The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
hoe moet ik dat nou weten
Ben niet zo goed taalkundig, ik doe het allemaal wel voor jullie?
The great old Ludwig von...
Reply
Hare Majesteit in d'r naad wippend buigend naar zijn gore togus immer drinkend het afgevloeide water van Jomanda?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:hahaha, Moker =D>
wist je dat niet eens Peter

'cheque' van gelder was ook daarentegen ook uit de categorie faas wilkes naar inter. :razz:
Reply
Gelukkig! Studio Feyenoord is weer begonnen,
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Troost je, volgende week zit Ajacied Wielaert er, dan is het weer gewoon Studio Ajax.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Die Hans Kraaij dan. Volgens mij wordt die echt dement. Hij weet echt niks meer voetbal af. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Die Hans Kraaij dan. Volgens mij wordt die echt dement. Hij weet echt niks meer voetbal af. #-o

Maar hij weet wel namen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
noem ze dan!!! noem ze dan!!!!


Neeeeeeee!!! lekker puh #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik hoop dat waf gekeken heeft. Zelfs bij Studio Voetbal krijgen ze eindelijk door dat Hofland kut is.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik hoop dat waf gekeken heeft. Zelfs bij Studio Voetbal krijgen ze eindelijk door dat Hofland kut is.

heb je dat nodig of zo? 'als zij het ook zeggen heb ik gelijk'. :|

ik blijf van mening dat hofland een bruikbare voorstopper is voor de nederlandse competitie. ik ben ook van mening dat hij ondermaats presteert. ik ben ook van mening dat de beslissende tegengoal van pranjic afgelopen vrijdag zijn fout was.

maar het ergste van alles vind ik dat hij (en dat geldt nog meer voor lucius en in mindere mate voor timmer) zich gezien zijn prestaties niet wat nederiger opstelt. normaal zou zijn: eerst presteren, dan je smoel opentrekken.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoop dat waf gekeken heeft. Zelfs bij Studio Voetbal krijgen ze eindelijk door dat Hofland kut is.

heb je dat nodig of zo? 'als zij het ook zeggen heb ik gelijk'. :|

ik blijf van mening dat hofland een bruikbare voorstopper is voor de nederlandse competitie. ik ben ook van mening dat hij ondermaats presteert. ik ben ook van mening dat de beslissende tegengoal van pranjic afgelopen vrijdag zijn fout was.

maar het ergste van alles vind ik dat hij (en dat geldt nog meer voor lucius en in mindere mate voor timmer) zich gezien zijn prestaties niet wat nederiger opstelt. normaal zou zijn: eerst presteren, dan je smoel opentrekken.

Helemaal mee eens. Gezien zijn ervaring, 'talent' en salaris zou hij een van de dragende spelers
moeten zijn van Feyenoord, samen met de door jou genoemde spelers en Gio en Makaay, maar
alleen die laatste twee laten af en toe zien dat ze ook daadwerkelijk proberen te presteren op
basis van hun status. Waarom er dat bij hem (en bij Lucius en Timmer) niet uitkomt is mij een
raadsel. Ik geloof er niets van dat Been ze ineens wel aan het ballen krijgt.

Wat een schit-te-ren-de goal van die Makaay trouwens. Bijna met een Bergkamp-achtige balbeheersing en afronding.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het talent Lucius werd wel even door de ervaren Fer moed ingesproken....
[Image: Foto_8_8_1162009_112034_PM.jpg]

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gisteren niet helemaal gezien, wel dat stuk over Ajax rode kaarten.
Die rode kaart van Vermaelen vind ik terecht, de rest niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Gisteren niet helemaal gezien, wel dat stuk over Ajax rode kaarten.
Die rode kaart van Vermaelen vind ik terecht, de rest niet.

Maar ze hebben alle keren dat Suarez rood had moeten krijgen (+paar duels waarin hij nu beslissend kon zijn terwijl hij dus eigenlijk geschorst had moeten zijn) dan weer niet laten zien. Verder was v/d Wiel terecht zn 2e geel, kun je beter zonder Sno dan met hem spelen en die van Vertonghen was in de laatste minuut zo'n beetje. Ik vond t al met al selectieve verontwaardiging, maar ben er wel blij om. Weer gaat heel Amsterdam op zoek naar excuses en wordt de hand niet in eigen boezem gestoken. En zolang dat zo doorgaat ben ik ervan overtuigd dat Ajax geen kampioen gaat worden de komende jaren.

Ben het met Borst eens dat ze eerst maar eens moeten proberen Twente, Heerenveen en PSV achter zich te houden voor de voorronde CL plek ipv focussen op een titel.
Reply
Koeman was ook openlijk aant solliciteren Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Reker was vorige week op de persconferentie toch aan geen type trainer te willen dat er in het recente verleden al gezeten heeft? Valt Koe'tje dus ook af. =D>
Reply
Adder Wrote:Gisteren niet helemaal gezien, wel dat stuk over Ajax rode kaarten.
Die rode kaart van Vermaelen vind ik terecht, de rest niet.

ben het met peter eens dat sneuarez 3x rood had moeten krijgen. dat heft mekaar al aardig op.

die van vertongen was wel degelijk geel. je mag gewoon niet de scheids of grens agressief benaderen. toen de cler dat vorig jaar deed en geel kreeg hoorde ik niemand van ajakkes zeuren, moet je het nu ook niet doen. vd wiel was gewoon een 2de geel, die citanisch is genaaid, maar kwam er wel stom in met een 1ste geel op zak.
Reply
Peter Wrote:Reker was vorige week op de persconferentie toch aan geen type trainer te willen dat er in het recente verleden al gezeten heeft? Valt Koe'tje dus ook af. =D>

ik vind die lodeweges echt zo slecht niet. waarom niet met hem proberen?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Reker was vorige week op de persconferentie toch aan geen type trainer te willen dat er in het recente verleden al gezeten heeft? Valt Koe'tje dus ook af. =D>

ik vind die lodeweges echt zo slecht niet. waarom niet met hem proberen?

Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als hij PSV komend half jaar alsnog naar de voorronde CL zou loodsen. :-k
Heeft Schalke dit weekend trouwens gewonnen? Als Rutten daar alsnog gewipt wordt de komende maanden hebben we onze nieuwe trainer denk ik.
Reply
Peter Wrote:Als Rutten daar alsnog gewipt wordt

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik hoor hier nu ook tig keer over de onterechte 2e gele kaart van Cvitanich maar niemand (behalve 1 ajacied die de hele wedstrijd heeft gezien) vermeld er bij dat Meneer Dario de hele wedstrijd al (1e geel kreeg ie al in de 2e minuut namelijk) openlijk aan het solliciteren was naar een 2e gele kaart. m.i. had de scheids er gewoon genoeg van en was het een optelsom.

Kaart van Sno sloeg idd nergens op, Verthongens 2e gele is volgens de regels een terechte maar ik kan het me voorstellen dat als een scheids in de geest van de wedstrijd fluit dat ie hem niet geeft (geldt overigens niet voor deze wedstrijd dus ik vind dat Wegereef hem hier wel KAN geven). Vermaelen lijkt me duidelijk.

Koeman was idd echt openlijk aan het solliciteren, de sloeber!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Koeman, de sloeber!

=D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
http://www.revu.nl/12944.Grensrechterbeu...jt_maar...

Quote:Felix Schaufeli, supporter van De Graafschap, kon tijdens de thuiswedstrijd van zijn club tegen PSV niet verkroppen dat een doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel. Hij besloot de verantwoordelijke man – grensrechter Berry Simons – een flinke beuk te geven als vergelding.

Het is nu een dag geleden, heb je spijt van je actie?

‘Zeker weten. Als ik het kon terugdraaien dan zou ik dat onmiddellijk doen. Maar helaas kan dat niet. Ik ben er erg ziek van, dit had nooit mogen gebeuren. Mijn vrouw zei ook al: dit is toch belachelijk?’

Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen?

‘Tsja, ik had een black-out. Het poortje naar het veld was niet goed dicht, dus ik kon zo het veld op. In de voorgaande twee wedstrijden waren er twee doelpunten onterecht afgekeurd, die derde werd me denk ik even te veel. Ik kan het me niet precies herinneren. Ik had in ieder geval geen drank of drugs gebruikt.’

Maar deze goal werd terecht afgekeurd – Ben Sahar stond toch buitenspel?

‘Ja, ook dat nog.’

De grensrechter rolde wel erg ver door. Vond je het niet een schwalbe?

‘Toen ik de beelden terug zag vond ik inderdaad dat hij wel erg gewillig naar de grond ging.’

Wat vind je er van dat je nu waarschijnlijk erg lang niet meer het stadion in mag?

‘Dat vind ik erg jammer. Ik heb al tien jaar een seizoenskaart en ben erg begaan met de club. Met mijn actie heb ik de club benadeeld en dat spijt me.’
Reply
Hoe Duits kan je naam zijn :lol:
En dan vooral nog even bevestigen dat je de grens wel erg makkelijk naar de grond vindt gaan...
Zo'n debiel moet gewoon een stadionverbod voor 10 jaar krijgen.
Reply
Hoef Wrote:Hoe Duits kan je naam zijn :lol:
En dan vooral nog even bevestigen dat je de grens wel erg makkelijk naar de grond vindt gaan...
Zo'n debiel moet gewoon een stadionverbod voor 10 jaar krijgen.

het ergste lijkt me nog de reactie van je vrouw. die heeft kennelijk wel verstand, hoewel ik zijn reactie a day after zeer te prijzen vindt. maar als je dit niet giga zwaar bestraft, is het einde zoek. 10 jaar, minimaal idd.
Reply
daarnaast ook een flinke boete voor de Graafschap imo. Die moeten er gewoon voor zorgen dat dit niet kan gebeuren. Overigens vind ik 10 jaar wel wat lang, maar goed
The great old Ludwig von...
Reply
De Graafschap treft geen blaam, tegen zo'n debielen doe je niks. Vind t juist wel mooi dat bij menig NL-club geen hekken/grachten oid nodig zijn en t toch bij meer dan 99% van de wedstrijden gewoon goed gaat.
Reply
Peter Wrote:De Graafschap treft geen blaam, tegen zo'n debielen doe je niks. Vind t juist wel mooi dat bij menig NL-club geen hekken/grachten oid nodig zijn en t toch bij meer dan 99% van de wedstrijden gewoon goed gaat.

" Tsja, ik had een black-out. Het poortje naar het veld was niet goed dicht, dus ik kon zo het veld op"
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:De Graafschap treft geen blaam, tegen zo'n debielen doe je niks. Vind t juist wel mooi dat bij menig NL-club geen hekken/grachten oid nodig zijn en t toch bij meer dan 99% van de wedstrijden gewoon goed gaat.

feyenoord trof ook geen blaam in nancy. was dat het criterium maar.
Reply
Quote:Bij De Graafschap wisten ze niet wat ze zondag meemaakten, toen tijdens het duel met PSV een supporter het veld van De Vijverberg betrad om vervolgens een bodycheck uit te delen aan assistent-scheidsrechter Berry Simons. Verrassend genoeg werden slechts een boete van duizend euro en een stadionverbod van een jaar als straffen genoemd, meldt Sp!ts.

Daar kwam de familiaire club ??? gisteren op terug. "Die straf staat vermeld op de bordjes rond het veld, maar geldt alleen als een supporter louter het veld betreedt", aldus Jos Geerken, manager algemene zaken."Maar deze man heeft ook nog eens een bodycheck aan de grensrechter uitgedeeld. Deze man komt er bij ons de komende vijftien jaar niet meer in. Daarnaast gaan we een onderzoek doen naar hoe we de veiligheidsmaatregelen in het stadion kunnen aanscherpen."

Echt volkomen terecht!
Reply


Forum Jump: