The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
maar wat is dat nou voor een vergelijking. Ik probeer dat dus juist aangegeven.
Huntelaar heeft toch wel al een aantal jaren laten zien aardig te kunnen voetballen en dat kan je niet zeggen van hem.
mocht hij dit niveau 2 seizoenen vasthouden, dan is dat een ander verhaal
The great old Ludwig von...
Reply
Huntelaar kan niet voetballen, maar hij kan wel scoren.
El Hamdaoui kan daarentegen wel voetballen, maar scoort pas dit seizoen erg veel.

Huntelaar is het type inzaghi met een klein beetje techniek....El Hamdaoui is veel completer.

DUHUUUS vind ik dat El Hamdaoui best meekan gaan draaien met Barcelona...hij is nog best jong.

Ennuh..waarom ga je altijd op je achterste poten staan als er ook maar 1 ding over dat kleine amsterdamse cluppie word gezegd?
Economists do it with models...
Reply
Moker, waar ga ik op mijn achterste poten staan?
Ik geef mijn mening op dit forum en geef aan dat ik vind dat jij een slechte vergelijking trekt, zoals je dat in mijn ogen wel vaker doet. Heef niets met op achterste poten stana te maken.
Jij stelt dat Huntelaar niet kan voetballen, ik stel dat jij er geen verstand van hebt.

Waarom ga jij altijd op je achterste poten staan als het gaat over een nederlander van Marokaanse komaf?
The great old Ludwig von...
Reply
Dat laatste heeft er natuurlijk niets mee te maken.

Huntelaar is een goede spits, maar geen goede voetballer.

Waarom vind jij huntelaar een goede voetballer?
Economists do it with models...
Reply
hamdaoui geldt al eeuwen als een grote belofte. dit jaar komt het er uit. dan hebben ze aan een half woord genoeg daaro.

ik vind 20 mio echter wel erg veel geld, vooral omdat hij internationaal (itt huntelaar) nog niets gepresteerd heeft.
Reply
Wat heeft Huntelaar internationaal gepresteerd dan?
Economists do it with models...
Reply
gittermaster Wrote:Waarom ga jij altijd op je achterste poten staan als het gaat over een nederlander van Marokaanse komaf?


Om zowel Wilders als Moker tevreden te houden:

Het is: Waarom ga jij altijd op je achterste poten staan als het gaat over een Nederlander van Marokkaanse komaf?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Moker Wrote:Wat heeft Huntelaar internationaal gepresteerd dan?

gescoord op het ek. :razz: en hij iig al europees gespeeld met zijn cluppies. tot slot maakt hij al 3 jaar achtereen veel goals.

maar let wel, hij levert wss 27 mio op. dat is ook meer dan 20 (voor als je dat nog niet wist). :razz:
Reply
hoi bumme hoest met die kleine?
Economists do it with models...
Reply
Ik ben het met je eens dat dat laatste er niets mee te maken heeft, net zo weinig als jouw eerdere opmerking, dat was ook de reden dat ik die opmerking neerzette.

Waarom ik Huntelaar een goeie voetballer vind?

Je geef zelf al aan dat je het een goeie spits vindt. Een spits is een onderdeel van een voetbalelftal en als de spits zijn rol als spits goed vervult is het imo een goede voetballer.
Daarnaast zijn er nog tig redenen te noemen waarom ik hem goed vind. Ik zie (zag) m wekelijks in de Arena en wat men niet in de samenvatting ziet is hoe hij is als hij niet aan de bal is, heel sterk in mijn ogen.
Daarnaast vind ik dat hij onwijs veel voetbalintelligentie heeft en scoort ie nog geregeld ook.

Maar ook dit was de discussie niet. Het ging erom dat jij een vergelijking trok tussen Ham en Huntelaar.
Ik had slechts mijn mening gegeven over een eventuele overgang naar Barcelona en jij trekt hierin de vergelijking met Huntelaar, je kunt mij dan wel vragen waarom ik hem goed vind en daar kan ik ook best antwoord op geven, maar dat heeft niets met de discussie te maken.
The great old Ludwig von...
Reply
Moker Wrote:hoi bumme hoest met die kleine?

Waarom wil jij het in het topic Transfers & Geruchten hebben over mijn leuter? :roll:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ja maar huntelaar is niet echt een meevoetballende spits....hamda wel...
Economists do it with models...
Reply
waf Wrote:
Moker Wrote:Wat heeft Huntelaar internationaal gepresteerd dan?

gescoord op het ek. :razz: en hij iig al europees gespeeld met zijn cluppies. tot slot maakt hij al 3 jaar achtereen veel goals.

maar let wel, hij levert wss 27 mio op. dat is ook meer dan 20 (voor als je dat nog niet wist). :razz:

nogmaals wat heeft ie INTERNATIONAAL gepresteerd?
Economists do it with models...
Reply
Bumme Wrote:
Moker Wrote:hoi bumme hoest met die kleine?

Waarom wil jij het in het topic Transfers & Geruchten hebben over mijn leuter? :roll:

omdat wij vrienden zijn...duhuh..
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:
waf Wrote:
Moker Wrote:Wat heeft Huntelaar internationaal gepresteerd dan?

gescoord op het ek. :razz: en hij iig al europees gespeeld met zijn cluppies. tot slot maakt hij al 3 jaar achtereen veel goals.

maar let wel, hij levert wss 27 mio op. dat is ook meer dan 20 (voor als je dat nog niet wist). :razz:

nogmaals wat heeft ie INTERNATIONAAL gepresteerd?

gescoord op het ek. :razz: en hij iig al europees gespeeld met zijn cluppies. tot slot maakt hij al 3 jaar achtereen veel goals.

maar let wel, hij levert wss 27 mio op. dat is ook meer dan 20 (voor als je dat nog niet wist). :razz:
Reply
ek is EUROPEES kampioenschap en niet WERELD...dus dat klopt al nie

maar als jij 20 veel vind in tegenstelling tot wat huntelaar gaat opleveren (nl 27) wat is dat het probleem? je zegt dat huntelaar beter is. daar staat dan toch ook een hogere waarde tegenover....je doet een beetje raar
Economists do it with models...
Reply
lol...
europees is inderdaad geen internationaal Moker
ROFLMAO
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:gescoord op het ek.

Over het algemeen is het ook best lastig om als marokkaan te scoren op een EK.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dat is helemaal niet lastig, want boulahrouz en appelvlaai hadden kunnen scoren op het ek. theoretisch is het iig mogelijk.
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:ek is EUROPEES kampioenschap en niet WERELD...dus dat klopt al nie

maar als jij 20 veel vind in tegenstelling tot wat huntelaar gaat opleveren (nl 27) wat is dat het probleem? je zegt dat huntelaar beter is. daar staat dan toch ook een hogere waarde tegenover....je doet een beetje raar

ik vind dat jij raar doet.

ik vind dat hij minder moet kosten dan huntelaars. huntelaars leverde 20 mio op. en misschien nog wat erbij. ik vind dat hamui niet veel meer moet opleveren dan kuijt. maar ja, wel weer meer dan bijbal. en dat kan niet. daarom doe ik een beetje raar. 8-[
Reply
Moker Wrote:dat is helemaal niet lastig, want boulahrouz en appelvlaai hadden kunnen scoren op het ek. theoretisch is het iig mogelijk.

Als ze voor Oranje spelen, zijn het Nederlanders....El Hamdaoui niet, die speelt voor Marokko en is een marokkaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
het zijn gewoon marokkanen want als boulahrouz of appelvlaai de beslissende penalty missen in de wk finale 2010 dan zegt heel nederland: KUT MAROKKAAN!....dus...
Economists do it with models...
Reply
Daarvoor hoeven ze echt geen penalty te missen....

Ik kijk naar de realiteit, moker. Zonder niet ter zakendoende privé-gevoelens. De spelers in het Nederlands elftal zijn Nederlander of ze in Paramaribo zijn geboren of hebben ook nog een marokkaans paspoort. Als een speler, zoals el Hamdaoui, een beslissing neemt om voor Marokko te gaan spelen, is het heel simpel: dan is hij een marokkaan. Datzelfde geldt voor turken, duitsers, canadezen, oezbeken, swahilinezen, fuji'ers, nepallers, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
een voetbalteam is niet bepalend voor iemands nationaliteit, want stel dat kaloe voor nl had gespeeld dan was kaloe zeker een nederlander en zn broer een ivoriaan....kan toch nie... :crazy:
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:een voetbalteam is niet bepalend voor iemands nationaliteit, want stel dat kaloe voor nl had gespeeld dan was kaloe zeker een nederlander en zn broer een ivoriaan....kan toch nie... :crazy:

kan best moker.

als je voor nederland wil voetballen ben je een nederlander, als je voor marokko wilt voetballen ben je ene marokkaan. dan heb je meer met dat land. dan moet je je nl paspoort subiet inleveren.

en dat gold ook voor die yilderim en geldt ook voor el amadi.

gvd ze hebben nooit marokkije gewoond of willen wonen en toch voel ze zich marokkist. walgelijk en ondankbaar, maar goed, wees dan consequent en kies ook echt voor het land waar je zoveel van houdt.
Reply
en als je voor nederland wilt voetballen uit financieel en sportief oogpunt...ben je dan ook een nederlander?

wedden dat boularoes en appelvlaai niet juichen als ze scoren tegen marokko?

kaloe wilde eerst zoooo graag voor nl maar speelt nu gewoon voor ivoorkut....dus wat nou ik voel me nederlander...dat gevoel is zo weer weg...
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:en als je voor nederland wilt voetballen uit financieel en sportief oogpunt...ben je dan ook een nederlander?

wedden dat boularoes en appelvlaai niet juichen als ze scoren tegen marokko?

kaloe wilde eerst zoooo graag voor nl maar speelt nu gewoon voor ivoorkut....dus wat nou ik voel me nederlander...dat gevoel is zo weer weg...

1. dan ben je nederlander. elke marokkaan is hier uit financieel oogpunt overigens.
2. dat vind ik ok. respect voor je roots mag je hebben.
3. hij koos voor het geld en dat is afgestraft. als ik ivoorkust was had ik zijn paspoort afgenomen en hem nooit meer geselecteerd.
Reply
1. niet elke marokkaan. sommige zijn hier om de boel te terroriseren(?) en sommigen om een opleiding te doen omdat de opleiding die ze willen doen niet wordt gegeven in marokko. je doet alsof marokko een 3e wereldland is. kortom ze komen niet allemaal voor het geld.
2. slaat natuurlijk nergens op. als je voor nederland speelt moet je juichen en het volkslied meezingen.
3. jij kan geen land zijn, want je bent al een mens.
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:1. niet elke marokkaan. sommige zijn hier om de boel te terroriseren(?) en sommigen om een opleiding te doen omdat de opleiding die ze willen doen niet wordt gegeven in marokko. je doet alsof marokko een 3e wereldland is. kortom ze komen niet allemaal voor het geld.
2. slaat natuurlijk nergens op. als je voor nederland speelt moet je juichen en het volkslied meezingen.
3. jij kan geen land zijn, want je bent al een mens.


1. je wilt een goeie opleiding omdat je geld wilt verdienen. het gaat allemaal om geld. terecht hoor, maar als je dan voor marokko wilt voetballen, krijg je wat mij betreft geen nederlands paspoort. is toch niet gek?
2. dat doen de meeste nederlanders zelf ook niet, dus ik vind het een onzinargument
3. oh. nou als ik de baas van ivoorkustland was dan.
Reply
1.er zijn zat mensen die voor buitenlandse bedrijven werken. moeten die ook hun paspoort inleveren?
2. je moet tussen de regels lezen. m.i. moet je laten zien dat je trots bent op het laand waar je voor speelt. dan kan bijv. door helemaal uit je dak te gaan als je scoort, of door mee te bleren met het volkslied.
3. ivoorkut heeft geen baas, maar een president
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: