The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Prima dat je geen grote jongens neemt, maar waarom dan drama-gasten als Melzer, Kiefer en PHM? Die kunnen nl allemaal van die kleine rukkers verliezen. En met 45 punten zijn ze dus zeker nog niet rendabel. En ze zitten ook allemaal bij goede gasten in hun deel dus ik zie ook niemand van hen 90 punten halen.

En als je dan zo redeneert, waarom neem je dan geen jongens die ik eerder noemde. Kohl bijvoorbeeld, die heeft ook een goede loting en zit in het zwakste 1/8 deel. Onbegrijpelijk dat je hem dan niet hebt. Zelfde geldt voor gasten als Monfils, Potro, Roddick en nog wat gasten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kohl zie ik max 25 punten halen....

melzer, kiefer en phm zie ik toch zeker wel 45 punten pakken.

Verder denk ik dat 1 van deze 3 kan verrassen.

we zullen zien of mijn tactiek goed uitpakt.

Nadal vind ik iig geen goede keuze.
alleen met winst kun je blij zijn....
toch wel een groot risico met zijn loting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een verschillen deze week:
8x Murray (w.o. 2 met Djokovic), 6x Nadal, 5x Djokovic, 5x Federer, 6x zonder de top 4.
Overal valt wat voor te zeggen.
Zelf vind ik de nummers 2-4 te onzeker en Nadal moet het toernooi winnen om rendabel te zijn.
Daarvoor lijkt hij mij zwaar favoriet, al zijn de bookmakers er lang niet zeker van.
Reply
De keuze voor Nadal is iig ergens op gebaseerd, die voor Kiefer, PHM en Melzer totaal niet, dus daar kun je niet mee komen. Net als dat Kohl max 25 punten haalt, nergens op gebaseerd :roll:

En als de finale Nadal-Federer wordt, wat heel goed mogelijk is, loop jij flinke schade op. En als Nadal wint, wat ook heel goed mogelijk is, kunnen de mensen met Nadal heel blij zijn. Want 1000 punten haal je nergens anders voor 14K...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit zijn mijn spelers tegenover jouw nadal:

6 M. Berrer 47 punten
7 B. Phau 47 punten
8 R. Kendrick 22 punten
9 J. Isner 25 punten
10 J. Melzer 45 punten
11 T. Haas 45 punten
12 N. Kiefer 45 punten
13 D. Koellerer 22 punten
14 M. Ancic 45 punten
15 K. Kim 22 punten
16 P. Mathieu 45 punten
17 T. Bellucci 22 punten
18 S. Stakhovsky 25 punten

467 punten

2 of 3 verrassingen erbij en ik heb 600 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie verschillen deze week =D>

Ik zie de komende 14 dagen met genoegen tegemoet, hup "niet top-4"
Reply
Even de toelichting voor mijn keuze's deze week.

Ik zei al dat het deze week in mijn ogen niet zo moeilijk was. Weinig geswitcht tussen spelers en ook geen last-minute wissel deze keer.
Het komt ook denk ik doordat Musse en ik vrijwel dezelfde keuze's hadden gemaakt. Geen discussies dit keer.
Uiteraard is dit geen garantie voor veel punten, dat snap ik ook wel.

Federer (ik vond dat je in ieder geval één uit de top-4 moest hebben, Murray en Djoko te onzeker en Nadal moest in mij optiek dan alleen maar winnen. Met Federer ben ik met 600 punten ook nog wel tevreden.)
Stepanek (redelijk makkelijke loting en best wel in vorm. in ga in ieder geval van 90 punten uit, wellicht verrassing tegen Djoko)
Roddick (zie ik zomaar in de halve finale komen, Fish of Ferrer moet te doen zijn en hij wint van Djoko als hij al zo ver komt)
Tsonga (geen discussie, maar dat zagen de meeste managers wel)
Cilic (ik ga voor 90 punten en tegen een zieke Murray heeft hij zelfs wel kans)
Kohlschreiber (ik had nog 1500 over en vond hem voor dat geld de meeste kans op de meeste punten hebben, Davy vertrouw ik niet)

Federer 1000
Stepanek 90
Roddick 360
Tsonga 360
Cilic 90
Kohlschreiber 180 (wel een beetje optimistisch)

Totaal 2080 punten (daar ben ik tevreden mee!) :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nette toelichting Kuiper! =D> Maar met 1680 ben je ook tevreden toch? (Fed 600 punten). Dan ben je wel afhankelijk van wie de andere finalist is natuurlijk. Met het bracket ding van de ATP kwam ik op Monfils-Federer finale, zou voor jou niet gek zijn.
Reply
Ik heb precies 't zelfde team als Kuiper! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Degene met Nadal, waaronder ik, gaan er gewoon vanuit dat hij het toernooi wint. Hij is veruit de beste van het hele spel. Gebeurt dit, dan staan wij bovenaan aan het einde van deze week.


buurs Wrote:kohl zie ik max 25 punten halen.....

Dat gebeurt wel vaker wanneer iemand niet in je team staat, dat je hem lager inschat. Davy is lekker op dreef laatste tijd. Die heeft echt nog geen fatsoenlijke partij gespeeld. Ik vond het een vrij logische keus. Goede h2h tegen benneteau en vervolgens tegen Davy die niets laat zien en wellicht daarna Soderling.. Undecided , als hij die maar lang genoeg in de rally houdt gaat ie vanzelf fouten maken.

buurs Wrote:melzer, kiefer en phm zie ik toch zeker wel 45 punten pakken.

Verder denk ik dat 1 van deze 3 kan verrassen.

Wie moet er in hemelsnaam verrassen????

buurs Wrote:Nadal vind ik iig geen goede keuze.
alleen met winst kun je blij zijn....
toch wel een groot risico met zijn loting.

Nadal is toch bij uitstek de favoriet! Wat klets je toch! Risico's loop je altijd, maar deze is meer dan verantwoord.

kuiper Wrote:Federer (ik vond dat je in ieder geval één uit de top-4 moest hebben, Murray en Djoko te onzeker en Nadal moest in mij optiek dan alleen maar winnen. Met Federer ben ik met 600 punten ook nog wel tevreden.)

Dan nog even deze toelichting. Waarom begint iedereen er over dat Nadal moet winnen om rendabel te zijn? Ziet dan niemand in dat hij dit gewoon gaat doen? Federer is hier degene die ziek zwak en misselijk is samen met Murray. Djoko is helemaal niet onzeker, maar gewoon niet goed genoeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben het niet met je eens Hag, Djoko is net zo'n outsider als Murray, Nadal en Federer de topfavorieten.
Nadal heeft nog geen grote naam op HC, hoewel hij natuurlijk steeds beter presteert.

Ik kan de overwegingen van Kuiper goed volgen, hoewel ze lang niet allemaal corresponderen met mijn overwegingen. Gelukkig ook maar, anders zou dit spel erg saai worden.

Nadal is inderdaad de beste tennisser op dit moment, maar heeft een zeer lastige loting, wellicht tegen een aantal angstgegners van hem.
Reply
buurs Wrote:dit zijn mijn spelers tegenover jouw nadal:

6 M. Berrer 47 punten
7 B. Phau 47 punten
8 R. Kendrick 22 punten
9 J. Isner 25 punten
10 J. Melzer 45 punten
11 T. Haas 45 punten
12 N. Kiefer 45 punten
13 D. Koellerer 22 punten
14 M. Ancic 45 punten
15 K. Kim 22 punten
16 P. Mathieu 45 punten
17 T. Bellucci 22 punten
18 S. Stakhovsky 25 punten

467 punten

2 of 3 verrassingen erbij en ik heb 600 punten.
1. Van die puntentelling klopt geen ene reet, dus ga daar nog maar even naar kijken.
2. Geen enkele verrassing in negatieve zin? Iedereen komt zomaar even een ronde verder Undecided
3. Laten we het middelen en je haalt idd rond de 500 punten. Nadal winnen en ik loop 500 punten op je in Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja buurs, ik snap jou ook niet. Het is nu toch al wel gebleken dat een groot team met kleine namen normaal gesproken geen winnend team zal zijn. Tuurlijk dat gaat dit seizoen wel een keer gebeuren (zoals elikian ook altijd wel een week de poll wint), maar op termijn win je daar natuurlijk niet mee.
Het is wel een manier om mij wellicht toch nog in te halen, maar ik vrees dat je alleen maar verder achterop komt. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ach Kuip, je weet dat Buurs voor het geluk geboren is, dus het zal nu wel zo gaan zijn dat er niemand van de top 4 in de finale staat. Ik kan me nog Rome vorig jaar herinneren Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
M. Youzhny Indian Wells 0 in 1170
G. Monfils Indian Wells 0 in 3550
T. Haas Indian Wells 0 in 1105
D. Ferrer Indian Wells 0 in 3025
N. Kiefer Indian Wells 0 in 1720
K. Nishikori Indian Wells 0 in 901
J. Tsonga Indian Wells 0 in 3300
M. Cilic Indian Wells 0 in 2510
P. Kohlschreiber Indian Wells 25 in 1550
F. Verdasco Indian Wells 0 in 3330
F. Gonzalez Indian Wells 0 in 2650

Dit is mijn team geworden. Heb gewoon 'n beetje gekeken hoe ik mijn bracket had ingevuld, en daar kwam deze selectie uit. Hoewel ik niemand uit de zogenoemde top-4 heb, ben ik toch aardig tevreden. Als ik overigens iemand uit de top-4 had moeten nemen, dan was ik waarschijnlijk voor Nadal gegaan, omdat ik die de grootste winkansten geef.

Overigens toch maar weer 'n keer voor Ferrer gegaan, dus die zal me wel weer teleurstellen.
Reply
Ad Wim Wrote:Ach Kuip, je weet dat Buurs voor het geluk geboren is, dus het zal nu wel zo gaan zijn dat er niemand van de top 4 in de finale staat. Ik kan me nog Rome vorig jaar herinneren Undecided

Daar ga ik inderdaad ook vanuit :-({|=
Reply
kuiper Wrote:Tja buurs, ik snap jou ook niet. Het is nu toch al wel gebleken dat een groot team met kleine namen normaal gesproken geen winnend team zal zijn. Tuurlijk dat gaat dit seizoen wel een keer gebeuren (zoals elikian ook altijd wel een week de poll wint), maar op termijn win je daar natuurlijk niet mee.
Het is wel een manier om mij wellicht toch nog in te halen, maar ik vrees dat je alleen maar verder achterop komt. :wink:

Alle toppers doen mee en nogmaals, alleen met de winnaar kun je het verschil maken.
Nadal is de favoriet, maar die zo duur, dat dat eigenlijk een te groot risico is.
Federer heeft vorige niet voor niks niet meegespeeld met de Davis Cup.
Hij is nog niet topfit.

Djoko te wisselvallig en Murray is helemaal geen optie.

Dus voor mij was het zoveel mogelijk punten sprokkelen met zoveel mogelijk spelers.

We zullen zien hoe het uitpakt.
Ik heb er iig wel vertrouwen in.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Even de toelichting voor mijn keuze's deze week.

Ik zei al dat het deze week in mijn ogen niet zo moeilijk was. Weinig geswitcht tussen spelers en ook geen last-minute wissel deze keer.
Het komt ook denk ik doordat Musse en ik vrijwel dezelfde keuze's hadden gemaakt. Geen discussies dit keer.
Uiteraard is dit geen garantie voor veel punten, dat snap ik ook wel.

Federer (ik vond dat je in ieder geval één uit de top-4 moest hebben, Murray en Djoko te onzeker en Nadal moest in mij optiek dan alleen maar winnen. Met Federer ben ik met 600 punten ook nog wel tevreden.)
Stepanek (redelijk makkelijke loting en best wel in vorm. in ga in ieder geval van 90 punten uit, wellicht verrassing tegen Djoko)
Roddick (zie ik zomaar in de halve finale komen, Fish of Ferrer moet te doen zijn en hij wint van Djoko als hij al zo ver komt)
Tsonga (geen discussie, maar dat zagen de meeste managers wel)
Cilic (ik ga voor 90 punten en tegen een zieke Murray heeft hij zelfs wel kans)
Kohlschreiber (ik had nog 1500 over en vond hem voor dat geld de meeste kans op de meeste punten hebben, Davy vertrouw ik niet)

Federer 1000
Stepanek 90
Roddick 360
Tsonga 360
Cilic 90
Kohlschreiber 180 (wel een beetje optimistisch)

Totaal 2080 punten (daar ben ik tevreden mee!) :wink:
Ben het grotendeels met je eens, maar ik zie Roddick toch niet zomaar ver komen. Hij heeft tot nu toe dit seizoen toch eigenlijk alleen maar van kleine rukkers gewonnen. Volgens mij heeft ie buiten de opgave van Djoko geen top 10-speler verslagen. En Ferrer staat 4-2 voor in H2H tegen Roddick en Ferrer heeft ook echt wel het perfecte spel om Roddick te verslaan.

En als de finale Nadal-Federer wordt, wint Federer dat natuurlijk nooit, dus de mensen met Federer moeten hopen op een vroegtijdige exit van Rafa. En natuurlijk hopen dat Murray niet helemaal fit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
precies, roddick gaat normaalgesproken max. 90 punten halen.

de omstandigheden zijn niet in zijn voordeel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Reageer nou eens op mijn post man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:dit zijn mijn spelers tegenover jouw nadal:

6 M. Berrer 47 punten
7 B. Phau 47 punten
8 R. Kendrick 22 punten
9 J. Isner 25 punten
10 J. Melzer 45 punten
11 T. Haas 45 punten
12 N. Kiefer 45 punten
13 D. Koellerer 22 punten
14 M. Ancic 45 punten
15 K. Kim 22 punten
16 P. Mathieu 45 punten
17 T. Bellucci 22 punten
18 S. Stakhovsky 25 punten

467 punten

2 of 3 verrassingen erbij en ik heb 600 punten.
1. Van die puntentelling klopt geen ene reet, dus ga daar nog maar even naar kijken.
2. Geen enkele verrassing in negatieve zin? Iedereen komt zomaar even een ronde verder Undecided
3. Laten we het middelen en je haalt idd rond de 500 punten. Nadal winnen en ik loop 500 punten op je in Hakkuh

1. 457 ook goed.
2. niet iedereen laat ik een rondje verder komen. kendrick, koelerer, kim en bellucci gaan er hier direct uit.
en de meeste spelers winnen maar 1 potje.
dit is alles behalve optimistisch.
3. ik juich het toe. geen toppers die nadal hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1. 457 klopt alsnog niet. Vind je het gek dat je constant tweede wordt, als je de puntentelling al niet eens snapt.
2. Waarom neem je Bellucci dan bijvoorbeeld als je hem ziet verliezen? :roll:
3. Geen toppers? Haggie eindigde vorig seizoen boven je. Hoe zie je je jezelf dan wel niet? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Even de toelichting voor mijn keuze's deze week.

Ik zei al dat het deze week in mijn ogen niet zo moeilijk was. Weinig geswitcht tussen spelers en ook geen last-minute wissel deze keer.
Het komt ook denk ik doordat Musse en ik vrijwel dezelfde keuze's hadden gemaakt. Geen discussies dit keer.
Uiteraard is dit geen garantie voor veel punten, dat snap ik ook wel.

Federer (ik vond dat je in ieder geval één uit de top-4 moest hebben, Murray en Djoko te onzeker en Nadal moest in mij optiek dan alleen maar winnen. Met Federer ben ik met 600 punten ook nog wel tevreden.)
Stepanek (redelijk makkelijke loting en best wel in vorm. in ga in ieder geval van 90 punten uit, wellicht verrassing tegen Djoko)
Roddick (zie ik zomaar in de halve finale komen, Fish of Ferrer moet te doen zijn en hij wint van Djoko als hij al zo ver komt)
Tsonga (geen discussie, maar dat zagen de meeste managers wel)
Cilic (ik ga voor 90 punten en tegen een zieke Murray heeft hij zelfs wel kans)
Kohlschreiber (ik had nog 1500 over en vond hem voor dat geld de meeste kans op de meeste punten hebben, Davy vertrouw ik niet)

Federer 1000
Stepanek 90
Roddick 360
Tsonga 360
Cilic 90
Kohlschreiber 180 (wel een beetje optimistisch)

Totaal 2080 punten (daar ben ik tevreden mee!) :wink:
Ben het grotendeels met je eens, maar ik zie Roddick toch niet zomaar ver komen. Hij heeft tot nu toe dit seizoen toch eigenlijk alleen maar van kleine rukkers gewonnen. Volgens mij heeft ie buiten de opgave van Djoko geen top 10-speler verslagen. En Ferrer staat 4-2 voor in H2H tegen Roddick en Ferrer heeft ook echt wel het perfecte spel om Roddick te verslaan.

En als de finale Nadal-Federer wordt, wint Federer dat natuurlijk nooit, dus de mensen met Federer moeten hopen op een vroegtijdige exit van Rafa. En natuurlijk hopen dat Murray niet helemaal fit is.

Tja, tegen zoveel toppers heeft Roddick ook nog niet gespeeld. En ik vind hem beter dan de afgelopen jaren. Ook heeft hij mij op de AO niet in de steek gelaten, dus ik gun hem absoluut het voordeel van de twijfel. En ik zie Federer best nog een keer van Nadal winnen, hij is ook niet onverslaanbaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hij is niet onverslaanbaar, al komt het er aardig dichtbij, maar als hij verliest, dan toch echt niet van Federer. Die gast klapt totaal dicht als hij tegen Nadal komt...

En ik vind Roddick ook beter dan vorig jaar, waarsch door Stefanki, maar dit is wel langzaam HC en ik blijf vasthouden aan de H2H tegen Ferrer. En Ferrer is onwijs in vorm en ook een top 10-speler in principe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nadal heeft nog geen grote naam op HC
Dit is natuurlijk wel onzin, ML.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee dat is Ferrer absoluut niet. Ferrer heeft 1 jaar top gepresteerd (m.n. op masters), maar verder is het niet zoveel. Ik zie hem zomaar van Fish/Chardy verliezen.

Mocht je gelijk krijgen vind ik het een briljante keuze, maar ik geloof er niet zo in.
Reply
Roddick haalde in 2007 hier toch ook de halve finale.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nadal heeft nog geen grote naam op HC
Dit is natuurlijk wel onzin, ML.

Vind ik niet, blijf het zijn zwakste ondergrond vinden. Pas sinds een jaar dat hij enigszins op niveau presteert.
Reply
Ad Wim Wrote:1. 457 klopt alsnog niet. Vind je het gek dat je constant tweede wordt, als je de puntentelling al niet eens snapt.
2. Waarom neem je Bellucci dan bijvoorbeeld als je hem ziet verliezen? :roll:
3. Geen toppers? Haggie eindigde vorig seizoen boven je. Hoe zie je je jezelf dan wel niet? Undecided

1. leg uit.
2. ik geef bellucci zeker een goede kans, maar ik zeg alleen dat ik hem niet laat winnen in mijn overzichtje. puur uit voorzichtigheid.
3. ik heb het natuurlijk over de stand van dit jaar. jij staat bijna 1000 punten achter, dus hoef ik me toch nog niet echt druk om jou te maken.... haggie staat nog verder achter. de rest staat nog verder onderin.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Roddick haalde in 2007 hier toch ook de halve finale.

En vorig jaar?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: