The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bumme Wrote:Robert Schilder naar NAC, heeft getekend voor 4 jaar.

Raar, een Schilder die tekent....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Robert Schilder naar NAC, heeft getekend voor 4 jaar.

Leuk dat het een speler uit eigen opleiding was maar ik vond het toch wat te licht voor Ajax.
\Big Grin/ Hakkuh Hakkuh
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Robert Schilder naar NAC, heeft getekend voor 4 jaar.

Raar, een Schilder die tekent....

Rembrandt maakte ongeveer 2000 tekeningen...
Reply
Hoef Wrote:
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Robert Schilder naar NAC, heeft getekend voor 4 jaar.

Raar, een Schilder die tekent....

Rembrandt maakte ongeveer 2000 tekeningen...

en daarna werd hij schilder!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dus vroeger heette Robert Schilder, Robert Tekenaar? :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nee rembrandt tekenaar, snap dat dan Bokkie
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:Tsja, het prijskaartje van Pranjic ligt boven de 10 Mio....
Mag Ajax wel betalen, met Smarason en Elm zijn de opvolgers al binnen de selectie.

maar:

Pranjic Wrote:'Een prachtige club. Die fans, dat stadion.....Ik begrijp er niets van dat die club nu zo laag staat. In zo'n stadion kun je toch niet slecht spelen ? Ik zou als speler van Feyenoord nooit verliezen in de Kuip. Onmogelijk '
Reply
van bommel misschien naar feyenoord hoor ik. :razz:
Reply
waf Wrote:van bommel misschien naar feyenoord hoor ik. :razz:

Zou mooi zijn. Merk dat ik Feyenoord de laatste tijd minder "haat' dan ik altijd deed, met Van Bommel erbij kan dat gezonde gevoel weer terugkomen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Van Bommel wil niet naar Nederland, maar naar Engeland.
Reply
Peter Wrote:Van Bommel wil niet naar Nederland, maar naar Engeland.

dacht ik ook. dit stuk is ergens opgepikt.

Quote:In einem Papier in München war, dass der Mittelfeld-Spieler, die auch von HSV umworben wurde, bereits letzte Woche für medizinische Check-up mit Feyenoord Rotterdam. Rob Janssen, aber geübt in den Optimismus. "Ich habe nicht gehört, der Mark. Ich muss sehen, was er sagt zu mir", sagt Janssen.


München - Mark van Bommel wurde festgestellt, Mittwoch während seiner Abreise von München aus der Bundesliga, war es noch keine Entscheidung über seine berufliche Zukunft bekannt. "Ich kann sagen, dass keine große Chance für Bayern, ich bleibe", sagte van Bommel auf die "sehr wichtige Entscheidung." Während die "Sport Bild Online berichtet, dass die 31-Jährige wird im Sommer in den Niederlanden übertragen und dann ein Drei-Jahres-Vertrag bis 2012, plus Option für eine weitere Saison, die Unterzeichnung des Münchner Verantwortlichen wussten nichts." Das ist nicht gesagt, Mark ", sagte Bayern-Manager Uli Hoeneß." RP Online ", berichtet van Bommel Berater Rob Janssen hatte bestätigt, dass alle Details des Vertrages mit einem niederländischen Traditionsverrein verstanden. Nach der Bekanntmachung der Änderung in der Mittelfeld-Spieler war.

In einem Papier in München war, dass der Mittelfeld-Spieler, die auch von HSV umworben wurde, bereits letzte Woche für medizinische Check-up mit Feyenoord Rotterdam. Rob Janssen, aber geübt in den Optimismus. "Ich habe nicht gehört, der Mark. Ich muss sehen, was er sagt zu mir", sagt Janssen.

Klose bedauert Abfahrt

Der Schwerpunkt, aber van Bommel, eine Anforderung von drei Saison-Spiel Treffer erzielt. Philipp Lahm ist, dass Van Bommel ist auch im Falle des Sommers Abfahrt an, um voll Zeug legt: "Er wird immer alles." National-Spieler Miroslav Klose, der Verlust des Publikums-Lieblings Bedauern: "Es ist nicht leicht, wenn Sie einen Spieler."
Wenn van Bommel wie erwartet für Rotterdam entscheiden, winkt ihm ein Jahresgehalt von rund zwei Millionen Euro. Henrik Larsson, ein Freund von Van Bommel und die ehemalige Liebling der Verrein Mut ihn vor kurzem: "Van Bommel passen würde in Rotterdam." Im Gegenzug kann auch von Arsenal London AS Rom und Jonathan De Guzman umworben zum FC Bayern München bewegen. Es ist jedoch klar, daß die Bayern im Falle eines van Bommel-bye "mit einem anderen Unternehmen den Namen" Club-Chef wird sich Karl-Heinz Rummens zuletzt erklärt. Außerdem, jetzt der niederländische Mittelfeldspieler Format de Zeeuw von AZ Alkmaar in der Ausschreibung.
Reply
Vretmiengras, zou jij dit ff willen vertalen? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Vretmiengras, zou jij dit ff willen vertalen? Wink

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e9EEaaoxVtU&feature=channel_page[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
gittermaster Wrote:Vretmiengras, zou jij dit ff willen vertalen? Wink

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e9EEaaoxVtU&feature=channel_page[/youtube]

Whahahaha, nice!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mooiste nog hiervan vind ik dat de gast die dit zingt gewoon commercieel directeur is bij NEC. Erik Langedijk is zijn gewone naam maar voor ie aan de slag ging als commercieel directeur was ie in Nijmegen al bekend onder zijn artiesten naam "schele Daan uut de Krayenhofflaan" :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ooijer is volgend seizoen weer PSV'er. Prima dat ze wat ervaring halen, ben benieuwd of ie bereidt is rechtsback te gaan ballen, want neem aan dat Marcellis zn plekkie gewoon behoudt rechts centraal.
Reply
Peter Wrote:Ooijer is volgend seizoen weer PSV'er. Prima dat ze wat ervaring halen, ben benieuwd of ie bereidt is rechtsback te gaan ballen, want neem aan dat Marcellis zn plekkie gewoon behoudt rechts centraal.

Ietwat voorbarig, Peter. Het staat 'slechts' in het Eindhovens Dagblad en die zegt dat het een principe-accoord is. Bij PSV zeggen ze dat dat hij 'een serieuze kandidaat is, maar of het doorgaat hangt af van een aantal omstandigheden'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
PSV haalt hem tenzij de nieuwe coach m niet nodig denkt te hebben. Maar kan me niet voorstellen dat de nieuwe coach een type-Ooijer (ervaring) er niet bij wil hebben. Die komt dus gewoon.
Ik ben overigens niet al te lyrisch over zn komst. Lijkt me al tikkie over the hill, maar ervaring is natuurlijk altijd welkom. Als rechtsback een prima versterking, maar Marcellis moet blijven staan waar ie staat! Als Ooijer persé centraal wil spelen (was dit jaar geloof ik nog een eis van m) moet ie lekker wegblijven. Marcellis weg gaan stoppen op rechtsback zou ik echt zonde vinden.
Reply
Quote:Van der Gun ziet Been wel zitten
UTRECHT - Mario Been, de toekomstige trainer van Feyenoord, noemde hem onlangs op Eredivisie Live een ,,zeer interessante speler.’’

De kenners in de voetballerij weten na zo’n ontboezeming doorgaans genoeg. Cedric van der Gun, de man in vorm bij FC Utrecht, speelt komend seizoen in De Kuip.

,,Ja, ik heb van veel mensen gehoord dat Mario Been dat over mij heeft gezegd,’’ liet de 29-jarige Hagenaar maandag weten. ,,Dat is natuurlijk altijd leuk om te vernemen, zeker uit de mond van een trainer die het ontzettend goed doet. Hij laat bij NEC zien dat hij zijn ploeg en zijn spelers graag lekker laat voetballen. Dat past wel bij mij.’’

Aardige speler maar een versterking voor Feyenoord ? waf?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Het zoveelste afdankertje van Ajax bij Feyenoord....
May The Schwartz Be With You
Reply
Zou dat heel verstandig vinden van Feyenoord.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik ook :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Ik ook, transfervrij einde seizoen schijnt. Van mij maggie ook terug naar Ajax!
Reply
Flixieluv Wrote:Ik ook, transfervrij einde seizoen schijnt. Van mij maggie ook terug naar Ajax!
dacht je dat dat niets kostte, transfervrij?

naar verluidt heeft de zaakwaarnemer van biseswar 1.2 mio gevraagd bij psvee. het is toch te schandalig voor woorden als dat waar is.ploegsma huilt krokodillentranen in de vi en hem wordt ook geen enkele zinnige vraag gesteld. waarom zou zo'n zaakwaarnemer dit bedrag mogen vangen? kan hij niet gewoon per uur betaald worden? of mag hij wel no cure no pay doen? echt zum kotzen.

wat ook zum kotzen is, is dat biseswar eindelijk een beetje presteert en nu denkt dat hij jezus is. een beetje begeleider zou moeten inzien dat het beter voor hem zou zijn als hij het eens wat langer dan 6 maanden uit kan houden bij een club, nu toevallig feyenoord. daarbij is het echt niet zo dat supergoed is, hij is vooralsnog ok, maar niet meer dan dat. deze zelfoverschatting gaat hem echt naar de anonimiteit leiden. net zoals bij leonerdo. gelukkig vind hij zich te goed voor psvee. :roll:

Quote:Psv heeft naast vleugelspits Diego Biseswar gegrepen. De deze zomer transfervrije Feyenoorder heeft Psv laten weten niet naar Eindhoven te willen verhuizen. "We hebben een prettig gesprek met zijn vader en zaakwaarnemer gehad. Een aantal dagen later hebben ze keurig netjes laten weten af te zien van een vervolg", aldus manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Jammer, want wij denken dat ook Biseswar veel potentie heeft.
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik ook, transfervrij einde seizoen schijnt. Van mij maggie ook terug naar Ajax!
dacht je dat dat niets kostte, transfervrij?

naar verluidt heeft de zaakwaarnemer van biseswar 1.2 mio gevraagd bij psvee. het is toch te schandalig voor woorden als dat waar is.ploegsma huilt krokodillentranen in de vi en hem wordt ook geen enkele zinnige vraag gesteld. waarom zou zo'n zaakwaarnemer dit bedrag mogen vangen? kan hij niet gewoon per uur betaald worden? of mag hij wel no cure no pay doen? echt zum kotzen.

wat ook zum kotzen is, is dat biseswar eindelijk een beetje presteert en nu denkt dat hij jezus is. een beetje begeleider zou moeten inzien dat het beter voor hem zou zijn als hij het eens wat langer dan 6 maanden uit kan houden bij een club, nu toevallig feyenoord. daarbij is het echt niet zo dat supergoed is, hij is vooralsnog ok, maar niet meer dan dat. deze zelfoverschatting gaat hem echt naar de anonimiteit leiden. net zoals bij leonerdo. gelukkig vind hij zich te goed voor psvee. :roll:

Quote:Psv heeft naast vleugelspits Diego Biseswar gegrepen. De deze zomer transfervrije Feyenoorder heeft Psv laten weten niet naar Eindhoven te willen verhuizen. "We hebben een prettig gesprek met zijn vader en zaakwaarnemer gehad. Een aantal dagen later hebben ze keurig netjes laten weten af te zien van een vervolg", aldus manager transfers en scouting Adrie van Kraay. "Jammer, want wij denken dat ook Biseswar veel potentie heeft.

Ik denk dat transfervrij minder kost dan wel een transfersom. Het salaris van de speler zal wellicht wat hoger uitvallen, maar (bij voorbeeld) een nog twee jaar doorlopend contract van Gun in vorm afkopen loopt al gauw in de (minimaal) vijf miljoen, dacht ik zo.

Wellicht wil Biseswar gewoon bij feinooit blijven? Loopt die vent echt zo te doen alsof ie Jezus is? Heb ik eigenlijk niks van gemerkt. Verder vind ikzelf hem ook niet meer dan iets bovenmodaal, als voetballer. Die kapbeweging naar binnen met die uithaal van 25 meter kunnen we nu wel uittekenen... Lukt tot nu toe ook alleen maar tegen mindere clubs, een doelpunt van deze vent kan ik me tegen de huidige top 6 van de eredivisie niet herinneren... Tegen Ajax was hij laatst bijv. vrijwel waardeloos!
Reply
Flixieluv Wrote:Wellicht wil Biseswar gewoon bij feinooit blijven? Loopt die vent echt zo te doen alsof ie Jezus is? Heb ik eigenlijk niks van gemerkt. Verder vind ikzelf hem ook niet meer dan iets bovenmodaal, als voetballer. Die kapbeweging naar binnen met die uithaal van 25 meter kunnen we nu wel uittekenen...


liverpool heeft daar een keer 18 mio voor betaald.... :razz:

Quote:Lukt tot nu toe ook alleen maar tegen mindere clubs, een doelpunt van deze vent kan ik me tegen de huidige top 6 van de eredivisie niet herinneren... Tegen Ajax was hij laatst bijv. vrijwel waardeloos!

het is wel zo dat hij zich enigszins onttrekt aan de malaise. er gaat wel wat van uit, maar dat zegt meer over het gebrek aan vertrouwen bij de rest dan over hem. ik denk dat het ook komt omdat hij vrij dom is. niet gehinderd door enige kennis, zeg maar. :Big Grin
Reply
Mooi dat Biseswar niet naar Eindhoven komt. Vind m vergelijkbaar met Drenthe.. gaat soms een tijdje heel goed maar dan lopen ze weer langs hun schoenen en heb je der geen bal aan. Veel te veel risico om zo'n jongen te halen.
Reply
Wat een risico inderdaad transfervrij...Ze lopen trouwens langs hun tegenstander en daarna naast hun schoenen.
Reply
@Kooltje: "Langs" is Brabants voor naast. Zo rijden Brabanders ook altijd "aan" als ze wegrijden bedoelen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Zo rijden Brabanders ook altijd "aan" als ze wegrijden bedoelen.

Ik rijd nooit aan [-X
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: