The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Verbeek weg bij Feyenoord
Geschreven op woensdag, 14 januari om 14:25

Gertjan Verbeek is weg als trainer van Feyenoord. Of hij is ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. Verbeek (46) was pas bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de Rotterdamse club worden op dit moment ingelicht, zo meldt AD/Sportwereld woensdagmiddag.

Later meer...
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Feyenoord zet Verbeek op straat
Gertjan Verbeek maakt het seizoen niet af als trainer van Feyenoord. De Rotterdamse clubleiding heeft de oefenmeester woensdag ontslagen.


Verbeek was slechts een half jaar in dienst bij de Rotterdamse club. Daarin wist hij Feyenoord niet draaiende te krijgen. In de competitie vielen de resultaten tegen en ook Europees liep het uit op een deceptie.

De oefenmeester werd naast de tegenvallende prestaties ook bekritiseerd op zijn werkwijze. Meerdere malen klaagden spelers over de intensitiveit van de trainingen en de slechte communicatieve vaardigheden van Verbeek. Een deel van de spelersgroep had daarom het vertrouwen in de trainer verloren.

Verbeek neemt afscheid van Feyenoord met een twaalfde plek op de ranglijst. Het gat met de degradatiezone bedraagt slechts vijf punten. Vrijdag beginnen de Rotterdammers aan de tweede competitiehelft met een uitwedstrijd tegen sc Heerenveen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ohoh wat is het toch een ballenclub!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
De grootste grap zou zijn als Foppe de Haan de nieuwe trainer zou worden. Undecided

Maar ff serieus nu: wie wordt de opvolger? Mario voorlopig nog niet, dus wie laat zich strikken
als tussenpaus?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik haat dit soort dingen zo. Verbeek is gestigmatiseerd door Derksen en zijn collega´s en dat heeft hem de kop gekost, los van het feit dat de zogenaamde vedettes (dertigers) totaal geen zelfreflectie hebben.....


=;
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik haat dit soort dingen zo. Verbeek is gestigmatiseerd door Derksen en zijn collega´s en dat heeft hem de kop gekost, los van het feit dat de zogenaamde vedettes (dertigers) totaal geen zelfreflectie hebben.....


=;

Op andere sites staat dat hij wellicht zelf opgestapt is. Dat vind ik aannemelijker.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ongelooflijk. Wie is dat grote deel van de spelersgroep dan? Net of Hofland en Bahia nu beter gaan verdedigen Undecided. Net of Makaay en Biseswar nu meer doelpunten gaan maken.
Wie betaalt trouwens de afkoopsom van Verbeek?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik haat dit soort dingen zo. Verbeek is gestigmatiseerd door Derksen en zijn collega´s en dat heeft hem de kop gekost, los van het feit dat de zogenaamde vedettes (dertigers) totaal geen zelfreflectie hebben.....


=;

dat ben ik niet met je eens. er was duidelijk geen chemie met de spelersgroep. vandaag staat zowel in het ad als in de vi een artikel dat na een week trainingskamp verbeek steeds meer geisoleerd kwam te staan. de enige reden dat hij langer gebleven is, is dat hij de steun had van het legioen. die kozen (op zich heel apart) de kant van verbeek en vonden dat de spelers 'harder moesten werken'. op zich prima, maar als een spelersgroep het niet ziet zitten in een trainer ben je volgens mij uitgepraat, hoe goed ik verbeek ook vind overkomen in de media.
Reply
1+1 = 2. Van hanegem logische nieuwe man in de Kuip!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik zou wel eens willen weten wat het verschil in inzicht tussen de spelers en Verbeek was.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik zou wel eens willen weten wat het verschil in inzicht tussen de spelers en Verbeek was.

men zegt: dat men het een rare vogel vond, dat hij zich meer met randzaken bezig hield dan met voetbal en dat men het niet eens was met zijn tactische keuzes (waaronder fer op '10'). en ook (meer specifiek) dat hij lucius ter verantwoording riep voor uitlatingen in de media ( was naar mijn mening terecht!) en dat hij over hofland cynisch had opgemerkt dat hij geblesseerd was geraakt omdat hij tegen een tafelpoot liep (niet ongeestig!). het zou iig niet gaan om de trainingsintensiteit.
Reply
Ekslem Wrote:1+1 = 2. Van hanegem logische nieuwe man in de Kuip!

bosz en van hanegem? jansen en van hanegem?

ik denk het toch echt niet.

heeft mario al bijgetekend bij nek? :razz:
Reply
Of toch Don Leo :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik zou wel eens willen weten wat het verschil in inzicht tussen de spelers en Verbeek was.

men zegt: dat men het een rare vogel vond, dat hij zich meer met randzaken bezig hield dan met voetbal en dat men het niet eens was met zijn tactische keuzes (waaronder fer op '10'). en ook (meer specifiek) dat hij lucius ter verantwoording riep voor uitlatingen in de media ( was naar mijn mening terecht!) en dat hij over hofland cynisch had opgemerkt dat hij geblesseerd was geraakt omdat hij tegen een tafelpoot liep (niet ongeestig!). het zou iig niet gaan om de trainingsintensiteit.

Tsja Tomasson moet natuurlijk op 10 maar die is blessee. Ik was juist erg te spreken over Verbeek aangezien hij mensen als Tiendalli, Biseswar en Dereijk een kans gaf. Erasmus, Pedro etc kregen ook speeltijd en zaten eraan te komen. Ik denk dat de oudjes gewoon bang zijn voor hun plekkie.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:dat hij zich meer met randzaken bezig hield dan met voetbal.

Verbeek is een control freak, die kan al door het lint gaan als de wasvrouw 1 shirtje anders heeft gevouwen dan de andere 23 shirtjes.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoelang zou Bosz het nog volhouden dan?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:1+1 = 2. Van hanegem logische nieuwe man in de Kuip!

bosz en van hanegem? jansen en van hanegem?

ik denk het toch echt niet.

heeft mario al bijgetekend bij nek? :razz:

Jansen zal het zelf wel tijdelijk overnemen tot het eind van het seizoen waarna ze alsnog proberen Mario te paaien.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:1+1 = 2. Van hanegem logische nieuwe man in de Kuip!

bosz en van hanegem? jansen en van hanegem?

ik denk het toch echt niet.

heeft mario al bijgetekend bij nek? :razz:

Jansen zal het zelf wel tijdelijk overnemen tot het eind van het seizoen waarna ze alsnog proberen Mario te paaien.

ze willen volgens het ad mario per direct.
Reply
Ik weet uit betrouwbare bron binnen de spelersgroep van Feyenoord dat veel spelers het niet zo fijn vonden dat de trainingen zo lang duurden... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik denk dat Wim J. tijdelijk de regie in handen neemt, met zo'n man in je technische staf ben je als Verbeek zijnde sowieso een marionetje. Jansen neemt gewoon geen genoegen met een rol in de marge en was er denk ik niet eens bijgekomen als Verbeek het had mogen zeggen.

Tsja, wie kan een schokeffect teweegbrengen? Co Adriaanse? Leo Beenhakker? Ronald Koeman? Die laatste zou me niet eens verrassen; in zijn actieve jaren als speler al de enige (toch?) die voor de traditionele top drie speelde, en als trainer ontbreekt alleen Feyenoord nog in dat rijtje. Maar goed, als ik het voor 't zeggen had: Ernie Brandts.
Reply
Wat doet Frenkie Rijkaard tegenwoordig?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hans Westerhof lijkt mij geknipt voor deze klus!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Waarom is ie dan niet eind december ontslagen? Had je die 2 weken 'rust' kunnen gebruiken om orde op zaken te stellen. Nou ist meteen onrustig en concentreert niemand zich nog op de pot tegen Heerenveen. Dead
Reply
De spelersgroep van Feyenoord zegt ook geen vertrouwen meer te hebben in technisch directeur Peter Bosz. Eerder vanmiddag werd trainer Gertjan Verbeek al op aandringen van de selectie op straat gezet.

Het vertrouwen zou ontbreken omdat Bosz de trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al een paar keer had aangegeven geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek, meldt Sportweek.nl.

Schuld

Bosz gaf vanmiddag – tijdens een gesprek tussen de spelersgroep, hemzelf en Verbeek - de selectie de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en de spelers. Voor de selectie was dit reden genoeg om naar algemeen directeur Eric Gudde te stappen, waarna de clubleiding met Verbeek heeft gesproken over zijn toekomst bij de club.
Reply
Mukkus Wrote:Wat doet Frenkie Rijkaard tegenwoordig?

Bakke Wrote:Ronald Koeman?

Lijkt me onmogelijk. Beide zijn nu nog steeds beter dan Hofland dus dan komt er snel weer gedonder in de selectie
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mooie reacties onder dat artikel op Sportweek.nl

linke maasoever: (14-jan 15:15)
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mn cluppie wordt naar de klote gebracht door een stelletje incapabele parlevinkers met totaal geen voetbal verstand en die hollen dan ook nog achter een uitgerangeerde selectie aan die het niet meer ziet zitten in de trainer omdat ze te hard moeten werken.ik ben perplex. Mag je gvd wat harder werken voor die enorme salarissen en de achterban, stelletje over het paard getilde semi vedetten. Ik ben er wel evenb klaar mee en dat zegt toch wel wat aangezien ik er al 25 jaar op de tribune zit. zoek het maar uit verder dit seizoen, mij zie je niet meer. iemand nog ...
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ja die is sterk, das weer een stoeltje leeg in de kuip
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Toch geen v. hanegem. Dan heb ik ze echt niet hoog zitten daar. Mario zou de ideale oplossing zijn, maar ik weet niet of Mario dat NEC wil aandoen. Zeker niet midden in dit seizoen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mukkus Wrote:Wat doet Frenkie Rijkaard tegenwoordig?

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat a) Feyenoord daar in slaagt en b) daar geld voor heeft, c) Frenk daar zin in heeft.

Maar als, ALS het lukt is het natuurlijk een meesterzet. Met daarbij in het achterhoofd de wetenschap dat Rijkaard al eens iets onmogelijks flikte in Rotterdam Wink.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:1+1 = 2. Van hanegem logische nieuwe man in de Kuip!

bosz en van hanegem? jansen en van hanegem?

ik denk het toch echt niet.

heeft mario al bijgetekend bij nek? :razz:

Yup, nog contract tot medio 2012. Hopelijk blijft Mario in ieder geval tot het eind van het seizoen in Nijmegen. Lekker begin van 2009 anders: zowel de aanvoerder (Wisgerhof) als de trainer (Been) weg.
Reply


Forum Jump: