The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Wordt nu overal gerept dat ook Wuytens op het lijstje van fct staat. Weliswaar niet als eerste optie, maar toch. Ik zie Wuytens 25 januari nog niet in een rood shirt het Polman betreden, dat zou zéér pijnlijk voor de ogen zijn. Trouwens zie ik de interesse wél als compliment. Het is ook een sympathieke gast, gun hem in de toekomst een transfer naar een grotere club maar niet naar Enschede! En zeker niet in de winterstop want we hebben hem nog nodig..
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wordt nu overal gerept dat ook Wuytens op het lijstje van fct staat. Weliswaar niet als eerste optie, maar toch. Ik zie Wuytens 25 januari nog niet in een rood shirt het Polman betreden, dat zou zéér pijnlijk voor de ogen zijn. Trouwens zie ik de interesse wél als compliment. Het is ook een sympathieke gast, gun hem in de toekomst een transfer naar een grotere club maar niet naar Enschede! En zeker niet in de winterstop want we hebben hem nog nodig..

Vevummudag bieje 't noar school volb van de keender, wichter iemand gesproken dee bieje fc twente warkt en tut noe too ait joeste info gegeven hef. volgens hum speelt Wuytens na de winterstop veur Twente. Wisgerhof zijn ze ok met bezig moar ligt toch wat lastiger.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Wordt nu overal gerept dat ook Wuytens op het lijstje van fct staat. Weliswaar niet als eerste optie, maar toch. Ik zie Wuytens 25 januari nog niet in een rood shirt het Polman betreden, dat zou zéér pijnlijk voor de ogen zijn. Trouwens zie ik de interesse wél als compliment. Het is ook een sympathieke gast, gun hem in de toekomst een transfer naar een grotere club maar niet naar Enschede! En zeker niet in de winterstop want we hebben hem nog nodig..

Vevummudag bieje 't noar school volb van de keender, wichter iemand gesproken dee bieje fc twente warkt en tut noe too ait joeste info gegeven hef. volgens hum speelt Wuytens na de winterstop veur Twente. Wisgerhof zijn ze ok met bezig moar ligt toch wat lastiger.

Kan het ook in het Nederlands? :wink: Ik heb alleen een Twentse tongval, voor de rest gelukkig zeer slechte beheerser van de Twentse taal. Jij kunt het zo te zien beter dan ik :razz: M'n nickname is een veel gebruikte uitdrukking bij Heracles dus dat lukte nog wel :8:

Maar het zou een nachtmerrie zijn.
Reply
noem ie dat twents bumme
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:M'n nickname is een veel gebruikte uitdrukking bij Heracles

Die hebben het weer gejat van de Raggende Manne Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Winstonicus Wrote:noem ie dat twents bumme

http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wordt nu overal gerept dat ook Wuytens op het lijstje van fct staat. Weliswaar niet als eerste optie, maar toch. Ik zie Wuytens 25 januari nog niet in een rood shirt het Polman betreden, dat zou zéér pijnlijk voor de ogen zijn. Trouwens zie ik de interesse wél als compliment. Het is ook een sympathieke gast, gun hem in de toekomst een transfer naar een grotere club maar niet naar Enschede! En zeker niet in de winterstop want we hebben hem nog nodig..


De trainer heeft aangegeven dat hij het liefst 2 verdedigers erbij heeft. Dus er zit ook nog een kans in dat Twente Wisgerhof en Wuytens wil hebben.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:noem ie dat twents bumme

http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents

Apart. Ze schrijven het prompt met een kleine letter :razz:

Quote:Nederlands: Ik vind Ajax de beste club van Nederland
Twents: Ik vind ajax de beste club van nederland
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
wat een slechte vertaler

Quote:Het dialectenwoordenboek Twents bevat 1449 woorden.
Op deze pagina kunt u zelf Twentse woorden en gezegden verbeteren en toevoegen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:wat een slechte vertaler

Quote:Het dialectenwoordenboek Twents bevat 1449 woorden.
Op deze pagina kunt u zelf Twentse woorden en gezegden verbeteren en toevoegen

Voor de andere 34.333.243.778 woorden kun je Duits gebruiken :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
jullie ook altijd met dat duits, westerlingen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Twente zet vaart achter komst Wisgerhof
De transfer van Peter Wisgerhof naar FC Twente is eerder een kwestie van uren dan van dagen. Het AD meldt dat er een akkoord is bereikt met NEC over de komst van de centrumverdediger.

FC Twente hoopt de transfer van Wisgerhof dinsdagavond of woensdag af te ronden, zodat de opvolger van Robbie Wielaert zaterdag al kan aantreden in de hoofdmacht van de Tukkers. Dan staat het competitieduel met Vitesse op het spel.

De Enschedeërs maken haast met de komst van Wisgerhof omdat trainer Steve McClaren weinig centrumverdedigers tot zijn beschikking heeft. Wielaerts vaste kompaan Douglas is namelijk geblesseerd.

Wisgerhof (29) is geen dure speler voor FC Twente. In zijn contract met NEC is een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer één miljoen euro opgenomen. Dat betekent dat de Tukkers er twee miljoen op vooruitgaan, aangezien Ajax ongeveer drie miljoen neertelde voor Wielaert.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Balthazar Wrote:hebben jullie Joop niet gehoord? Er gaat helemaal geen Twente speler weg in de winterstop. :wink: (hooguit op trainingskamp)

:-k
Joop liegt dus. Lekkere voorzitter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
City heeft honderd miljoen euro over voor Kaká
Manchester City wil Kaká koste wat kost aan zich binden. De Engelse club heeft volgens de media in het land een megabod in gedachten voor de Braziliaan. The Citizens willen de creatieveling voor honderd miljoen euro loswrikken bij AC Milan.


Momenteel verblijft Garry Cook, algemeen directeur van de Premier League-club, in Italië, waar hij gesprekken voert met het bestuur van de Italiaanse topclub. Naast de recordbrekende transfersom, hoeft ook Kaká zich volgens de berichten geen zorgen te maken. De club zou hem een astronomisch salaris willen bieden.

Ondanks het feit dat Silvio Berlusconi, voorzitter van AC Milan, al meerdere keren aangaf dat zijn Braziliaanse superster absoluut niet mag vertrekken uit de Noord-Italiaanse stad, lijkt het bestuur van de club toch bereid te luisteren naar wat City te bieden heeft. Mocht Milan akkoord gaan met het bod van de Engelsen, betekent de transfer van Kaká een record. Nog nooit betaalde een club zoveel geld voor één speler.

Het huidige record is in handen van Zinedine Zidane. Real Madrid nam de Fransman in 2001 voor ruim 46 miljoen euro over van het Italiaanse Juventus.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
en dan wordt city kampioen zeker? Undecided

kaka is gek als hij het doet, uit sportief oogpunt dan....
Reply
Ze smijten daar met geld, maar het elvert vooralsnog niet echt veel op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Vader Wielaert redde Ajax-transfer
Geschreven op woensdag, 14 januari om 08:00

Rob Wielaert heeft zijn overgang naar Ajax volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman hoofdzakelijk aan zijn vader Gerard te danken. De voormalige technisch directeur van Willem II kwam zondagavond hoogstpersoonlijk bij Munsterman op bezoek om hem ervan te overtuigen om zijn zoon naar Amsterdam te laten vertrekken. "Hij deed in een gesprek van tweeënhalf uur een dringend beroep op mij om Rob naar Ajax te laten gaan", vertelt Munsterman woensdag in De Telegraaf. "FC Twente had in de zomer al 'nee' gezegd en dit was voor Wielaert junior een droom, zei zijn vader. Hij heeft de deal gered. Ik heb ingestemd, omdat de zaak onhoudbaar was geworden. Wij hebben niets aan een hevig teleurgestelde aanvoerder."

Munsterman ontkent dat hij met de dreigende arbitragezaak eieren voor zijn geld koos. "Als ik mijn poot stijf had gehouden, was Rob niet naar Ajax gegaan. Ik denk niet dat die zaak er ooit was gekomen. Gerard Wielaert is scout bij FC Twente ..." Mocht Wielaert de arbitragecommissie hebben ingeschakeld, dan dacht Twente volgens de voorzitter een sterke zaak te hebben.

Ondanks het feit dat de Tukkers op 19 december op de website melding maakten van een mondeling akkoord tussen Wielaert en FC Twente over een contract, dat een gelimiteerde transfersom van drie miljoen euro bevatte. "FC Twente, Ajax, Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma hebben uiteindelijk allemaal water bij de wijn gedaan", aldus Munsterman in de ochtendkrant.

Dus een van je eigen scouts dringt er op aan dat je je aanvoerder voor een gelimiteerd bedrag, halverwege het seizoen, laat vertrekken naar een van je concurrenten. En dat terwijl er nog geen maand geleden een mondeling accoord is gesloten over een contractverlenging. En dat alleen maar omdat Junior dan een halfjaar 'teleurgesteld' is. Volgens mij kan hij alleen
maar teleurgesteld zijn in zijn loonstrookje, want zowel nationaal als in Europa doet Twente niet of nauwelijks onder voor Ajax.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Vader Wielaert redde Ajax-transfer
Geschreven op woensdag, 14 januari om 08:00

Rob Wielaert heeft zijn overgang naar Ajax volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman hoofdzakelijk aan zijn vader Gerard te danken. De voormalige technisch directeur van Willem II kwam zondagavond hoogstpersoonlijk bij Munsterman op bezoek om hem ervan te overtuigen om zijn zoon naar Amsterdam te laten vertrekken. "Hij deed in een gesprek van tweeënhalf uur een dringend beroep op mij om Rob naar Ajax te laten gaan", vertelt Munsterman woensdag in De Telegraaf. "FC Twente had in de zomer al 'nee' gezegd en dit was voor Wielaert junior een droom, zei zijn vader. Hij heeft de deal gered. Ik heb ingestemd, omdat de zaak onhoudbaar was geworden. Wij hebben niets aan een hevig teleurgestelde aanvoerder."

Munsterman ontkent dat hij met de dreigende arbitragezaak eieren voor zijn geld koos. "Als ik mijn poot stijf had gehouden, was Rob niet naar Ajax gegaan. Ik denk niet dat die zaak er ooit was gekomen. Gerard Wielaert is scout bij FC Twente ..." Mocht Wielaert de arbitragecommissie hebben ingeschakeld, dan dacht Twente volgens de voorzitter een sterke zaak te hebben.

Ondanks het feit dat de Tukkers op 19 december op de website melding maakten van een mondeling akkoord tussen Wielaert en FC Twente over een contract, dat een gelimiteerde transfersom van drie miljoen euro bevatte. "FC Twente, Ajax, Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma hebben uiteindelijk allemaal water bij de wijn gedaan", aldus Munsterman in de ochtendkrant.

Dus een van je eigen scouts dringt er op aan dat je je aanvoerder voor een gelimiteerd bedrag, halverwege het seizoen, laat vertrekken naar een van je concurrenten. En dat terwijl er nog geen maand geleden een mondeling accoord is gesloten over een contractverlenging. En dat alleen maar omdat Junior dan een halfjaar 'teleurgesteld' is. Volgens mij kan hij alleen
maar teleurgesteld zijn in zijn loonstrookje, want zowel nationaal als in Europa doet Twente niet of nauwelijks onder voor Ajax.

En toch staat Ajax nog steeds beter op je CV dan Twente hoor. En bij Ajax heb je (een kleine) kans kampioen te worden dit jaar, bij Twente niet. En kampioen van NL worden is toch wat iedere speler van het kaliber Wielaert wil lijkt me. En dan nog de financiele verbetering.. ik snap het wel als Wielaert gefrustreerd rond zou lopen als hij in Twente zou moeten blijven. En dan heeft Twente er dus ook goed aan gedaan hem te verkopen.

Bovendien stort t bij Twente zonder Wielaert achterin aardig in denk ik. De backs en de keeper zijn al geen helden, Wielaert en Douglas hielden de boel daar samen dicht. Ben benieuwd of Douglas dat alleen kan (als hij al weer fit is), maar zou me niks verbazen als Twente niet in de top 5 staat aan het einde van het seizoen. Tenzij ze Ooijer halen. Die wil naar NL en de topclubs lijken nu geen interesse te hebben. Hij was toch al in Heerenveen geweest volgens Mukkus? Halen Twente als je je seizoen wil redden!
Reply
De financiële verbetering is de enige motivatie die hij aan zou kunnen voeren bij een eventuele arbitragezaak. Ajax staat slechts 1 plaats hoger op de ranglijst en in Europa zijn ze ook allebei door. En dat Twente zonder Wielaert defensief in elkaar
zou donderen doet voor hem dan natuurlijk niet meer terzake. Dat zou juist een heel sterk argument VOOR Twente zijn om hem niet te verkopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Vader Wielaert redde Ajax-transfer
Geschreven op woensdag, 14 januari om 08:00

Rob Wielaert heeft zijn overgang naar Ajax volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman hoofdzakelijk aan zijn vader Gerard te danken. De voormalige technisch directeur van Willem II kwam zondagavond hoogstpersoonlijk bij Munsterman op bezoek om hem ervan te overtuigen om zijn zoon naar Amsterdam te laten vertrekken. "Hij deed in een gesprek van tweeënhalf uur een dringend beroep op mij om Rob naar Ajax te laten gaan", vertelt Munsterman woensdag in De Telegraaf. "FC Twente had in de zomer al 'nee' gezegd en dit was voor Wielaert junior een droom, zei zijn vader. Hij heeft de deal gered. Ik heb ingestemd, omdat de zaak onhoudbaar was geworden. Wij hebben niets aan een hevig teleurgestelde aanvoerder."

Munsterman ontkent dat hij met de dreigende arbitragezaak eieren voor zijn geld koos. "Als ik mijn poot stijf had gehouden, was Rob niet naar Ajax gegaan. Ik denk niet dat die zaak er ooit was gekomen. Gerard Wielaert is scout bij FC Twente ..." Mocht Wielaert de arbitragecommissie hebben ingeschakeld, dan dacht Twente volgens de voorzitter een sterke zaak te hebben.

Ondanks het feit dat de Tukkers op 19 december op de website melding maakten van een mondeling akkoord tussen Wielaert en FC Twente over een contract, dat een gelimiteerde transfersom van drie miljoen euro bevatte. "FC Twente, Ajax, Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma hebben uiteindelijk allemaal water bij de wijn gedaan", aldus Munsterman in de ochtendkrant.

Dus een van je eigen scouts dringt er op aan dat je je aanvoerder voor een gelimiteerd bedrag, halverwege het seizoen, laat vertrekken naar een van je concurrenten. En dat terwijl er nog geen maand geleden een mondeling accoord is gesloten over een contractverlenging. En dat alleen maar omdat Junior dan een halfjaar 'teleurgesteld' is. Volgens mij kan hij alleen
maar teleurgesteld zijn in zijn loonstrookje, want zowel nationaal als in Europa doet Twente niet of nauwelijks onder voor Ajax.

En toch staat Ajax nog steeds beter op je CV dan Twente hoor. En bij Ajax heb je (een kleine) kans kampioen te worden dit jaar, bij Twente niet. En kampioen van NL worden is toch wat iedere speler van het kaliber Wielaert wil lijkt me. En dan nog de financiele verbetering.. ik snap het wel als Wielaert gefrustreerd rond zou lopen als hij in Twente zou moeten blijven. En dan heeft Twente er dus ook goed aan gedaan hem te verkopen.

Bovendien stort t bij Twente zonder Wielaert achterin aardig in denk ik. De backs en de keeper zijn al geen helden, Wielaert en Douglas hielden de boel daar samen dicht. Ben benieuwd of Douglas dat alleen kan (als hij al weer fit is), maar zou me niks verbazen als Twente niet in de top 5 staat aan het einde van het seizoen. Tenzij ze Ooijer halen. Die wil naar NL en de topclubs lijken nu geen interesse te hebben. Hij was toch al in Heerenveen geweest volgens Mukkus? Halen Twente als je je seizoen wil redden!

Wisgerhof lijkt me toch een prima vervanger. Zo niet beter dan Wielaert, levert hij ook nog een miljoentje of 2 op, omdat hij gewoon een stuk goedkoper is. Voor NEC maak ik me dan grotere zorgen. Want wie kan Wisgerhof vervangen?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Hij was toch al in Heerenveen geweest volgens Mukkus?

Dat was een vaag gerucht, heb het nog gechecked bij wat andere en betere contacten, maar die konden dat niet bevestigen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:En toch staat Ajax nog steeds beter op je CV dan Twente hoor. En bij Ajax heb je (een kleine) kans kampioen te worden dit jaar, bij Twente niet.

wielaert is toch al een keer kampioen geworden met PSV ?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:En toch staat Ajax nog steeds beter op je CV dan Twente hoor. En bij Ajax heb je (een kleine) kans kampioen te worden dit jaar, bij Twente niet.

wielaert is toch al een keer kampioen geworden met PSV ?

Als je 1 potje speelt mag je je geen kampioen noemen natuurlijk. Nu zal hij de 2e seizoenshelft wel basisspeler zijn in Amsterdam, want die Oleguer is echt een treurmuis.

Overigens zou Wisgerhof idd ook een prima vervanger zijn, hoop wel dat Twente m dan pas na het weekend koopt om Ajax een hak te zetten. :razz:
Reply
Bumme Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Wordt nu overal gerept dat ook Wuytens op het lijstje van fct staat. Weliswaar niet als eerste optie, maar toch. Ik zie Wuytens 25 januari nog niet in een rood shirt het Polman betreden, dat zou zéér pijnlijk voor de ogen zijn. Trouwens zie ik de interesse wél als compliment. Het is ook een sympathieke gast, gun hem in de toekomst een transfer naar een grotere club maar niet naar Enschede! En zeker niet in de winterstop want we hebben hem nog nodig..

Wisgerhof zijn ze ok met bezig moar ligt toch wat lastiger.

Waarom ligt dat lastiger? Ligt denk ik een stuk eenvoudiger, clausule in het contract van wederom een gigabedrag van 750k euro's. 99% zeker dat Peter vandaag of morgen bij Twente tekent.

Ik hoop dat wij Wuytens kunnen halen als vervanger, eventueel luickx en ook de naam van Ryaaaaaaaan Donk zingt rond in de Goffert. Verder hebben we altijd nog Otten natuurlijk, die het niveau wel aankan alleen eerst maar eens moet proberen 3 maanden fit te zijn achter elkaar.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Luijckx zal wel bij AZ moeten blijven nu Moreno en Moisander een tijdje blessé zijn.
Reply
Toivonen is PSV'er. Ben zeer benieuwd. Aanvallende middenvelder die tot dusverre dit jaar in Zweden 13x heeft gescoord in 10 wedstrijden. Schijnt een type Hamdaoui te zijn. Zijn echter ook 'kenners' van het Zweedse voetbal die helemaal niet zo positief zijn en hij schijnt erg vaak geel en rood te pakken. Ben benieuwd, met het transferbedrag dat vi.nl vermeld lijkt me iig niks mis :razz: :

PSV heeft Toivonen definitief binnen
14/01/2009 12:47

Ola Toivonen is eindelijk PSV'er. De interesse voor de aanvallende middenvelder van Malmö FF dateert al van oktober vorig jaar. De Eindhovenaren betalen 4,5 euro voor de Zweed.

PSV had in december al een bod uitgebracht op Toivonen, maar dat werd afgeslagen door zijn club. De regerend landskampioen heeft nu wel een bedrag geboden waarmee de Zweden akkoord gaan.

Toivonen speelde voor Malmö FF bij Degerfors IF en Örgryte IS. Hij heeft twee interlands voor Zweden op zijn naam.
Reply
Peter Wrote:De Eindhovenaren betalen 4,5 euro voor de Zweed.
Weten ze zeker dat het de speler is en niet een miniatuur 'action figure'?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jij hebt ook oplichters ontmaskerd gekeken?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
The Times: Hernanes 's werelds grootste talent
Geschreven op woensdag, 14 januari om 13:50

Voor de redactie van de Britse kwaliteitskrant The Times is er geen twijfel over mogelijk: Anderson Hernanes de Carvalho Andrade Lima, beter bekend als Hernanes, is 's werelds grootste talent. De 23-jarige middenvelder van São Paulo voert een vijftig namen tellende talentenlijst aan, die woensdag is gepubliceerd.

Hernanes, die afgelopen zomer op de Olympische Spelen in Peking actief was, wordt al bijna een jaar met Barcelona in verband gebracht. De huidige koploper van de Primera División schrok in augustus echter van de vraagprijs van dik 25 miljoen euro. Ook clubs als Bayern München en Real Madrid zitten achter de Braziliaan aan.

Het toonaangevende medium keek niet zozeer naar leeftijd, als wel naar 'potentie'. Om die reden is er ook een plaatsje ingeruimd voor Mounir El Hamdaoui op de lijst, op plek 27. "Tottenham Hotspur zoekt toch naar een spits? Nou, in 2004 hadden ze hun man te pakken, maar ze maakten nooit gebruik van hem", luidt het commentaar.

In de top vijftig komen meerdere Eredivisie-spelers voor: Vitesse-doelman Piet Velthuizen (24, Arsenal is op de markt voor deze toekomstige Oranje-international), AZ-goalie Sergio Romero (35, Zijn reputatie groeit met de dag) en SC Heerenveen-spits Patrick Ingelsten (43, Klein maar snel).

Grootste beloften volgens The Times

1. Hernanes (São Paulo)
2. Karim Benzema (Olympique Lyon)
3. David Silva (Valencia)
4. Radamel Falcao (River Plate)
5. Douglas (Gremio de Porto Alegre)


--------------------------------------------------------------------------------
6. Jack Wilshere (Arsenal)
7. John Fleck (Glasgow Rangers)
8. Jozy Altidore (Villarreal)
9. Fabio da Silva (Manchester United)
10. Claudio Marchisio (Juventus)
--------------------------------------------------------------------------------
11. Carlos Eduardo (TSG Hoffenheim)
12. Marek Hamsik (Napoli)
13. Steve Mandanda (Olympique Marseille)
14. Ezequiel Lavezzi (Napoli)
15. Sofiane Feghouli (Grenoble)
--------------------------------------------------------------------------------
16. Diego Buonanotte (River Plate)
17. Adam Johnson (Middlesbrough)
18. Ángel Di María (Benfica)
19. Mario Balotelli (Internazionale)
20. Thiago Silva (AC Milan)
--------------------------------------------------------------------------------
21. Nathan Delfouneso (Aston Villa)
22. Kieran Westwood (Coventry City)
23. Guillaume Hoarau (Paris Saint-Germain)
24. Piet Velthuizen (Vitesse)
25. Andre-Pierre Gignac (Toulouse)
--------------------------------------------------------------------------------
26. Mark Noble (West Ham United)
27. Mounir El Hamdaoui (AZ Alkmaar)
28. Fabian Delph (Leeds United)
29. Jack Collison (West Ham United)
30. Masal Bugduv (Olimpia Balti)
--------------------------------------------------------------------------------
31. Jose Baxter (Everton)
32. Robert Lewandowski (Lech Poznan)
33. Dan Gosling (Everton)
34. Sebastian Giovinco (Juventus)
35. Sergio Romero (AZ Alkmaar)
--------------------------------------------------------------------------------
36. Kyle Naughton (Sheffield United)
37. Mesut Özil (Werder Bremen)
38. Mark Beevers (Sheffield Wednesday)
39. Joao Miranda (Sao Paulo)
40. Lee Chung-yong (FC Seoul)
--------------------------------------------------------------------------------
41. Daniel Opare (Real Madrid)
42. Victor Moses (Crystal Palace)
43. Patrik Ingelsten (SC Heerenveen)
44. David McGoldrick (Southampton)
45. Rabiu Ibrahim (Sporting Portugal)
--------------------------------------------------------------------------------
46. Sam Baldock (MK Dons)
47. Khalfan Ibrahim (Al-Sadd)
48. Shannon Cole (Sydney FC)
49. Will Buckley (Rochdale)
50. Ahmad Khalil (Al Ahly)
--------------------------------------------------------------------------------
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:SC Heerenveen-spits Patrick Ingelsten (43, Klein maar snel)[/b]

Quote:Patrik Ingelsten (born January 25, 1982)
Ik weet niet of je een speler van bijna 27 nog tot de talenten mag rekenen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: