The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Amor Fati Wrote:ok, duidelijk. Vroeg het me gewoon af. Het gaat dus echt alleen om wedstrijden spelen en verder mag je tussentijds elke speler kopen buiten de transferwindow om.

Yep... Voorzover ik weet heeft de transferwindow alleen te maken met overschrijven bij de voetbalbond(en)...
Reply
'Ten Cate wil Pranjic naar Athene halen'
Geschreven op woensdag, 17 december om 13:21

Het Griekse Panathinaikos heeft zich bij SC Heerenveen gemeld voor aanvaller Danijel Pranjic. De club van trainer Henk ten Cate heeft volgens de Leeuwarder Courant een bedrag van zeven miljoen euro over om de Kroatische speler in te lijven. Het contract van de vleugelspeler in Friesland loopt nog tot 2012. Pranjic is een interessant doelwit voor de Trifilara omdat hij na de winterstop nog speelgerechtigd is in de Champions League. Met Heerenveen speelde hij wel in de UEFA Cup, maar dat vormt geen belemmering voor een continuering van het Europese seizoen in het kampioenenbal, waar Panathinaikos zich vorige week bij de beste zestien clubs schaarde.

Vandenbussche
Doelman Brian Vandenbussche is volgens de regionale krant in principe niet van plan om het Abe Lenstra stadion vaarwel te zeggen. De Belgische sluitpost werd na een paar duels vervangen door landgenoot Kenny Steppe, maar vooralsnog is de 27-jarige speler niet van zins om de strijd op te geven.

”Mijn manager is wel voor me aan het rondkijken, maar ik wil Heerenveen niet midden in het seizoen verlaten, tenzij er een heel mooi aanbod komt”, zo verklaart Vandenbussche. “Het seizoen is nog lang en misschien keer ik terug onder de lat, wie weet. Maar zo lang dat niet zo is, stel ik me positief op tegenover Kenny. We zijn inmiddels heel goeie vrienden geworden.”

[Image: gay.gif]

Als ze 7 miljoen bieden mogen ze niet eens op gesprek komen, vermoed ik. Zeker niet omdat zijn contract nog tot 2012 loopt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"Ik zie veel perspectief en wil doorgroeien"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 16:12 | Laatst bewerkt: Vandaag 16:13 | 17 reacties


Mario Been is het met NEC nagenoeg eens over een nieuw contract, meldt De Telegraaf. Dat bevestigde de trainer woensdag, een dag voor de laatste groepswedstrijd in de UEFA Cup tegen Udinese. ''De kogel kan ieder moment door de kerk zijn'', aldus Been. Zijn huidige verbintenis met de Nijmegenaren loopt tot medio 2010.

De geboren Rotterdammer werkt sinds 2006 bij NEC. Vorig seizoen kreeg hij een nieuw contract van de clubleiding op het moment dat NEC in de onderste regionen van de eredivisie bivakkeerde. De club uit Gelderland eindigde uiteindelijk als achtste en plaatste zich via de play-offs voor de UEFA Cup. Daarin overleefde NEC de eerste knock-outronde en kan het donderdag tegen Udinese zelfs de derde ronde bereiken.

Voor NEC was dat reden om de succestrainer een verbeterd contract aan te bieden. ''We zijn er zo goed als uit; het gaat alleen nog om het aantal consumptiebonnen dat ik per wedstrijd krijg'', knipoogde Been. ''Ik heb het enorm goed naar mijn zin, ik zie veel perspectief, wil doorgroeien en hier graag nog een aantal jaren blijven werken.''
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Takak traint mee bij Willem II

TILBURG - Jasar Takak traint de komende weken mee bij Jong Willem II. De 26-jarige middenvelder, die momenteel geen werkgever heeft, houdt bij de Tilburgers zijn conditie op peil en hoopt in de winterstop een club te vinden.

Takak kwam in het verleden uit voor onder meer PSV, NEC en Vitesse.

:cry:
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:Takak traint mee bij Willem II

TILBURG - Jasar Takak traint de komende weken mee bij Jong Willem II. De 26-jarige middenvelder, die momenteel geen werkgever heeft, houdt bij de Tilburgers zijn conditie op peil en hoopt in de winterstop een club te vinden.

Takak kwam in het verleden uit voor onder meer PSV, NEC en Vitesse.

:cry:

=D>

The comeback kid!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Oooooooooh Takaaaak, ik zing dit liedje voor jouuuu aaaaaalleeeeen.... :-({|=

the ultimate siekret weppen :cry:
Economists do it with models...
Reply
Telegraaf meldt overgang Elia naar Ajax op site [update]
BRON: De Telegraaf
Ondanks dat gisteren in de media terecht kwam dat Marco van Basten geen tweede gesprek mocht gaan voeren met Eljero Elia, zal de speler van FC Twente toch per 1 januari naar Amsterdam verkassen, zo meldt De Telegraaf.

Zo lijkt Ajax aan het langste eind te hebben getrokken. De 21-jarige aanvaller stond in de belangstelling van ondermeer Manchester City. Transferbedragen en contractvoorwaarden zijn nog niet bekend.

Voorafgaand aan het laatste UEFA Cup-duel van zijn huidige werkgever FC Twente tegen Paris-Saint Germain meldde trainer Steve McLaren nog dat de rappe aanvaller tot het einde van het seizoen zou blijven voetballen in de Grolsch Veste.

Update:
De Telegraaf heeft het bewuste bericht inmiddels weer van haar site verwijderd. Het is daarmee onduidelijk wat de status is van het oorspronkelijke bericht.


--
Als dat klopt ist wel heel snel rond, hebben ze dus 15M ofzo afgetikt voor weer een aanvaller terwijl de problemen achterin liggen. Ook lekker voor het vertrouwens van Cvitadinges!
Reply
Peter Wrote:Als dat klopt ist wel heel snel rond, hebben ze dus 15M ofzo afgetikt voor weer een aanvaller terwijl de problemen achterin liggen. Ook lekker voor het vertrouwens van Cvitadinges!

Cvitanich is centrumspits en Elia vleugelspits. En in Sulejmani ziet Marco een schaduwspits.
Als hij dus speelt verwacht ik eerder dat het ten koste van Urby zou gaan.

Of ze verwachten dat Suarez met de zomerstop weg is en verkassen Sulejmani naar rechts.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
werd al genoemd tijdens Ajax- Slavia

Dat elia op de vleugel zou moeten komen. en dan Sullie op de plek van waar Siem speelde
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Daar zal Sullie niet blij mee zijn. Das geen nummer 10. En Aissati is al opgegeven dan? Die is toch juist weer bijna fit om op 10 te gaan spelen?
Reply
werd al genoemd tijdens Ajax- Slavia

Dat elia op de vleugel zou moeten komen. en dan Sullie op de plek van waar Siem speelde
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:roll:
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Als dat klopt ist wel heel snel rond, hebben ze dus 15M ofzo afgetikt voor weer een aanvaller terwijl de problemen achterin liggen. Ook lekker voor het vertrouwens van Cvitadinges!

Achterin? Je bedoelt middenveld.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ook. :p
Reply
Quote:ADO Den Haag hoopt Jan Paul Saeijs te kunnen terughalen naar zijn oude club. De promovendus uit de hofstad heeft zich zondagmiddag officieel gemeld bij Roda JC om te informeren of een transfer tot de mogelijkheden behoort. Dat weet AD/Sportwereld. De centrumverdediger staat nog anderhalf jaar onder contract bij Roda JC, maar lijkt het slachtoffer te zijn geworden van de trainersruil. Onder Harm van Veldhoven, de opvolger van Raymond Atteveld, kan Saeijs niet meer rekenen op een basisplaats. André Wetzel zou hem die wel willen geven.

De oefenmeester van ADO Den Haag is al wekenlang op zoek naar versterkingen en is benieuwd of Saeijs terug kan keren bij de club waar hij in het verleden ruim zeven jaar lang voor speelde. De mandekker zelf ziet een transfer wel zitten. “Maar eerst moeten de clubs eruit komen”, aldus John Linse, de zaakwaarnemer van Saeijs.

“Ik heb altijd gezegd dat ik ooit graag weer bij ADO Den Haag zou willen voetballen”, reageerde Saeijs zelf. “ADO blijft mijn cluppie, maar ik heb hier natuurlijk nog wel een contract van anderhalf jaar. Als ik zou gaan dan wil ik het liefst lang blijven, drie of vier jaar. Ik ben immers al dertig.”
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:Mark van Bommel (foto) bekeek zondag vanuit de loge van Jan Reker de topper tussen PSV en Feyenoord (1-0). De Limburger heeft zijn voormalige werkgever inmiddels laten weten nog geen trek te hebben in een terugkeer naar Eindhoven. De aanvoerder van Bayern München wil nog geen afscheid nemen van de Europese top.
AUW !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wat is daar AUW aan? PSV is nooit Europese top geweest, zelfs niet toen we bijna in de CL-finale stonden, want daarvoor spelen we in de verkeerde competitie.
Reply
Peter Wrote:Wat is daar AUW aan? PSV is nooit Europese top geweest, zelfs niet toen we bijna in de CL-finale stonden, want daarvoor spelen we in de verkeerde competitie.

Inderdaad! Ben benieuwd wanneer jullie eindelijk eens in de goede competitie mogen spelen. Vrees echter dat de Bundesliga voorlopig nog geen plek heeft voor jullie en dat nog wel even zal duren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Wat is daar AUW aan? PSV is nooit Europese top geweest, zelfs niet toen we bijna in de CL-finale stonden, want daarvoor spelen we in de verkeerde competitie.

Inderdaad! Ben benieuwd wanneer jullie eindelijk eens in de goede competitie mogen spelen. Vrees echter dat de Bundesliga voorlopig nog geen plek heeft voor jullie en dat nog wel even zal duren.

Als we daarin zouden mogen ballen zou ik iig eens wat echte tegenstanders te zien krijgen voor mn seizoenkaart. Dead
Reply
Pusvee wint weer eens en Petertje gaat weer praatjes krijgen \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bedankt voor wederom een nuttige bijdrage aan het forum.
Reply
Graag gedaan Peter. Zou je ook eens moeten proberen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bedankt voor wederom een nuttige, bijzonder inhoudelijke bijdrage aan het forum.
Reply
'Heerenveen heeft Ingelsten binnen'
Geschreven op maandag, 22 december om 15:21

Patrik Ingelsten speelt vanaf januari waarschijnlijk voor SC Heerenveen, zo meldden diverse Zweedse media maandag. Naar verluidt heeft de Friese Eredivisionist een akkoord bereikt met Kalmar FF, de huidige werkgever van de 26-jarige topschutter.

"We hebben een akkoord bereikt", zei Kalmar-voorzitter Johnny Pettersson tegenover Fotbollskanalen. "Al moeten er nog een aantal details worden afgerond. Over de transfersom geef ik geen commentaar, maar we zijn tevreden met de overeenkomt met Heerenveen." Eerder trok Viktor Elm al van Kalmar naar Heerenveen.

Ingelsten maakte afgelopen seizoen negentien doelpunten in de Allsvenskan en kroonde zich daarmee tot topscorer van de Zweedse competitie. In het UEFA Cup-toernooi kwam Ingelsten met Kalmar tweemaal uit tegen Feyenoord, maar in beide wedstrijden kwam de door IFK Värnamo opgeleide spits niet tot scoren.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goede aankoop. De aanval is de beste verdediging, Sibon heeft het niet meer. als je met een Ingelsten aanvallend wat meer druk kan zetten, haal je automatisch de druk van de verdediging af......oftewel, komt de balans weer terug in het elftal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Steeds meer aanvallers worden aan PSV gelinkt. Een delegatie van de Eindhovenaren heeft zondag Ikechukwu Uche (foto, 24) bekeken tijdens de ontmoeting tussen Osasuna en Getafe (5-2). De Nigeriaanse aanvaller, die in het bezit is van een Spaans paspoort, is bezig aan zijn tweede contractjaar in de voorstad van Madrid. De jongere broer van Kalu Uche, die in het verleden bijna bij Ajax speelde, maakte tot dusverre drie doelpunten en heeft nog een contract tot de zomer van 2012.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Ikechukwu Uche

Hakkuh Hakkuh Hakkuh

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v8QFGP-bbX4[/youtube]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ja, maar je legt de klemtoon verkeerd
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Maar wel hakke! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: