01-09-2005, 02:20 PM
Duur :|
Economists do it with models...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Reclame
|
01-09-2005, 02:23 PM
yep niet goedkoop, maar zijn er voor 700 k uitgegaan. Dus probeer t gewoon.
Als ik m niet kwijtraak zit ik m er volgende weke weer op voor zelfde prijs en heeft ie in ieder geval 1 niveau conditie meer. Heb geen haast om m te verkopen, desnoods train ik m door, vandaar de hoge prijs.
The great old Ludwig von...
01-09-2005, 08:14 PM
Edgars Brasmanis [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 350, 32 jaar, redelijk in vorm Heeft goed ervaring en is een goed leider [Krachtig] staat op de tl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
01-09-2005, 11:05 PM
Ik heb een tijdje terug er een gekocht met goed ervaring en redelijk leiderschap. Wat had ik hiervoor maximaal moeten betalen?
01-09-2005, 11:17 PM
Ik heb er in het verleden 5 ton voor betaald, Phoebus.
Ik redeneer dat 16 weken salaris + promotie minder dan extern aantrekken moet kosten, in dat geval zou het dus 1,7 miljoen - salaris - aankoop prijs moeten zijn. Ik kom als ik hem promoveer op ongeveer 1,4 miljoen uit ... dus goedkoper
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
02-09-2005, 12:06 AM
dus voor 275k heb ik er geen slechte deal mee gedaan. :
Gelukkig was al bang dat ik veels teveel had betaald...
02-09-2005, 10:34 AM
Misschien een leuk spelertje voor de vleugeltrainers.....
Ik heb 1 trainee teveel dus vandaar... Mads Olrik (58909834) 18 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Danmark Total Skill Index (TSI): 3 690 Loon: 1 104 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Vraagprijs 750.000
02-09-2005, 02:46 PM
Phoebus Wrote:dus voor 275k heb ik er geen slechte deal mee gedaan. : Nee, je kan er idd niet teveel voor hebben betaald. Moet er wel bij zeggen dat mijn speler ook nog een basisspeler werd... Die van jou zal denk ik niet veel meer kunnen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
02-09-2005, 02:53 PM
Hattrick Wrote:Sibrand Gunneweg (37438496) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] Af te halen voor 1 miljoen euries....
02-09-2005, 05:05 PM
Klopt box maar daarvoor heb ik hem ook niet. Hij is wel een reserve dus wie weet mag die met de beker en de friendly's af en toe nog meedoen.
02-09-2005, 08:47 PM
José Freixas (37035582)
20 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: España Total Skill Index (TSI): 16 780 Loon: 3 408 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: matig Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 7 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 4 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Vleugelspeler Deadline: 05-09-2005 om 20:41 Vraagprijs: 3 000 000 â⬠Teije van de Griend (65591889) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 120 Loon: 516 ââ¬/week Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Middenvelder Deadline: 05-09-2005 om 20:41 Vraagprijs: 0.0
02-09-2005, 09:50 PM
Ik heb ook nog een redelijk/ redelijk in de aanbieding voor iemand? vraag er niet te veel voor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
04-09-2005, 12:01 PM
Elvin Eberle
TSI = 1 640, 31 jaar, redelijk in vorm Heeft goed ervaring en is een redelijk leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: goed Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: goed 400k Jorge RodrÃÂguez TSI = 460, 33 jaar, redelijk in vorm Heeft redelijk ervaring en is een goed leider Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: rampzalig Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: redelijk 400k
04-09-2005, 08:30 PM
bocaloca Wrote:Edgars Brasmanis [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]staat nu voor een ton minder op de tl
05-09-2005, 09:05 AM
Per gisteravond op de TL, voor de PM-trainers,
Jelle Jan de Man, is 17 jaar en heeft PM op uitstekend staan. Heeft na zijn snelle stijging volgens mij nog 1 week PM-training gehad en 1 week passen training. Staat erop voor 200K.
05-09-2005, 10:33 AM
Loopt af op woensdag om 14.28
Vraagprijs is ââ¬2.250.000,- Heeft PM +2 Aksamala Singh (30561253) 21 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: India Total Skill Index (TSI): 18 280 Loon: 4 992 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Phoebus Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
05-09-2005, 08:18 PM
Na de blamage mogen de volgende spelers vertrekken! Tijd voor nieuw bloed!
Johan Pilby (35973203) 21 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 6 930 Loon: 2 808 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 3 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Vleugelverdediger Deadline: 08-09-2005 om 20:12 Vraagprijs: 1 600 000 â⬠John Chalk (36772266) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: England Total Skill Index (TSI): 37 930 Loon: 11 784 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Transferlijst: Middenvelder Deadline: 08-09-2005 om 20:12 Vraagprijs: 4 000 000 â⬠Tomasz Sidorowicz (36059198) 21 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek Polski! Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 4 830 Loon: 1 608 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel Scoren: matig Spelhervatting: wonderbaarlijk Doelpunten in carrière: 11 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 7 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Vleugelverdediger Deadline: 08-09-2005 om 20:11 Vraagprijs: 1 600 000 â⬠Plaats een bod op deze speler Silvio Gortan (31961840) 22 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek Hrvatski! Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Hrvatska Total Skill Index (TSI): 18 720 Loon: 9 768 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: briljant Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Keeper Deadline: 08-09-2005 om 20:11 Vraagprijs: 2 700 000 â⬠Gerhard Koch (57244872) 18 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Ãâsterreich Total Skill Index (TSI): 2 850 Loon: 984 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Middenvelder Deadline: 08-09-2005 om 20:10 Vraagprijs: 800 000
05-09-2005, 08:56 PM
Vijf spitsen is er eentje te veel, daarom mag deze weg.
Valentin Petre (24284845) 27 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: România Total Skill Index (TSI): 950 Loon: 816 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: licht geblesseerd Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 67 Hattricks in carrière: 7 Competitiedoelpunten dit seizoen: 6 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Deadline: donderdag iets voor 21.00 uur Vraagprijs: 50.000
05-09-2005, 11:07 PM
Maxim Avidan (60454271)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Israel Total Skill Index (TSI): 4 410 Loon: 3 504 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: bocastarz Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: rampzalig Keepen: goed Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos Hoogste bod tot nu toe van lance :wink:
07-09-2005, 08:16 PM
bocaloca Wrote:bocaloca Wrote:Edgars Brasmanis [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]staat nu voor een ton minder op de tl Hoogste bod: 794 000 â⬠door FC Møgsvin Het bieden is geëindigd!
08-09-2005, 08:58 AM
Francisco Briceño (58916264)
19 jaar, slecht in vorm, gezond Ik spreek Español! Een populair persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. 79.500 == Elvin Eberle TSI = 1 640, 31 jaar, redelijk in vorm Heeft goed ervaring en is een redelijk leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: goed Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: goed 350.000
08-09-2005, 02:45 PM
Jozef Dur (50158336)
19 jaar, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 8 980 Loon: 1 368 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Hij popt morgen naar wonderbaarlijk, vraag er 2.000.000 voor, zie transfervergelijkingen. Iemand interesse?
08-09-2005, 02:48 PM
Veel te veel er gaan exact dezelfde spelers van 18 er voor 1.5 miljoen uit die al wonderbaarlijk zijn....
08-09-2005, 02:50 PM
we zullen zien volgende week....
Edit: Ik heb gezocht maar de goedkoopste 18-jarige wonderbaarlijke die ik ff snel vond was 2,4 miljoen. Edit 2: Heb er 1 gevonden, maar dei was zeer waarschijnlijk 4 weken geblesseerd... 54214710
08-09-2005, 02:55 PM
Maxim Avidan (60454271) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Israel Total Skill Index (TSI): 4 410 Loon: 3 504 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: bocastarz Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: rampzalig Keepen: goed Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
08-09-2005, 07:05 PM
bocaloca Wrote:Maxim Avidan (60454271) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.][New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Drakonim biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Bierfront FC biedt voor Maxim Avidan [New] bukkingham united biedt voor Maxim Avidan [New] AS Lier biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] bukkingham united biedt voor Maxim Avidan [New] Drakonim biedt voor Maxim Avidan [New] AS Lier biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] bukkingham united biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Drakonim biedt voor Maxim Avidan [New] bukkingham united biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Drakonim biedt voor Maxim Avidan [New] AS Lier biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Drakonim biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] bukkingham united biedt voor Maxim Avidan [New] iraq biedt voor Maxim Avidan [New] sonic ift biedt voor Maxim Avidan [New] Fc de Geile Goudvis biedt voor Maxim Avidan [New] iraq biedt voor Maxim Avidan Verkocht voor 167k :eeeek:
08-09-2005, 07:11 PM
Das lekker boca. Een mooi meevallertje dacht ik zo.
08-09-2005, 07:39 PM
Per heden op de TL.
Shin van der Weide (40408230) 21 jaar, matig in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 8 440 Loon: 1 720 ââ¬/week Eigenaar: Holbytlan Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 5 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 2 Hij staat erop voor 2.000.000
08-09-2005, 09:26 PM
De volgende spelers staan er weer op en wat nieuwe spelers.
John Chalk (36772266) 20 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: England Total Skill Index (TSI): 37 930 Loon: 11 784 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Deadline: 11-09-2005 om 21:01 Vraagprijs: 3 900 000 â⬠Tomasz Sidorowicz (36059198) 21 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek Polski! Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 4 830 Loon: 1 608 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel Scoren: matig Spelhervatting: wonderbaarlijk Transferlijst: Spelhervatter Deadline: 11-09-2005 om 20:59 Vraagprijs: 1 500 000 â⬠Mats C. Beckström (11288355) 37 jaar, goed in vorm, gezond Een populair persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 110 Loon: 600 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Transferlijst: Vleugelverdediger Deadline: 10-09-2005 om 11:34 Vraagprijs: 150 000 â⬠Ãâzgür YoÄun (25450065) 24 jaar, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 3 210 Loon: 1 416 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel Scoren: matig Spelhervatting: matig STAAT OP DE TRANSFERLIJST Transferlijst: Centrale verdediger Deadline: 10-09-2005 om 11:33 Vraagprijs: 900 000 ââ¬
09-09-2005, 11:31 AM
gittermaster Wrote:Jozef Dur (50158336)Das dus echt kut, niet gepopt naar wonderbaarlijk (volgens HT rating 94, 6%), echter wel 1 level in vorm en dus wel een TSI van 10630... Misschien dat dit juist goed uitpakt, ben benieuwd, maar zal deze week waarschijnlijk niet verkocht worden. (kan ik m in ieder geval in de beker nog inzetten)
|
« Next Oldest | Next Newest »
|