "Gomes en ik hebben elkaar inmiddels alweer de hand geschud. Hij vond het achteraf ook heel vervelend hoe het vorig seizoen allemaal gelopen is."

PSV kwam met Spurs overigens een gespreide betaling over vier seizoen overeen. Daarvan is pas één termijn verlopen, de Eindhovense club heeft dus nog enkele miljoenen tegoed. Los daarvan lijkt een terugkeer van Gomes ver weg, omdat PSV inmiddels Andreas Isaksson voor vier seizoenen vastlegde.

Trainer Huub Stevens benadrukte gisteren, kort voor de uitwedstrijd tegen Vitesse, dat hij niet op mogelijke transfers wil ingaan. "Tot januari moeten wij werken met de huidige spelersgroep en daar heb ik vertrouwen in", zei hij.
--
Heurelho Gomes wil terug naar PSV
door Thijs Slegers
EINDHOVEN - Doelman Heurelho Gomes (27) heeft PSV te kennen gegeven dat hij graag terugkeert naar Eindhoven. "Hij heeft dat inderdaad duidelijk gemaakt, maar niet bij de directie", reageert algemeen directeur Jan Reker. "Ik weet niet beter dan dat Gomes na een moeilijke start inmiddels goed keept. Of Spurs tevreden is, weet ik niet. Ik wil niets uitsluiten, maar momenteel kunnen wij er niet veel mee."

De Braziliaan staat sinds afgelopen zomer onder de lat bij Tottenham Hotspur. Een maand geleden was Gomes even op bezoek bij zijn vorige werkgever op De Herdgang. Tijdens dit rendez-vous maakte hij onder andere bij teammanager Mart van den Heuvel en Carlos Lopez, begeleider van de buitenlandse spelers van PSV, duidelijk dat een tweede episode in Eindhoven wat hem betreft snel kan aanvangen. Dat is opmerkelijk, want de keeper vertrok afgelopen zomer met slaande deuren. Directeur Reker was volgens hem een leugenaar, omdat hij enkele afspraken niet was nagekomen.

De clubleiding van de landskampioen heeft altijd gezegd dat de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic de initiator was van de door Gomes op de spits gedreven ruzie. PSV verbrak daarom direct alle banden met Lemic, Gomes heeft dat inmiddels ook gedaan. ,,Toen Gomes bij ons op bezoek was hebben we elkaar een hand gegeven, maar een gesprek hebben we niet gevoerd", aldus Reker, die eerder deze week al een poging deed om Alex terug naar Eindhoven te halen.

Tottenham Hotspur betaalde PSV negen miljoen euro voor Gomes. Dat bedrag mag in vier jaarlijkse termijnen betaald worden. Een gedeelte van dat bedrag, bijna drie miljoen euro, werd in de Zweedse doelman Andreas Isaksson geïnvesteerd. Hoewel deze international weinig fouten heeft gemaakt, is hij binnen de selectie nog niet onomstreden. Vooral zijn weifelende optreden bij voorzetten van de flanken zorgt voor onrust in de defensie.
--
Fans starten petitie om Reker en Gomes over te halen
Op het Forum van PSV Netwerk zijn fans een petitie gestart om Reker en Gomes te overtuigen dat de Braziliaanse doelman terug moet keren bij PSV. Gomes zou bij zijn vorige bezoek aan diverse medewerkers van PSV hebben laten weten graag terug te willen keren naar Eindhoven.
--

Toch wel verrassend dat Gomes totaal geflopt is in Engeland vind ik. Overigens zie ik m echt niet terugkeren.
Reply
Totaal geflopt in Engeland?? Kom op zeg. Gast keept er net twee weken....

Jij altijd met je korte termijn geneuzel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Eerst een grote bek en nu komt 'ie op zijn knietjes terug.... :lol:
Economists do it with models...
Reply
'20 miljoen voor El Hamdaoui'



AMSTERDAM - In de Spaanse media wordt gemeld dat de interesse van Barcelona voor topschutter Mounir El Hamdaoui binnenkort concreet wordt. De club zou een bod van dik 20 miljoen voorbereiden op de spits van AZ. El Hamdaoui heeft dit seizoen in dertien wedstrijden al veertien keer gescoord
Economists do it with models...
Reply
Ik denk dat Gomes gewoon teveel verpest is door de provinciale sfeer bij PSV :-k

In een wereldstad als Londen houdt niemand je handje vast. Bovendien gaat daar niemand klappen als je voor de wedstrijd heeeel hoog springt en een beetje als een aap aan de lat gaat hangen Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gomes lijkt me een goeie vervanger van Timmer. Aangezien we geen geld kunnen besteden is huur misschien een optie!??!?
Reply
Aan wie stel je de vraag Woutiknout?
Economists do it with models...
Reply
Ekslem Wrote:Totaal geflopt in Engeland?? Kom op zeg. Gast keept er net twee weken....

Jij altijd met je korte termijn geneuzel.

Totaal geflopt ja. Heel Tottenham kotst m uit en heb al menig kolderieke blunder voorbij zien komen op youtube. Zegt genoeg dat er nog deze winter een nieuwe keeper wordt gehaald. Zou niet weten wat je nog meer fout had kunnen doen dan Gomes daar gedaan heeft.

ps. jij hebt je mening over Isaksson toch ook al weken klaar terwijl hij hier 'net twee weken' keept? Die verdient geen tijd om het beter te gaan doen en Gomes daar wel? Die Engelsen zouden er verstandig aan doen hem tijd te geven, dan heb ik er wel vertrouwen in dat zn PSV-vorm terugkomt maar als ze zo stom zijn m nu alweer weg te doen (waar alles op wijst) kan ik alleen maar hopen dat hij terugkomt en nu echt de rest van zn carriere blijft!
Reply
Woutiknout Wrote:Gomes lijkt me een goeie vervanger van Timmer. Aangezien we geen geld kunnen besteden is huur misschien een optie!??!?

Ja een speler die je voor 10M gekocht hebt al na een half jaartje zomaar verhuren! No way dat ze dat gaan doen. Die willen m gewoon verkopen. Ze moeten PSV t grootste deel nog betalen dus kwijtschelding van die betalingen en Gomes terug is misschien best een optie waar alle partijen happy mee kunnen zijn.
Reply
Peter Wrote:....happy mee kunnen zijn.

[gay]
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:
Peter Wrote:....happy mee kunnen zijn.

[gay]

Je weet toch al dat ik op je val en dus [gay] ben? Moet je me daar nou mee blijven achtervolgen?


Die Gomes-terug petitie is overigens al meer dan 500x getekend vandaag, geeft maar weer aan hoe tevreden men over Isaksson is. Zal m lekker veel extra zelfvertrouwen geven na zn foutjes tegen Liverpool. :|
Reply
Moker geeft Peter een negerzoen.
Economists do it with models...
Reply
Peter doet er slagroom op en geeft m terug. :p
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Totaal geflopt in Engeland?? Kom op zeg. Gast keept er net twee weken....

Jij altijd met je korte termijn geneuzel.

Totaal geflopt ja. Heel Tottenham kotst m uit en heb al menig kolderieke blunder voorbij zien komen op youtube. Zegt genoeg dat er nog deze winter een nieuwe keeper wordt gehaald. Zou niet weten wat je nog meer fout had kunnen doen dan Gomes daar gedaan heeft.

ps. jij hebt je mening over Isaksson toch ook al weken klaar terwijl hij hier 'net twee weken' keept? Die verdient geen tijd om het beter te gaan doen en Gomes daar wel? Die Engelsen zouden er verstandig aan doen hem tijd te geven, dan heb ik er wel vertrouwen in dat zn PSV-vorm terugkomt maar als ze zo stom zijn m nu alweer weg te doen (waar alles op wijst) kan ik alleen maar hopen dat hij terugkomt en nu echt de rest van zn carriere blijft!

Gomes heb ik altijd goed gevonden en om hem nu al geflopt te noemen, vind ik te ver gaan. Isaksson daarentegen heb ik in al heel veel jaren nog niet vaak iets goeds zien doen. Dus helemaal geen conclusie obv 2 weken. Bij PSv maak het wel directer mee en wordt het idee dat ik van heb alleen maar bevestigd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Totaal geflopt in Engeland?? Kom op zeg. Gast keept er net twee weken....

Jij altijd met je korte termijn geneuzel.

Totaal geflopt ja. Heel Tottenham kotst m uit en heb al menig kolderieke blunder voorbij zien komen op youtube. Zegt genoeg dat er nog deze winter een nieuwe keeper wordt gehaald. Zou niet weten wat je nog meer fout had kunnen doen dan Gomes daar gedaan heeft.

ps. jij hebt je mening over Isaksson toch ook al weken klaar terwijl hij hier 'net twee weken' keept? Die verdient geen tijd om het beter te gaan doen en Gomes daar wel? Die Engelsen zouden er verstandig aan doen hem tijd te geven, dan heb ik er wel vertrouwen in dat zn PSV-vorm terugkomt maar als ze zo stom zijn m nu alweer weg te doen (waar alles op wijst) kan ik alleen maar hopen dat hij terugkomt en nu echt de rest van zn carriere blijft!

Gomes heb ik altijd goed gevonden en om hem nu al geflopt te noemen, vind ik te ver gaan. Isaksson daarentegen heb ik in al heel veel jaren nog niet vaak iets goeds zien doen. Dus helemaal geen conclusie obv 2 weken. Bij PSv maak het wel directer mee en wordt het idee dat ik van heb alleen maar bevestigd.

Kan me niet voorstellen dat jij die paar potjes die die afgelopen jaren gespeeld heeft in Engeland echt gezien hebt en op m hebt gelet. Overigens ben ik ook niet kapot van Isaksson, maar je kunt ook stellen dat hij in het ritme moet komen van elke week spelen. Bovendien heb ik hem nog geen enkele echte blunder zien maar, al pakt hij ook geen punten voor PSV. Maar dat doen bv. Vermeer en Timmer voor Ajax en Feyenoord ook niet.
Reply
Ik heb het ook meer over EK/WK. En natuurlijk heb ik nooit echt op hem gelet en hem niet wekelijks bezig gezien. Al die keren dat ik hem wel zag, vond ik het erg opvallen dat hij steeds als een brekebeentje op mij overkoment die ook nog eens niet goed is. Geen echte blunder mss, maar tegen Liverpool moet hij er gewoon 2 uithouden en als ik ff na ga denken, kan ik er vast nog wat meer opnoemen. Een goede keeper pakt zulke ballen gewoon, klaar. Die kerel straalt alleen maar zwakte uit.

En het zal me overigens een bal jeuken wat Vermeer en Timmer bij hun club doen. Daar heb ik het niet over!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En het zal me overigens een bal jeuken wat Vermeer en Timmer bij hun club doen. Daar heb ik het niet over!

Tuurlijk jeukt dat een bal. Als je op geen enkele positie onderdoet strijd je mee om de titel en dat kan ook met Isaksson in het doel dus best.
Reply
Zegt natuurlijk al voldoende dat je Isaksson vergelijkt met een keeper op zijn retour en de derde keeper van Ajax.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:de derde keeper van Ajax.

Wie is er dan 2e keepert? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gentenaar
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Gentenaar

Undecided

......eerst komt 1, dan komt 2 en als laatste 3. Dus, zeg mij maar na: 1, 2, 3.
Volgende week doen we een nieuw nummer. Dan komt nummer 4 erbij. Totdat je tot 10 kan tellen, okay?

Uit het Parool van een paar weken geleden....
Quote:Gentenaar moet achter Vermeer aansluiten

Kenneth Vermeer blijft voorlopig de eerste keus als keeper van Ajax. Dat zegt Ajax-trainer Marco van Basten vrijdag in de aanloop naar het belangrijke competitieduel zondag in Alkmaar tegen AZ. Dennis Gentenaar trainde deze week weer mee bij de selectie, maar Vermeer heeft het vertrouwen van Van Basten. "Kenneth heeft het de afgelopen weken goed gedaan. We zijn tevreden over hem. Gentenaar moet nu achter hem aansluiten."

Aan het begin van het seizoen liet Van Basten weten geen keuze te hebben gemaakt tussen Gentenaar en Vermeer voor de positie van tweede doelman. Wel zeker was de basisplaats voor Maarten Stekelenburg. Maar nadat zowel Stekelenburg als Gentenaar geblesseerd raakten, schoof Vermeer door en werd eerste keeper. Als vervanger werd oud-Ajacied Hans Vonk (38) tijdelijk teruggehaald. De 22-jarige Vermeer lijkt zich in de hiërarchie nu definitief te hebben opgewerkt tot tweede keeper.

Zelf houdt Vermeer zich niet zo bezig met zijn concurrenten. Hij richt zich vooral op zijn eigen prestaties. "Ik geniet van elke wedstrijd. Ik heb het idee dat ik het goed doe en wordt steeds zekerder. Ik sta met meer vertrouwen in de goal", legt Vermeer vrijdag uit. "Dit is mijn eerste echte serie in Ajax 1, dit is mijn kans. Ik moet gewoon goed mijn best blijven doen." Vermeer heeft nu elf wedstrijden op rij gekeept voor Ajax, waarvan er acht in winst werden omgezet. In totaal kreeg hij twaalf keer een doelpunt om de oren, waarvan vijf in de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen.

Nummer één bij de Amsterdammers blijft Stekelenburg, maar die is voorlopig nog uitgeschakeld met een schouderblessure. "De rentree van Maarten laat nog wel even op zich wachten", zei Van Basten vrijdag. Een maand geleden onderging Stekelenburg een kijkoperatie en zou toen nog vier weken uit de roulatie zijn, maar zijn herstel blijkt nu dus langer te duren.

Als Stekelenburg is hersteld, moet Ajax keuzes maken over de posities van voornamelijk Gentenaar en Vonk, die beiden een contract hebben tot het eind van dit seizoen. Welke beslissingen er worden genomen omtrent de keepers, liet Van Basten nog in het midden. "Daar zullen we in de komende weken naar gaan kijken." Bron: Novum, Trouw
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heb gomes tegen MU zien keepen (in de samenvatting) en hij was ruim voldoende. Heeft in de laatste minuut zelfs met een wereldsave de nul veilig gesteld (tweede keer op rij de nul), kiezelhard schot net uit de kruising getikt (die bal had isaakzoon nooit gehouden :razz: ), en redkapp was daar erg over te spreken na de pot. Dus die blijft (hopelijk) nog wel even, me dunkt!
Reply
Die Elhamdoui (of hoe je dat ook nag schrijven) vertrekt dus naar Barca, dunkt me
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Die Elhamdoui (of hoe je dat ook nag schrijven) vertrekt dus naar Barca, dunkt me

Hoop het niet. Zou zonde zijn als er weer een goeie speler uit Nederland verdwijnt om in het buitenland op de bank van een grote club zn zakken te vullen.
Reply
Denk je dat Barcelona 20M gaat betalen voor een bankzitter? :roll:
Economists do it with models...
Reply
Denk je echt dat Hamdaoui zich in de basis gaat spelen ten koste van Messi, Eto'o of Henry?

En ja ik denk sowieso best dat ze 20M voor een bankzitter willen betalen, met die overheidssteun daar hoeven ze toch niet op het geld te letten. Of je nou 100 of 200 miljoen rood staat maakt allemaal geen klap uit daar.
Reply
En als Messie, Eetoo of Hangrie nou vertrekken in de winsterstop?
Economists do it with models...
Reply
Dan hebbu zu nog wel meer aanvallers die beter zijn dan Hamdadinges. Dies geflopt bij Spurs en Derby en doet t nu leuk in onze Mickey Mouse competitie maar die gaat Barca dus echt geen kampioenschap/CL bezorgen.
Reply
mwoah, hij is imo wel echt beter geworden bij AZ.
Is niet goed te vergelijken met zijn periode bij de Spurs, echter ben het met je eens dat Barca misschine een stapje te hoog is, maar een goeie buitenlandse club zou m denk ik niet misstaan.
Aan de andere kant, is ie nu een half seizoen goed bezig, ben beneiuwd of hij dit niveau structureel kan volhouden
The great old Ludwig von...
Reply
Hij heeft meer gescoord dan Huntelaar en die gaat naar Real.... :roll:
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: