Threads: 31
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Wat een kulredeneringen Ad, ben dit niet van je gewend. Die laatste zin is al helemaal a la iemand uit NO-Nederland...
Ja, Tsonga was de betere over de hele partij gezien, ja hij wint, geen moment in twijfel is iets subjectiefs, en je setstand klopte gewoon niet. Maar dat iemand wint betekent toch niet dat je achteraf kan zeggen dat dat vooraf om en nabij de 100% zeker zou gaan gebeuren? Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten. Als ik vooraf zeg dat hij 100% zeker wint, en hij wint, heb ik dan geen gelijk?
En 6-3 of 6-4, het is beiden 1 break. En de eerste dan logischer aangezien Tsonga begon met serveren.
Logischer wel, maar het was geen 6-3 dus je had geen gelijk. Als we rechtlijnig gaan doen over wel/niet gelijk hebben kan ik er ook wat van.
En ik geef toch aan dat je gelijk had dat hij heeft gewonnen? Ik val meer over dat stomme, niet onderbouwde percentage, dan het winnen an sich. Oke, ik zal voortaan zeggen: Tsonga wint deze set met 1 break, sorry.
En ik had 10 redenen kunnen geven waarom Tsonga zeker zou winnen, maar dat zat allemaal besloten in die 100%. Als hij nu de 2e set TB had gewonnen, was deze discussie er dan niet geweest?
Excuses zijn niet nodig, je had geen gelijk, en dat werd geconstateerd.
Deze discussie was er zeker geweest, zelfs bij 6-0 6-0, zoals ik al eerder aangaf, die 100% val ik over, niet dat jij inschat dat iemand al dan niet wint.
Threads: 99
Hij wilt gewoon niks toegeven ML...Laat gaan.
Threads: 97
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Als dat zo is mag je RG voor ons allemaal wel betalen, dan moet jij inmiddels multimiljonair zijn geworden met tennis-betten. En als je dat zegt, snap je niet veel van wedden...
Maar goed, ik snap dat jullie gefrustreerd zijn om meerdere redenen, dus ik laat jullie wel even afkoelen.
Hup Sela!
Waarom snap ik dan niet veel van wedden? Leg me dat dan maar eens uit. Als ik 100% zeker weet dat iemand wint, dan durf ik daar mijn volledige vermogen op in te zetten. Echter, de facto komt het bij mij nooit voor dat ik 100% zeker weet dat iemand wint.
In jou geval lijkt dat veel makkelijker te gaan, dus ik zou zeggen, verdubbel die Euro's avond na avond. Omdat bij zulke wedstrijden de quotes voor bijv een Tsonga onwijs laag zijn, dus verdubbelen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik neem toch aan dat jij wel vaker 100% partijen zult hebben? Als deze al 100% is, zijn er minimaal 5 tot 10 per avond te vinden. Op die manier kan je die Euro's (wederom, zoals ik aangaf) avond na avond verdubbelen.
Jij bent toch de accountant. Voor zulke potten krijg je dan misschien 1,10 a 1,20. Hoeveel partijen moet je dan hebben om van je 1 euro, 2 euro te maken?
En FYI, ik heb weinig partijen, zeker later in het toernooi, waar de uitkomst voor mij zo duidelijk was als deze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik ben geen accountant hoor :lol: Je verwart me met iemand denk ik.
Laten we zeggen 1.10, dan heb je dus aan 8 potjes per avond al genoeg, aangenomen dat deze potjes na elkaar gespeeld worden, en je je volledige winst opnieuw investeert.
Nou ik heb weinig partijen, die ik vooraf zo close inschatte (en ook bleek te zijn) als deze.
1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs
kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken.
ALLES gaat verkeerd...
Youzhny, Lopez eraf
benneteau en Sela op achterstand.
Acasuso en Robredo niet in de problemen
](*,)
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is
mindlight Wrote:Ik ben geen accountant hoor :lol: Je verwart me met iemand denk ik.
Laten we zeggen 1.10, dan heb je dus aan 8 potjes per avond al genoeg, aangenomen dat deze potjes na elkaar gespeeld worden, en je je volledige winst opnieuw investeert.
Nou ik heb weinig partijen, die ik vooraf zo close inschatte (en ook bleek te zijn) als deze. 8 partijen ja, noem jij maar eens 5 partijen die een hele duidelijke winnaar kennen vanavond.
En als je dit een close pot noemt, terwijl je het ook nog gezien hebt, dan komen we er sowieso niet uit...
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is
Ik ging uit van 1.10
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ben geen accountant hoor :lol: Je verwart me met iemand denk ik.
Nou ik heb weinig partijen, die ik vooraf zo close inschatte (en ook bleek te zijn) als deze. 8 partijen ja, noem jij maar eens 5 partijen die een hele duidelijke winnaar kennen vanavond.
En als je dit een close pot noemt, terwijl je het ook nog gezien hebt, dan komen we er sowieso niet uit...
Ik heb de pot niet gezien eerlijk gezegd, pure scoreboardjournalistiek.
Duidelijke potten vanavond (althans duidelijker dan Lopez-Tsonga)
Robredo - Ferreiro
Acasuso - Hernandez
Er wordt verder niet veel meer gespeeld, hier kan ik weinig mee met die 5 partijen.
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is Dat laat ik aan ML over, die is namelijk veel beter in taal dan ik.
En nu mist Excelsior GVD ook nog een strafschop :letitallout:
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is Dat laat ik aan ML over, die is namelijk veel beter in taal dan ik.
Dat lijkt me niet... Wat heeft het trouwens met taal te maken?
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ben geen accountant hoor :lol: Je verwart me met iemand denk ik.
Ik heb de pot niet gezien eerlijk gezegd, pure scoreboardjournalistiek.
Duidelijke potten vanavond (althans duidelijker dan Lopez-Tsonga)
Robredo - Ferreiro
Acasuso - Hernandez
Er wordt verder niet veel meer gespeeld, hier kan ik weinig mee met die 5 partijen. Tja, jij komt met 8 partijen op een avond. Alleen in de eerste twee rondes zijn er meerdere zulke duidelijk te voorspellen partijen. En ik vind alleen Acasuso-Hernandez net zo duidelijk voorspelbaar, al is hij ook gewoon moe, net als Robredo.
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is Dat laat ik aan ML over, die is namelijk veel beter in taal dan ik.
Dat lijkt me niet... Wat heeft het trouwens met taal te maken? Daar had hij niet over begonnen als hij wat inhoudelijks terug wist te zeggen
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is Dat laat ik aan ML over, die is namelijk veel beter in taal dan ik.
Dat lijkt me niet... Wat heeft het trouwens met taal te maken? Als je dat niet ziet, dan neem ik het idd terug :lol:
Maar goed, ik ga nu echt eten, jullie komen er samen wel uit?
Ik kom zeker met 8 partijen op een avond. Alleen verbond ik daar niet de datum van vandaag aan, dat doe jij ineens.
Tsonga, Robredo, Acasuso had hij al van 1 euro 2 euro gemaakt hoor...geen acht partijen voor nodig.
Wij komen er zeker uit!
mindlight Wrote:Ik kom zeker met 8 partijen op een avond. Alleen verbond ik daar niet de datum van vandaag aan, dat doe jij ineens. Waar dan?
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik kom zeker met 8 partijen op een avond. Alleen verbond ik daar niet de datum van vandaag aan, dat doe jij ineens. Waar dan?
8 partijen ja, noem jij maar eens 5 partijen die een hele duidelijke winnaar kennen vanavond.
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:1.2*1.2= 1.44 *1.2=1.72 *1.2= 2.05...duidelijk sneller als 8 keer zelfs Moet jij niet eten? Jouw hersenen kunnen ook wel wat energie gebruiken. leg maar uit wat er niet waar is Dat laat ik aan ML over, die is namelijk veel beter in taal dan ik.
Dat lijkt me niet... Wat heeft het trouwens met taal te maken? Als je dat niet ziet, dan neem ik het idd terug :lol:
Maar goed, ik ga nu echt eten, jullie komen er samen wel uit?
Nu zie ik het wel :oops:
Maargoed, jammer, we zijn nog lang niet klaar
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik kom zeker met 8 partijen op een avond. Alleen verbond ik daar niet de datum van vandaag aan, dat doe jij ineens. Waar dan?
8 partijen ja, noem jij maar eens 5 partijen die een hele duidelijke winnaar kennen vanavond.
En als je dit een close pot noemt, terwijl je het ook nog gezien hebt, dan komen we er sowieso niet uit... Daar noem ik er toch 5?
Ja, en praat je over vanavond, dat deed ik in mijn argumenten daarvoor niet. Dus ik was niet degene die er de datum van vandaag aan verbond.
Threads: 67
Heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi =D>
Makkelijke overwinning van Acasuso.
Sela break voor in de 3e.
en Robredo die aan het ploeteren is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 67
Niet naar Deventer ML? :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Prima dudi..in ieder geval iets...
benneteau kan deze set wel mee..hopelijk ook meer
Haggie Wrote:Niet naar Deventer ML? :o
Nee :cry:
Had vandaag een afspraak met een klant in Deventer, moest 's-middags ook nog van alles doen, en het is al een stressy weekend aangezien ons kantoor dit weekend verhuist. Helaas ben ik er niet bij (hoewel, 1-0 achter, strafschop gemist, bal op de lat, ik mis niet veel geloof ik )
|