Threads: 97
mindlight Wrote: Dat weet je nu toch inmiddels wel Buurs?
Hoewel het vanochtend nog verdacht stil was hier, als ware Ad gewoon aan het werk. Wat is nou het eerste dat je doet als je een vrije dag hebt?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ai, dan weer een paar slechte games voor Djoko en de break terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 166
Ad Wim Wrote:Djoko gaat Marseille winnen. Dat riep ik vorige week al in Rotterdam, toen iedereen zei dat het niets meer zou worden met hem, en dat roep ik nog steeds. Daarom snap ik oko niet dat zoveel mensen voor Tsonga zijn gegaan...
Ad, ik weet het niet hoor met Djoko. Ik geloof niet in zo'n succesjaar voor hem. Natuurlijk is en blijft hij beter dan het gros van de andere spelers. Maar ik voorspel dat hij een moeilijk jaar gaat krijgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 131
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote: Dat weet je nu toch inmiddels wel Buurs?
Hoewel het vanochtend nog verdacht stil was hier, als ware Ad gewoon aan het werk. Wat is nou het eerste dat je doet als je een vrije dag hebt?! ![Idea Idea](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/lightbulb.gif)
wat jij dan doet?
met bibberende handen de computer opstarten en kijken hoeveel pech je afgelopen nacht hebt gehad. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote: Dat weet je nu toch inmiddels wel Buurs?
Hoewel het vanochtend nog verdacht stil was hier, als ware Ad gewoon aan het werk. Wat is nou het eerste dat je doet als je een vrije dag hebt?! ![Idea Idea](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/lightbulb.gif)
Huishoudelijke Ad: Wassen/strijken/boodschappen doen/stofzuigen/toilet poetsen
Manager Ad: De wekker zetten om de uitslagen te bekijken
Player Ad: Wachten tot de vriendin naar het werk is en 1 van de buitenvrouwen bellen
Sportieve Ad: Hardlopen, fitnessen, wat dan ook
Intellectueel Ad: De krant lezen/een boek lezen
Luie Ad: Zo lang mogelijk in bed blijven liggen
Alcoholist Ad: Naar de slijterij
En zo kan ik nog wel even doorgaan, kortom, kom maar op, welke Ad was je vanochtend? :-({|=
Haha, mooi dit! =D>
Ik ben lui, dus uitslapen!
En dan opeens een slechte game van Hernych en de set naar DJoko.
kuiper Wrote:Ad Wim Wrote:Djoko gaat Marseille winnen. Dat riep ik vorige week al in Rotterdam, toen iedereen zei dat het niets meer zou worden met hem, en dat roep ik nog steeds. Daarom snap ik oko niet dat zoveel mensen voor Tsonga zijn gegaan...
Ad, ik weet het niet hoor met Djoko. Ik geloof niet in zo'n succesjaar voor hem. Natuurlijk is en blijft hij beter dan het gros van de andere spelers. Maar ik voorspel dat hij een moeilijk jaar gaat krijgen. Ik moet toegeven dat ik Djoko nou ook niet iedereen weg zie tikken de komende weken, maar hij komt er wel denk ik. Ik merk een tendens (hier, maar ook elders) dat Djoko weinig meer kan en totaal geen factor meer is. Dat denk ik dus niet. Ik denk wel degelijk dat hij dit jaar 1 of meer TMSs gaat winnen en een GS-finale gaat halen. Het zit nu alleen allemaal een beetje tegen dit jaar: nieuw racket, veel kritiek, opgave op de AO. Daar moet ie even mee om leren gaan, maar ik denk dat ie er wel overheen komt, en succes gaat behalen. Op karakter en kwaliteit komt ie nog wel langs heel veel gasten en hij moet nu gewoon wedstrijden winnen om vertrouwen en ritme te krijgen. Ik zie hem dit jaar wel weer als nr 3 eindigen en wellicht zelfs Federer voorbij streven naar de tweede plek.
En ja, hier mogen jullie me allemaal op pakken mocht het niet zo uitpakken.
Threads: 31
Zoals je weet denk ik hier precies hetzelfde over, sterker nog, begin volgend jaar staat hij nummer 1 imo.
Dan een hele goede game om te breaken, maar daarna weer een hele slechte game met drie gemiste makkelijke ballen. Het is gewoon nog te wisselvallig en dat ligt imo aan ritme en vertrouwen.
Threads: 5
je kan te ver gaan natuurlijk denk dat nadal dit jaar gwn op 1 blijft staan.
denk dat djoko dit jaar niet sterk genoeg is om hem voorbij te gaan
roffaboy Wrote:je kan te ver gaan natuurlijk denk dat nadal dit jaar gwn op 1 blijft staan.
denk dat djoko dit jaar niet sterk genoeg is om hem voorbij te gaan Begin volgend jaar zegt ie hè...
Threads: 26
Ad Wim Wrote:kuiper Wrote:Ad Wim Wrote:Djoko gaat Marseille winnen. Dat riep ik vorige week al in Rotterdam, toen iedereen zei dat het niets meer zou worden met hem, en dat roep ik nog steeds. Daarom snap ik oko niet dat zoveel mensen voor Tsonga zijn gegaan...
Ad, ik weet het niet hoor met Djoko. Ik geloof niet in zo'n succesjaar voor hem. Natuurlijk is en blijft hij beter dan het gros van de andere spelers. Maar ik voorspel dat hij een moeilijk jaar gaat krijgen. Ik moet toegeven dat ik Djoko nou ook niet iedereen weg zie tikken de komende weken, maar hij komt er wel denk ik. Ik merk een tendens (hier, maar ook elders) dat Djoko weinig meer kan en totaal geen factor meer is./quote]
Hey, ik weet dat jij ervan overtuigd bent, en jij weet dat ik ervan overtuigd bent dat het niet zo is. Daarom hebben we ook kunnen wedden he
roffaboy Wrote:je kan te ver gaan natuurlijk denk dat nadal dit jaar gwn op 1 blijft staan.
denk dat djoko dit jaar niet sterk genoeg is om hem voorbij te gaan Ben ik met je eens. Ik zie nog steeds Murray als een grotere bedreiging dan Djoko voor de top 2.
Maar beiden hebben gewoon hard gefaald op de AOpen, simple as that.
Threads: 5
ik zie het ook eerder murray doen dan djoko. maar moet wel zeggen dat djoko wel een goede tenniser is en leuk om naar te kijken. Maar dat hij net nog niet zover is dat hij federer en nadal voorbij gaat
Toch wel vrij matig wat Djoko hier laat zijn. Bij vlagen heel goed, maar bij vlagen ook heel slecht. Maar goed, zo speelden Nadal en Murray ook vorige week. Maar die stonden er wel als het moest. Ben benieuwd of dat bij DJoko ook zo is...
Threads: 67
Break op love voor Hernych
He i’m back, koploper FTM 2018!
Toch de pot naar DJoko met een hele goede game.
Threads: 99
scheuttler heeft het wat moeilijker met zijn service maar nog geen breaks...Pak Simon dan ook maar Rainer...Zou de mogelijkheden vergroten voor Benneteau...
simon pakt de set. Hij kan benneteau wel ff aanpakken.
SChuettler mist een bp om 5-3 te maken en staat inmiddels 6-4 achter... :roll:
Gonzalez op voorsprong in argentinie
acasuso is een belangrijke pion geworden in mijn team. Hij is samen met monaco erg belangrijk. Laten we beginnen om die akelige vassalo van kuipert uit te schakelen en dan stap voor stap iedereen te pakken. Ferrero heeft voor morgen zijn opdracht al gekregen :wink:
Ferrero gaat er gewoon af tegen Nalbi...
Acasuso moet er af maar zie dat niet zitten na Almagro.
Monaco- Nalbi en Robredo- Acasuso lijkt het meest logisch
SChuettler naar 3-0 in de tweede set...maak er maar een zware driesetter van!
Threads: 166
Haggie Wrote:acasuso is een belangrijke pion geworden in mijn team. Hij is samen met monaco erg belangrijk. Laten we beginnen om die akelige vassalo van kuipert uit te schakelen en dan stap voor stap iedereen te pakken. Ferrero heeft voor morgen zijn opdracht al gekregen :wink:
Hup Vassallo. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
ferrero gaat er 'gewoon' af tegen nalbi? Waar basseer je dat op? Ik zou je maar flink maken als ik nalbi had. Cruciale pot op het gravel daar.
Ferrero gaat er gewoon af tegen Nalbi ja.
Wanneer heeft Ferrero nog iets gepresteerd voor het laatst? Die man moet gewoon stoppen.
Haggie Wrote:ferrero gaat er 'gewoon' af tegen nalbi? Waar basseer je dat op? Ik zou je maar flink maken als ik nalbi had. Cruciale pot op het gravel daar. Heb Ferrero vorig week 2x zien spenlen...Was echt heel matig. Daar baseer ik dat op...
Maak me drukker om Acasuso
SChuettler van 4-0 naar 4-3* ](*,)
en weer 5-3
Simon is gewoon triest, een wonder dat die gast zo hoog staat...
Threads: 23
Die gast staat er niet alleen in R'dam als een zoutzak bij, maar altijd.
|