Threads: 325
Legion en zn annie zijn deze week aan de beurt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/leg.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/leg.htm</a><!-- m -->
Threads: 35
=D> =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 40
Hij is weer top. :
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 60
=D> =D> =D>
Hulde!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 114
Mooi interview. Grote klasse. Goed idee, dat biertje drinken!
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 11
Netjes en snel gedaan zeg. Als we dan toch een biertje gaan drinken, gaat Annie dan ook mee? :razz:
Threads: 22
Leuke interview heren! Het was weer een vermakelijke verhaal om te lezen! =D>
Het lijkt mij overigens een leuk idee om met zijn alle een keer af te spreken. Heb het hier in L'stad een keer gedaan met Box, Depor en Caput. Dat was me wel bevallen. Dat moeten we ook weer spoedig weer doen heren.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 0
Toch apart, Feyenoord draait goed en gelijk zie je die Rotterdammers als paddestoelen uit de grond kruipen  . Maar aardig interview weer, goed werk Bakke.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Threads: 46
Bedankt Legion!
Economists do it with models...
Threads: 0
Lance Wrote:Toch apart, Feyenoord draait goed en gelijk zie je die Rotterdammers als paddestoelen uit de grond kruipen . Maar aardig interview weer, goed werk Bakke.
't Is tenslotte ook weer de tijd voor paddestoelen. Trouwens paddestoelen behoren tot de schimmelachtigen..... :wink:
Threads: 66
Mukkus Wrote:Lance Wrote:Toch apart, Feyenoord draait goed en gelijk zie je die Rotterdammers als paddestoelen uit de grond kruipen . Maar aardig interview weer, goed werk Bakke.
't Is tenslotte ook weer de tijd voor paddestoelen. Trouwens paddestoelen behoren tot de schimmelachtigen..... :wink:
Mkks, heb je mijn HT PB'tje ontvangen?
Threads: 312
erg leuk interview... wat dre en pech betreft.... hij heeft een aardige pull gehad vorige week
The great old Ludwig von...
Toppie legion =D> =D> Annie is altijd van harte welkom hier
Threads: 24
Bakke =D>
Legion =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 13
Paddestoelen zijn ook bijna niet uit te roeien Lance 
Dat biertje lijkt me zeker gezellig. Moeten we alleen wel een beetje centrale plaats hebben> Heb geen idee waar iedereen vandaan komt overigens
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Tsja, die Amsterdammers roepen natuurlijk weer A'dam maar ik zou zeggen centraal in het land... Lijkt me ook wel eens leuk om hier in Arnhem een keer een dagje te organiseren... eerst een partijtje soccer in Sonsbeekpark (vlakbij station en mijn huis) en dan centrum in voor de wedstrijden (kan vast wel wat pc's reservern in een inetcafe)
Legion Wrote:Paddestoelen zijn ook bijna niet uit te roeien Lance 
Dat biertje lijkt me zeker gezellig. Moeten we alleen wel een beetje centrale plaats hebben> Heb geen idee waar iedereen vandaan komt overigens
Dat moet dan ergens tussen Rotterdam en Heerenveen liggen. Zal wel Amsterdam worden dan. Of Utrecht.
muk, zie bovenstaande... 22.00uur is volgens mij voor een ieder nog wel goed te doen om naar huis terug te keren met trein of eigen vervoer
Arnhem? Nee, nee dankje. Daar zitten alleen maar ontvoerders. :wink:
Maar maakt mij geen reet uit, ik zal toch wel moeten reizen. Of dat nu A'dam, Utrecht, Arnhem of Barneveld is.
Barneveld? BIj EB? dan blijf ik thuis
Edit: en A'dam is verder dan Arnhem voor jou (of je moet de bus over de afsluitdijk pakken  ). Utreg zal niet veel schelen
Maar daar hebben ze wel heel veel lekkere chicks! :wink:
in utreg??? blegh... daar hebben ze snolliebollies... beter naar nijmegen of breda
edit: btw, wat maakt jou dat uit? wij zijn 'nerds'
Marshall Wrote:in utreg??? blegh... daar hebben ze snolliebollies... beter naar nijmegen of breda
edit: btw, wat maakt jou dat uit? wij zijn 'nerds' 
Nee, in Barneveld. Afgelopen donderdag ben ik in iets meer dan een uur van Apeldoorn naar Heerenveen gereden. Arnhem moet in anderhalf uur te doen zijn. Utrecht en Amsterdam is ook zoiets.
Quote:in utreg??? blegh... daar hebben ze snolliebollies... beter naar nijmegen of breda
WE GAAN NAAR UTRECHT TOEE!!!!!!!!! :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Op zondagavond zitten alle snolliebollies hier in de hockeykroegen, voor de liefhebbers. :wink:
Ik bedoel maar (A)
Threads: 22
lelystad is redelijk centraal..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 325
jongens we zijn een groepje nerds die op een computerscherm naar een virtuele wedstrijd kijken...denken jullie nou echt dat de chicks geinteresseerd zijn in een van ons?
|