The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
wat maakt die fognini domme fouten :lol:

nalbi speelde gister wel 2 klasse's beter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
lekker suso
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:drama niveau zeg..kut acasuso

Dat zal mij een rotzorg wezen.. OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:wat maakt die fognini domme fouten :lol:

Gisteren wel, gelukkig geeft dat bij Nalbi geen enkele garantie voor de rest van het toernooi. JCF rekent daar wel mee af.
Reply
buurs Wrote:fognini op dit moment de betere
En vervolgens wint Chucho 2 games op rij en de set Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:wat maakt die fognini domme fouten :lol:

Wat heeft hij hiermee te maken? :roll:
Reply
mindlight Wrote:Thnx trouwens Kool voor de betfair tip, zie hem nog steeds niet staan in de Ad Wim-lijst.

bril opdoen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Thnx trouwens Kool voor de betfair tip, zie hem nog steeds niet staan in de Ad Wim-lijst.

bril opdoen

Beetje frusti vanavond Buursje? Undecided
Maar ik heb hem gevonden inmiddels, thnx!
Reply
Hou je service kleine Kraai. Gaat prima. Als je je eigen service gewoon houdt. 4-2* =D>
Reply
helaas geen wta Memphis beelden
Reply
vanaf 0-30 weer 3 domme fouten =D>

Reply
Die Fognini is idd veruit de betere zeg, winner na winner Undecided
Reply
fognini... ](*,)
Reply
Haha, die Buurs. Hij kan zijn 'grote vriend' maar niet inhalen, terwijl ie denkt dat ie zoveel beter is :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 =D> wat een luxe
ik ga pitten...Graag Acasuso en/of Roddick eruit
Reply
Lekker Kraai, lekker Jose
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, die Buurs. Hij kan zijn 'grote vriend' maar niet inhalen, terwijl ie denkt dat ie zoveel beter is :lol:

Icon_question

slaat natuurlijk nergens op

Reply
Het grote vriend of het niet kunnen inhalen?
Reply
en 6-2...hou vol!!!
Reply
Fognini nog geen game gepakt sinds ik kijk. Undecided
Reply
3-0* Acasuso =D> Notworthy
Reply
na 4-4 heeft fognini geen bal meer geraakt.

Die backhand van hem is bedroevend slecht...

ik ga pitten.

hup roddick, baghdatis, krajicek!!!

Reply
hup querrey
Reply
Kleine Kraai inmiddels op 6-2 3-6 3-4*. Net 2 bp's weggewerkt en alsnog service gehouden, dus het kan nog! Ik vind het überhaupt een wonder dat ze de eerste set heeft gewonnen, daar had ik nog geen stuiver op in willen zetten. Mooi is het wel natuurlijk!
Reply
30-30..

Edit: ..en deuce, kom op!
Edit2: bp.. [-o<
Edit3: ..weer deuce..
Edit4: *3-5, jammer
Reply
Het lijkt op bij Michaella, 0-30.

Edit: ..en 0-40, 3 mp's Wozniacki
Edit2: ..en de match.

Jammer van de gemiste kans in de achtste game, maar dat ze überhaupt zover heeft weten te komen is knap en biedt weer hoop voor dit jaar zou ik zeggen. =D>
Reply
Fucking hell, Baghdatis wordt even geveegd door Querrey, 1-6 2-6. #-o
Reply
Lekker hoor Querrey! Baghdatis eruit! =D> =D>
Roddick eenvoudig langs Ginepri. Hij moet nu Querrey een pak slaag geven!

Ik hoop toch alle 4 de halve finalisten in Memphis te krijgen.

Roddick-Querrey... moet lukken!
Hewitt-Rochus C... hetzelfde hier!
Sela-Kunitsyn.... hetzelfde hier!
Del Potro-Stepanek... hetzelfde hier! OSmile

In Marseille moet Youzhny minimaal nog 1 ronde verder komen langs Llodra. Benne/Simon wordt lastiger, maar een finaleplek zit erin.

In BA helaas geen mogelijkheid tot 4 halve finalisten, Chela faalde tegen Robje Sad

Ferrero-Nalbandian ...cruciale pot, wordt lastig
Monaco-Gonzalez M ... Monaco gaat knallen
Robredo - Ferreiro ... Ferreiro speelt sterk, Robje laatste weken goed
Acasuso-Hernandez ... Kom op zeg, Hernandez.. :wink:
Reply
Querrey! :eeeek: Notworthy Andy is de volgende! =D>

Voor m'n gevoel draai ik best lekker, maar m'n week was al verneukt daar Andreev. Daardoor heb ik nu geen Hewitt en Sela. En die moeten nu tegen resp Rochus en Kunitsyn. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Roddick. Ik kan ook nog 4 halve finalisten in Memphis krijgen, dan valt het nog best mee...
Reply

Forum Jump: