The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Quote:SP valt af in kabinetsformatie

Uitgegeven: 11 december 2006 18:01
Laatst gewijzigd: 11 december 2006 18:07

DEN HAAG - De SP is maandag afgevallen in de gesprekken over de vorming van een nieuw kabinet. Informateur Rein Jan Hoekstra heeft dat laten weten na afloop van een onderhoud met de fractieleiders Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA) en Jan Marijnissen (SP).

Volgens Hoekstra is de afgelopen dagen gebleken dat de verschillen tussen met name CDA en SP "talrijk, zwaar en op sommige punten fundamenteel" zijn. De informateur zal zich nu richten op andere mogelijkheden.

Daaaaaaaaaag Jan!
Reply
Zou Wouter nu nog wel willen. Ik vermoed van niet....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dan niet he. Dit wist Wouter toch van tevoren ook wel dat het CDA en de SP nooit van z'n leven tot overeenstemming zouden kunnen komen.
Reply
kratovsk Wrote:Dan niet he. Dit wist Wouter toch van tevoren ook wel dat het CDA en de SP nooit van z'n leven tot overeenstemming zouden kunnen komen.

Je maakt het wel heel simpel ineens.

Maar goed, ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Reply
Politiek is eigenlijk ook heel simpel, alleen ze doen net of het ingewikkeld is. Bos heeft nu een probleem, hij kan zielig gaan doen dat de CDA niet met de SP wil, maar dan krijgt ie commentaar dat ie wel heel zielig aan de SP blijft kleven. Of hij kan rustig met het CDA verder formeren maar dan loopt ie het risico nog meer stemmen aan de SP te verliezen. Dus hij zal wel eerst wat schijnbewegingen maken en dan toch maar verder gaan met het CDA want het land moet toch geregeerd worden.
Reply
kratovsk Wrote:Politiek is eigenlijk ook heel simpel, alleen ze doen net of het ingewikkeld is. Bos heeft nu een probleem, hij kan zielig gaan doen dat de CDA niet met de SP wil, maar dan krijgt ie commentaar dat ie wel heel zielig aan de SP blijft kleven. Of hij kan rustig met het CDA verder formeren maar dan loopt ie het risico nog meer stemmen aan de SP te verliezen. Dus hij zal wel eerst wat schijnbewegingen maken en dan toch maar verder gaan met het CDA want het land moet toch geregeerd worden.

Foute gedachte. Ik zie het eerder tot nieuwe verkiezingen komen....
Reply
Denk niet dat zoiets positief uit zou pakken voor Wouter, want wat moet ie dan als reden opgeven, wij willen alleen met de SP regeren? Dat is belachelijk natuurlijk.
Reply
kratovsk Wrote:Politiek is eigenlijk ook heel simpel, alleen ze doen net of het ingewikkeld is. Bos heeft nu een probleem, hij kan zielig gaan doen dat de CDA niet met de SP wil, maar dan krijgt ie commentaar dat ie wel heel zielig aan de SP blijft kleven. Of hij kan rustig met het CDA verder formeren maar dan loopt ie het risico nog meer stemmen aan de SP te verliezen. Dus hij zal wel eerst wat schijnbewegingen maken en dan toch maar verder gaan met het CDA want het land moet toch geregeerd worden.

bos heeft zich nu in een uit sterke positie gemanoeuvreerd. hij is nu onmisbaar.

wel vervelend voor hem dat sp ook de volgende verkiezingen weer gaat stijgen als ze in de oppositie blijven....
Reply
Haha, alsof het zo'n grote verrassing is allemaal... voor de vorm ff met Jan lullen, en weer de zaken gerekt. Ben benieuwd of ze het volhouden tot de PS verkiezingen =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dan wel de PS2 verkiezingen he?! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Dan wel de PS2 verkiezingen he?! Wink

Ik stem PS3
Reply
Even dit topic omhoog schoppen ivm die idioot van een Harry van Bommel. Zijn er nog forummers die op deze man hebben gestemd?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Even dit topic omhoog schoppen ivm die idioot van een Harry van Bommel. Zijn er nog forummers die op deze man hebben gestemd?

Nee, maar ik heb wel eens met em aan de tapkast gestaan :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:Even dit topic omhoog schoppen ivm die idioot van een Harry van Bommel. Zijn er nog forummers die op deze man hebben gestemd?

Nee, maar ik heb wel eens met em aan de tapkast gestaan :wink:

Volgens mij had hij voorafgaand aan die demonstratie ook een uurtje of 4 aan de tapkast gestaan
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Harry heeft natuurlijk wel gelijk. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Harry heeft natuurlijk wel gelijk. :8:

Die geile bok wilde gewoon Gretta Duisenberg stiften en Harry weet: er is maar één ding waar ze geil van wordt... :-&
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Harry heeft natuurlijk wel gelijk. :8:

Die geile bok wilde gewoon Gretta Duisenberg stiften en Harry weet: er is maar één ding waar ze geil van wordt... :-&

Intifada, intifaadaa, intifaaadaa, intifaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaa, intifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Harry heeft natuurlijk wel gelijk. :8:

Die geile bok wilde gewoon Gretta Duisenberg stiften en Harry weet: er is maar één ding waar ze geil van wordt... :-&

Intifada, intifaadaa, intifaaadaa, intifaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaa, intifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

We worden kampioen! Lalalaaaaaaaaaaaa!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Legion Wrote:Even dit topic omhoog schoppen ivm die idioot van een Harry van Bommel. Zijn er nog forummers die op deze man hebben gestemd?

Even een resumé. Harry van Bommel is tegen Joden, Legion is tegen Harry van B., dus Legion is pro-Joden. Legion is een ajax-supporter. Aap uit de mouw!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Aap uit de mouw!

En dat klopt dan weer met zijn avatar.
May The Schwartz Be With You
Reply
Gaan er nog mensen stemmen vandaag?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Gaan er nog mensen stemmen vandaag?

did it!
Reply
Wie heeft jouw stem mogen ontvangen vandaag Waf?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gewoon WWD denk ik :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
2x vvd gestemd. een volmachie erbij dus.

ik vond d66 ook ok (en omdat ze in europa samen optrekken maakt dat niet heel veel uit), maar gevoelsmatig denk ik met een vvd stem meer uitdrukking te geven aan mijn aversie tegen wilders, en al helemaal tegen die cliche spuwende krentenbol die nu lijsttrekker is.
Reply
Pijnlijke nederlaag PvdA! Zelfs in Amsterdam zijn ze hun kiezers kwijt. Daar zijn GroenLinks en D’66 nu de grootste partijen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
als 4vd10 gerechtigde mensen in Nederland maar de moeite neemt om te stemmen.. Tsja...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben anti Groen-Links en SP en ook anti PVV, maar hoopte wel op een overwinning van de PVV.

Waarom? Puur om de regerende partijen, plus de VVD eens even goed wakker te schudden. Ze denken precies te weten wat het volk wil, dat weten ze dus totala niet blijkt nu. Meer veiligheid, zwaardere straffen voor geweldsdelicten en geen Turkije bij de EU. Het is al erg genoeg dat sloeberlander als Roemenië en Bulgarije er in zitten. De rest van de PVV punten, met dat godsdienstgeziek voorop slaat nergens op natuurlijk. Een allochtoon en autochtoon verdienen imo de zelfde straf bij het overtreden van de wet, al moeten deze straffen voor een ieder zwaarer worden.

Ook de SP was zwaar tegen het opengooien van de grenzen met oost-europa en is ook fel tegen Turkije bij de EU.
Reply
Ik had geen tijd om te stemmen, want ik moest bowlen, vreten en zuipen, maar de stemwijzer adviseerde mij CDA of VVD of Newropeans....[Image: eusa_shifty.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik had geen tijd om te stemmen

dit is altijd zo'n lulverhaal. dan geef je toch een volmacht? :roll:
Reply


Forum Jump: