The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
MP Willie, 't is niet anders..
Reply
Ach 6-3 of 6-4, het is beiden een break.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zwakke game zeg...
Jammer Lopez...
Reply
kooltje Wrote:Waarom zo negatief ad? omdat je ongelijk hebt en Tsonga niet simpel wint?
Gelijk krijgen is het belangrijkste en dat krijg ik gelukkig.

EN niks negatief, Lopez is een anti-tennisser en verdiende deze wedstrijd totaal niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lopez een anti tennisser? Waar komt dat ineens vandaan?

Ach, je weet zelf net zo goed als wij allemaal dat je er gewoon naast zat met die 100%. Het was uiteindelijk een close partij, waar de kwaliteit van Tsonga uiteindelijk de beslissende break forceerde. Maar percentages rond de 100% slaan gewoon compleet nergens op.
Reply
Oke, als Benneteau straks wint van Simon vind ik alles goed. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Waarom zo negatief ad? omdat je ongelijk hebt en Tsonga niet simpel wint?
Gelijk krijgen is het belangrijkste en dat krijg ik gelukkig.

EN niks negatief, Lopez is een anti-tennisser en verdiende deze wedstrijd totaal niet.

Wat een onzin...Jij zei simpele overwinning..Dat vond hijzelf duidelijk niet gezien zijn gejuich. Dus dat is wel degelijk je ongelijk al wint hij.

Lopez 1 van de weinige die nog eens een mooie volley speelt.
Reply
Maar ja...conclusie...twee partijen geweest...twee spelers kwijt...
Reply
En dan nu

Hup Dudi =D>
Hup Julien =D>
Hup Franco =D>
Hup Jose =D>
Reply
Geen bp tegen gehad, ongeveer 1 punt per game tegen op service. Dat noem ik een simpele overwinning. Alleen een zwakke TB. En 6-3 zoals ik voorspelde aan het begin van de derde komt ook zo goed als uit.

Jullie lullen allemaal maar raak =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Geen bp tegen gehad, ongeveer 1 punt per game tegen op service. Dat noem ik een simpele overwinning. Alleen een zwakke TB. En 6-3 zoals ik voorspelde aan het begin van de derde komt ook zo goed als uit.

Buurs heb je nou ingelogd op Ad Wim zijn account?
triest
Reply
:Big Grin
Reply
Acasuso breekt gelijk al. =D>
Reply
Wat een kulredeneringen Ad, ben dit niet van je gewend. Die laatste zin is al helemaal a la iemand uit NO-Nederland...

Ja, Tsonga was de betere over de hele partij gezien, ja hij wint, geen moment in twijfel is iets subjectiefs, en je setstand klopte gewoon niet. Maar dat iemand wint betekent toch niet dat je achteraf kan zeggen dat dat vooraf om en nabij de 100% zeker zou gaan gebeuren? Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten.
Reply
Acasuso begint prima inderdaad
Dudi mist 4 bps :x
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Geen bp tegen gehad, ongeveer 1 punt per game tegen op service. Dat noem ik een simpele overwinning. Alleen een zwakke TB. En 6-3 zoals ik voorspelde aan het begin van de derde komt ook zo goed als uit.

Buurs heb je nou ingelogd op Ad Wim zijn account?
triest

:lol: We denken hetzelfde Big Grin
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:3e set gewoon weer 6-3 voor Tsonga.
jajaja...
Vervelend he, als ik gelijk krijg.
Je zoekt het maar lekker uit, ik ga eten.
Reply
mindlight Wrote:Wat een kulredeneringen Ad, ben dit niet van je gewend. Die laatste zin is al helemaal a la iemand uit NO-Nederland...
Ja, Tsonga was de betere over de hele partij gezien, ja hij wint, geen moment in twijfel is iets subjectiefs, en je setstand klopte gewoon niet. Maar dat iemand wint betekent toch niet dat je achteraf kan zeggen dat dat vooraf om en nabij de 100% zeker zou gaan gebeuren? Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten.

[-X [-X [-X [-X
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:3e set gewoon weer 6-3 voor Tsonga.
jajaja...
Vervelend he, als ik gelijk krijg.
Je zoekt het maar lekker uit, ik ga eten.

Tja is vaak hoor bij tennis dat het bij 6-3 in de buurt komt...dus 6-4 is gewoon fout.
Gaat trouwens meer om die 100% maar dit is ook fout.

Ik ben er allang uit hoor...ben niet zo moeilijk. Jammer dat Lopez niet wint...was zeker mogelijk
Reply
mindlight Wrote:Wat een kulredeneringen Ad, ben dit niet van je gewend. Die laatste zin is al helemaal a la iemand uit NO-Nederland...

Als ik vooraf zeg dat hij 100% zeker wint, en hij wint, heb ik dan geen gelijk?

En 6-3 of 6-4, het is beiden 1 break. En de eerste dan logischer aangezien Tsonga begon met serveren.
Reply
Ad ga maar eten..Je hersenen hebben duidelijk energie nodig!
Reply
Ad Wim Wrote:

En 6-3 of 6-4, het is beiden 1 break. En de eerste dan logischer aangezien Tsonga begon met serveren.

Logischer wel, maar het was geen 6-3 dus je had geen gelijk. Als we rechtlijnig gaan doen over wel/niet gelijk hebben kan ik er ook wat van.
En ik geef toch aan dat je gelijk had dat hij heeft gewonnen? Ik val meer over dat stomme, niet onderbouwde percentage, dan het winnen an sich.
Reply
mindlight Wrote:Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten.
En als je dat zegt, snap je niet veel van wedden...

Maar goed, ik snap dat jullie gefrustreerd zijn om meerdere redenen, dus ik laat jullie wel even afkoelen.

Hup Sela!
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten.

Maar goed, ik snap dat jullie gefrustreerd zijn om meerdere redenen, dus ik laat jullie wel even afkoelen.

Hup Sela!

Totaal niet gefrustreerd zelfs...eerder voldoening voor de keuze van Lopez.
Gaat mij meer om je gedrag
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Logischer wel, maar het was geen 6-3 dus je had geen gelijk. Als we rechtlijnig gaan doen over wel/niet gelijk hebben kan ik er ook wat van.
En ik geef toch aan dat je gelijk had dat hij heeft gewonnen? Ik val meer over dat stomme, niet onderbouwde percentage, dan het winnen an sich.
Oke, ik zal voortaan zeggen: Tsonga wint deze set met 1 break, sorry.

En ik had 10 redenen kunnen geven waarom Tsonga zeker zou winnen, maar dat zat allemaal besloten in die 100%. Als hij nu de 2e set TB had gewonnen, was deze discussie er dan niet geweest?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:

Hup Sela!

Voldoening om de keuze van Lopez :lol:

En gelukkig is jouw gedrag voorbeeldig te noemen!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:

Hup Sela!

Voldoening om de keuze van Lopez :lol:

En gelukkig is jouw gedrag voorbeeldig te noemen!

Ik geef gewoon toe als ik onwaarheden vertel.

Ja voldoening. Maakt het Tsonga nog ontzettend lastig. Had ik niet verwacht als Tsonga in vorm is. Had gedacht dat Tsonga dit toernooi zou laten lopen, vandaar mijn keuze.
Reply
Dat is fijn dat je dat toegeeft, zo hoort het ook!

En ik ga nu eten, want blijkbaar hebben mijn hersenen energie nodig :lol:
Reply
Lekker hoor Franco =D>
Hernandez even serieus nu hoor...
Reply
Ad Wim Wrote:

Hup Sela!

Waarom snap ik dan niet veel van wedden? Leg me dat dan maar eens uit. Als ik 100% zeker weet dat iemand wint, dan durf ik daar mijn volledige vermogen op in te zetten. Echter, de facto komt het bij mij nooit voor dat ik 100% zeker weet dat iemand wint.
In jou geval lijkt dat veel makkelijker te gaan, dus ik zou zeggen, verdubbel die Euro's avond na avond.
Reply

Forum Jump: