The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
EJR Wrote:maar na de overwinning van de GRA gisteren denk ik toch echt dat Volendam 18e blijft.

En het verschil is weer 1 punt.

Graafschap volgende week uit bij Ajax en Fc Volendam uit bij Heracles.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
EJR Wrote:maar na de overwinning van de GRA gisteren denk ik toch echt dat Volendam 18e blijft.

En het verschil is weer 1 punt.

Graafschap volgende week uit bij Ajax en Fc Volendam uit bij Heracles.

Tsja, heel eerlijk had ik vandaag meer van Vietas verwacht. Maar Volendam blijft knap mee doen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
5 punten verschil met de nummer 14 (ADO)

Volendam speelt niet eens nacompetitie dit seizoen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Volendam speelt niet eens nacompetitie dit seizoen.

Als de spelers ook zo gaan denken weet ik zeker dat ze over 5 of 6 speelrondes gedegradeerd zijn.
Reply
Want?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Want hoogmoed komt voor de val.
Reply
Davydoff Wrote:5 punten verschil met de nummer 14 (ADO)

Volendam speelt niet eens nacompetitie dit seizoen.

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Volendam heeft nog voldoende kans op punten. Ik schat zelf in dat ze nog 6 punten halen, maar 25 is wrs te weinig.

14 mrt '09, 20:45 Heracles Almelo FC Volendam 0
22 mrt '09, 14:30 FC Volendam FC Utrecht 1
5 apr '09, 14:30 FC Volendam Feyenoord 0
12 apr '09, 14:30 SC Heerenveen FC Volendam 0
19 apr '09, 14:30 FC Volendam Sparta 3
25 apr '09, 18:45 Roda JC FC Volendam 1 :-k
3 mei '09, 14:30 FC Volendam FC Groningen 1
10 mei '09, 14:30 De Graafschap FC Volendam 0

En om het lijstje dan maar even compleet te maken:

15 mrt '09, 14:30 ADO Den Haag NEC 3
22 mrt '09, 12:30 Roda JC ADO Den Haag 0
4 apr '09, 19:45 AZ ADO Den Haag 0
11 apr '09, 19:45 ADO Den Haag Sparta 3
19 apr '09, 14:30 Willem II ADO Den Haag 1
26 apr '09, 12:30 ADO Den Haag Feyenoord 1
3 mei '09, 14:30 SC Heerenveen ADO Den Haag 0
10 mei '09, 14:30 ADO Den Haag Vitesse 1
9 punten

15 mrt '09, 14:30 Ajax De Graafschap 0
20 mrt '09, 20:45 De Graafschap SC Heerenveen 0
5 apr '09, 14:30 Vitesse De Graafschap 0
11 apr '09, 18:45 De Graafschap NEC 3
18 apr '09, 19:45 De Graafschap FC Groningen 0
24 apr '09, 20:45 Sparta De Graafschap 0
3 mei '09, 14:30 NAC Breda De Graafschap 0
10 mei '09, 14:30 De Graafschap FC Volendam 3
6 punten

13 mrt '09, 20:45 FC Groningen Roda JC 0
22 mrt '09, 12:30 Roda JC ADO Den Haag 3
5 apr '09, 12:30 Roda JC Ajax 0
11 apr '09, 20:45 FC Twente Roda JC 0
18 apr '09, 18:45 NEC Roda JC 0
25 apr '09, 18:45 Roda JC FC Volendam 1
3 mei '09, 14:30 Roda JC Willem II 3
10 mei '09, 14:30 Feyenoord Roda JC 0
7 punten

14 mrt '09, 19:45 SC Heerenveen Sparta 0
21 mrt '09, 20:45 Sparta Heracles Almelo 1
4 apr '09, 20:45 Sparta PSV 0
11 apr '09, 19:45 ADO Den Haag Sparta 0
19 apr '09, 14:30 FC Volendam Sparta 0
24 apr '09, 20:45 Sparta De Graafschap 3
3 mei '09, 14:30 Sparta Ajax 0
10 mei '09, 14:30 NEC Sparta 0
4 punten

14 mrt '09, 20:45 Heracles Almelo FC Volendam 3
21 mrt '09, 20:45 Sparta Heracles Almelo 1
4 apr '09, 19:45 Heracles Almelo SC Heerenveen 1
12 apr '09, 14:30 Feyenoord Heracles Almelo 0
17 apr '09, 20:45 Heracles Almelo NAC Breda 0
25 apr '09, 20:45 Heracles Almelo PSV 0
3 mei '09, 14:30 Vitesse Heracles Almelo 0
10 mei '09, 14:30 Heracles Almelo FC Utrecht 3
8 punten

Willem II is met 28 punten zga veilig schat ik.

13. Heracles Almelo 34-34
14. ADO Den Haag 34-33
15. Roda JC 34-29
16. Sparta 34-28
17. De Graafschap 34-26
18. FC Volendam 34-25
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
7 punten is genoeg denk ik om rechtstreekse degradatie te ontlopen. Graafschap heeft een behoorlijk lastig programma. Volendam wint trouwens gewoon uit bij Heracles.

1 zo 15/3 Ajax De Graafschap 0
2 vr 20/3 De Graafschap SC Heerenveen 0
3 zo 5/4 Vitesse De Graafschap 0
4 za 11/4 De Graafschap NEC 1
5 za 18/4 De Graafschap FC Groningen 1
6 vr 24/4 Sparta Rotterdam De Graafschap 1
7 zo 3/5 NAC Breda De Graafschap 0
8 zo 10/5 De Graafschap FC Volendam 1
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Nadeel dat de sleutelwedstrijd op de laatste speeldag in Doetinchem is. De winnaar wordt wrs 17e en de verliezaar 18e. Wordt een mooie pot, maar ik zie Volendam daar niet winnen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Er is een privé-filmpje van Verhoeven opgedoken op youtube. Hij blijkt een groot fan van Beyonce Knowles:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nTegy6sBQVA[/youtube]
Reply
EJR Wrote:Nadeel dat de sleutelwedstrijd op de laatste speeldag in Doetinchem is. De winnaar wordt wrs 17e en de verliezaar 18e. Wordt een mooie pot, maar ik zie Volendam daar niet winnen.

Volendam speelt drie van zijn laatste vier wedstrijden tegen de huidige nummer 15, 16 en 17 van de ranglijst. Daar moet het voor Volendam gebeuren. Ik denk dat het nog heel spannend gaat worden onderin.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Peter Wrote:Er is een privé-filmpje van Verhoeven opgedoken op youtube. Hij blijkt een groot fan van Beyonce Knowles:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nTegy6sBQVA[/youtube]
wat een Aap :-s
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het is nog onzeker of Frans Adelaar zaterdagavond kan beschikken over zijn aanvoerder en topscorer. Jeroen Verhoeven en Jack Tuyp kampen met lichte blessures.

Tuyp heeft last van een opspelende hamstring, terwijl Verhoeven kampt met een heupkwetsuur. De inzetbaarheid van het duo is twijfelachtig, zo liet Adelaar woensdag weten.

Volendam speelt zaterdag in Almelo tegen Heracles. Bij winst kan de ploeg van Adelaar van de laatste plaats in de Eredivisie komen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Tuyp heeft mogelijk een spierscheuring, terwijl Verhoeven kampt met ingescheurd vetweefsel. De inzetbaarheid van het duo is twijfelachtig, zo liet Adelaar woensdag weten.

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Davydoff Wrote:Volendam wint trouwens gewoon uit bij Heracles.

Gewoon? Zo gewoon vind ik dat niet!
In 4 jaar eredivisie hebben wij slechts 2 keer in eigen huis van een degradatiekandidaat verloren. Daarnaast staan wij toch echt 7 punten hoger dan jullie, daar zal ook wel een reden voor zijn.

Volendam begint de laatste tijd wel op stoom te komen dus ik verwacht een lastige wedstrijd. Maar als we net zo spelen als de laatste 2 thuiswedstrijden is het Heracles dat zaterdag een grote stap richting directe handhaving zet.
Reply
Ik denk ook dat Volendam deze wedstrijd gaat winnen, ze spelen echt goed de laatste weken en Heracles zou dit weleens kunnen gaan onderschatten. Het zou mij in ieder geval niet verbazen als Volendam met 3 punten terug naar de Dijk mag
The great old Ludwig von...
Reply
Hup Schulmeister.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
gittermaster Wrote:Ik denk ook dat Volendam deze wedstrijd gaat winnen, ze spelen echt goed de laatste weken en Heracles zou dit weleens kunnen gaan onderschatten. Het zou mij in ieder geval niet verbazen als Volendam met 3 punten terug naar de Dijk mag

Check!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:Ik denk ook dat Volendam deze wedstrijd gaat winnen, ze spelen echt goed de laatste weken en Heracles zou dit weleens kunnen gaan onderschatten. Het zou mij in ieder geval niet verbazen als Volendam met 3 punten terug naar de Dijk mag

Het zou kunnen hoor, ik ben er ook ook nog niet gerust op. Maar Heracles gaat deze wedstrijd sowieso niet onderschatten, dat is 1 ding dat zeker is. Dit soort wedstrijden zijn de belangerijkste wedstrijden van het jaar, willen we onze doelstelling halen. Ik verwacht dat Heracles meteen het initiatief gaat pakken maar vrees de counter van Volendam.
Reply
Hooo pizza!

Netjes dat Volendam hun enigste kans afrond, als Heracles dit ook had gedaan was de wedstrijd met dubbele cijfers beslist.

Zelfspot: dorpelingen uit Volendam richting de Heracles Almelo aanhang; alle boeren zijn homo's.
Reply
Enige !!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Enige !!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

En afrondttttttt en de hele zin is gammel, maar emoties zijn in dit geval een terecht excuus. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Enige !!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

En afrondttttttt en de hele zin is gammel, maar emoties zijn in dit geval een terecht excuus. :8:

En bier mag ook als excuus worden aangevoerd :wink:

Wat een frustrerende klotewedstrijd. Heracles kans op kans zien krijgen en Platje uit de eerste kans van Volendam de 0-1 zien maken.
Achteraf mag je nog blij zijn dat je de gelijkmaker maakt (met het nodige fortuin, op eigen kracht kon die bal er gewoon niet in gisteren), vooraf had ik er absoluut niet voor getekend.
Reply
eindelijk van die fokking laatste plek af.

Roda JC is next!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Utrecht-thuis komt precies op t goeie moment. Zij hebben al 5x op rij niet gescoord geloof ik dus Verhoeven moet eindelijk eens de 0 kunnen houden?
Reply
Volendam gaat wederom winnen, lekker goedkope Platje deze ronde. En nee Peter; geen mosterd na de maaltijd Wink Maar de man in vorm
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Volendam gaat wederom winnen, lekker goedkope Platje deze ronde. En nee Peter; geen mosterd na de maaltijd Wink Maar de man in vorm

Tsja ik doe niet aan bankzitters in mn team maar geloof dat jij de laatste 2 weken beter hebt gescoord dan ik dus mss moet ik eens naar je gaan luisteren als ik weer s fatsoenlijk wil gaan scoren. Wink
Reply
bij nader inzien heb ik dnek ik toch ook geen plek voor hem.
Het wordt Poepon of Platje... Ach, heb nog een dag of 5 om er over na te denken...
The great old Ludwig von...
Reply
FC Volendam kan in de strijd tegen degradatie voorlopig geen beroep doen op Bernard Hofstede. De middenvelder liep zaterdag in het uitduel bij Heracles Almelo (1-1) een spierblessure op in zijn bovenbeen.

Na ruim een half uur moest Hofstede zich vanwege de kwetsuur laten vervangen. "Het voelt niet goed, ik ben bang dat dit wel weer enkele weken gaat duren", zei de gekwetste speler, die eerder dit seizoen al kampte met klachten aan de knie en hamstring, tegen RTV Noord-Holland.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Kies onze held nu in de elftal van de maand:

http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: