The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 16
#31
Peter Wrote:Meer mensen die nauwelijk kunnen ontkomen aan een pannenkoekenmiddenveld deze week? :|

Inderdaad, elke keer moet ik die Dzudzelzak weer opstellen :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#32
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Meer mensen die nauwelijk kunnen ontkomen aan een pannenkoekenmiddenveld deze week? :|

Inderdaad, elke keer moet ik die Dzudzelzak weer opstellen :|

Ik doe dit jaar niet mee, maar je kunt me niet wijs maken dat er geen goedkopere pannekoeken zijn. Zoutzak is idd zonde van je geld :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Meer mensen die nauwelijk kunnen ontkomen aan een pannenkoekenmiddenveld deze week? :|

Inderdaad, elke keer moet ik die Dzudzelzak weer opstellen :|

Ik doe dit jaar niet mee, maar je kunt me niet wijs maken dat er geen goedkopere pannekoeken zijn. Zoutzak is idd zonde van je geld :razz:

En gezien zn spel tegen Vitesse (toen ik m had en hij alleen voor de keeper een open kans miste :cry: ) zou het me niks verbazen als Simons, Mendez, Bakkal, Amrabat en Afellay het middenveld van PSV vormen tegen Feyenoord. Of misschien zelfs wel weer 4-4-2 met Koef en Lazovic, dan ister helemaal geen plek voor Dzsudzsak. :-k
Reply
#34
Interseert me allemaal niks... ik stel toch een Feijenoorder op Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Treesong Wrote:Interseert me allemaal niks... ik stel toch een Feijenoorder op Hakkuh

Krijgen we weer een Boussaboun weekje?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Treesong Wrote:Interseert me allemaal niks... ik stel toch een Feijenoorder op Hakkuh

Begin je bescheiden klassering te snappen.. Hakkuh
Reply
#37
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Interseert me allemaal niks... ik stel toch een Feijenoorder op Hakkuh

Begin je bescheiden klassering te snappen.. Hakkuh

Let jij maar eens op! :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Is onze grote vriend Jack Tuyp al weer fit. Of is de trainer nog steeds kwaad op hem.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#39
Weet ik niet. Ik wil al 4 echt goeie spitsen opstellen dus heb toch geen ruimte voor die sloeber. Ik vraag me meer af of Kiew gaat ballen bij AZ. :-k
Reply
#40
Peter Wrote:Weet ik niet. Ik wil al 4 echt goeie spitsen opstellen dus heb toch geen ruimte voor die sloeber. Ik vraag me meer af of Kiew gaat ballen bij AZ. :-k

Luijckx iig wel waarschijnlijk. Is niet al te duur, mocht je budgetaire problemen hebben.

Blessure Moreno biedt Luijckx nieuwe kans
Gepost door: Robbie | woensdag 17 december 2008 - 14:40:43 | Reageer: 0

Voor Kees Luijckx ziet de toekomst bij AZ er sinds afgelopen weekend een stuk rooskleuriger uit. Door de zware blessure van Hector Moreno wordt zijn hoop op speeltijd nieuw leven ingeblazen.

Moreno raakte al na twintig minuten geblesseerd in het competitieduel tegen Feyenoord en is zeker twee tot drie maanden niet inzetbaar. De Mexicaan werd vervangen door Luijckx, die de rol van Moreno ook de komende maanden op zich kan nemen.

Daardoor wordt de kans dat Luijckx in de winterstop zal vertrekken aanzienlijk kleiner. Eind december staat een gesprek met AZ op het programma. "De afspraak was dat Kees weg mag als hij geen perspectief meer had", zegt technisch directeur Marcel Brands in Voetbal International.

"Door de blessure van Moreno kreeg hij zijn kans. We kijken het nog even aan. Ari was ook lang uit beeld, dus de situatie kan snel veranderen", aldus Brands.
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Das een pannekoekmiddenvelder dus die wil ik niet.Wink

Had dat stukje ook gelezen maar er staat "op zich KAN" nemen, niet "op zich ZAL nemen" en in het stukje wordt ook totaal niet over Jaliens gerept. Vorige week las ik nog dat hij wel fit was maar Feyenoord net te vroeg kwam. En denk dat Jaliens toch eerder rechtscentraal gaat spelen dan Luijckx indien beide fit zijn. En Jaliens kost geen drol voor de 8 punten die hij dan op gaat leveren. :-k
Reply
#42
ach ja, kies dan gewoon voor de makkelijke oplossing en neem de goedkope az goalie
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Neh kheb al de goedkope Twente-goalie omdat ik hun scorende verdedigers niet kan betalen en Braafheid een sloeber is die ik niet wil. Ik puzzel nog even verder. :p
Reply
#44
Peter Wrote:Neh kheb al de goedkope Twente-goalie omdat ik hun scorende verdedigers niet kan betalen en Braafheid een sloeber is die ik niet wil. Ik puzzel nog even verder. :p

Ik wil de "beste" forummer uiteraard niet tegenspreken, maar een keeper van Twente?
Twente gaat imo veel scoren en krijgt altijd wel iets tegen.
Ik vermoed een kopietje van twente-sparta 6-2 oid
The great old Ludwig von...
Reply
#45
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Neh kheb al de goedkope Twente-goalie omdat ik hun scorende verdedigers niet kan betalen en Braafheid een sloeber is die ik niet wil. Ik puzzel nog even verder. :p

Ik wil de "beste" forummer uiteraard niet tegenspreken, maar een keeper van Twente?
Twente gaat imo veel scoren en krijgt altijd wel iets tegen.
Ik vermoed een kopietje van twente-sparta 6-2 oid

Ik draai je redenering liever om: niet alle kleine clubjes gaan scoren in Enschede, dus als Sparta t al gedaan heeft gaat Willem II het niet doen. :p
Reply
#46
haha, Demouge pakt wel weer zijn treffe rmee, maar succes Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#47
gittermaster Wrote:haha, Demouge pakt wel weer zijn treffe rmee, maar succes Wink

[-X Demouge pakt wel weer zn gele kaart mee, maar meer ook niet. :8:
Reply
#48
kuiper Wrote:Is onze grote vriend Jack Tuyp al weer fit. Of is de trainer nog steeds kwaad op hem.

Nou die AZ sloeberspitsen het af laten weten wil ik dit toch ook wel weten. :p
Reply
#49
sheotahul natuurlijk !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#50
Die zal Treesong wel als secret weppen hebben. :p
Reply
#51
Godver AZ, Twente en NEC waren de zekerheidjes maar bij AZ is iedereen blessé, bij NEC zal er gister flink gefeest zijn en Twente heeft zwaar op de ballen gehad. Eens denken wie ik in mn team laat. :-k

Trouwens voor degene die m net al mij hadden opgesteld.. Mendez is net als Salcido twijfelachtig na een lichte blessure te hebben opgelopen op de training.
Reply
#52
Peter Wrote:Godver AZ, Twente en NEC waren de zekerheidjes maar bij AZ is iedereen blessé, bij NEC zal er gister flink gefeest zijn en Twente heeft zwaar op de ballen gehad. Eens denken wie ik in mn team laat. :-k

Trouwens voor degene die m net al mij hadden opgesteld.. Mendez is net als Salcido twijfelachtig na een lichte blessure te hebben opgelopen op de training.

het is: net als ik.

wie zijn er allemaal geblesseerd bij az? ari zal vast wel spelen.
Reply
#53
Blessé zijn Mendes da Silva, Ari, Hamdadinges, Jaliens, Moreno, Dembele en Luirink geloof ik. Toch 7 potentiele basisspelers.
Reply
#54
Peter Wrote:Blessé zijn Mendes da Silva, Ari, Hamdadinges, Jaliens, Moreno, Dembele en Luirink geloof ik. Toch 7 potentiele basisspelers.

ari en hamdinges is nog niets over bekend. mendes is ziek.

luirink een potentiele basisspeler is nogal overdreven. die gast is al 4 jaar geblesseerd.
Reply
#55
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://az.headliner.nl/">http://az.headliner.nl/</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#56
Al die twijfelgevallen lekker thuisgelaten en: 0.00M / 148.65M, dus dat kan niet meer fout. Hakkuh
Reply
#57
je hebt toch wel 2 keer PSV PeteR?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Jazeker. Das een must deze ronde. PSV wint namelijk met 3-0. We hebben lekker een weekje gerust terwijl de tegenstander midweeks weer een tikje heeft opgelopen (normaal ist bij PSV andersom dit jaar) + het thuisvoordeel gaan de doorslag geven. Verder ist de lamme tegen de blinde.
Reply
#59
waf Wrote:luirink een potentiele basisspeler is nogal overdreven.

Vinnik niet. Elke speler (geblesseerd of niet) in A-selectie, Jong AZ en AZ A1 is een potentiele bassispeler. Dus ook Luirink.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Peter Wrote:Die zal Treesong wel als secret weppen hebben. :p

:8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: